Hehe, dat is Volume, Pitch en Tempo, da's voornamelijk om met je huidig draaiend plaatje te klotenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Als het zo slecht blijft weet ik het ook niet
Ik zie drie knopjes V P en T
Zou het ook aan de Bypass All instelling kunnen liggen ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef robdriessen het volgende:
LoLa, http://www.stereotool.com/ downloaden en installeren na je show
Hij installeert z'n file wel in je Winamp/plugin map, maar die moet je dan even kopiëren naar je SAM/plugin map. En in de instellingen van SAM (Config / Audiomixer pipeline) het tooltje even aanvinken in de Mixer DSP tab. En als je dit niet snapt, laat je mannie je maar helpen
Maar goed, da's dus een programmatje dat je muziek allemaal naar hetzelfde goede niveau trekt tijdens het uitzenden (een Digital Sound Processor).
Heeft ze die aangevinkt? Dan moet die dadelijk tussen liedjes in maar eens uitgezet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou het ook aan de Bypass All instelling kunnen liggen ?
Leuk voor erbijquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook naar het darten op Eurosport kijken
wel niet wel nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heeft ze die aangevinkt? Dan moet die dadelijk tussen liedjes in maar eens uitgezet.
Ik heb het aanstaanquote:
Met Bypass All 'omzeil' je elke vorm van geluidsprocessie. Ook de interne in SAM.quote:
Jij beest!quote:
en dat is niet goed?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met Bypass All 'omzeil' je elke vorm van geluidsprocessie. Ook de interne in SAM.
Bypass all moet je alleen gebruiken als je een extern programma gebruikt voor de geluidsprocessie.quote:
Bypass all is in SAM toch juist beter? Je hebt heel vaak AIDSgeluid als dat niet zo is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bypass all moet je alleen gebruiken als je een extern programma gebruikt voor de geluidsprocessie.
Het kwam wel eens voor dat alles gechipmunkt werd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bypass all is in SAM toch juist beter? Je hebt heel vaak AIDSgeluid als dat niet zo is.
Hier ook geen problemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Je klinkt prima hier hoor schat!!
I knowquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef ACT-F het volgende:
Je stem klinkt goed hoor, het is de muziek
Echt he!quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het kwam wel eens voor dat alles gechipmunkt werd.
Hier wel..... ik hoor je stem te weinig.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier wel..... ik hoor je stem te weinig.
dan praat ik wat meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier wel..... ik hoor je stem te weinig.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Toen was er door de knappe koppen besloten dat het opgelost kon worden door alles op Bypass All te zetten
De beste man begint te ijlenquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]En nu zegt Ome Rob dat iedereen de tyfus kan krijgen en dat dat weer uitgeschakeld moet worden!
Leeftijd joh, en uithongeringsverschijnselen van dat dieet wat hij gevolgd heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De beste man begint te ijlen
Dat was met heule oude versies van SAMquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het kwam wel eens voor dat alles gechipmunkt werd.
Tyfus vind ik iets te veel van het goede. Broekhoest mag ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]En nu zegt Ome Rob dat iedereen de tyfus kan krijgen en dat dat weer uitgeschakeld moet worden!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tyfus vind ik iets te veel van het goede. Broekhoest mag ook.
4.2.2 versie had daar toch ook last van ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat was met heule oude versies van SAM
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
4.2.2 versie had daar toch ook last van ?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tyfus vind ik iets te veel van het goede. Broekhoest mag ook.
Die gebruik ik nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |