Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje neerlands trots trouwens, de Porschepijpen (en ook die van Bugatti) worden in Nederland ontworpen en gemaakt door de firma Gubbels
QFT!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hele steampunkshit is voor mensen die de realiteit niet aankunnen, daar hoop ik toch boven te staan
ja inderdaad, je custom pijp! Furtell!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukje
Hoe gaat het met jouw pijp? Is hij al bijna binnen?
nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik heb deze zonnebril gekocht bob. Heb ik nu swag?
[ afbeelding ]
Oh ja, mijn fout. Had hem de 6e al binnenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukje
Hoe gaat het met jouw pijp? Is hij al bijna binnen?
Ik know that feel bro.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:58 schreef MineraalWater het volgende:
Neuj ik heb gewoon weer zo'n neppe Wayfarer gekocht. Ik raak ze toch altijd kwijt.
Netjesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja, mijn fout. Had hem de 6e al binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooi dat ik hem nog niet durfde te roken
Ja toch. Maarja dan krijg ik weer mensen die zeiken: JA KOOP EEN ECHTE RAYBAN HUR HUR GOEIE KWALITEIT HUR HUR.quote:
Je lijkt net GANGBANG STYLE MANquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik heb deze zonnebril gekocht bob. Heb ik nu swag?
[ afbeelding ]
Je hebt anders een gewone bril?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:34 schreef TJV het volgende:
Ik heb nu een zonnebril op sterkte, dus daar ben je wel wat zuiniger mee. Maw, ik heb hem nooit op.
Nooit behoefte aan lenzen gehad? Echte top dingen dat jongen. GE KUNT DE HELE WERELD ZIEN IS HELEMAAL GEK JOGNE!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:34 schreef TJV het volgende:
Ik heb nu een zonnebril op sterkte, dus daar ben je wel wat zuiniger mee. Maw, ik heb hem nooit op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |