kijk eens of dit wat doet.. (garantie tot de deur qua snelheid en speelbaarheidquote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie zet er ff een openttd
Servertje op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
de comments op die videoquote:
quote:Lekker simpel, maar super leuk!!!! me kleintje vind het helemaal te gek!!!
quote:hij haalt gamdanstyle(!!!!!!!!!!!!!!!1) dadelijk wel in!
quote:HET IS EENGRAPIGLIETJE
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens of dit wat doet.. (garantie tot de deur qua snelheid en speelbaarheid
newgrf's weet ik niet hoe die ingeladen moeten worden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk eens of dit wat doet.. (garantie tot de deur qua snelheid en speelbaarheid
newgrf's weet ik niet hoe die ingeladen moeten worden...Simpel, je laadt die newGRFs in en je start een server op, iedereen die wil joinen moet die newgrfs ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik wil em dedicated draaien.. dan moet het net eff anders..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
[..]
Simpel, je laadt die newGRFs in en je start een server op, iedereen die wil joinen moet die newgrfs ook hebben!
ik kijk fftjes!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil em dedicated draaien.. dan moet het net eff anders..
maar nieuwe server staat aan, die mag getest worden... poort 4079 i.p.v 3979
nadeel wat je dan hebt is dat je volgens mij zowat begint met paard en wagenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
is t niet beter om m te zetten in 1947 ipv 1991?
nu mis je een heel stuk geschiedenis
je begint met een hele rits stoomlocs en hier daar een dieseltje, maar gaandeweg komt er steeds meer vrij!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel wat je dan hebt is dat je volgens mij zowat begint met paard en wagen
Ik heb nu iets van vijf miljoen in kasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Pm mij maar als ie draait. Heb ik iig geen schuld van 1miljoen dollar.
jij nu 13 miljoen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van vijf miljoen in kas
moet je eerst nog dingen instellen ofzo? En zet je nou wel of niet dat FIRS erop?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef mschol het volgende:
vanavond rond 21:00 zal ik de nieuwe server aanzetten, dan zet ik gelijk die oude uit
Firs staat er nu niet op.. ik kan het erin zetten indien gewenst..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
moet je eerst nog dingen instellen ofzo? En zet je nou wel of niet dat FIRS erop?
heb je de dutch signals er ook bijgedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Firs staat er nu niet op.. ik kan het erin zetten indien gewenst..
ik hoef opzich niks in te stellen meer, kwestie van oude opslaan en afsluiten en nieuwe starten, tenzij er een newgfr bij moet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |