SO MUCH PRESSURE DON'T DO IT ERROR ERROR ERROR.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus jij vind/t mij een pijpende mongool?
ja of die mensen die zeggen van ja straks ben ik facking breed en jij niet. Gaan ze vervolgens maar 1x per week een uurtje naar de sportschool en doen verder niksquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:09 schreef drumstickNL het volgende:
dat verdomde goede voornemens volkje in mijn sportschool, over een maand zijn ze toch allemaal weer weg, waarom beginnen ze überhaupt
dat volk moet echt opbokkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:12 schreef shaderon het volgende:
[..]
ja of die mensen die zeggen van ja straks ben ik facking breed en jij niet. Gaan ze vervolgens maar 1x per week een uurtje naar de sportschool en doen verder niks
Zal toch niet gebeuren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:18 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-hoorcolleges-.html
"Volgens Derksen is de universiteit veel te schools geworden en wordt er nauwelijks geluisterd tijdens hoorcolleges. " Ja vroeger was dat anders
laten we elke opleiding reduceren tot een LOI cursus, kennis economie![]()
Ik heb gewonnen hoor, de 1e, niet veel, maar wel iets (verlies btwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:44 schreef drumstickNL het volgende:
je hebt meer kans om vermoord te worden door wilde bosapen dan de loterij te winnen
gr gr
*3.50quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
De loterij winnen is dan ook een grote prijs, 5 euro winnen is niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |