je begint met een hele rits stoomlocs en hier daar een dieseltje, maar gaandeweg komt er steeds meer vrij!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nadeel wat je dan hebt is dat je volgens mij zowat begint met paard en wagen
Ik heb nu iets van vijf miljoen in kasquote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:43 schreef SosuaCafe het volgende:
Pm mij maar als ie draait. Heb ik iig geen schuld van 1miljoen dollar.
jij nu 13 miljoen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb nu iets van vijf miljoen in kas
moet je eerst nog dingen instellen ofzo? En zet je nou wel of niet dat FIRS erop?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:13 schreef mschol het volgende:
vanavond rond 21:00 zal ik de nieuwe server aanzetten, dan zet ik gelijk die oude uit
Firs staat er nu niet op.. ik kan het erin zetten indien gewenst..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
moet je eerst nog dingen instellen ofzo? En zet je nou wel of niet dat FIRS erop?
heb je de dutch signals er ook bijgedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
Firs staat er nu niet op.. ik kan het erin zetten indien gewenst..
ik hoef opzich niks in te stellen meer, kwestie van oude opslaan en afsluiten en nieuwe starten, tenzij er een newgfr bij moet...
yup..quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heb je de dutch signals er ook bijgedaan?
Join the dark sidequote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:38 schreef MineraalWater het volgende:
WAJJOOO zitten jullie hier nou op treinen te fappen?
Tof!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:40 schreef mschol het volgende:
[..]
yup..
hij start nu overigens niet lekker op, even fixen
nu wel,quote:
SPOILER: hierissie te vindenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weleens gezien dat ze n ouwe tram hadden omgebouwd tot noodwoningquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou wel een dubbel dekker trein die nieuwe met blauwe bankjes in mij tuin willen hebben. Ombouwen tot huis. Aan de ene kant duur mijn ingang, met toilet en meterkast enz enz. Boven slaapkamer plus woonkamer. Beneden kantoor opslag en sm kelder. andere uitgang badkamer enzo.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 18:04 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
boodschappen per maand
quote:
Was toch een post een poosje geleden? Of waar zag ik dat? Iemand had in zijn trein een coupé compleet en accuraat na zitten bouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:12 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou wel een dubbel dekker trein die nieuwe met blauwe bankjes in mij tuin willen hebben. Ombouwen tot huis. Aan de ene kant duur mijn ingang, met toilet en meterkast enz enz. Boven slaapkamer plus woonkamer. Beneden kantoor opslag en sm kelder. andere uitgang badkamer enzo.
ghehequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:33 schreef bobbernaut het volgende:
kanker steampunk, tyft op met dat tyfus lelijke spul...
Al die tyfus nerds die daarop komen..
jepquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wacht even bedoelde je nu echt klaarkomen?
kenser lelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Niet al het steampunk spul is lelijk. Zoiets hebben is bijv gewoon baas:
http://www.thinkgeek.com/product/f286/?pfm=gadgets_newest_f286_8
jatochquote:
Die reactiesquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:36 schreef Timwonnacott het volgende:
Niet al het steampunk spul is lelijk. Zoiets hebben is bijv gewoon baas:
http://www.thinkgeek.com/product/f286/?pfm=gadgets_newest_f286_8
Dan zoek je een apparaat om in character te kunnen blijven tijdens het roleplayen en dan vraag je om bluetoothquote:*hyperventilates* Now make it a Bluetooth device and I will GIVE YOU MY MONEY.
die pijpen van jou he, opzich wel leuk, maar aub geen steam kanker punk pijpenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje neerlands trots trouwens, de Porschepijpen (en ook die van Bugatti) worden in Nederland ontworpen en gemaakt door de firma Gubbels
Alsjeblieft zeg, met zo'n lelijk kutding neem je jezelf toch niet serieus?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
die pijpen van jou he, opzich wel leuk, maar aub geen steam kanker punk pijpen
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stukje neerlands trots trouwens, de Porschepijpen (en ook die van Bugatti) worden in Nederland ontworpen en gemaakt door de firma Gubbels
QFT!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die hele steampunkshit is voor mensen die de realiteit niet aankunnen, daar hoop ik toch boven te staan
ja inderdaad, je custom pijp! Furtell!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm moeilijk om te zien, Wel leuk stukje
Hoe gaat het met jouw pijp? Is hij al bijna binnen?
nee.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 21:56 schreef MineraalWater het volgende:
Hey ik heb deze zonnebril gekocht bob. Heb ik nu swag?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |