je luistert troep?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:48 schreef TJV het volgende:
EN 3X RADEN WAT IK NET LUISTER HE
OPEN JE OGEN MENSEN
Kom jij nou ook weer zeiken? Jezus christus wees eens vrolijk manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
IK BEN ER VOOR JE.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:57 schreef TJV het volgende:
Dit is wel godverdomde klote zeg, alle personen waar ik me lichtelijk aan irriteerde zijn weg ofwel te dom om te begrijpen dat ze op moeten pleuren. Wat nu, wat nu...
Mowah, zodra er iets is laat ik alles vallen en werk gewoon, dat spreekt vanzelf. Allergrootste deel van de dag werk ik gewoon, zoiets is in vijf minuten gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef TJV het volgende:
Echt dat jouw baas je nog betaalt ook, daar snap ik dus helemaal niets van he.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:11 schreef TJV het volgende:
Nee hoor, we hebben toch een topicmongool nodig.
Jaaaa, gister zo aids video van banjotown op de frontpagequote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:16 schreef TJV het volgende:
Nee, want dan ga ik items duplicaten en dat is flauw.
wie?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jaaaa, gister zo aids video van banjotown op de frontpage![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:31 schreef vogelkooi het volgende:
Lekkere milfs op het werk en werk waar je je tijd voor kan nemen, ik kijk mijn ogen uit.
Haha toetsen die nergens op slaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:50 schreef shaderon het volgende:
ben er weer. kut toetsen. die leraren naaien ons facking hard met toetsen die nergens op slaan.
raakt kant noch walquote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha toetsen die nergens op slaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:38 schreef Ame_thyst het volgende:
wat ben ik blij dat ik het geluisterd heb
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zou graag boos willen reageren maar mijn toetsenbord is te glibberig van de kwijl
aaahquote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi gemaakt trouwens, Plex
Thanks, Maar was niet persoonlijk bedoeld IK WERD GEDWONGEN OK! OK! OK!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooi gemaakt trouwens, Plex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |