Nee gewoon tezamen, ik vind Charleroi en Standard een van de mooiste Belgische clubs netquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever dat de Vlaamse clubs bij NL komen en de Walloniërs bij Frankrijk. Dat zou ik beter vinden.
Jij niet, Bojan?
Dan moet Kompany en Vertonghen naar het NL elftal komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Liever dat de Vlaamse clubs bij NL komen en de Walloniërs bij Frankrijk. Dat zou ik beter vinden.
Jij niet, Bojan?
Gewoon België opheffen. Simpel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet Kompany en Vertonghen naar het NL elftal komen
Wanneer kom je terug op voetbalkrant.com? Ik mis jequote:Op donderdag 10 januari 2013 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nederlandse clubs hebben al laten weten dat ze er niks voor voelen. Einde discussie.
De zondagamateurs zijn misschien ook wel heel erg spannend maar daar gaat ook niet heel Nederland naar kijken zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gewoon optyfen met die beneliga. Onze eredivisie is leuk en spannend genoeg.
Nederland kijkt naar de Eredivisie, is leuk genoeg. Iedereen om 19:00 voor de buis NOS Studio Sport.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
De zondagamateurs zijn misschien ook wel heel erg spannend maar daar gaat ook niet heel Nederland naar kijken zeg![]()
.
Jij bent binnenkort van mening dat er een competitie van over de hele wereld moet komen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef bojan het volgende:
Integendeel, we zijn nog verder van elkaar
Precies, we moeten niet onze voetbalcultuur en -traditie te grabbel gooien, omdat de Belgen zo nodig hun zakken moeten vullen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland kijkt naar de Eredivisie, is leuk genoeg. Iedereen om 19:00 voor de buis NOS Studio Sport.
Laat Nederland lekker hun eigen land houden, hebben we genoeg succes mee gehad.
Wallonië stelt toch niet veel voor hoor qua voetbal...quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij niet, Bojan?
En dat succes stort in als je door blijft gaan zoals je nu doorgaat, niemand gaat kijken als je alleen nog maar voor je eigen competitie speelt, en Europees steeds minder voorstelt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland kijkt naar de Eredivisie, is leuk genoeg. Iedereen om 19:00 voor de buis NOS Studio Sport.
Laat Nederland lekker hun eigen land houden, hebben we genoeg succes mee gehad.
Kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef bojan het volgende:
[..]
Wallonië stelt toch niet veel voor hoor qua voetbal...
Je hebt Standard die sowieso in beneliga zal zitten, Charleroi die in 2de klasse zal starten maar ook wel het potentieel heeft om ooit daarin te komen en wie weet zelfs te blijven. Mons (Bergen) zal normaal gezien nooit daar in geraken.
De rest is het vermelden niet waard
En door wekelijk tegen Zulte, Lokeren en Gent te spelen ga je dat niveau de hoogte in jagen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat succes stort in als je door blijft gaan zoals je nu doorgaat, niemand gaat kijken als je alleen nog maar voor je eigen competitie speelt, en Europees steeds minder voorstelt.
Je overdrijft man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
En dat succes stort in als je door blijft gaan zoals je nu doorgaat, niemand gaat kijken als je alleen nog maar voor je eigen competitie speelt, en Europees steeds minder voorstelt.
Dude, Standard en Charleroi hebben leuke sfeerquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik ook niets aan doen.
Haal Vlaanderen maar bij de Eredivisie, vind ik wel gezellig. Hebben we ook geen last van Standard Luik.
Als Vlaanderen bij NL komt, ben ik bereid om er mee in te stappen. Als die kutfranssprekenden ook mee gaan, wijs ik het af.
Goede hooligans daar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Dude, Standard en Charleroi hebben leuke sfeer
Gent heeft wel een nieuw stadion van 20.000 man hé volgend jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En door wekelijk tegen Zulte, Lokeren en Gent te spelen ga je dat niveau de hoogte in jagen?
En nu, moet ik wel blij gaan doen om Wallonië. Nee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef bojan het volgende:
[..]
Dude, Standard en Charleroi hebben leuke sfeer
Tegen Anderlecht Gent Standard Luik Genk Brugge en misschien wel een club uit Antwerpen als Beerschot wis en waarachtig ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En door wekelijk tegen Zulte, Lokeren en Gent te spelen ga je dat niveau de hoogte in jagen?
Het zal niet van de ene op de andere dag gebeuren maar geleidelijk aan.quote:
Dat zeiden ze halverwege de jaren 80 ook, toen het Nederlands voetbal op sterven na dood was. Daarna zijn er nog 5 Europese titels gepakt. Eind jaren 90 werd hetzelfde gezegd. Nooit zal een Nederlandse club nog in de finale of halve finales komen. Het is Ajax bijna gelukt, PSV gelukt, AZ gelukt en Feyenoord heeft er zelfs 1 gewonnen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Tussen 2002 en nu zijn de verschillen wel met een 100% toegenomen.
Het verschil wordt alsmaar groter.
En Brugge?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tegen Anderlecht Gent Standard Luik Genk en misschien wel een club uit Antwerpen als Beerschot wis en waarachtig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |