Zijt gij nu echt zo idioot, of hebt ge daar een cursus voor moeten volgen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rangers doet daar nog minstens 15 jaar over
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef bojan het volgende:
[..]
Zijt gij nu echt zo idioot, of hebt ge daar een cursus voor moeten volgen?
WGHAHAHAHAGHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef bojan het volgende:
En de kampioen van de Beneschot league is in staat de halve finale van de champions league te halen hoor
? Echt wel hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WGHAHAHAHAGHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
Dit moet ik even tot me door laten dringen bij het avondmaal, tot straks.
Engeland, Spanje, Duitsland hebben nog steeds veel betere teams, ook met die debiele competitie van je.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef bojan het volgende:
[..]
? Echt wel hoor
Onze topclubs gaan wel veel meer inkomsten hebben hé vriend
Onze competitie wordt wel subtop van Europa, en een halve finale van de CL behoort zeker tot de mogelijkhedenquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Engeland, Spanje, Duitsland hebben nog steeds veel betere teams, ook met die debiele competitie van je.
Niet overdrijven. Overigens moeten Nederlandse clubs ook zonder toevoeging van andere competities in staat zijn om bij tijd en wijlen een uitschieter naar boven te hebben. Wat wil zeggen het pakken van een Europese prijs of het behalen van een finale. Zelfs de CL is in deze niet onmogelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef bojan het volgende:
[..]
? Echt wel hoor
Onze topclubs gaan wel veel meer inkomsten hebben hé vriend
LOLquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Overigens moeten Nederlandse clubs ook zonder toevoeging van andere competities in staat zijn om bij tijd en wijlen een uitschieter naar boven te hebben. Wat wil zeggen het pakken van een Europese prijs of het behalen van een finale. Zelfs de CL is in deze niet onmogelijk.
Wat precies is er LOL aan als ik vragen mag?quote:
Waarom behoort dat tot de mogelijkheden dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:30 schreef bojan het volgende:
[..]
Onze competitie wordt wel subtop van Europa, en een halve finale van de CL behoort zeker tot de mogelijkheden
Probeer eerst maar door de europa league te raken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat precies is er LOL aan als ik vragen mag?
Omdat de topclubs van Schotland, België en Nederland pakken meer geld zullen hebben !!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom behoort dat tot de mogelijkheden dan?
Ajax had in 2002/2003 grote kansen op de halve finale en wie weet wat daarna. PSV speelt twee/drie jaar later een halve finale die over twee wedstrijden genomen eigenlijk gewonnen had moeten worden. Niet overdrijven vriend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Probeer eerst maar door de europa league te raken.
Dortmund, Juventus, Chelsea, Man United, Man City, Arsenal, Tottenham, Barça, Real, Malaga, Atletico, Valencia, Bayern Múnchen, Milan, Inter, Lazio Roma, Napels staan nog altijd ver boven ons.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:33 schreef bojan het volgende:
[..]
Omdat de topclubs van Schotland, België en Nederland pakken meer geld zullen hebben !!!!!
Tussen 2002 en nu zijn de verschillen wel met een 100% toegenomen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:34 schreef Dven het volgende:
halve finale en wie weet wat daarna. PSV speelt twee/drie jaar later een halve finale die over twee wedstrijden genomen eigenlijk gewonnen had moeten worden. Niet overdrijven vriend.
Met een BeNeSchot League worden die verschillen veel kleiner.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dortmund, Juventus, Chelsea, Man United, Man City, Arsenal, Tottenham, Barça, Real, Malaga, Atletico, Valencia, Bayern Múnchen, Milan, Inter, Lazio Roma, Napels staan nog altijd ver boven ons.
Kom nou eens met voorbeelden hoe dat kleiner wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef bojan het volgende:
[..]
Met een BeNeSchot League worden die verschillen veel kleiner.
Logisch nadenken!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom nou eens met voorbeelden hoe dat kleiner wordt.
Het is vrij simpel, in een Beneschotliga zou +/-1,1 miljard omgaan t.o.v. 600 miljoen in de huidige eredivisie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij komt met meningen, breid die uit met argumenten. Zo kan ik niets met jouw slappe gelul
Dat zijn berekeningen van het niveau bierviltje. Ik denk dat je niet moet onderschatten de bevolking een verlaagde affiniteit heeft met het voetbal als het een internationale competitie is en dat dat zijn weerslag kan hebben op de populariteit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, in een Beneschotliga zou +/-1,1 miljard omgaan t.o.v. 600 miljoen in de huidige eredivisie.
Daarmee kom je al een heel stuk vooruit.
Malaga, Atletico, Valencia, Napoli hebben maar nipt een grotere begroting als Ajaxquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dortmund, Juventus, Chelsea, Man United, Man City, Arsenal, Tottenham, Barça, Real, Malaga, Atletico, Valencia, Bayern Múnchen, Milan, Inter, Lazio Roma, Napels staan nog altijd ver boven ons.
Dat is even wennen, na 3 jaar weet men niet beter. Wel zullen er wat minder uit-fans zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zijn berekeningen van het niveau bierviltje. Ik denk dat je niet moet onderschatten de bevolking een verlaagde affiniteit heeft met het voetbal als het een internationale competitie is en dat dat zijn weerslag kan hebben op de populariteit.
Denk persoonlijk dat een Benelux-liga nog het meest potentie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |