er is niets in egypte..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Genoeg te zien in Egypte.
En ik ben niet blond.
Piramides, Luxor, Egyptisch museum, kamelenexcursie, een onderzeeboot in de rode zee, het is een duikparadijs en verder gewoon de cultuur natuurlijk.quote:
en diarree...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Piramides, Luxor, Egyptisch museum, kamelenexcursie, een onderzeeboot in de rode zee, het is een duikparadijs en verder gewoon de cultuur natuurlijk.
Blijf jij dan maar lekker met paps en mams naar Center Parks gaanquote:
hilbilliequote:
nee..quote:Op maandag 14 januari 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blijf jij dan maar lekker met paps en mams naar Center Parks gaanlekker in het subtropisch zwemparadijs en daarna een softijsje halen! Óók leuk, als je er van houdt.
Fixed.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..
maar egypte vind ik gewoon niets..
ik ga doen wat ik leuk vind, als ik dan toch alleen op reis gaat, en zou persoonlijk niet voor Egypte kiezen
Jij vind het niets maar dat hoef je niet te projecteren op mensen die wel van cultuur houden .quote:Op maandag 14 januari 2013 12:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..
maar egypte is gewoon niets..
ga dan wat leuks doen..als je dan toch alleen op reis gaat
nee..quote:
Ook in indonesie kun je goed aan de schijterij raken als je van straat eet.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee..
egypte is en blijft bagger..
ga naar indonesie trek daar beetje rond..pak paar landen daar...
5 uur ga je pas naar bed..quote:Op maandag 14 januari 2013 12:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook in indonesie kun je goed aan de schijterij raken als je van straat eet.
Verder heb je zowel in indonesie(behalve bali) als wel in egypte het probleem dat je wel elke ochtend door een moskee om 5 uur sochtends wakker wordt geschreeuwd. Ik ga ook komende vakantie even niet naar een islamitische land.
Zoals ik net zei is er vanalles te zien.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:50 schreef Thezappa het volgende:
[..]
5 uur ga je pas naar bed..
maar goed ..iedereen zn ding...
egypte is diaree en zand..
fijne reis ts
ja 3x...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:51 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zoals ik net zei is er vanalles te zien.
Jij bent daar geweest?
2x all in...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zeker naar een all inclusief resort geweest en niet verder als het strand gekomen.
spaar door en ga naar china, indonesie , die kant op...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Luxuria het volgende:
Wat zijn landen/plekken/steden die jullie aanbevelen die je echt een keer gezien moet hebben?
Egypte vond ik dus echt de moeite waard, maar op een gegeven moment komen de tempels je wel je neus uit.quote:Op maandag 14 januari 2013 12:55 schreef Luxuria het volgende:
Wat zijn landen/plekken/steden die jullie aanbevelen die je echt een keer gezien moet hebben?
Tof!quote:Op maandag 14 januari 2013 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
In overleg met TS een schupke naar TRV!
En een kusje voor UIO!
Dan ga je een mooie toekomst tegemoet.quote:Op maandag 14 januari 2013 13:10 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil zoveel mogelijk verschillende culturen zien.
Tot nu toe heb ik alleen nog maar vakanties gehad in Europa, dus ik moet alles nog ontdekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |