Ik gaf ook alleen maar mijn ervaringen met shoestring aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:59 schreef Roger_ het volgende:
[..]
ik was FOX het af branden heh. niet shoestring, had ik misschien duidelijker in moeten zijn, dat ik verder geen ervaring heb met Shoesting. Maar wel trouwens van een collegaatje die met Shoestrings is geweest en daar zeer tevreden over was.
En moet zeggen dat wat ik zie kwa reizen aanbod best wel kan vinden met wat ze aanbieden.
Zou het qua aantrekkelijkheid van een reisperiode ook nog enigszins uitmaken wat het seizoen hier is?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben de hele maand oktober geweest, dat geldt als het einde van het regen seizoen. Maar ik heb in een maand rijd maar een stuk of 5 buien gehad. Wel redelijk vaak bewolkt maar altijd boven de 25 graden.
ah okee, ik geloof wel dat de organisaties die jij opnoemd de organisaties zijn die relatief laagdrempelig zijn, maar wel staan voor een echte meer waarde van een vakantie en niet afraggen van de standaard highlites.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik gaf ook alleen maar mijn ervaringen met shoestring aan.
Als je wat terug leest ben ik ook geen ervaringsdeskundige bij fox, heb alleen tijdens sommige reizen de grotere fox groepen zien voorbij komen waarbij het er veel meer stipt volgens het programma alles doen aan toe ging als bij de shoestring/ koning aap / djoser ervaringen die ik heb.
Haha tof! Ik denk dat ik dat ook ga doen. Als ik binnenkort de tijd ervoor heb, ga ik gewoon wat boeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou, ik vertrek maandag voor mijn stedentrip. Tussen de gedachte ooit eens alleen te gaan en het boeken zat 2 dagen![]()
Dus Luxuria, misschien gewoon boeken en dan zien? Ik heb een stad gekozen op basis van "zag er leuk uit bij 3 op reis", toen vlucht en hotel voordelig geboekt en daarna ben ik pas gaan kijken wat ik wilde gaan doen
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou, ik vertrek maandag voor mijn stedentrip. Tussen de gedachte ooit eens alleen te gaan en het boeken zat 2 dagen![]()
Dus Luxuria, misschien gewoon boeken en dan zien? Ik heb een stad gekozen op basis van "zag er leuk uit bij 3 op reis", toen vlucht en hotel voordelig geboekt en daarna ben ik pas gaan kijken wat ik wilde gaan doen
Waar ben je heen geweest?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:10 schreef Craptacular het volgende:
Tot nu toe 1x alleen weggeweest. De eerste dag alleen was wat onwennig, maar loved it daarna.
je moet alleen niet als vrouw alleen naar Egypte gaan. Niet safe + je wordt afgezet waar je bij staat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:09 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik idd ook wel, dat anderen zoiets hebben van: ga jij alleen op vakantie
Dat laatste is zeker wel leuk
Dat heb ik nu idd meer gehoord.. Ik zal het eens heroverwegenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet alleen niet als vrouw alleen naar Egypte gaan. Niet safe + je wordt afgezet waar je bij staat.
ik heb een aantal jaar geleden een europatrip gemaakt met een goede vriend van me. nooit meer, wat jij ook zegt, andere dingen willen, niet eens kunnen worden, etc etc.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik dacht eerst ook een vriendin mee te nemen. Maar het was al zo'n gedoe om het eens te worden welke stad dat ik liever alleen ga.
De omgeving reageert er trouwens wel heel raar op, maar dat komt denk ik omdat ik getrouwd ben. Gewoon een gelukkig huwelijk hoor, maar met eigen honden en opvanghonden is het veel makkelijker te wisselen. Alleen dat uitleggen, mensen snappen het gewoon niet. Serieus, degene die er het meest positief op reageerde was mijn oma die normaal overal bezorgd om is![]()
Ik wil ook een keer een stedentrip doen maar wat moet je daar in hemelsnaam doen? Winkelen? Dat kan hier toch ook gewoon?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Nou ik vind de stad wel boeien. Ik kan het overal wel leuk hebben maar er zijn wel grote verschillen, sowieso in prijs. En ik hou niet van uitgaan dus dan valt er ook wel eea af.
Ik ben wel een chickenshit, morgen vlieg ik pas maar ik heb nu al zwaar de zenuwen![]()
Over een uurtje vast even inchecken en dan gaat deze heldin het wel zien
Het is gewoon leuk om in een andere stad te zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 15:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer een stedentrip doen maar wat moet je daar in hemelsnaam doen? Winkelen? Dat kan hier toch ook gewoon?
Tof reisje wel hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 16:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Ja ik ga gewoon voor het betere weer, andere omgeving, dingetjes bekijken, lekker eten en gewoon rustig eventjes eruit zijn. Winkelen zal ik niet echt doen want ik heb enkel handbagage, uitgaan vind ik niet leuk dus het wordt een bejaardenreisje![]()
Daarom ga ik ook alleen, kan me voorstellen dat niet iedereen het ziet zitten om een beetje tropische kassen, aquaria en musea te bekijken en uitgebreid mensen te kijken met een drankje erbij.
Ik heb nu tussendoor een weekje vrij van mijn studie, neem mijn e-reader mee om alvast wat te lezen voor blok 3 (studeer literatuurwetenschap dus geen straf) en ik vermaak me wel met 17 graden, een zonnetje en een wijntje
Wat houdt dat in dan?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:23 schreef dawg het volgende:
is anders zo'n talenreis niets voor je, lux?
Dat is ook wel erg tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 11:22 schreef Silenus het volgende:
Dan ga je drie weken ergens een taal leren. Spaans in Costa Rica ofzo. Elke ochtend 3 uur les, smiddags vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |