SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh, yes. Reptielen en amfibiën en insecten en arachniden
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Salamanders zijn natuurlijk geen reptielen, Vinquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een extra harde schijf kopen.
[..]
Nee
Salamanders of dat soort beesten.
Kijk eens boven jouw postquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Salamanders zijn natuurlijk geen reptielen, Vin.
![]()
![]()
De 20ste is er hier in het dorp een reptielenbeurs. Zoonlief wil erheen. Mama gaat mooi niet meequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:29 schreef Samzz het volgende:
Oh, yes. Reptielen en amfibiën en insecten en arachniden
.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Geld teveel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet toch nog een extra harde schijf kopen.
[b]AirwiN schreef [/b]
En die series en films zijn zo zeldzaam dat je ze wel MOET bewaren?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Collecter's Itemsquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die series en films zijn zo zeldzaam dat je ze wel MOET bewaren?![]()
![]()
De een verzamelt wolven en uilenbeeldjes, de ander films en seriesquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die series en films zijn zo zeldzaam dat je ze wel MOET bewaren?Kloptquote:.
![]()
en dan toch zo weinig kennenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De een verzamelt wolven en uilenbeeldjes, de ander films en series
[..]
Klopt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Braaf!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
Maar ik heb ruimte gemaakt100GB over of zo
Koekje?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, vanavond eten we lasagne! Morgen kip piri piri voor het kind en dan neem ik wel uhm brood ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Kip piri piriquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, vanavond eten we lasagne! Morgen kip piri piri voor het kind en dan neem ik wel uhm brood ofzo.
![]()
Ja, daar heb ik trek inquote:
Jij krijgt niksquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Lasagnequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, vanavond eten we lasagne! Morgen kip piri piri voor het kind en dan neem ik wel uhm brood ofzo
Wij andijviestamp![]()
![]()
Ik kijk me net vijf minuten lang aan in de spiegel en denk.. wat heb ik toch een lelijke kop vandaag ..![]()
Dat denk ik dagelijksquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik kijk me net vijf minuten lang aan in de spiegel en denk.. wat heb ik toch een lelijke kop vandaag ..
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, da's logisch. Ik heb een verjaardag morgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik trek in
[..]
Jij krijgt niks![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, da's logisch. Ik heb een verjaardag morgen![]()
Ze hebben toch wel whiskey daar he?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen ideequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ze hebben toch wel whiskey daar he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet in de spiegel.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik in de spiegel kijk denk ik; niet verkeerd dame!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Is het een drankloze verjaardag?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
+1quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon niet in de spiegel.
![]()
![]()
Ik smokkel wel van die mini-flesjes meequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het een drankloze verjaardag?.
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik smokkel wel van die mini-flesjes mee.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, ook als je er gewoon tien keer slechter uitziet dan normaal?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als ik in de spiegel kijk denk ik; niet verkeerd dame!![]()
![]()
Nah, dan denk ik 'Go get yourself together woman!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ook als je er gewoon tien keer slechter uitziet dan normaal?'
What you forget, you are gonna repeat.
Mja niets aan m'n kop te doen vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, dan denk ik 'Go get yourself together woman!!'
![]()
![]()
Ik kijk alleen in de spiegel als ik mijn haren moet doen. En dan denk: "Goh, het zit kut." Of "Ik moet snel weer naar de kapper." Of "Het zit goed".
![]()
Ik kijk nooit in de spiegel, dus in m'n hoofd zie ik er altijd goed uit.
Ik heb nog niet in de spiegel gekeken vandaag. Dat doe ik altijd pas voordat ik ergens naartoe gaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja niets aan m'n kop te doen vandaag
Gewoon omdat het kan ga ik in standje gemakkelijk op de bank liggen
[b]AirwiN schreef [/b]
en aangezien ik alweer ruim een week niets aan mijn haar hoef te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk alleen in de spiegel als ik mijn haren moet doen. En dan denk: "Goh, het zit kut." Of "Ik moet snel weer naar de kapper." Of "Het zit goed".
![]()
![]()
toevallig, in mijn hoofd oo.........ohnee 2013 he!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk nooit in de spiegel, dus in m'n hoofd zie ik er altijd goed uit.
![]()
![]()
Chill-zequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik in standje gemakkelijk op de bank liggenScheeltquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
en aangezien ik alweer ruim een week niets aan mijn haar hoef te doen.
Alleen met lenzen kijk ik soms in de spiegel, maar dan let ik verder niet op mijn haar o.i.d..
![]()
Ik dacht even een vluchtige blik te werpen, maar toen ....quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog niet in de spiegel gekeken vandaag. Dat doe ik altijd pas voordat ik ergens naartoe ga![]()
![]()
Goed idee eigenlijk jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan ga ik in standje gemakkelijk op de bank liggen![]()
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Chill-ze
[..]
Scheelt.
Alleen met lenzen kijk ik soms in de spiegel, maar dan let ik verder niet op mijn haar o.i.d..
[b]AirwiN schreef [/b]
* Huppelmuts maakt ruimte op de bank voor fotoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
You never borequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
toevallig, in mijn hoofd oo.........ohnee 2013 he!.
"Uw DM is kapot gegaan" blabla gezeik. Beetje laat, was al een half uur geleden dat ik die DM kreeg.
![]()
Awquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik dacht even een vluchtige blik te werpen, maar toen ....
Dat scheelt!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ach, heb toch niks op de planning staan gelukkigWhat you forget, you are gonna repeat.
Ik ga ook met heksenhaar gewoon naar buiten. Muts op en niemand die het ziet.
Lekker warm in de zomer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook met heksenhaar gewoon naar buiten. Muts op en niemand die het ziet.
![]()
het gaat redelijk goed hier, ik heb gisteren allerlei onderzoeken gehad en er is te weinig plaats in m'n rechterneusschelpje.
voorlopig heb ik medicatie gehad en neuszalf. ik hoef nog niet onder het mes tenzij de medicatie niet werkt.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
lolquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik dacht dat je status op xfire "cb me cod2" was Vin![]()
Maar dat was degene onder je.
![]()
Ben ik weer. Toch lekker een uur gelopen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lekkerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
Ben ik weer. Toch lekker een uur gelopen.![]()
![]()
Zeker. Bogie (mijn golden) was helemaal kapot. Die heeft de afstand die wij gelopen hebben vier keer op en neer gesprint.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
I don't carequote:Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ja wtf dacht ik al. Roflmao!
Omg
Dat was een beetje te he.
![]()
Tijd gaat rapquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef Fera het volgende:
Ben ik weer. Toch lekker een uur gelopen..
![]()
Pfff heb je er nu wel geen last meer vanquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Bogie (mijn golden) was helemaal kapot. Die heeft de afstand die wij gelopen hebben vier keer op en neer gesprint.![]()
![]()
Klopt. Hij is wel weer helemaal vies. Hij moet door elk plasje heen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Pfff heb je er nu wel geen last meer van![]()
In limburg kosten ze al niksquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
'Daling huizenprijzen ook dit jaar tot 7 procent'
Nog maar een jaartje wachten met kopen dan![]()
Daar wil ook niemand wonen, schijnt. Iedereen trekt daar weg.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar wil ook niemand wonen, schijnt. Iedereen trekt daar weg.![]()
Ja, en dat weet je natuurlijk van te vorenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar ik wil op het beste moment kopen.
![]()
Niet op zeker, maar als je de economie volgt dan kun je wel een goed moment kiezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en dat weet je natuurlijk van te voren.
![]()
![]()
Mja, dan moet je het wel volgen natuurlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet op zeker, maar als je de economie volgt dan kun je wel een goed moment kiezen..
![]()
Het ligt er ook maar helemaal aan wat je wil he, als je van plan bent om niet binnen 10 jaar te gaan verhuizen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet op zeker, maar als je de economie volgt dan kun je wel een goed moment kiezen.
Koop je een huis met de gedachte om er 30 jaar te wonen dan kun je best nu kopen.![]()
Starter, geen megabaan/banen, dus beperkt budget. Later kinderen. Nee, wachten dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt er ook maar helemaal aan wat je wil he, als je van plan bent om niet binnen 10 jaar te gaan verhuizen.
Koop je een huis met de gedachte om er 30 jaar te wonen dan kun je best nu kopen.![]()
![]()
Doe ik toch ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, dan moet je het wel volgen natuurlijk.
![]()
![]()
dan hoef je dit jaar iig niet meer te kijken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Starter, geen megabaan/banen, dus beperkt budget. Later kinderen. Nee, wachten dus![]()
![]()
Ik huur en vind het prima. Ik verkoop over een jaartje sowieso al mijn spullen en zeg de huur op. Dan ben ik 3 maanden pleite. Reizen![]()
![]()
en dan kom je na 3 maanden blut terug en heb je niks, en dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Monopoly het volgende:
Ik huur en vind het prima. Ik verkoop over een jaartje sowieso al mijn spullen en zeg de huur op. Dan ben ik 3 maanden pleite. Reizen![]()
Zorg ik dat ik genoeg achter de hand hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
en dan kom je na 3 maanden blut terug en heb je niks, en dan?
Eerst werken natuurlijk![]()
![]()
Ik zou van m'n leven niet in Limburg willen wonen, maar bijvoorbeeld wel in Drenthe of Groningen, lekker achteraf, mooie boerderij. Zoveel kost het daar niet.
Beetje afhankelijk van wat voor werk je doet, is het helemaal niet erg om achteraf te zitten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik zou ook zo in Duitsland gaan wonen. Duitsland
.
Haten op Limburgquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik zou van m'n leven niet in Limburg willen wonen, maar bijvoorbeeld wel in Drenthe of Groningen, lekker achteraf, mooie boerderij. Zoveel kost het daar niet.
Beetje afhankelijk van wat voor werk je doet, is het helemaal niet erg om achteraf te zitten.![]()
![]()
Houden van Duitslandquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ik zou ook zo in Duitsland gaan wonen. Duitsland
.
![]()
![]()
Ik haat niet op Limburg, ik wil er alleen niet wonen. Ik wil ook niet in Amsterdam wonen, hoewel ik de stad prachtig vind.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet nog wel dat voor een paar jaar terug een prachtig boerderijtje in Duitsland te koop stond, 3 ha grond, woonboerderij met een oppervlakte van 175m2, met zes stallen, twee paddocks, een stapmolen, een buitenrijbaan van 20x60 m, verlichting en alles omheind met houten palen.
Prijs: 260.000 euro of zo. Dat is toch gewoon achterlijk goedkoop!?
Duitsland is ook goedkoop. Al stijgen daar de huizenprijzen welquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef Samzz het volgende:
Ik weet nog wel dat voor een paar jaar terug een prachtig boerderijtje in Duitsland te koop stond, 3 ha grond, woonboerderij met een oppervlakte van 175m2, met zes stallen, twee paddocks, een stapmolen, een buitenrijbaan van 20x60 m, verlichting en alles omheind met houten palen.
Prijs: 260.000 euro of zo. Dat is toch gewoon achterlijk goedkoop!?
![]()
![]()
Limburg vind ik qua omgeving wel heel mooi om te wonen hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef Samzz het volgende:
Beetje afhankelijk van wat voor werk je doet, is het helemaal niet erg om achteraf te zitten.
Ben nu bij een neef in Groningen en zat eens even te kijken naar huizenprijzen hier, niet normaal in vergelijking met wat het bij ons kost. Je krijgt er hier nog net geen geld bij![]()
dat was ook mijn gedachte...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
Huren vind ik zonde van het geld. Zou ik doen als het echt niet anders kan.![]()
Dan nog, als de huizenprijzen daar 10% stijgen zijn ze nog een ton goedkoper dan hier (overdreven).quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Duitsland is ook goedkoop. Al stijgen daar de huizenprijzen wel“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Maar hier zijn ze wel al 15% gedaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, als de huizenprijzen daar 10% stijgen zijn ze nog een ton goedkoper dan hier (overdreven).![]()
Maar Duitsland is altijd een stuk goedkoper geweest.![]()
Limburg is zeker mooi. Daar hebben ze nog mooie stukjes natuur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg vind ik qua omgeving wel heel mooi om te wonen hoor.
Ben nu bij een neef in Groningen en zat eens even te kijken naar huizenprijzen hier, niet normaal in vergelijking met wat het bij ons kost. Je krijgt er hier nog net geen geld bij
Dat weet ik, ik woon praktisch in Duitsland.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar hier zijn ze wel al 15% gedaald![]()
Maar Duitsland is altijd een stuk goedkoper geweest.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik woon praktisch in Duitsland.![]()
![]()
Mja, dat valt ook vies tegen vind ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Limburg is zeker mooi. Daar hebben ze nog mooie stukjes natuur.![]()
![]()
Heel Nederlandsch natuurlandschap is vakkundig aangelegd en beheerd. Geen takje groeit uit de maat.
Nederland heeft dan ook geen natuur.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Samzz het volgende:
Heel Nederlandsch natuurlandschap is vakkundig aangelegd en beheerd. Geen takje groeit uit de maat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
We zijn dan ook het enige land ter wereld, ook wel iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Zoiets verwacht ik eigenlijk ook in Noord Korea.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We zijn dan ook het enige land ter wereld, ook wel iets om trots op te zijn
Koreaanse precisie, daar tippen wij bij lange na niet aan![]()
![]()
Hmmm, als ik me ergens inschrijf voor een woning moet ik mijn jaarinkomen invullen. Alleen heb ik nu nog niet echt een inkomen.
Alleen ik wil vast jaren sparen voor later.
Mja, die zijn te arm om het zo mooi te doen als onsquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik eigenlijk ook in Noord Korea.
Koreaanse precisie, daar tippen wij bij lange na niet aan![]()
![]()
Dat is wel weer zo ja,quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, die zijn te arm om het zo mooi te doen als ons![]()
Dat is toch wat ik zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederland heeft dan ook geen natuur.?
Eerlijkquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
We zijn dan ook het enige land ter wereld, ook wel iets om trots op te zijn? Ik vind het iets om je dood voor te schamen.
Dat probleem had ik dus ookquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
Hmmm, als ik me ergens inschrijf voor een woning moet ik mijn jaarinkomen invullen. Alleen heb ik nu nog niet echt een inkomen.
Alleen ik wil vast jaren sparen voor later.. Maar dat maakt volgens mij geen hol uit.
![]()
Stukje van mijn kies afgebroken.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Dan geef je het minimum op dat je met een uitkering zou krijgen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
Alleen ik wil vast jaren sparen voor later.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gaan ze daar niet over zeiken ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat probleem had ik dus ook. Maar dat maakt volgens mij geen hol uit.
auw!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Stukje van mijn kies afgebroken.![]()
![]()
Nee, dat niet, voelt alleen raar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ach nee. Nederlanders hebben Nederland toch geschapen. Nou, laat ons gewoon dat ene volkje zijn dat afwijkt van de rest. Niets om voor te schamen. Wij richten ons land zelf in, niet moeder natuurquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zeg?
[..]
Eerlijk? Ik vind het iets om je dood voor te schamen.
![]()
Voor natuur gaan we wel naar andere landen![]()
![]()
Dat is meer dan wat ik nu verdien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan geef je het minimum op dat je met een uitkering zou krijgen.En waar ik geen recht op heb trouwens.
Das wel kutquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Stukje van mijn kies afgebroken.![]()
![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is meer dan wat ik nu verdien.En waar ik geen recht op heb trouwens.
Stomme niet voltijds kunnen werken, is bijna klaar hier
oh dan ben je waarschijnlijk nog niet bij de zenuw! gelukkig maar!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, dat niet, voelt alleen raar.![]()
Hier ook, eindelijk verlost van het luie studentenleven..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Al wil ik misschien toch nog een master doen![]()
![]()
Ik moet nog een baan vinden, heb me pas net uitgeschreven als student.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
de rest van de wereld is jaloers op hoe wij moeder natuur de baas zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:59 schreef Samzz het volgende:
Eerlijk? Ik vind het iets om je dood voor te schamen.
![]()
![]()
Hoe wij water kunnen beheersen, dat is heel wat anders dan wat ik bedoelquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
de rest van de wereld is jaloers op hoe wij moeder natuur de baas zijn.
Het is echt een miniscuul hoekje.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
oh dan ben je waarschijnlijk nog niet bij de zenuw! gelukkig maar!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Soberso een master doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier ook, eindelijk verlost van het luie studentenleven..
Al wil ik misschien toch nog een master doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog een baan vinden, heb me pas net uitgeschreven als student.
Ga je volgend jaar wel weer verder?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is echt een miniscuul hoekje.![]()
In maart al, als het goed is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soberso een master doen.
[..]
Ga je volgend jaar wel weer verder?
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik heb dan twee bachelors gehaald, ben wel een beetje klaar met leren..Nice. Wat ga je dan doen?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mja, ik was 15 (bijna 16) toen ik al van de havo afgingquote:
Met 19 was ik klaar met Commerciële Economie. Vond ik te jong om al full time te gaan werken, dus ging toen maar geschiedenis doen, omdat me dat altijd erg geboeid heeft. Dat was universitair, dus drie jaar voor de bachelor. Mja, een master voor m'n economie zou natuurlijk niet misstaan, daarom twijfel ik. En ik ben pas 22 dusja.. twijfels![]()
![]()
Kynologisch gedragstherapeut.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
[..]
Nice. Wat ga je dan doen?
Aan werk komen is nu wel zwaar kut. Als je nog financiële middelen hebt om te leren, zou ik het doen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik was 15 (bijna 16) toen ik al van de havo afging
Met 19 was ik klaar met Commerciële Economie. Vond ik te jong om al full time te gaan werken, dus ging toen maar geschiedenis doen, omdat me dat altijd erg geboeid heeft. Dat was universitair, dus drie jaar voor de bachelor. Mja, een master voor m'n economie zou natuurlijk niet misstaan, daarom twijfel ik. En ik ben pas 22 dusja.. twijfels
Maar dat is natuurlijk puur een verstandskeuze. Zelf luister ik daar ook niet naar.
Gedragstherapeut voor honden.quote:
Oeh, dat is wel een hele andere richting.quote:
Veel succes daarmee iig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niet om lullig te doen, hoor. Maar denk je serieus dat daar werk in isquote:?
doorleren.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik was 15 (bijna 16) toen ik al van de havo afging
Met 19 was ik klaar met Commerciële Economie. Vond ik te jong om al full time te gaan werken, dus ging toen maar geschiedenis doen, omdat me dat altijd erg geboeid heeft. Dat was universitair, dus drie jaar voor de bachelor. Mja, een master voor m'n economie zou natuurlijk niet misstaan, daarom twijfel ik. En ik ben pas 22 dusja.. twijfels
als je eenmaal gaat werken is het zeer lastig om alsnog weer verder te leren....
Je bent tenslotte pas 22![]()
![]()
En ligt het trouwens aan mij, of worden er steeds meer moorden gepleegd in NL.
Pap en mam betalenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan werk komen is nu wel zwaar kut. Als je nog financiële middelen hebt om te leren, zou ik het doen.
Maar dat is natuurlijk puur een verstandskeuze. Zelf luister ik daar ook niet naar.![]()
Mja, gewoon eens wat rondkijken als ik klaar ben met geschiedenis. Misschien dat ik toevallig ergens tegenaan loop. Anders zal het nog wel een jaartje leren worden ja![]()
![]()
daar worden nog mensen rijk van ook... ik kan zo een hele bekende opnoemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, hoor. Maar denk je serieus dat daar werk in is?
![]()
![]()
Klopt, maar het sluit wel aan op mijn opleiding dierverzorging. Daarin ook al een stukje ethologie van de hond gehad. Vond ik het leukste vak van de hele opleiding.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel een hele andere richting.
Veel succes daarmee iig.
Dit wilde ik ook al eerder gaan doen, maar ik kan me niet meer herinneren waarom dat toen niet is doorgegaan. Nu heb ik in ieder geval wel de financiële middelen.
Niet iedereen is Cesar Millanquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
daar worden nog mensen rijk van ook... ik kan zo een hele bekende opnoemen. Ik ken zelf heel veel gedragtherapeuten (zowel hond, kat als konijn en paard), maar geen van allen kan er het brood mee verdienen en heeft er een baan naast
.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Samzz het volgende:
quote:Cijfers over moorden in Nederland
Tot het jaar 2001 bedroeg het aantal moorden (en doodslagen) in Nederland ongeveer 250 per jaar.
Dat aantal is terug gelopen in de periode tussen 2001-2010: het gemiddeld aantal moorden is nu 150-180 per jaar.
Gemiddeld is er in 22 procent van alle moordzaken sprake van betrokkenheid van meerdere daders.
Bij moordzaken in het criminele milieu en bij roofmoorden zijn bij bijna de helft van de moordzaken meerdere moordenaars betrokken![]()
Weinig, maar ik heb het opgegeven om verstandig te zoeken. Het werkt niet voor mij. Als mijn hart er niet in ligt, dan gaat het gewoon niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, hoor. Maar denk je serieus dat daar werk in is?
Voor een papiertje hoef ik het niet te doen, die heb ik al één.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat zegt het verstand ook.. maarja..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
doorleren.
als je eenmaal gaat werken is het zeer lastig om alsnog weer verder te leren....
Je bent tenslotte pas 22![]()
Speelt meer mee dan alleen verstand![]()
![]()
Raar, ik heb het idee dat ik er steeds meer over lees. Zal wel aan mij liggen dan.quote:Snap ik, hoor. Je moet doen wat je leuk vindtquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Weinig, maar ik heb het opgegeven om verstandig te zoeken. Het werkt niet voor mij. Als mijn hart er niet in ligt, dan gaat het gewoon niet.
Voor een papiertje hoef ik het niet te doen, die heb ik al één..
Nee, komt alleen steeds meer in het nieuws.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:14 schreef Samzz het volgende:
Zijn jouw woorden, ik wou dat ik de middelen toen hadquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ze willen het beste voor hun liefste kind he![]()
neem het aan van een oude rot als ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat zegt het verstand ook.. maarja..![]()
Speelt meer mee dan alleen verstand![]()
![]()
Mja, ik kan het (makkelijk) zelf betalen, maar ouders hebben altijd gezegd dat ze de studie betaalden, mits we er niet met de pet naar gooien.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zijn jouw woorden, ik wou dat ik de middelen toen had![]()
Ze moeten immers hun zuurverdiende centjes ergens aan spenderen![]()
![]()
Dag Kaneel.quote:
En als pa en ma het niet kunnen betalen: Nou pap/mam dan neem je er toch een krantenwijk bijquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, ik kan het (makkelijk) zelf betalen, maar ouders hebben altijd gezegd dat ze de studie betaalden, mits we er niet met de pet naar gooien.![]()
Ze moeten immers hun zuurverdiende centjes ergens aan spenderen![]()
![]()
Mja, geen huis gaan kopen dit jaar, icm geringe kans op baan .. het zal dus ook wel uitlopen op een master, moet ik alleen nog denken voor welke opleiding en watquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef rival het volgende:
[..]
neem het aan van een oude rot als ik![]()
![]()
Ohja nog even officieus:
Lieve Kaneel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 16:21:04 ]![]()
Preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als pa en ma het niet kunnen betalen: Nou pap/mam dan neem je er toch een krantenwijk bij![]()
![]()
Waarom? Je verzamelt toch een bepaald aantal punten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaan ze daar niet over zeiken ofzo?
Bij mij heb je zo'n functie dat hij automatisch huizen selecteert op je jaarsalaris, dus eigenlijk meer gemak dan daadwerkelijk toegevoegde waarde.![]()
Daarom schaar ik me soms onder de categorie Duitsersquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef Samzz het volgende:
Advocaat grensrechterschopper met dood bedreigd
Ik schaam me soms om Nederlander te zijn.
![]()
![]()
verder met economie las ik net ergens?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, geen huis gaan kopen dit jaar, icm geringe kans op baan .. het zal dus ook wel uitlopen op een master, moet ik alleen nog denken voor welke opleiding en wat![]()
Lijkt me het meest nuttig met het oog op de toekomst.. maar geschiedenis is weer leukerquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
verder met economie las ik net ergens?![]()
![]()
Je wil je tot Marrokaanse laten naturaliseren?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:19 schreef Samzz het volgende:
Advocaat grensrechterschopper met dood bedreigd
Ik schaam me soms om Nederlander te zijn.
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Koenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wil je tot Marrokaanse laten naturaliseren?![]()
![]()
![]()
Toast met boter en hagelslag
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, want dat is de enige optie.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wil je tot Marrokaanse laten naturaliseren?
Nee, oké. Maar ik heb dus geen exacte cijfers. Niet dat ze achteraf aankomen met: "JE HEBT GELOGEN".quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom? Je verzamelt toch een bepaald aantal punten?
Bij mij heb je zo'n functie dat hij automatisch huizen selecteert op je jaarsalaris, dus eigenlijk meer gemak dan daadwerkelijk toegevoegde waarde.
Hoewel, tegen die tijd hoop ik het wel aangepast te hebben naar een inkomen wat een huis kan betalen.
Daarom bij het raam zitten. Energiezuinig levenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Eens een lichtje aan doen, anders verpest ik mijn ogen.
![]()
![]()
Volgens mij maakt dat in het begin weinig uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, oké. Maar ik heb dus geen exacte cijfers. Niet dat ze achteraf aankomen met: "JE HEBT GELOGEN".
Hoewel, tegen die tijd hoop ik het wel aangepast te hebben naar een inkomen wat een huis kan betalen..
![]()
Zonder licht is slecht voor de ogen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
Eens een lichtje aan doen, anders verpest ik mijn ogen.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Die autisten hebben het rolgordijn naar benedenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Daarom bij het raam zitten. Energiezuinig levenEn ik kan niet voor het raam zitten.
![]()
Ach, randgroeptokkies heb je in Duitsland geheid ook wel tochSame shit, different day
SC hopper present![]()
Op de lange duur volgens mij wel, ja. Maar ik zit dan ook op nog geen halve meter met mijn hoofd van een fel scherm vandaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder licht is slecht voor de ogen?![]()
![]()
Ik denk dat ik maar gewoon een website in Frontpage ga maken met behulp van Photoshop.
Overalquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Koen66 het volgende:
Ach, randgroeptokkies heb je in Duitsland geheid ook wel toch![]()
![]()
Ik voel mij aangesprokenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die autisten hebben het rolgordijn naar benedenEn ik kan niet voor het raam zitten.
Zo heb ik een half jaar lang gezetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de lange duur volgens mij wel, ja. Maar ik zit dan ook op nog geen halve meter met mijn hoofd van een fel scherm vandaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij jou is het anders, vind ikquote:Even artikeltje googlen.quote:Zo heb ik een half jaar lang gezeten![]()
en welke banen liggen er voor je klaar na geschiedenis?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:22 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Lijkt me het meest nuttig met het oog op de toekomst.. maar geschiedenis is weer leuker![]()
![]()
Waarom? En hoeft niet hoor. Nu heb ik licht dus dat doe ik ook wel eens aanquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij jou is het anders, vind ik
[..]
Even artikeltje googlen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Geschiedenis leraarquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
en welke banen liggen er voor je klaar na geschiedenis?.
Zonder bijscholing bijna niets. We worden in feite opgeleid tot onderzoekerquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
en welke banen liggen er voor je klaar na geschiedenis?
Maar verder leraar, archivaris enzo.. dat is niks voor mij![]()
![]()
Patrick heeft een zusje, die woont niet onder een steen maar onder zand
[b]AirwiN schreef [/b]
dat was de enige die ik kon bedenken inderdaad!quote:en zijn er met bijscholing banen te vinden die wel iets voor je zijn?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zonder bijscholing bijna niets. We worden in feite opgeleid tot onderzoeker
Maar verder leraar, archivaris enzo.. dat is niks voor mij![]()
Omdat jij een groot raam is waar de zon schijnt, als die schijntquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? En hoeft niet hoor. Nu heb ik licht dus dat doe ik ook wel eens aan. Maar ook zonder rolgordijn is het licht fel.
Hier is het raam niet zo groot, dus komt er ook minder licht binnen.
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Patrick heeft een zusje, die woont niet onder een steen maar onder zand![]()
![]()
Ik ben een groot raamquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij een groot raam is waar de zon schijnt, als die schijnt. Maar ook zonder rolgordijn is het licht fel.
Hier is het raam niet zo groot, dus komt er ook minder licht binnen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah duidelijk.quote:
Ik ga weer standje relax aannemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe vaak kun je een afspraak verzetten. Eerst van maandag naar later op de dag, vervolgens van maandag naar dinsdagochtend, en net belde hij of het naar dinsdagmiddag kon
.
![]()
Relax-sequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah duidelijk.
Ik ga weer standje relax aannemen![]()
![]()
![]()
Iets in de journalistiek lijkt me wel leuk, maar of dat nou zo slim isquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
dat was de enige die ik kon bedenken inderdaad!
[..]
en zijn er met bijscholing banen te vinden die wel iets voor je zijn?![]()
![]()
Er zitten mensen tussen die een goede boterham verdienenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Iets in de journalistiek lijkt me wel leuk, maar of dat nou zo slim is![]()
![]()
Ik heb hongerrrr
Klopt..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:36 schreef rival het volgende:
[..]
Er zitten mensen tussen die een goede boterham verdienen
Maar met een beetje bijscholing kun je best veel kanten op..
Alleen lijkt het me dan alsnog slimmer om dan voor een master te kiezen die aansluit op de economische opleiding. Dat was tenminste een echte opleiding, wat ik nu doe is gewoon lezen, daar vragen over beantwoorden en wat teksten over gebeurtenissen/personen schrijven..![]()
Maar wat? Ik heb al brinta, brood en een banaan op. Een appel kan wel, maar dat vult niet echt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat stukje chocola?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat? Ik heb al brinta, brood en een banaan op. Een appel kan wel, maar dat vult niet echt.![]()
![]()
Nee.quote:Mag niet.
Ik pak wel een appel. Het is beter dan niets.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Eventjes wachten dan tot het avondeten
dat lijkt mij ook slimmer. maar als je daar banen mee krijgt die je niet wilt, dan kan je beter verder kijken...quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klopt..
Maar met een beetje bijscholing kun je best veel kanten op..
Alleen lijkt het me dan alsnog slimmer om dan voor een master te kiezen die aansluit op de economische opleiding. Dat was tenminste een echte opleiding, wat ik nu doe is gewoon lezen, daar vragen over beantwoorden en wat teksten over gebeurtenissen/personen schrijven..![]()
Ja 10 jaar geledenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef Monopoly het volgende:
Voor de liefhebbers van hardcore![]()
Ik draai een lekker mixje nu live op R49![]()
Klikkerdeklik
nu vind ik het niet meer klinken![]()
![]()
Hoofdpijn
[b]AirwiN schreef [/b]
Economie was ook een toffe opleiding hoor en ik volg altijd met plezier/interesse de economische ontwikkelingenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat lijkt mij ook slimmer. maar als je daar banen mee krijgt die je niet wilt, dan kan je beter verder kijken...![]()
Niks kan tegen geschiedenis op, maar economie is een goede tweede voor mij![]()
![]()
Levensmoequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
economie lijkt mij een goede keuze!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Economie was ook een toffe opleiding hoor en ik volg altijd met plezier/interesse de economische ontwikkelingen![]()
Niks kan tegen geschiedenis op, maar economie is een goede tweede voor mij![]()
![]()
Het werkt echt. Ik heb het geprobeerd.quote:
zeg maar wat je wilt, ik weet dat ik hier nog weken mee door kan/mag gaanquote:
oke tenzij vinnie het misschien zat is![]()
![]()
* Huppelmuts pakt speeltje erbijquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
Orgasme werkt wel meestal erg goed tegen hoofdpijn
Alleen heb ik nooit zin als ik hoofdpijn heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Orgasme bereiken dmv hypnose. Lees dat topic eens in KPDquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
Orgasme werkt wel meestal erg goed tegen hoofdpijn
Alleen heb ik nooit zin als ik hoofdpijn heb
Echt briljant.
![]()
Je maakt het me wel heel moeilijk om een hekel aan je te hebben hequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
zeg maar wat je wilt, ik weet dat ik hier nog weken mee door kan/mag gaan
oke tenzij vinnie het misschien zat is![]()
But seriously
[b]AirwiN schreef [/b]
ik zei het ook niet voor nietsquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Het werkt echt. Ik heb het geprobeerd.![]()
![]()
Succes, bij mij werkt het meestal wel..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts pakt speeltje erbij
Maar soms wil ik het niet/werkt het niet.. en dan blijft het kut..
Maar je kunt het proberen![]()
![]()
Ik heb altijd zin. Maar leuk is het niet. Niet altijd.
geen hekel bedoel je? anders snap ik je nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakt het me wel heel moeilijk om een hekel aan je te hebben he![]()
But seriously![]()
![]()
Dat je te grappig bent om boos op te wordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
geen hekel bedoel je? anders snap ik je niet
[b]AirwiN schreef [/b]
wanneer niet?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
Ik heb altijd zin. Maar leuk is het niet. Niet altijd.![]()
beetje ruilenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Fera het volgende:
Ik heb altijd zin. Maar leuk is het niet. Niet altijd.![]()
![]()
In het OV als de trein stampvol zit met mensen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Das toch juist spannendquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
In het OV als de trein stampvol zit met mensen.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik hou wel van deze nationale complimentendagquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je te grappig bent om boos op te worden![]()
![]()
Mono, zweefteverij trap.ik niet inquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Orgasme bereiken dmv hypnose. Lees dat topic eens in KPDEcht briljant.
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
In het OV als de trein stampvol zit met mensen.![]()
![]()
![]()
Wat kan ik daar doen zonder betrapt te worden?quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat is 1 maart pasquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik hou wel van deze nationale complimentendag
[b]AirwiN schreef [/b]
Meer dan genoeg. En de kans op betrapt worden maakt het toch spannenderquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan ik daar doen zonder betrapt te worden?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
economie lijkt mij een goede keuze!
Dat word het ook als ik ga doorleren.. maar ik wil eigenlijk niet meer .. Grrr![]()
![]()
Ik weet niet hoe ik mezelf kan helpen als er iemand naast me zit. Ik heb namelijk wel een bepaald soort stimulatie nodig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. En de kans op betrapt worden maakt het toch spannender
Klootzakquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dacht ik ook, maar ik heb het gewetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mono, zweefteverij trap.ik niet in![]()
![]()
kijk ik kan niet in jouw hoofd kijken natuurlijk... maar mijn eigen ervaring en die van de mensen om mij heen is dat degene die zijn gaan werken het anders zouden doen als het over kon...quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:50 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat word het ook als ik ga doorleren.. maar ik wil eigenlijk niet meer .. Grrr
je hebt straks nog 40 jaar om te werken![]()
![]()
Geen KPD rechtenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Orgasme bereiken dmv hypnose. Lees dat topic eens in KPDEcht briljant.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mezelf kan helpen als er iemand naast me zit. Ik heb namelijk wel een bepaald soort stimulatie nodig.
[b]AirwiN schreef [/b]
die zit toch naast je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik mezelf kan helpen als er iemand naast me zit. Ik heb namelijk wel een bepaald soort stimulatie nodig.![]()
![]()
Alsof ik er aan denk die elke dag om te doen als ik naar school ga.quote:
Weet ik, zoals ik al zei, het verstand zegt doe nog een jaartje..quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef rival het volgende:
[..]
kijk ik kan niet in jouw hoofd kijken natuurlijk... maar mijn eigen ervaring en die van de mensen om mij heen is dat degene die zijn gaan werken het anders zouden doen als het over kon...
je hebt straks nog 40 jaar om te werken
Maar m'n gevoel zegt van niet![]()
![]()
Er kunnen hele lelijke mensen naast je zitten in de trein hoor.quote:
Mja, in de trein heb ik meestal niet zo'n zin.. ben meer bezig met overleven daar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Er kunnen hele lelijke mensen naast je zitten in de trein hoor.
Veolia![]()
![]()
en stinkende vooralquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Er kunnen hele lelijke mensen naast je zitten in de trein hoor.![]()
![]()
Veolia faalt inderdaad wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mja, in de trein heb ik meestal niet zo'n zin.. ben meer bezig met overleven daar.
Veoliaquote:
Of onmeunig dikke mensen die bijna de helft van jouw plek innemen.
Daar heb je met Veolia geen last van. Moet je toch altijd staanquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Veolia faalt inderdaad wel.
[..]
Of onmeunig dikke mensen die bijna de helft van jouw plek innemen.![]()
![]()
ik ben niet voor niets allergisch voor OV.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
Of onmeunig dikke mensen die bijna de helft van jouw plek innemen.![]()
![]()
Ik ga dan altijd ergens anders zitten. Ik sta nog liever dan iemand half op m'n schoot te hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Veolia faalt inderdaad wel.
[..]
Of onmeunig dikke mensen die bijna de helft van jouw plek innemen..
Da probeer ik het morgen welquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
morgen weer een dag! Vandaag krijg je mij niet meer omlaag
Die maakt herrie. Onopvallend is ie dus echt niet.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan doe je datquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Weet niet of het echt zo goed is? Eerst info over inwinnen.
![]()
Jij hebt die?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die maakt herrie. Onopvallend is ie dus echt niet.![]()
![]()
Met heel veel hulp van Vin voor mijn financiële plaatje, nu eindelijk zover dat ik alleen nog puntjes op de i moet zetten en dan kan ik 'm inleveren![]()
Thanks Vin!!![]()
Soms zit je gewoon bijna vast. Twee tegenover je, dan komt er zo'n vetbol naast je zitten en denk je: "Godver".quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd ergens anders zitten. Ik sta nog liever dan iemand half op m'n schoot te hebben.
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Met heel veel hulp van Vin voor mijn financiële plaatje, nu eindelijk zover dat ik alleen nog puntjes op de i moet zetten en dan kan ik 'm inleveren![]()
Thanks Vin!!![]()
![]()
![]()
dan roep je GADVER en sta je opquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zit je gewoon bijna vast. Twee tegenover je, dan komt er zo'n vetbol naast je zitten en denk je: "Godver".![]()
![]()
En dan net op het moment dat je nog 1 of 2 stations moetquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zit je gewoon bijna vast. Twee tegenover je, dan komt er zo'n vetbol naast je zitten en denk je: "Godver"..
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Thanks Vin!!![]()
Is het dan helemaal af?
quote:
Daar ben ik te lief voor.
Dat zijn de FML momentenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zit je gewoon bijna vast. Twee tegenover je, dan komt er zo'n vetbol naast je zitten en denk je: "Godver"..
Goedele Liekens had vroeger een of ander seksprogramma. Daar werd deze gereviewed. Vrouw had hem om bij de bakker. Iedereen hoorde dat dingquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hmm... ik ga zoeken of ie echt goed werkt
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, inderdaad. Dan blijkt dat je, net zoals Vin zei, er een station of twee later uit moet. Lekker tussen de mensen wringen. Ik heb daar zo'n hekel aan.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedele Liekens had vroeger een of ander seksprogramma. Daar werd deze gereviewed. Vrouw had hem om bij de bakker. Iedereen hoorde dat ding
Hahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedele Liekens had vroeger een of ander seksprogramma. Daar werd deze gereviewed. Vrouw had hem om bij de bakker. Iedereen hoorde dat ding.
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedele Liekens had vroeger een of ander seksprogramma. Daar werd deze gereviewed. Vrouw had hem om bij de bakker. Iedereen hoorde dat ding![]()
![]()
Je post nogquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gaat het vannacht al vriezen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: