om te neuken toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tja... Of je houdt van haar, of niet. Als je dat niet doet, waarom dan een relatie?
Dan kan TS het beter een ''neukrelatie'' noemen. Verkapt gevalletje partner voor de gek houden?quote:
Omdat er niets beters beschikbaar is op het moment dat is een mogelijkheid.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan kan TS het beter een ''neukrelatie'' noemen. Verkapt gevalletje partner voor de gek houden?
Alleen dat is niet zo ''vertrouwd''quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
600 KM reizen voor een date en dan niet ketsen
Voor het geld had je 6x naar de rosse buurt kunnen gaan man. Daar vind je ook 'genegenheid'.
Niet alles is zo zwart-wit. Wat houdt 'houden van' precies in? Ik geef om haar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Tja... Of je houdt van haar, of niet. Als je dat niet doet, waarom dan een relatie?
Wanneer de meeste mensen haar lelijk zouden vinden en ik haar knap, dan is die toepasbaar. Maar dat is niet het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder.
Kijk je dan met je eigen blik of met de blik die is gevormd door wat anderen knap en aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Neve het volgende:
[..]
Niet alles is zo zwart-wit. Wat houdt 'houden van' precies in? Ik geef om haar.
[..]
Wanneer de meeste mensen haar lelijk zouden vinden en ik haar knap, dan is die toepasbaar. Maar dat is niet het geval.
Waarom is dit een "neukrelatie" en een relatie die op lust is gebaseerd niet? Is het niet andersom?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:05 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dan kan TS het beter een ''neukrelatie'' noemen. Verkapt gevalletje partner voor de gek houden?
Dat is alsnog gebeurd, maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
600 KM reizen voor een date en dan niet ketsen
Voor het geld had je 6x naar de rosse buurt kunnen gaan man. Daar vind je ook 'genegenheid'.
Ik vind dat wel belangrijk ja, en je stelt een goede vraag waar ik het antwoord nog niet zeker op weet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef Disana het volgende:
Is haar uiterlijk belangrijk in jouw eigen ogen, of denk je dat je niet met haar voor de dag kunt komen bij je familie en vrienden.
Dan zou ik het niet doen, het gaat je vermoedelijk toch altijd dwars zitten. En nou kan iedereen wel zeggen dat het om " innerlijk " gaat, maar bij mij in ieder geval ook voor een heel groot deel om uiterlijk, je moet er toch naast wakker worden he? En het is ook wel leuk als je trots bent op je vriendinnetje als je ermee over straat loopt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef Neve het volgende:
[..]
Ik vind dat wel belangrijk ja, en je stelt een goede vraag waar ik het antwoord nog niet zeker op weet.
Je moet nadenken over wat er over die 20 jaar nog over is van dat "uiterlijk"quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet doen, het gaat je vermoedelijk toch altijd dwars zitten. En nou kan iedereen wel zeggen dat het om " innerlijk " gaat, maar bij mij in ieder geval ook voor een heel groot deel om uiterlijk, je moet er toch naast wakker worden he? En het is ook wel leuk als je trots bent op je vriendinnetje als je ermee over straat loopt.
Als je in de kroeg bent spreek je ook iemand aan op uiterlijk bijvoorbeeld. Dus raar is het gewoon niet, wat mensen ook zullen zeggen.
Jawel, dat is wel aanwezig. Maar ik ben een man, dat zou met wel meer vrouwen zo zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:10 schreef Cue_ het volgende:
Kan je het erop doen? Of vind je haar ook fysiek niet aantrekkelijk genoeg daarvoor? Is er een lichamelijke aantrekkingskracht?
Eigen blik! Er zijn echt wel vrouwen die ik heel aantrekkelijk vind maar die niet aan het 'objectieve' schoonheidsideaal voldoen. Dat maakt me echt niet uit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk je dan met je eigen blik of met de blik die is gevormd door wat anderen knap en aantrekkelijk vinden?
dus je vindt haar leuk, je vindt haar blijkbaar aantrekkelijk genoeg, want er is lichamelijke aantrekkignskracht.. Waar maak je je dan druk over?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Neve het volgende:
Jawel, dat is wel aanwezig. Maar ik ben een man, dat zou met wel meer vrouwen zo zijn
Dat is ook wel in te schatten lijkt me, en bij een lelijke vrouw zal dat vermoedelijk alleen nog maar sneller achteruitgaan, zeker als ze bijvoorbeeld dik is, nog sneller uitlubberen etc. Er zijn tenslotte nog genoeg knappe 45 jarige vrouwen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Je moet nadenken over wat er over die 20 jaar nog over is van dat "uiterlijk"
Hier waren we het eigenlijk eerst ook over eens, maar wanneer zij verliefd wordt en ik laat het te lang in het midden, dan vind ik dat niet fair tegenover haar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:15 schreef MsMessy het volgende:
Waarom het iets noemen, jullie voelen je allebei er goed bij...geniet er dan gewoon van en je merkt uiteindelijk wel waar het allemaal toe leidt.
Dik is een ander verhaal. Dat heeft ze zelf in de hand. Maar dat is wel een onderdeel waar ik het over heb. Een mooi meisje kan wel bijvoorbeeld ineens heel dik gaan worden e.d. Dusja, het is een momentopnamequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat is ook wel in te schatten lijkt me, en bij een lelijke vrouw zal dat vermoedelijk alleen nog maar sneller achteruitgaan, zeker als ze bijvoorbeeld dik is, nog sneller uitlubberen etc. Er zijn tenslotte nog genoeg knappe 45 jarige vrouwen bijvoorbeeld.
Ik denk dat da dan weer van karakter trekjes afhangt. Mijn vriendin besteed erg veel aandacht aan haar uiterlijk en sporten dus die zou niet snel dik worden, ik vermoed ook niet dat het in haar karakter zit om ooit lui met haar uiterlijk om te gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:22 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dik is een ander verhaal. Dat heeft ze zelf in de hand. Maar dat is wel een onderdeel waar ik het over heb. Een mooi meisje kan wel bijvoorbeeld ineens heel dik gaan worden e.d. Dusja, het is een momentopname.
Lees het topic anders even... Het antwoord staat er gewoon.quote:
Ik denk dat er een verschil is in aantrekkelijk en knap. Knap is objectief zeg maar. Het overgrote deel van de mensen zal een knap iemand herkennen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee, wel dat mijn vriend in eerste instantie niet mijn type was maar hoe meer ik voor hem ging voelen hoe knapper en aantrekkelijker ik hem vond/vind
Ja, dat is zeker aan verandering onderhevig, maar zij behoort daar nog altijd niet toe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dus je vindt haar leuk, je vindt haar blijkbaar aantrekkelijk genoeg, want er is lichamelijke aantrekkignskracht.. Waar maak je je dan druk over?
Wie 'je type' is dat is aan verandering onderhevig.
Natuurlijk is het nodig. Anders mis je toch gewoon een groot verlangen naar iemand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef Neve het volgende:
Ja, dat is zeker aan verandering onderhevig, maar zij behoort daar nog altijd niet toe.
Wanneer een meisje qua uiterlijk wèl je type is, dan voelt dat gewoon anders. Dan ben je helemaal van de kaart. Dat ben ik niet en dat is verwarrend. En nee ik ben niet iemand waarbij het een jaar duurt voordat ie eens verliefd is. Dus ik betwijfel of dat nog komt. Maar is het nodig?
Ik ben het hier ook wel mee eens.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het nodig. Anders mis je toch gewoon een groot verlangen naar iemand?
En daarbij is het niet eerlijk ten opzichte van haar. Als je voor haar gaat, moet je helemaal voor haar gaan met volle overtuiging.
Het kan zijn dat het nog komt. Dat ze mooie wordt naarmate je haar beter leert kennen. Maar dat gebeurt niet altijd.
Wanneer zij geen gevoelens voor mij zou hebben, dan zou dat misschien hebben gekund. Maar dan nog wil ik haar knuffelen wanneer ik bij haar ben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef Luxuria het volgende:
Jullie kunnen toch gewoon hele goede vrienden zijn!
Ik ben er te allen tijde 100% eerlijk over.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:51 schreef AnnaTralala het volgende:
Het klinkt alsof TS zijn gevoel tekortschiet en hij dat weg probeert te rationaliseren.
Vrolijk doorgaan met het contact, maar eerlijk zijn tegenover de vrouw in kwestie dat het geen relatie is en je geen romantische gevoelens voor haar hebt.
Knuffelen? Met wat voor gevoel dan? Ik knuffel echt alleen als ik aangetrokken ben tot iemand. Voor de rest totaal niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Neve het volgende:
[..]
Ik ben het hier ook wel mee eens.
[..]
Wanneer zij geen gevoelens voor mij zou hebben, dan zou dat misschien hebben gekund. Maar dan nog wil ik haar knuffelen wanneer ik bij haar ben.
Dat ligt maar net aan hoe je in elkaar steekt. Als iemand afstotelijk lelijk/vies is, nee dan knuffel ik niet. Maar vrienden waar ik niets seksueels mee heb, daar knuffel ik echt wel graag meequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef VaLkyRie het volgende:
Knuffelen? Met wat voor gevoel dan? Ik knuffel echt alleen als ik aangetrokken ben tot iemand. Voor de rest totaal niet.
Ik kan me zo voorstellen dat sekse hier ook een rol in speeltquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan hoe je in elkaar steekt. Als iemand afstotelijk lelijk/vies is, nee dan knuffel ik niet. Maar vrienden waar ik niets seksueels mee heb, daar knuffel ik echt wel graag mee
misschien bestaat liefde helemaal niet, en houd je jezelf voor de gek met het krampachtig ontwikkelen van een houding om te voldoen aan de sociale consensus. Heb je daar wel eens aan gedacht? dacht het godverdomme ook niet nee.quote:
Ik wil met haar knuffelen omdat ik het zo prettig vind om bij haar te zijn. Het gaat 'vanzelf'.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:54 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Knuffelen? Met wat voor gevoel dan? Ik knuffel echt alleen als ik aangetrokken ben tot iemand. Voor de rest totaal niet.
Ik snap je tweestrijd niet helemaal. Wat is nou de voornaamste overweging? Is ze niet knap genoeg voor je ego? Of vind je haar gewoon echt niet leuk? Ik vermoed het eerste.
Maar de kans dat je zo'n leuke meid (innerlijk + uiterlijk opgeteld) tegenkomt .. is hoe groot?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:06 schreef Neve het volgende:
En ik vind haar wel leuk, maar niet knap. En ja, als ik geen enkele kans zou maken bij dames die ik wèl knap vind, dan zou ik wellicht m'n handen dichtknijpen met zo'n meid. Dat kan ik natuurlijk moeilijk beoordelen.
Weet ik niet, zoveel ervaring heb ik niet...quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de kans dat je zo'n leuke meid (innerlijk + uiterlijk opgeteld) tegenkomt .. is hoe groot?
Hoe oud is TS?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:09 schreef Neve het volgende:
[..]
Weet ik niet, zoveel ervaring heb ik niet...
Dus als je zou weten dat je niets beters kunt krijgen ben je met haar " tevreden " .quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:09 schreef Neve het volgende:
[..]
Weet ik niet, zoveel ervaring heb ik niet...
We zijn beiden mid-twintig.quote:
Dat klinkt wel heel cru, maar wie zou niet voor 'iets beters' gaan? De vraag is alleen of het met iemand met 'een heel mooi koppie' net zo goed kliktquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dus als je zou weten dat je niets beters kunt krijgen ben je met haar " tevreden " .
Als dat wel zou kunnen, zou je voor die optie gaan?
Het klinkt cru, maar het is eigenlijk wel gewoon wat je zegt en doet, toch? Ik bedoel de rest van je leven ga je je afvragen " of het met iemand met een heel mooi koppie net zo goed klikt "quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:24 schreef Neve het volgende:
[..]
We zijn beiden mid-twintig.
[..]
Dat klinkt wel heel cru, maar wie zou niet voor 'iets beters' gaan? De vraag is alleen of het met iemand met 'een heel mooi koppie' net zo goed klikt
Het lijkt erop dat ik in een soortgelijke situatie gezet heb als jij. Uiteindelijk ging het mij te veel tegenstaan om er mee door te gaan. Als basis voor een relatie moet je elkaar aantrekkelijk/lekker vinden (en dat kan net zo goed of wellicht nog beter bij een "gemiddeld" uiterlijk als een angelina jolie lookalike ;-)), anders kun je beter vriendschappelijk met elkaar omgaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:06 schreef Neve het volgende:
[..]
Ik wil met haar knuffelen omdat ik het zo prettig vind om bij haar te zijn. Het gaat 'vanzelf'.
En ik vind haar wel leuk, maar niet knap. En ja, als ik geen enkele kans zou maken bij dames die ik wèl knap vind, dan zou ik wellicht m'n handen dichtknijpen met zo'n meid. Dat kan ik natuurlijk moeilijk beoordelen.
De volgorde waarin je dit neerzet zegt wel iets over hoe belangrijk je uiterlijk vindt volgens mij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Ziba het volgende:
aangezien je d'r wel naast moet lopen, je omgeving ook een mening vormt én het moet seksueel gewoon goed zijn; dat je iemand echt aantrekkelijk vindt.
Ik vind het op seksueel gebied ook zeer belangrijk ja. Maar ik zou niet graag naast een lelijkerd willen lopen, dan zou ik me schamen ofzo. Hoe hard dat ook klinkt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De volgorde waarin je dit neerzet zegt wel iets over hoe belangrijk je uiterlijk vindt volgens mij.
zou zelf beginnen met dat het seksueel goed moet zijn. Wat eventuele vrienden ervan zeggen is toch een veel latere 'zorg' (voor zover dat al van belang is)
Ik vind haar best sexy. Er zijn ook wel dingen (buiten puur het uiterlijk) die haar sexyer maken.quote:
Ze is niet lelijk, maar dat is subjectief natuurlijk. Ik vind haar niet zo knap.quote:
Maar als ze niet lelijk is, is d'r toch geen probleem? Als je haar maar aantrekkelijk/sexy vindt. Bij mij is het ook zo dat hoe leuker ik iemand vind, hoe mooier die persoon voor mij wordt ofzo.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef Neve het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar dat is subjectief natuurlijk. Ik vind haar niet zo knap.
Exactquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:36 schreef Ziba het volgende:
Het is trouwens zonde als je een fucking goede klik hebt met iemand om dan maar niet verder te gaan vanwege uiterlijk. Echt zonde, want hoe vaak heb je nou echt een bijzonder goede klik met iemand? Maar ja, een goddelijke is natuurlijk wel fijner aangezien je d'r wel naast moet lopen, je omgeving ook een mening vormt én het moet seksueel gewoon goed zijn; dat je iemand echt aantrekkelijk vindt.
Waarom ging het je tegenstaan wanneer je je prettig bij haar voelde? Of vond je het ook niet fijn om met haar te zoenen enz.?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:37 schreef Snepar het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik in een soortgelijke situatie gezet heb als jij. Uiteindelijk ging het mij te veel tegenstaan om er mee door te gaan. Als basis voor een relatie moet je elkaar aantrekkelijk/lekker vinden (en dat kan net zo goed of wellicht nog beter bij een "gemiddeld" uiterlijk als een angelina jolie lookalike ;-)), anders kun je beter vriendschappelijk met elkaar omgaan.
Het was kwa uiterlijk mijn type niet, maar ik had ook niet echt een bijzondere klik met haar. Als ik bij haar was is er altijd ook wel lichamelijk contact geweest, maar ik denk dat het meer wat geilheid in 't algemeen wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef Neve het volgende:
[..]
Waarom ging het je tegenstaan wanneer je je prettig bij haar voelde? Of vond je het ook niet fijn om met haar te zoenen enz.?
Nee ok, als je met tegenzin naar haar toe ging, dan lijkt het me duidelijk. Dat is bij mij zeker niet het geval.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef Snepar het volgende:
[..]
Het was kwa uiterlijk mijn type niet, maar ik had ook niet echt een bijzondere klik met haar. Als ik bij haar was is er altijd ook wel lichamelijk contact geweest, maar ik denk dat het meer wat geilheid in 't algemeen wasGing met tegenzin naar haar toe, meer omdat zij nogal verliefd op mij leek en ik mij liet meeslepen. Binnen niet al te lange tijd (netjes) een einde aan gemaakt omdat ik haar ook wel iemand gun die tot haar aangetrokken is.
Voor mij is het toch wel erg belangrijk dat een sexuele klik vanaf het begin aanwezig is, anders geloof ik er niet zo in. Het is nogal moeilijk (voor mij) een leuk iemand tegen te komen waarbij het van beiden kanten klikt, maar eenzaamheid vind ik alsnog beter dan een relatie hebben waar je niet tevreden mee bent.
Jij zoekt geen fysieke aantrekkingskracht?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Joe-Momma het volgende:
Uiterlijke schoonheid is tijdelijk, innerlijke schoonheid een leven lang!!
You do The math.
Zo staat het misschien in de fabeltjeskrant jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Joe-Momma het volgende:
Uiterlijke schoonheid is tijdelijk, innerlijke schoonheid een leven lang!!
You do The math.
Dan lijkt naar mijn mening jouw verstandhouding met haar meer op een zeer hechte vriendschap ( + lust = relatie)quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Neve het volgende:
[..]
Nee ok, als je met tegenzin naar haar toe ging, dan lijkt het me duidelijk. Dat is bij mij zeker niet het geval.
Exact.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef Snepar het volgende:
[..]
Dan lijkt naar mijn mening jouw verstandhouding met haar meer op een zeer hechte vriendschap ( + lust = relatie)
Mwah. Een relatie waarbij je goede vrienden bent en er een seksuele klik is heb je meer aan dat een relatie die puur gebaseerd is op elkaars looks en verder weinig tot niets.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
Zonder chemie of passie zal het voor mij nooit een echte relatie worden.
Dan krijg je meer een platonische relatie, een "hele goede vrienden", en dat is al wat er op lange termijn van over kan blijven.
Ja, je kan ook beter met de fiets naar Rusland gaan dan lopend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:20 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Mwah. Een relatie waarbij je goede vrienden bent en er een seksuele klik is heb je meer aan dat een relatie die puur gebaseerd is op elkaars looks en verder weinig tot niets.
Dus heel veel lelijke mensen hebben eigenlijk geen relatie omdat ze een lelijke partner hebben (omdat ze niet snel beter kunnen krijgen en minder lust/zin hebben in haar/hem)?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:18 schreef Snepar het volgende:
[..]
Dan lijkt naar mijn mening jouw verstandhouding met haar meer op een zeer hechte vriendschap ( + lust = relatie)
Als dat niet mogelijk is, dan moet je iets als je perse ergens naar toe wilt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, je kan ook beter met de fiets naar Rusland gaan dan lopend.
Maar uiteindelijk blijft het vliegtuig toch het beste.
Haha ja, als je persé naar Rusland moet maar het vliegtuig is niet mogelijk, dan kan je het beste maar gewoon de fiets pakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Als dat niet mogelijk is, dan moet je iets als je perse ergens naar toe wilt...
Extreem voorbeeld, maar bij wijze van. Fiets is overdreven, maar neem bv. liften, de trein of de bus. Niet ideaal, maar als je er perse wilt geraken, moet je wat.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha ja, als je persé naar Rusland moet maar het vliegtuig is niet mogelijk, dan kan je het beste maar gewoon de fiets pakken.
Ik heb dit probleem niet want mijn vriendin heeft beide in overvloed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zoekt geen fysieke aantrekkingskracht?
Hij kan het op haar. Dat zou voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij zoekt geen fysieke aantrekkingskracht?
Wijven en bitches??quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:23 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Als dat niet mogelijk is, dan moet je iets als je perse ergens naar toe wilt...
TS wil kennelijk een wijf, dit wijf is voor handen en als hij verder geen moeite doet voor een ander wijf of er geen betere wijven geinteresseerd zijn dan moet hij het doen met deze bitch.
Weet zeker dat jullie het allemaal op haar zouden kunnen. En als je de kans kreeg het met beide handen zou aanpakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Hij kan het op haar. Dat zou voldoende moeten zijn.
Als hij ook graag een relatie wil moet hij dat doen. Ik heb liever een ontzettend goede vriendin, en seks als we daar toevallig zin in hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:29 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
[..]
Hij kan het op haar. Dat zou voldoende moeten zijn.
Er zit een groot verschil tussen verliefd zijn op iemand en van iemand houden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Een bitch in bed en een dame op straat....quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:32 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Wijven en bitches??
Wijven en bitches zijn alleen om te neuken of om mee te chillen.
Doe mij maar een dame of een vrouw voor een echte relatie.
Dit vind ik ook altijd zo godse moeilijk. Heb ook met een meisje afgesproken enz, tot diep in de nacht op chat gezeten en whatsapp, maar uiteindelijk toch de sterker er uit getrokken. Wanneer moet je het afkappen he, dat is zo moeilijk. Andersom net zo, als ik met iemand continu zat te whatsappen en te chatten en af te spreken en ze zegt dat ze het toch niet ziet zitten, zal ik me afvragen waarom laat je het dan zolang op zijn beloop.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:21 schreef Neve het volgende:
[..]
Hier waren we het eigenlijk eerst ook over eens, maar wanneer zij verliefd wordt en ik laat het te lang in het midden, dan vind ik dat niet fair tegenover haar.
Omdat God alles ziet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Wat heeft God er mee te maken?
God doet ook altijd moeilijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef el_hijo_de_dios het volgende:
Wat heeft God er mee te maken?
Verliefdheid gaat meestal juist om t innerlijk. Ik heb ook mannen leuk gevonden die niet echt knap waren maar kwa gedrag vond ik ze zo leuk dat ik de man toch wilde. vullen jullie elkaar ook aan of is t meer een goede vriendschap?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Neve het volgende:
Eigen situatie
Er is een dame die ik al heel lang 'ken' via internet. We hebben altijd al wel op 'één lijn' gezeten, maar ik heb regelmatig foto's van haar gezien en ze is niet lelijk, maar in ieder geval niet het type waar ik qua uiterlijk op val.
Recent is haar relatie van zeven jaar op de klippen gelopen (die al vaker niet goed liep). Op uitnodiging van haar ben ik een maand geleden een aantal dagen bij haar op bezoek geweest (let wel, ik woon zo'n 600 km bij haar vandaan). Dat is uitstekend bevallen; het klikte erg goed, ik voelde me bijzonder prettig bij haar en we hebben ook gezoend (waar ik van tevoren zeker niet op uit was).
We hebben daarna al snel een stedentrip gepland voor tijdens de feestdagen. Dit zijn geweldige dagen geworden en ik kan me haast niet voorstellen dat ik met een ander meisje ook zo'n klik zou kunnen krijgen. We hebben nauwelijks geslapen (zonde van de tijd) en ook de halve tijd hand in hand gelopen. Eigenlijk gewoon geleefd alsof we een relatie hadden.
Vraagstuk
Na de eerste ontmoeting zei de dame in kwestie dat ik eigenlijk ook háár type niet was. Echter, er is inmiddels wel het een en ander veranderd in haar gevoel voor mij. Ik vind het ook fantastisch om bij haar te zijn, maar ik ben (nog) niet verliefd. Dat heeft gegarandeerd te maken met het feit dat ik haar niet heel 'knap' vind. Maar nu ik me zo gemakkelijk en zo prettig bij haar voel, vraag ik me af hoe belangrijk dat uiterlijk nu eigenlijk is?
Ervaringen
Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van andere FOK!kers: heb je een relatie gehad waarin je partner qua uiterlijk niet je type was en heeft zo'n relatie wel een toekomst? Of is het juist een betere basis dan de pure lustgevoelens waar veel relaties mee beginnen?
Voor een man is uiterlijk in het algemeen wel belangrijker dan voor een vrouw.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Verliefdheid gaat meestal juist om t innerlijk. Ik heb ook mannen leuk gevonden die niet echt knap waren maar kwa gedrag vond ik ze zo leuk dat ik de man toch wilde. vullen jullie elkaar ook aan of is t meer een goede vriendschap?
ja dat is ook wel waar idd.. Maar ts voelt zich iig wel aangetrokken tot haar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Voor een man is uiterlijk in het algemeen wel belangrijker dan voor een vrouw.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja dat is ook wel waar idd.. Maar ts voelt zich iig wel aangetrokken tot haar.
Ik heb het zelfde gehad als TS in een relatie.. Van te voren vond ik haar al niet knap en probeerde daarom ook afstand te bewaren, maar je weet hoe mannen zijn.. fuck it.. we zien wel waar het schip strandt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:13 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Voor een man is uiterlijk in het algemeen wel belangrijker dan voor een vrouw.
stom eigenlijk, maar er zijn ook lelijke vrouwen die langdurige relaties hebben, dus het geld OF niet voor alle mannen of deze vrouwen hebben een man van 'gelijke waarde' waardoor de man niet verder hoeft te zoeken. Ik zie lelijke vrouwen ook met knappe mannen ( nu weet ik niet hoe lang deze relaties stand houden).quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:47 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het zelfde gehad als TS in een relatie.. Van te voren vond ik haar al niet knap en probeerde daarom ook afstand te bewaren, maar je weet hoe mannen zijn.. fuck it.. we zien wel waar het schip strandt.
Totaal 2.5 jaar een relatie met haar gehad, maar keer op keer keek ik naar andere vrouwen, gewoon omdat ze knapper waren.. Dit geeft uiteindelijk zoveel wrijving dat het onmogelijk is om je relatie staande te houden...
Ja.. mannen hechten erg veel waarde aan het uiterlijk van een vrouw..
en aantrekkingskracht. chemie, passie.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 08:00 schreef Trebo het volgende:
Knapheid is relatief TS. Uitstraling en innerlijk is leidend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |