Alleen daarom ga ik altijd op maandagochtend met een omweg naar mijn werkquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Je kan hem op maandagen spotten. Hij plukt nog regelmatig bramen langs de Betuwelijn. Vooral op en rond station Kesteren loopt hij regelmatig naakt rond met een rieten mand vol bramen.,
Voor iedere autist die gaat komen er 20 voor terugquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Je kan hem op maandagen spotten. Hij plukt nog regelmatig bramen langs de Betuwelijn. Vooral op en rond station Kesteren loopt hij regelmatig naakt rond met een rieten mand vol bramen.,
Had ik het toch goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 01:08 schreef Fopje het volgende:
Patje gaat dus stoppen met modden? Of wat gaat er morgen voor groots gebeuren?![]()
waar kan ik mij aanmeldenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor iedere autist die gaat komen er 20 voor terug
Afscheidsknuffel?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
Sorry mensen heb er echt geen tijd meer voor
Maar het was leuk en ik blijf zo nu en dan jullie weer verrassen met een puik verhaal.
Nou vooruitquote:
Hier.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:41 schreef -trutje- het volgende:
Jammer Patje![]()
Waar halen die ONZ modjes toch "een leven".
Nu jij nog verdwijnen en heel ONZ danst gehuld in een badjas de horlepiep.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Smegje geen modje meer en Patje ook geen mod meer, gaat goed zo!
Waarom zo naar? Ze zetten zich in door ONZ bij te houden en dan ben je zo ondankbaar? Is dit nou de samenleving anno 2013?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Smegje geen modje meer en Patje ook geen mod meer, gaat goed zo!
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:51 schreef BBQSausage het volgende:
Patje wat doe je
Jammer man! Prima modje ben je.
Toppie.quote:
Ook goed. Ik denk dat Tally beter in Sex kan blijven, misschien als sub_mod ter ondersteuning van Paul ofzo. Ik zie haar nooit hier. Smegje zag je nog wel eens.quote:
IK HOOR MIJN NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMquote:
Heb jij ff pechquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:31 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ook goed. Ik denk dat Tally beter in Sex kan blijven, misschien als sub_mod ter ondersteuning van Paul ofzo. Ik zie haar nooit hier. Smegje zag je nog wel eens.
Dez is de nieuwe onzinmodquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:18 schreef porsche1 het volgende:
Tally.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahah, wat is deze
Wie?quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Inderdaad.
Daarentegen, BBQ for mod
Goed plan welquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:46 schreef edjuh18 het volgende:
Succes in de echte wereld![]()
Ik zeg BBQ als modje, gewoon omdat het kan.
Wat zijn de kwalificaties eigenlijk? Meer kut topics sluiten dan je lief is? Dan doe ik graag mee
Neuken met spermaquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:34 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb meester hans geneukt in de klas,
Met sperma.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
Neuken met spermaZoals het een eckte eckte baas betaamt. Jij bent mijn held voor de rest van vandaag porsche
Ik dacht, ik breng een stukje sex naar onz toe!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:39 schreef Tally het volgende:
De meeste neuken met hun piemel of vuist. Hij neukt met sperma
Hoeft niet hoor. Ik ben er al!quote:Op donderdag 10 januari 2013 23:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik dacht, ik breng een stukje sex naar onz toe! [ afbeelding ]
quote:
quote:
Het zelfde als jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |