PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
IF Welbeck is de enige IF die ik dit jaar heb gehad, vorig jaar had ik er nu al een stuk of 10 gehad en ik heb niet het gevoel dat ik nu veel minder pakjes open (met die twee wekelijkse pakjes er bij).quote:
Bekende Youtubers kregen ook coins van een website die hun sponsor is en ook Microsoft points voor 35 euro elke maand van een website die online punten verkoopt. Tuurlijk betalen zij niks uit hun zakquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:37 schreef Alovenac het volgende:
Net alsof die gasten met 40k punten het uit hun eigen zak betalen met hun Youtube kanaal, zijn allemaal de inkomsten daarvan man.
Ik heb nog geen enkele IF gepulled dit jaar. Vorig jaar een stuk of 5 discard IF's. Wel een Rooney dit jaar en vorig jaar een Gerrard, Silva en van persie toen ze nog wat waard waren. Interesse in handelen en spelen dit jaar is wel een dieptepunt geworden zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Welbeck is de enige IF die ik dit jaar heb gehad, vorig jaar had ik er nu al een stuk of 10 gehad en ik heb niet het gevoel dat ik nu veel minder pakjes open (met die twee wekelijkse pakjes er bij).
Ik denk sowieso Leequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bateson zei gisteren nog dat hij zoveel verdient en dat hij het daarvan betaalt.
Waar kan ik de namen van die 41 spelers die zijn geschorst vinden?
Op de Xbox was hij 2 dagen geleden 3kquote:
Ik dit jaar wel wat goede spelers zoals Aguero, Rooney, Lloris en Kompany. Verder ook nog geen IF.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele IF gepulled dit jaar. Vorig jaar een stuk of 5 discard IF's. Wel een Rooney dit jaar en vorig jaar een Gerrard, Silva en van persie toen ze nog wat waard waren. Interesse in handelen en spelen dit jaar is wel een dieptepunt geworden zeg
SIF Pedro. Had 'm voor 130k BIN op de markt gezet, na een uurtje was 'ie nog maar 90k waard. Nu gebruik ik 'm gewoon zelf in mijn team.quote:
De Koreaanse bronzes die ik vorig jaar had zitten er nu allemaal nog in, alleen zijn sommige nu silver gewordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk sowieso Lee
edit.
Ze waren al eerder geschorst door de Koreaanse bond, dus ik denk de spelers die niet meer in Fifa 13 zitten.
Jij kent ze toch allemaal, dus denk maar na wie er eerst wel in zat en nu niet meer
Jammer dat SIF Pedro RW is, speelt bij mij op LM heel goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
SIF Pedro. Had 'm voor 130k BIN op de markt gezet, na een uurtje was 'ie nog maar 90k waard. Nu gebruik ik 'm gewoon zelf in mijn team.
Ik kan hem daar juist wel gebruiken, ik werd zo langzamerhand ziek van Alexis. Tevens werkte IF Pedro op LW bij mij niet goed, zijn high defensive workrate zorgde ervoor dat hij niet de diepte indook zoals een Villa en Munain dat wel doen. Als LM/RM in een 3-5-2 is hij wel echt de perfecte speler.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer dat SIF Pedro RW is, speelt bij mij op LM heel goed
kun je nagaan hoe goedkoop hij morgenavond/zaterdag gaat wordenquote:
Maar niet als EA besluit alle TOTY spelers een uur lang in packs te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe goedkoop hij morgenavond/zaterdag gaat wordenIk stel de aankoop van spelers als Ramires, Hart, UP Sturridge etc daarom nog even uit, goede tijd om te investeren in spelers dit weekend, straks na alle gekkigheid gaat de markt zich herstellen.
Haha, ja, dan zal er nog een daling komen, maar niet meer zo'n hap als afgelopen week tot aanstaande zaterdag. Of ze moeten het een week lang doen, wat op zich ook niet uit te sluiten is met EAquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar niet als EA besluit alle TOTY spelers een uur lang in packs te doen
DutchSL heeft die grafiek regelmatig gepost inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Johnbon het volgende:
Denk zelf dat het ook wel weer aardig zal aantrekken de markt. Was toch van vorig jaar ook een grafiek van hoe de prijzen na de TOTY crash waren?
Alle TOTY spelers komen toch allemaal nog een keer in packsquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dan zal er nog een daling komen, maar niet meer zo'n hap als afgelopen week tot aanstaande zaterdag. Of ze moeten het een week lang doen, wat op zich ook niet uit te sluiten is met EA
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Johnbon het volgende:
Denk zelf dat het ook wel weer aardig zal aantrekken de markt. Was toch van vorig jaar ook een grafiek van hoe de prijzen na de TOTY crash waren?
Is trouwens ook geen ramp. Dan ga ik weer massaal consumables inslaan, wat een eventueel verlies op spelers dekkend maaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alle TOTY spelers komen toch allemaal nog een keer in packs
Maar de markt reageert sowieso al wat anders dan vorig jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DutchSL heeft die grafiek regelmatig gepost inderdaad
?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar de markt reageert sowieso al wat anders dan vorig jaar.
Ach, hoe dan ook, over 9 maanden zijn alle coins toch weer waardeloosquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar de markt reageert sowieso al wat anders dan vorig jaar.
De prijzen van IF spelers blijven dalen dit jaar. Of moeten zeldzamer zijn eerste week/weken van FUT13. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de hele kleine verschillen in stats.quote:
Vorig jaar begonnen de prijzen al in oktober serieus te dalen, nu eigenlijk pas in december, maar volgens mij daalden de prijzen in de TOTY week zelf toen wel minder dan ze nu op het moment doen. Sommige spelers zijn nu gewoon gehalveerd of meer..quote:
Idd,je krijgt moeilijker een IF in een pack en mensen doen meestal de moeite niet voor een IF omdat het zo weinig verschil bied maar toch veel duurder isquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De prijzen van IF spelers blijven dalen dit jaar. Of moeten zeldzamer zijn eerste week/weken van FUT13. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de hele kleine verschillen in stats.
Goedkoopste IF Walcott trouwens nu al 146K. Inderdaad een goede investering geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen de prijzen al in oktober serieus te dalen, nu eigenlijk pas in december, maar volgens mij daalden de prijzen in de TOTY week zelf toen wel minder dan ze nu op het moment doen. Sommige spelers zijn nu gewoon gehalveerd of meer..
Als je kijkt bijvoorbeeld wat voor spelers ik in 250k aan packs heb gekregen die high rated zijn dan is de crash wel te begrijpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen de prijzen al in oktober serieus te dalen, nu eigenlijk pas in december, maar volgens mij daalden de prijzen in de TOTY week zelf toen wel minder dan ze nu op het moment doen. Sommige spelers zijn nu gewoon gehalveerd of meer..
Ik vind IF Skrtel en IF Wilshere nog wel de moeite waard voor een bedrag tussen de 30 en 35K. Maar verder heeft EA redelijk gefaald vwb de IF'squote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd,je krijgt moeilijker een IF in een pack en mensen doen meestal de moeite niet voor een IF omdat het zo weinig verschil bied maar toch veel duurder is
Zou wel nice zijn. Wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:06 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat SIF Pedro ergens rond de 50k gaat worden, dat zou wel nice wezen,
Sowieso alle thematoernooienquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:04 schreef DutchSL het volgende:
En je had toen die Messi cup begin december, toen was de markt echt gek geworden. In die week heb ik toen ook enorm veel winst gemaakt.
Elk brons pakje was toen kassa. Je kon tonnen binnenhalen op 1 dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sowieso alle thematoernooienMet die Messi cup was elke BBVA speler op een gegeven moment minstens 1.5k. Waarom hebben we dat nu niet? Ook met die Ieren, MLS spelers en Russen
Ik denk van niet, waarom hebben ze Lucas dan ook geen upgrade gegeven ?, En mocht Pedro een up krijgen zal die LW zijn denk ik en niet RWquote:
Dit is best confronterend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Roypsv het volgende:
Shit zijn jullie nog steeds fifa verslaafd?!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Roypsv het volgende:
Jweetzelfquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Lang weekendje verlof gekregen? nice!
Nope, vorig jaar voor het laatst gespeeld en ga het ook niet meer spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Roypsv het volgende:
aaaah op die byciclequote:Op donderdag 10 januari 2013 12:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nope, vorig jaar voor het laatst gespeeld en ga het ook niet meer spelen
Wel verslaafd aan deze reeks
Nee, 150 BIN is dood.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:18 schreef Roypsv het volgende:
Nog steeds lekker iedere dag de bronze paketten handel ?!:d
Guzman erachterquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef vandermar het volgende:
Sneijder gaat dus ook uit beeld raken voor oranje. RvP de belangrijkste
Dat gaat ze wel erg veel geld kosten jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:27 schreef Ozz-03 het volgende:
Als Sneijder naar Turkije komt
Wat een kapitaal vernietiging dan ook van Galatasaray. Betalen 10M¤ aan Inter en 6M¤ per jaar aan Sneijder. En over twee jaar loopt die voor niks de deur uit.
Hij kwam hier toch al nooit meer?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef poker4lifee het volgende:
Helaas, helaas, Patje gaat ons verlaten. De jongen schijnt een leven te hebben gekregen ofzo.
Enorm bedankt voor de tijd en moeite die je in FOK! gestoken hebt.
We zien je vast nog wel ergesn in het zwart.
Bedankt
Iniesta uit een pakje en gaat gelijk met pensioen
[..]
Dat gaat ze wel erg veel geld kosten ja
Hij is financieel onafhankelijk nu.quote:
ja klopt berichtje ging over onz, daar kwam hij nog wel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij kwam hier toch al nooit meer?
preciesquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij is financieel onafhankelijk nu.Geen reden meer om mod te zijn als je de loterij wint.
Pics or didn't happen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:40 schreef Johnbon het volgende:
Sneijder is een baas.
Ging over een potje tafeltennis met Yolanthe.
Iemand vroeg of hij wel boven de tafel uit kwam.
Wesley Sneijder @sneijder101010
Nee, maar heb allemaal briefjes van 500 opgestapeld.. En daar stond ik op. RT @Darch Kom je boven de tafel uit dan? RT… http://say.ly/Rih1fZl
Geen Puush hier. Maar hier de link https://twitter.com/sneijder101010/status/157561576788992000quote:
Van de stapel met briefjes. Anders is Sneijder maar een leugenaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Geen Puush hier. Maar hier de link https://twitter.com/sneijder101010/status/157561576788992000
Moralez is de kleinste gold denk ik?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
De kleinste speler van FIFA 13: http://www.futhead.com/fifa/players/10997/
Kuyt zit er toch ook gewoon bij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef vandermar het volgende:
Sneijder gaat dus ook uit beeld raken voor oranje. RvP de belangrijkste
Lamprou bij de zilvers.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moralez is de kleinste gold denk ik?
Hij moet gewoon naar Engeland gaan, dit is echt heel erg jammer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kuyt zit er toch ook gewoon bij.
Alleen maar beter voor Sneijders kansen als hij weer aan spelen gaat toekomen lijkt me.
Zo goed is die niet meer (voor basis topclub Engeland) en ik zou liever bij een topclub in Portugal of Turkije in een lekker klimaat spelen, dan bij een treurige middenmotor in een lelijke Engelse industriestad waar je alleen van een blik naar buiten doen al depressief wordt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hij moet gewoon naar Engeland gaan, dit is echt heel erg jammer.
Ik denk het wel ja. Al is Buonanotte ook klein maar hij is 1 cm groter.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Moralez is de kleinste gold denk ik?
Bermudez is een nog kleinere zilver, vorig jaar geweldig, dit jaar wat minder.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Al is Buonanotte ook klein maar hij is 1 cm groter.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bermudez is een nog kleinere zilver, vorig jaar geweldig, dit jaar wat minder.
De twee kleinste zijn slechte Saudi's, daarna komen Bermudez en Elton met 159cm en daarna drie spelers waaronder Moralez met 160cm.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft Bermudez niet in de basis in dit team, wel op de bank
Dat klopt maar je hebt Quero nog met 158cm, alleen hij is wel 0 weightquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De twee kleinste zijn slechte Saudi's, daarna komen Bermudez en Elton met 159cm en daarna drie spelers waaronder Moralez met 160cm.
Tottenham speelt 4-4-2 dus CM en soms 4-4-1-1quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
Sneijder in Engelandbij welke club? Kagawa is echt niet slechter en is 100x dynamischer. Cazorla zit bij arsenal en city heeft ook genoeg net als Chelsea en bij tottenham past hij ook niet echt of hij moet als cdm spelen maar dat kan niet
Bij Stoke Cityquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
Sneijder in Engelandbij welke club? Kagawa is echt niet slechter en is 100x dynamischer. Cazorla zit bij arsenal en city heeft ook genoeg net als Chelsea en bij tottenham past hij ook niet echt of hij moet als cdm spelen maar dat kan niet
Nah, hij heeft afgelopen weekend pas zijn eerste goals in de competitie gescoord. Draait een vrij slecht seizoen voor zijn doen.quote:
Hoe komt hij aan een SIF dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nah, hij heeft afgelopen weekend pas zijn eerste goals in de competitie gescoord. Draait een vrij slecht seizoen voor zijn doen.
EA logic van vorige jaar heeft zoveel mensen genaaid met een SIF of IF dus ik wacht het maar afquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nah, hij heeft afgelopen weekend pas zijn eerste goals in de competitie gescoord. Draait een vrij slecht seizoen voor zijn doen.
En Sulejmani en Babelquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:34 schreef DutchSL het volgende:
Alleen Fransen en BPL spelers krijgen UP's.
Ik gok dat Alba de enige Barcelona upgrade zal zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
EA logic van vorige jaar heeft zoveel mensen genaaid met een SIF of IF dus ik wacht het maar af
Naahhh anders had Mandzukic geef UP gekregen vorige jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Oja, en Tadic![]()
Zit blijkbaar ook een Serviër bij EA dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was al eerder bekend maar ja ik ga lekker rentenieren nu ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:31 schreef poker4lifee het volgende:
Helaas, helaas, Patje gaat ons verlaten. De jongen schijnt een leven te hebben gekregen ofzo.
Enorm bedankt voor de tijd en moeite die je in FOK! gestoken hebt.
We zien je vast nog wel ergesn in het zwart.
Bedankt
Iniesta uit een pakje en gaat gelijk met pensioen
[..]
Dat gaat ze wel erg veel geld kosten ja
Ja stelletje gieren allemaalquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was al eerder bekend maar ja ik ga lekker rentenieren nu ja.
Tevens wil opeens iedereen coins van mij hebben
Waarom denk je dat iedereen je gisteren feliciteerde?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was al eerder bekend maar ja ik ga lekker rentenieren nu ja.
Tevens wil opeens iedereen coins van mij hebben
Dat slaat dan ook nergens op of hij moet heel slecht gespeeld hebben na zijn UPquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die Piatti van 80 is dit jaar een 74
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:45 schreef DorperTed het volgende:
Kon niet wachten, toch maar een team gebouwd.
Hahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:47 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ja drukte op het verkeerde knopje
Natuurlijk wel want hij was toen 1,2 miljoen waard. Maar je coins komen niet vanzelf terugquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo bijna minder dan een miljoenMocht ik mijn coins nog terugkrijgen dan krjg ik dus geen 1.2 miljoen meer.
Maat van mij ging ook opeens pakjes openen omdat ik Iniesta had. En daarna zeiken: Ja jij hebt altijd geluk met je pakjesquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja stelletje gieren allemaalIs altijd zo als iemand veel coins heeft
Als je niets met Bob hebt afgesproken over wanneer je de coins krijgt en dat hij alleen maar geeft wat Ronaldo waard is, is hij wel eindbaas als hij je gewoon 4 ton geeft over een paar maanden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ronaldo bijna minder dan een miljoenMocht ik mijn coins nog terugkrijgen dan krjg ik dus geen 1.2 miljoen meer.
Ja, hij zei 1.3 miljoen. Toen had ik gewoon moeten zeggen dat ik mijn Ronaldo erop ging zetten voor 1.3 miljoenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je niets met Bob hebt afgesproken over wanneer je de coins krijgt en dat hij alleen maar geeft wat Ronaldo waard is, is hij wel eindbaas als hij je gewoon 4 ton geeft over een paar maanden.
Neem toch aan dat je gewoon een prijs hebt afgesproken.
Brief?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hij zei 1.3 miljoen. Toen had ik gewoon moeten zeggen dat ik mijn Ronaldo erop ging zetten voor 1.3 miljoen![]()
Maar ik heb mijn brief zaterdag verstuurd en ik heb er nog niks over gehoord.
GAST GA STUDEREN of lurk meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Brief?
En ik heb het hele verhaal gemist, zou je het ff kort kunnen uitleggen?
Ik heb vanochtend al 3 uur gestudeerdquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GAST GA STUDEREN of lurk meer![]()
Crook kent t verhaal wel
Studeren telt pas vanaf 3u 's middags, ik zou maar opnieuw beginnen..quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al 3 uur gestudeerd
Nu even pauze, ik begin zo weer
quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Studeren telt pas vanaf 3u 's middags, ik zou maar opnieuw beginnen..
Ik moet nu eigenlijk ook studerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
GAST GA STUDEREN of lurk meer![]()
Crook kent t verhaal wel
Ik heb morgen ook tentamen, begin alleen pas rond 3 uur meestalquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk ook studeren
Ik studeer juist altijd meer en beter in de ochtendquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook tentamen, begin alleen pas rond 3 uur meestal
Morgen tentamen overquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:59 schreef BDIL het volgende:
Ik moet dit blok weer fucking veel werk verrichten voor een 4 punt's vak ; Geschiedenis van het economisch denken, Vaardigeheden en Werkgroepen + moet morgen 500-600 over een theorema schrijven en linken aan een hedendaags gebeurtenis + presentatie van 3 min
Homo's
Bij ons kan je met opdrachten 50% halen als die voldoende zijn gemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen tentamen overMeerkeuze, hoef maar een 4,3 te halen
Ja ik had een 8,5 die 30% telt. Tentamen 70%, maar meerkeuze en ik heb nu alle slides al gelezen, dus dat moet goed komen. (anders rage)quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij ons kan je met opdrachten 50% halen als die voldoende zijn gemaaktDus ik moet maar een 1 halen
Ik altijd 2 uur 's nachts de nacht van tevoren YOLOquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik studeer juist altijd meer en beter in de ochtend
Als ik dat kon, zou ik het ook doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik altijd 2 uur 's nachts de nacht van tevoren YOLO
Mijn CE heb ik zo gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik dat kon, zou ik het ook doen
Op de middelbare kwam ik nog wel met dat soort dingen weg
Ja preciesquote:
Ik ook. Na m'n herexamen danquote:
Dit. Ik vind 3 uur studeren per dag al lang, terwijl ik van iedereen om me heen hoor dat ze echt zeker het dubbele zo niet meer doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook. Na m'n herexamen dan
Ik wou dat het niet zo ging want ik heb dus nooit leren leren, dus nu ben ik een gigantische prutser op de uni
Ik doe HBO en ik moet dan zogenaamd 6 uur per dag studerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit. Ik vind 3 uur studeren per dag al lang, terwijl ik van iedereen om me heen hoor dat ze echt zeker het dubbele zo niet meer doen
28 uur per studiepuntquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik doe HBO en ik moet dan zogenaamd 6 uur per dag studeren
Ik heb die motivatie niet meer die ik in de 5e klas nog kon vinden. Ik heb het jaar met redelijke cijfers gehaald voor de meeste vakken maar ik heb moeite met focussen op het studerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook. Na m'n herexamen dan
Ik wou dat het niet zo ging want ik heb dus nooit leren leren, dus nu ben ik een gigantische prutser op de uni
Inderdaad, maar ik moet nu wel bewijzen dat ik het kan halen en dat ik die uren ook daadwerkelijk besteed aan studerenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
28 uur per studiepuntslaat nergens op.
Ik doe een stuk minder dan 3 uur per dag gemiddeld hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit. Ik vind 3 uur studeren per dag al lang, terwijl ik van iedereen om me heen hoor dat ze echt zeker het dubbele zo niet meer doen
pics or gtfoquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:11 schreef leoon. het volgende:
Die nieuwe sport verslaggeefster bij NOS is best leuk![]()
Alleen gok ik wel dat ze niet zulke dikke tieten heeft al de vorige![]()
Wat is je perspectief qua banen met psychologie ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik doe een stuk minder dan 3 uur per dag gemiddeld hoorMaar volgens mij is mijn opleiding echt van een lager niveau ofzo. Te kut
Kan het echt niet opbrengen om volgend jaar opnieuw te beginnen maar dan een eco opleiding doen.. moet ik wiskunde cursus in de zomervakantie oid doen. pff, dan maar psychologie blijven doen![]()
Ik kon helemaal niets met Milito op ST.. Met Cavani daar, die overal als een malle heen springt, zit er veel meer beweging in mn team( ook 451)quote:
Beste gouden spits die ik tot nu toe gehad heb, sterk, snel, goed schot, vrijlang en een eindbaasquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niets met Milito op ST.. Met Cavani daar, die overal als een malle heen springt, zit er veel meer beweging in mn team( ook 451)
Bij mij speelt het best goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik kon helemaal niets met Milito op ST.. Met Cavani daar, die overal als een malle heen springt, zit er veel meer beweging in mn team( ook 451)
Speelt bij mij in 433 ook heerlijk. Afmakert pur sang.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste gouden spits die ik tot nu toe gehad heb, sterk, snel, goed schot, vrijlang en een eindbaas
Er was vorige week ook al Community weekendquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
Community marathon op comedy central
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is je perspectief qua banen met psychologie ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Die is leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er was vorige week ook al Community weekendDie ene aflevering dat ze in een spel zitten begon geniaal goed met dat oldskool deuntje, helaas heb ik die aflevering niet gezien.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Genoeg mensen op dit forum die professionele hulp nodig hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniale introquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Die is leuk.![]()
Verder vind ik de paintball afleveringen ook top![]()
Vraag je ex?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Fuszy het volgende:
Niemand wil met mij naar een concert toe
vast wel iemandquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Fuszy het volgende:
Als je nou naar een ander soort feest gaat kan je gewoon lekker in je eentje de hele tijd rondjes lopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vast wel iemand
iets met een e en met een x
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vraag je ex?
(of is het te vroeg voor dit soort grappen)
Wat voor concert?quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]Gewoon 2 studies gaan doen, like a bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dungeons en dragons? Die is net afgelopenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er was vorige week ook al Community weekendDie ene aflevering dat ze in een spel zitten begon geniaal goed met dat oldskool deuntje, helaas heb ik die aflevering niet gezien.
[..]Ik heb wel een patient voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Die heb ik gezien, maar het was dus die ene met die intro die ik net postte. Die aflevering met die pen die ze kwijt zijn is ook leuk omdat die hele aflevering alleen daar over gaatquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dungeons en dragons? Die is net afgelopen
yea zat iko ver na te denken, maar dat moet dan op 2 verschillende scholen, en dat zal wel niet echt kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon 2 studies gaan doen, like a boss
Dan is je leven behoorlijk beperktquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon 2 studies gaan doen, like a boss
Villagers in Doornroosje Nijmegen. Ooit meegedaan aan een prijsvraag en toen had ik gewonnen. Heeft me dus niks gekost, maar het is wel dom als ik niet ga.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat voor concert?
(nee, ik meld me niet aan)
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea zat iko ver na te denken, maar dat moet dan op 2 verschillende scholen, en dat zal wel niet echt kunnen
Ik maakte trouwens meer een grapje, alhoewel het met studies die op elkaar aansluiten wel zou kunnen denk ik.quote:
Een van de beste afleveringen (Pierce die dat zwaard over zijn ballen rubbedquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dungeons en dragons? Die is net afgelopen
hahah ik overweeg het serieus, maar moet er eens goed naar gaan informeren dit schooljaar. En eerst dit eerste jaar nog maar goed door komen. Kut dat Leiden niet echt een goede economie opleiding heeft, als ik er al een opleiding bij zou kunnen doen wordt dat weer net zo'n vage als psychologiequote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte trouwens meer een grapje, alhoewel het met studies die op elkaar aansluiten wel zou kunnen denk ik.
Economie en Recht, aan de EURquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik maakte trouwens meer een grapje, alhoewel het met studies die op elkaar aansluiten wel zou kunnen denk ik.
Zoiets ja, of fiscale economie & fiscaal recht. Heb je ook vakken hetzelfde dus is het meer 1,5 studie dan 2 studies. Zijn vast nog wel wat voorbeelden te vinden.quote:
Dat is hier 1km vandaan ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Villagers in Doornroosje Nijmegen. Ooit meegedaan aan een prijsvraag en toen had ik gewonnen. Heeft me dus niks gekost, maar het is wel dom als ik niet ga.
Nouja mijn naam staat op de gastenlijst, dus dan zouden ze met mij mee moeten gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat is hier 1km vandaan ofzo
Gooi het op de twitter van Doornroosje of iemand nog een kaartje wil.
Ik ben al lang geen student meerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nouja mijn naam staat op de gastenlijst, dus dan zouden ze met mij mee moeten gaan.
Je woont daar ergens in een studentenflatje? Ik zit daar vlakbij op school.
Oh ik dacht dat je 19 was ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen student meernee ik woon in Lindenholt en werk vlak bij het centrum.
Succes ermee!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
De FUT markt is zo crap, niemand koopt iets. Iedereen probeert te verkopenZoals Toefjes zei even spelers inslaan richting het einde van TOTY want dan gaan mensen weer spelers kopen en gaan de prijzen iets omhoog. Alleen nog ff bedenken welke spelers ik ga kopen
Ajax ook hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:17 schreef DutchSL het volgende:
http://www.goal.com/en/ne(...)ingnews&ICID=HP_BN_3
Mijn trilingual hersen las iets in het Engels en faalde tijdens het verwerkenquote:
Jij failed wel vakerquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mijn trilingual hersen las iets in het Engels en faalde tijdens het verwerken
Messi ging toen naar Barcelona, omdat die een medische behandeling (lees: volpompen met groeihormonen, gewoon doping eigenlijk) voor hem wilden betalen en zijn ouders er geen geld voor hadden.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:19 schreef wieisboos het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bijna-Ajacied.dhtml
gewoon levenslang schorsen voor doping, zeg ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Messi ging toen naar Barcelona, omdat die een medische behandeling (lees: volpompen met groeihormonen, gewoon doping eigenlijk) voor hem wilden betalen en zijn ouders er geen geld voor hadden.
Anders was hij nog kleiner en zwakker dan Moralez geworden
IF Donk gaan we dan krijgenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jullie het even weten
Downgrade ja, Pelle speelt hem binnen 10 minuten al op een hoopquote:
Wordt toch een zaad pot net als tegen AGOVVquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en, ik ben voor Feyenoord en zie mijn cluppie graag spelenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wordt toch een zaad pot net als tegen AGOVV
Thema van Assassins Creed 4quote:
Ik moet werken hont... dat had ik willen zien!quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is die advocaat die die moordenaars verdedigt en zegt dat zijn clienten werden uitgedaagd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht serieus: wtf, wat heeft Dick gedaan.
Captain Portugal Alves Bruno Cristiano Ronaldo Falcao Radamel van Persie Robinquote:
Awkward. Wel een beetje bullshit van Messi (en Ronaldo trouwens ook), als ik die vertaling eronder mag geloven. "Iedereen weet dat Ronaldo top 3 is, dus stem ik niet op hem." Dan hoef je ook niet op Xavi en Iniesta te stemmen, lijkt me.quote:
Er zitten goals bij die echt niet mooier of knapper zijn, tevens kan die van Ibra pas bij die van volgend jaar zitten.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef Nickskuh het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=FtMn8FHKHtA
Hoezo kon die van Ibra er nog niet bijzitten?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zitten goals bij die echt niet mooier of knapper zijn, tevens kan die van Ibra pas bij die van volgend jaar zitten.
Die vrije trap is niet bijzonder, een corner die er ineens in gaat ook niet.
Omdat de nominaties al bekend waren voordat dat doelpunt werd gemaaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:46 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hoezo kon die van Ibra er nog niet bijzitten?
Ben zo klaar 3 minquote:
Oh lol, dat moeten ze pas midden december doen voortaan gewoon.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat de nominaties al bekend waren voordat dat doelpunt werd gemaakt
Hij kijkt teveel DBZquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Oh lol, dat moeten ze pas midden december doen voortaan gewoon.
[ afbeelding ]
Gewoon 1 januari van het volgende jaar, alle goals van 2012 moeten kunnen meetellenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Oh lol, dat moeten ze pas midden december doen voortaan gewoon.
[ afbeelding ]
Formatie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:00 schreef Vraagje100 het volgende:
Kan iemand iets bedenken met Falcao en Cavani IF in de spits ik kom er maar niet uit. Zonder silvers en een zo goed mogelijk team.
Haha ik zat er net precies aan te denken, wil wel graag een team met TOTY Falcao en IF Cavani, dat lijkt me wel baas,quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:00 schreef Vraagje100 het volgende:
Kan iemand iets bedenken met Falcao en Cavani IF in de spits ik kom er maar niet uit. Zonder silvers en een zo goed mogelijk team.
Kan alleen in 41212, en zelfs dan wordt het lastigquote:
Heel veel mogelijkheden, 442,4411,4222,4231 en nog veel meer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan alleen in 41212, en zelfs dan wordt het lastig
3412, 5212, 442, 4411, 532quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt het is echt lastig met die nationaliteiten en clubs.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3412 idd ook, de rest wordt toch lastig wil je daar een fatsoenlijk team van maken.quote:
Youtube moneyzzzz stromen binnen ofnie?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar kun je die tags zien die je in je video's hebt? Die aflevering van gisteren is 23x bekeken in minder dan 24 uur terwijl die daarvoor 46 keer is bekeken in 2 weken
quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:04 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
maakt echt niet uit is moeilijker als je denkt.
Ja idd kom je toch uit bij die Zuniga ben nu iets aan het kijken of ik met 2 Colombianen Falcao op 9chem kan krijgen bijv Guarin en die kerel uit de portugese competitie. Maar alsnog bedankt ik post hem hier wel als hij klaar is.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel standaard en simpel.
Cavani op 9 chem krijgen is geen probleem, je hebt IF Hamsik en IF Inler.
Falcao wel, daar kun je 2 Colombianen gebruiken(die alleen matige LM/RM hebben) of een Atletico speler(die ook matig zijn).
James kan ook iddquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:11 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Ja idd kom je toch uit bij die Zuniga ben nu iets aan het kijken of ik met 2 Colombianen Falcao op 9chem kan krijgen bijv Guarin en die kerel uit de portugese competitie. Maar alsnog bedankt ik post hem hier wel als hij klaar is.
BR? Baller. Zag alleen de DVD screener de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
De tip van Flip Tim, uit op BR. Lijkt me erg tof
[ afbeelding ]
Zag hem net ja, uit sinds gisteren geloof ikquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:16 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
BR? Baller. Zag alleen de DVD screener de afgelopen dagen.
Ja maar hij is een LB. Misschien wordt hij wel ge-update naar LM.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:15 schreef Vraagje100 het volgende:
Armero is toch naar Napoli? Dat bied mischien weer wat meer mogelijkheden.
2 skill en weak foot, heerlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja maar hij is een LB. Misschien wordt hij wel ge-update naar LM.
Ziet er niet slecht uit, al zou ik Muriel niet op CAM neerzetten(gebruik IF James). Ook 'misbruik' je Cavani op CF.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Vraagje100 het volgende:
Tot dit gekomen
http://www.futhead.com/fifa/squads/3584609/#squad-player
beter wordt die denk ik niet
Ja ik weet het maarja chemistry....quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit, al zou ik Muriel niet op CAM neerzetten(gebruik IF James). Ook 'misbruik' je Cavani op CF.
Of je moet 4222 gaan spelen met op de CAM Hamsik en Turan,quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Vraagje100 het volgende:
Tot dit gekomen
Pak dan Buffonquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn team gaan worden uiteindelijk, van vinden we ervan ?, graag je mening, Villa wordt later ooit nog eens vervangen door Ronaldo
Ik zou geen miljoen uitgeven voor een back. Hoeveel invloed kan Alves nou op de wedstrijd uitoefenen? Gebruik gewoon zijn(erg goede) normale versie en spaar je geld voor een verdediger als TOTY Ramos/IF Silva.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:34 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet mijn team gaan worden uiteindelijk, van vinden we ervan ?, graag je mening, Villa wordt later ooit nog eens vervangen door Ronaldo
Lukoki swaggerbaas op de achtergrondquote:
Heb ook geen miljoen uitgegeven maar 600k , Alves is gewoon retegoed en heb liever Chiellini daar staan dan Ramos. Buffon staat trouwens al op doel maar ik was even aan kloten met futheadquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:35 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou geen miljoen uitgeven voor een back. Hoeveel invloed kan Alves nou op de wedstrijd uitoefenen? Gebruik gewoon zijn(erg goede) normale versie en spaar je geld voor een verdediger als TOTY Ramos/IF Silva.
600k voor een backquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Heb ook geen miljoen uitgegeven maar 600k , Alves is gewoon retegoed en heb liever Chiellini daar staan dan Ramos. Buffon staat trouwens al op doel maar ik was even aan kloten met futhead
Jammer van de zeep op zijn handschoenen af en toe.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
echt Sirigu usa9fufya9fyuq9fyu als er 1 overpowerede kut keeper is.
Eerst pakte hij met h2h al alles, nou met fut ook hoorGelukkig met penalties gewonnen.
wat een keeper pff
in game stats 99 speed 99 reflex 99 posititioning 99 triple saves maken
Dit ziet er ook wel erg vet uit, TOTY Ramos lijkt me ook wel erg vet om te hebben,quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
600k voor een backDe meeste users hier zouden daar een moord voor doen...
Als ik jou was had ik dit gemaakt:
[ afbeelding ]
Genoeg verbeteringen mogelijk: IF Silva, TOTY Ramos, Ronaldo en TOTY Iniesta.
Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit ziet er ook wel erg vet uit, TOTY Ramos lijkt me ook wel erg vet om te hebben,
hahah niks van gemerkt, eerder magnetenquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jammer van de zeep op zijn handschoenen af en toe.
Ik ga nu geen TOTY Ramos halen, beetje erg duur , wacht wel tot zondag als ze hopelijk nog een keer allemaal in pakjes zitten zoals sommige zeggen. Ik moet het nog maar zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit had je zelf ook wel kunnen bedenken.![]()
En TOTY Ramos lijkt mij gewoon de beste CB, ondanks zijn workrates.
Dankquote:
Iemand tips trouwens?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:42 schreef DuTank het volgende:
Ik weet echt niet wat ik heb, eerst draaide mijn team best goed en nu bak ik er echt helemaal niks meer vanIk kom echt nooit meer door een verdediging van de tegenstander heen
Hoe speelt Karaboué bij jou?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
Leuke collectie silver teams nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, 4-3-3quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
wat een potjeSpeelde hij 3412 ofzo?
Ik had vooraf mijn twijfels over mijn rechtsback en over Karaboue. Rechtsback haalt een zesje, maar hij doet het wel erg goed moet ik zeggen..zijn pass is erg goed, hij is snel en scoort redelijk veel (net als het hele team overigens). Enige nadeel: 2 star skillsquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe speelt Karaboué bij jou?
Ik heb in een vergelijkbaar team Grenier staan, die ik maar matig vind. Nadeel is wel dat ik(als ik Karaboué koop) ook een Franse verdediging moet neerzetten....
Vorig jaar had hij nog 4*, de hele voorhoede van je tegenstander had 90+ pacequote:Op donderdag 10 januari 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, 4-3-3
Die Rivas is echt tering goed/snel zeg![]()
![]()
http://www.futhead.com/fifa/players/2159/
Dat was ook wel te merken ja...stond ik dan met 68 en 73 bij mijn CB'squote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij nog 4*, de hele voorhoede van je tegenstander had 90+ pace
Hmm heb nu dit staan:quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vooraf mijn twijfels over mijn rechtsback en over Karaboue. Rechtsback haalt een zesje, maar hij doet het wel erg goed moet ik zeggen..zijn pass is erg goed, hij is snel en scoort redelijk veel (net als het hele team overigens). Enige nadeel: 2 star skills
[ afbeelding ]
Ik wil altijd CBs met 70+ pace in een 4 atb, dat mensen klagen over snelle CBs (vooral bij golds maar ook bij bronzes als je Osborne en Pearce hebt) snap ik totaal nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was ook wel te merken ja...stond ik dan met 68 en 73 bij mijn CB's
Mooie teams, ik heb jou derde team nu ook maar ik vind het persoonlijk veel minder goed spelen dan mijn Netherway variant. Jammer dat je dat team niet kan maken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
Leuke collectie silver teams nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze klagen vooral over snelle CB's met 3atb en 5 atb formaties though. Het is soms ook wel kut..dan loop je met je Falcao vrij op het doel af met 10 meter voorsprong en dan ben je nog de bal kwijt omdat Santana en co 10x sneller zijn. Helaas kan je gewoon echt bijna niet meer zonder dit jaar en doe ik zelf net zo hard mee. Ik heb nu die Joao Carlos van Anzhi CB staan omdat hij op pace na veeel beter is dan Antonio Ferreira, maar ik ga toch maar switchen denk ik..Buiten zijn pace om vind ik hem ook maar erg matig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil altijd CBs met 70+ pace in een 4 atb, dat mensen klagen over snelle CBs (vooral bij golds maar ook bij bronzes als je Osborne en Pearce hebt) snap ik totaal niet
Die Nederlanders zijn wel iets beter dan de Fransen denk ik ja, maar veel scheelt het niet. Duarte als centrale CAM ook beter dan als wide CAM denk ik. 4-5-1 bevalt goed. Leuk onvoorspelbaar spelletje met veel beweging. Soms alleen even oppassen in de omschakeling..ben je lekker aan het combineren en stapt iedereen ineens tegelijk in en dan is het countertijdquote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooie teams, ik heb jou derde team nu ook maar ik vind het persoonlijk veel minder goed spelen dan mijn Netherway variant. Jammer dat je dat team niet kan maken.
Hoe bevalt dat 451? Misschien dat er dan nog nieuwe leuke opties te bedenken zijn.
Dus jij zegt dat Casta+Duarte+Holla beter zijn dan Lacazette+Karaboué+Mvuemba!?!quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mooie teams, ik heb jou derde team nu ook maar ik vind het persoonlijk veel minder goed spelen dan mijn Netherway variant. Jammer dat je dat team niet kan maken.
Hoe bevalt dat 451? Misschien dat er dan nog nieuwe leuke opties te bedenken zijn.
In 3-5-2 kan ik wel met langzamere CBs overweg, met 3-4-3 is het iets moeilijker maar in mijn MLS team hebben de CBs 79, 77 en 81 pacequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze klagen vooral over snelle CB's met 3atb en 5 atb formaties though. Het is soms ook wel kut..dan loop je met je Falcao vrij op het doel af met 10 meter voorsprong en dan ben je nog de bal kwijt omdat Santana en co 10x sneller zijn. Helaas kan je gewoon echt bijna niet meer zonder dit jaar en doe ik zelf net zo hard mee. Ik heb nu die Joao Carlos van Anzhi CB staan omdat hij op pace na veeel beter is dan Antonio Ferreira, maar ik ga toch maar switchen denk ik..Buiten zijn pace om vind ik hem ook maar erg matig.
In divisie 1 kom ik vaak 3-5-2 teams tegen waar vaak Walker/Clichy al buitenste CB wordt gebruikt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 3-5-2 kan ik wel met langzamere CBs overweg, met 3-4-3 is het iets moeilijker maar in mijn MLS team hebben de CBs 79, 77 en 81 pace
Casta heeft 3* skills en is lang niet zo beweeglijk als Lacazette, ook het schot van Castaignos vond ik minder... Hij is wel iets sterker maar dat heeft Lacazette niet nodigquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
Casta > Lacazette (nipt)
Duarte = Karaboue (op wide CAM dus..centraal is Duarte beter)
Mvuemba > Holla
Donk > Zouma
Van Rhijn nooit mee gespeeld, maar zal minimaal gelijkwaardig zijn
Dus wel begrijpelijk.
Draai Barzagli en Chiellini om. Rechtspoot rechts en de linkspoot links.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:30 schreef Vraagje100 het volgende:
Tot dit gekomen
Ik vind Castaignos de beste silverspits dit jaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Casta heeft 3* skills en is lang niet zo beweeglijk als Lacazette, ook het schot van Castaignos vond ik minder... Hij is wel iets sterker maar dat heeft Lacazette niet nodig
Dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
Casta > Lacazette (nipt)
Duarte = Karaboue (op wide CAM dus..centraal is Duarte beter)
Mvuemba > Holla
Donk > Zouma
Van Rhijn nooit mee gespeeld, maar zal minimaal gelijkwaardig zijn
Dus wel begrijpelijk.
Ik heb in FUT12 wel eens een LB op CB gebruikt (Salcido met 77 pace) Dat werkte goed, ik merkte geen verschil ondanks de 7 chem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In divisie 1 kom ik vaak 3-5-2 teams tegen waar vaak Walker/Clichy al buitenste CB wordt gebruikt.![]()
![]()
Ik profiteer er wel van, in de lucht maken ze geen kans tegen Carroll of Jones.
Voor mij ook, daarachter Lacazette en Lukaku.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Castaignos de beste silverspits dit jaar
Dat team met Falcao? Ik vind het een matig team mat Ibarbo en Muriel op CAM. Ook die backs vind ik niet bijzonder. Maarja als je graag Falcao en Serie A wil...quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef DuTank het volgende:
Niemand wilt mij tips geven?
Ik had al wel bedacht dat ik misschien beter Di Natale op CAM kan pakken, ipv Rossi.
nee dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat team met Falcao? Ik vind het een matig team mat Ibarbo en Muriel op CAM. Ook die backs vind ik niet bijzonder. Maarja als je graag Falcao en Serie A wil...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:04 schreef DuTank het volgende:
Iemand tips?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3586296/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |