PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
IF Welbeck is de enige IF die ik dit jaar heb gehad, vorig jaar had ik er nu al een stuk of 10 gehad en ik heb niet het gevoel dat ik nu veel minder pakjes open (met die twee wekelijkse pakjes er bij).quote:
Bekende Youtubers kregen ook coins van een website die hun sponsor is en ook Microsoft points voor 35 euro elke maand van een website die online punten verkoopt. Tuurlijk betalen zij niks uit hun zakquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:37 schreef Alovenac het volgende:
Net alsof die gasten met 40k punten het uit hun eigen zak betalen met hun Youtube kanaal, zijn allemaal de inkomsten daarvan man.
Ik heb nog geen enkele IF gepulled dit jaar. Vorig jaar een stuk of 5 discard IF's. Wel een Rooney dit jaar en vorig jaar een Gerrard, Silva en van persie toen ze nog wat waard waren. Interesse in handelen en spelen dit jaar is wel een dieptepunt geworden zegquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Welbeck is de enige IF die ik dit jaar heb gehad, vorig jaar had ik er nu al een stuk of 10 gehad en ik heb niet het gevoel dat ik nu veel minder pakjes open (met die twee wekelijkse pakjes er bij).
Ik denk sowieso Leequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bateson zei gisteren nog dat hij zoveel verdient en dat hij het daarvan betaalt.
Waar kan ik de namen van die 41 spelers die zijn geschorst vinden?
Op de Xbox was hij 2 dagen geleden 3kquote:
Ik dit jaar wel wat goede spelers zoals Aguero, Rooney, Lloris en Kompany. Verder ook nog geen IF.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele IF gepulled dit jaar. Vorig jaar een stuk of 5 discard IF's. Wel een Rooney dit jaar en vorig jaar een Gerrard, Silva en van persie toen ze nog wat waard waren. Interesse in handelen en spelen dit jaar is wel een dieptepunt geworden zeg
SIF Pedro. Had 'm voor 130k BIN op de markt gezet, na een uurtje was 'ie nog maar 90k waard. Nu gebruik ik 'm gewoon zelf in mijn team.quote:
De Koreaanse bronzes die ik vorig jaar had zitten er nu allemaal nog in, alleen zijn sommige nu silver gewordenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk sowieso Lee
edit.
Ze waren al eerder geschorst door de Koreaanse bond, dus ik denk de spelers die niet meer in Fifa 13 zitten.
Jij kent ze toch allemaal, dus denk maar na wie er eerst wel in zat en nu niet meer
Jammer dat SIF Pedro RW is, speelt bij mij op LM heel goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
SIF Pedro. Had 'm voor 130k BIN op de markt gezet, na een uurtje was 'ie nog maar 90k waard. Nu gebruik ik 'm gewoon zelf in mijn team.
Ik kan hem daar juist wel gebruiken, ik werd zo langzamerhand ziek van Alexis. Tevens werkte IF Pedro op LW bij mij niet goed, zijn high defensive workrate zorgde ervoor dat hij niet de diepte indook zoals een Villa en Munain dat wel doen. Als LM/RM in een 3-5-2 is hij wel echt de perfecte speler.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jammer dat SIF Pedro RW is, speelt bij mij op LM heel goed
kun je nagaan hoe goedkoop hij morgenavond/zaterdag gaat wordenquote:
Maar niet als EA besluit alle TOTY spelers een uur lang in packs te doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe goedkoop hij morgenavond/zaterdag gaat wordenIk stel de aankoop van spelers als Ramires, Hart, UP Sturridge etc daarom nog even uit, goede tijd om te investeren in spelers dit weekend, straks na alle gekkigheid gaat de markt zich herstellen.
Haha, ja, dan zal er nog een daling komen, maar niet meer zo'n hap als afgelopen week tot aanstaande zaterdag. Of ze moeten het een week lang doen, wat op zich ook niet uit te sluiten is met EAquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar niet als EA besluit alle TOTY spelers een uur lang in packs te doen
DutchSL heeft die grafiek regelmatig gepost inderdaadquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Johnbon het volgende:
Denk zelf dat het ook wel weer aardig zal aantrekken de markt. Was toch van vorig jaar ook een grafiek van hoe de prijzen na de TOTY crash waren?
Alle TOTY spelers komen toch allemaal nog een keer in packsquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dan zal er nog een daling komen, maar niet meer zo'n hap als afgelopen week tot aanstaande zaterdag. Of ze moeten het een week lang doen, wat op zich ook niet uit te sluiten is met EA
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:54 schreef Johnbon het volgende:
Denk zelf dat het ook wel weer aardig zal aantrekken de markt. Was toch van vorig jaar ook een grafiek van hoe de prijzen na de TOTY crash waren?
Is trouwens ook geen ramp. Dan ga ik weer massaal consumables inslaan, wat een eventueel verlies op spelers dekkend maaktquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alle TOTY spelers komen toch allemaal nog een keer in packs
Maar de markt reageert sowieso al wat anders dan vorig jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DutchSL heeft die grafiek regelmatig gepost inderdaad
?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar de markt reageert sowieso al wat anders dan vorig jaar.
Ach, hoe dan ook, over 9 maanden zijn alle coins toch weer waardeloosquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar de markt reageert sowieso al wat anders dan vorig jaar.
De prijzen van IF spelers blijven dalen dit jaar. Of moeten zeldzamer zijn eerste week/weken van FUT13. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de hele kleine verschillen in stats.quote:
Vorig jaar begonnen de prijzen al in oktober serieus te dalen, nu eigenlijk pas in december, maar volgens mij daalden de prijzen in de TOTY week zelf toen wel minder dan ze nu op het moment doen. Sommige spelers zijn nu gewoon gehalveerd of meer..quote:
Idd,je krijgt moeilijker een IF in een pack en mensen doen meestal de moeite niet voor een IF omdat het zo weinig verschil bied maar toch veel duurder isquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
De prijzen van IF spelers blijven dalen dit jaar. Of moeten zeldzamer zijn eerste week/weken van FUT13. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met de hele kleine verschillen in stats.
Goedkoopste IF Walcott trouwens nu al 146K. Inderdaad een goede investering geweestquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen de prijzen al in oktober serieus te dalen, nu eigenlijk pas in december, maar volgens mij daalden de prijzen in de TOTY week zelf toen wel minder dan ze nu op het moment doen. Sommige spelers zijn nu gewoon gehalveerd of meer..
Als je kijkt bijvoorbeeld wat voor spelers ik in 250k aan packs heb gekregen die high rated zijn dan is de crash wel te begrijpenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen de prijzen al in oktober serieus te dalen, nu eigenlijk pas in december, maar volgens mij daalden de prijzen in de TOTY week zelf toen wel minder dan ze nu op het moment doen. Sommige spelers zijn nu gewoon gehalveerd of meer..
Ik vind IF Skrtel en IF Wilshere nog wel de moeite waard voor een bedrag tussen de 30 en 35K. Maar verder heeft EA redelijk gefaald vwb de IF'squote:Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Idd,je krijgt moeilijker een IF in een pack en mensen doen meestal de moeite niet voor een IF omdat het zo weinig verschil bied maar toch veel duurder is
Zou wel nice zijn. Wezen zijn kinderen zonder ouders.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:06 schreef Maver24 het volgende:
Hoop dat SIF Pedro ergens rond de 50k gaat worden, dat zou wel nice wezen,
Sowieso alle thematoernooienquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:04 schreef DutchSL het volgende:
En je had toen die Messi cup begin december, toen was de markt echt gek geworden. In die week heb ik toen ook enorm veel winst gemaakt.
Elk brons pakje was toen kassa. Je kon tonnen binnenhalen op 1 dagquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sowieso alle thematoernooienMet die Messi cup was elke BBVA speler op een gegeven moment minstens 1.5k. Waarom hebben we dat nu niet? Ook met die Ieren, MLS spelers en Russen
Ik denk van niet, waarom hebben ze Lucas dan ook geen upgrade gegeven ?, En mocht Pedro een up krijgen zal die LW zijn denk ik en niet RWquote:
Dit is best confronterend.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Roypsv het volgende:
Shit zijn jullie nog steeds fifa verslaafd?!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Roypsv het volgende:
Shit zijn jullie nog steeds fifa verslaafd?!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |