Je kan toch helemaal geen plaatsen kiezen als je Fyra boektquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef James1988 het volgende:
Dat is niet erg, het stoelenplan staat op Fyra.com en een loket kan vast ook wel helpen daarbij.
Online niet. Aan het loket of telefonisch kunnen ze waarschijnlijk meer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Je kan toch helemaal geen plaatsen kiezen als je Fyra boekt?
Ik heb ooit de zitplaatsennummering per wagon van de Fyra hier geplaatst.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Online niet. Aan het loket of telefonisch kunnen ze waarschijnlijk meer.
Deze bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:06 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb ooit de zitplaatsennumering per wagon van de Fyra hier geplaatst.
Jammer dat de ramen er niet bij staan. Snap niet dat het zo moeilijk is om stoelen zo neer te zetten, dat iedereen door een raam kan kijken. Bij VIRM kan het, bij ICR/ICM kon het voor de modernisering maar bij een gloednieuwe Fyra zit je op de helft van de stoelen aan raamzijde nog tegen een wand te starenquote:Op donderdag 10 januari 2013 21:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
http://www.fyra.com/~/med(...)s/SeatmapFyraNL.ashx
WIEWATWAARHALLOHIERBENIKKOMTUMAAR!quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn routes waarbij er niet gestopt wordt in Parijs. Die vakantie TGV naar Marne la Vallee-Chessy (Disneyland) bijvoorbeeld
Vetjes, morgen printjeprintje doenquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:29 schreef James1988 het volgende:
Leuke brochures van Infrabel:
HSL, 300 kph on the Belgian rail: At the heart of high speed
HSL, 300 kph on the Belgian rail: The history of a challenge
kloptquote:
welkom hierquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:30 schreef Little_Dolls het volgende:
Hier een regelmatige (Vlaamse) treinreiziger die al vaak heeft gehuild en tegelijk gelachen om de vele vertragingen, technische storingen, rode lichten, "plotse" stops waarbij men "nog niet weet wat er aan de hand is en zo snel mogelijk meer info zal geven" en mysterieuze toestanden zoals het ontbreken van wagonnen in treinland.
Een echte HSL gaat er niet komen, de afstand laat het niet toe om goed te kunnen profiteren van een HST. Het kost ontzettend veel energie om op topsnelheid te komen en nog voordat je die hebt bereikt kun je weer gaan afremmen omdat je anders 20 treinen in de Brusselse Noord-Zuidverbinding ramt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:41 schreef b2py het volgende:
Welkom Little Dolls
@ james, weet jij of er al plannen zijn voor een HSL Brussel - Antwerpen? Vond dat boemelen tussen Antwerpen en Brussel maar niks met de Thalys..
Gek, het is hemelsbreed slechts vijf kilometer korter dan Schiphol - Rotterdam..quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een echte HSL gaat er niet komen, de afstand laat het niet toe om goed te kunnen profiteren van een HST. Het kost ontzettend veel energie om op topsnelheid te komen en nog voordat je die hebt bereikt kun je weer gaan afremmen omdat je anders 20 treinen in de Brusselse Noord-Zuidverbinding ramt.
Er zijn werkzaamheden gaande (of al afgerond?) om de snelheid op het hele traject te verhogen naar 160 km/h. Zo zijn er bij Duffel nieuwe bruggen geplaatst, omdat de oude brug maar met een beperkte snelheid bereden mocht worden (90 km/h als ik me niet vergis). Zo zijn er op meer plaatsen werkzaamheden gaande.
Dat ook. En er liggen al 4 sporen tussen Antwerpen en Mechelen, tussen Mechelen en Brussel liggen er zelfs zes.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Gek, het is hemelsbreed slechts vijf kilometer korter dan Schiphol - Rotterdam..
Zullen de kosten wel zijn dan
Ook welkom dan maar.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:59 schreef J.B. het volgende:
Ik zal me ook maar even kort voorstellen, ik kom uit Zuid-Limburg en heb het geluk in Brussel te kunnen studeren. Met de NMBS heb ik gedurende de jaren een soort van haat-liefde verhouding opgebouwd, ik ben (sinds ik wekelijks in België reis) een groot fan van de NS geworden. Ik lees hier al lange tijd met veel plezier mee en ik hoop dat jullie dan ook fanatiek doorposten, voor mij zal het bij incidenten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |