Oh, die bronquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:56 schreef b2py het volgende:
'Slachtoffers vertraging terug in Nederland'
Bron
Uitgevallenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:22 schreef b2py het volgende:
Flash, hoe was trouwens je V250 ervaring naar Rotterdam?
Ja waarom is niet iedereen gewoon <26..quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme waarom moet het toch altijd zo moeilijk![]()
Komt door die stomme reserveringsverplichting. Of je moet zin hebben om een "Jump On"-ticket (¤ 39) te kopen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme waarom moet het toch altijd zo moeilijk![]()
ILenT rapport is er nog niet in ieder geval..quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:25 schreef James1988 het volgende:
Ja, hoe is het daar ooit mee afgelopen, verzekeringstechnisch enzo?
Er is wel een rapport van de Onderzoeksraad voor veiligheid:quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef b2py het volgende:
[..]
ILenT rapport is er nog niet in ieder geval..
Niet naar de britten gekeken?quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:14 schreef James1988 het volgende:
Volgens de Franse website Les Echos wil 'Brussel' eind 2019 de hele spoormarkt opengooien. Ook binnenlands treinverkeer zou dan worden geliberaliseerd.
Zoals het ook zou moeten zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:39 schreef b2py het volgende:
http://content.yudu.com/A1zyal/IRJ-December/
Nieuwe Rail Journal.
Twee interessante artikelen over de HSL-netwerken van China en India.
Opvallend feitje: ongeveer 18 maanden voor de start van exploitatie begint de staat een aanbesteding voor materieel wat vervolgens 18 maanden later in dienst gaat.
Dat is het slechtste stuk van Nederland, en beter wordt het ook niet tenzij er een betonnen ondergrond onder het spoor komt. Elke keer moet het spoor daar ook weer omhoog gebracht worden bij overwegen en duikers, omdat die wel vastliggen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:40 schreef Bitlord het volgende:
Pff wat ligt het spoor tussen Woerden en Bodegraven er op sommige stukken slecht bij...
was een goeie snelheidsremmerquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:24 schreef LWD-Godius het volgende:
[ afbeelding ]
they see me rollin they hatin
Ook wel een zettingsvrijeplaat genoemd. Zo'n ding ligt ook onder de complete HSL tussen de aansluiting met Hoofddorp en de aansluiting in Rotterdam..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is het slechtste stuk van Nederland, en beter wordt het ook niet tenzij er een betonnen ondergrond onder het spoor komt. Elke keer moet het spoor daar ook weer omhoog gebracht worden bij overwegen en duikers, omdat die wel vastliggen.
heeft wel als nadeel dat het iets meer lawaai geeft dan een traditioneel ballastbed.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook wel een zettingsvrijeplaat genoemd. Zo'n ding ligt ook onder de complete HSL tussen de aansluiting met Hoofddorp en de aansluiting in Rotterdam..
Dat is maar een klein nadeeltje hoor..quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heeft wel als nadeel dat het iets meer lawaai geeft dan een traditioneel ballastbed.
weet niet of ze er in Lansingerland ook zo over denkenquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:53 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat is maar een klein nadeeltje hoor..
hoe krijg je dat nu weer voor elkaarquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maandag heeft een V250 trouwens een seinpaal omgereden op Watergraafsmeer.
Het zit hem vooral in de kosten hoorquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of ze er in Lansingerland ook zo over denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |