Op de plek van gezongen film kun je echt elk willekeurig woord invullen geloof ik!quote:
Oh kijk, Alice In Wonderland!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag Anne Hathaway bij Ellen Degeneres, eergister ofzo, ik werd een beetje nerveus van het zingen
I detect no lies.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:39 schreef oh-oh het volgende:
En bovendien, beter dan Sweeney Todd kan het toch niet worden wat zingende fillums betreft dus sterf maar!
Doe Star Trekquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga ergens dit jaar naar de bios, want ik heb een bon gehad die op moet
quote:
Nah. Het zal wel de laatste week van december worden, als m'n outlookquote:
Geef hem iemand kadoquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nah. Het zal wel de laatste week van december worden, als m'n outlook
roept dat die bon op moet
Ik vind het een stom cadeau, het is een bon van 12,5.... Teveel om alleen te gaan, te weinig om met z'n tweeën te gaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef hem iemand kado![]()
( niet aan mij)
Nou ja, je kan hem toch gewoon zomaar aan iemand geven waarvan je weet dat ie toch naar de bios gaat? Kado voor zo, niet voor een gelegenheidquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het een stom cadeau, het is een bon van 12,5.... Teveel om alleen te gaan, te weinig om met z'n tweeën te gaan
Tofquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Binnen nu en een uur weet ik of het kaviaartransploft doorgaat
![]()
Ik heb nog nooit een cavia gehad!
Beter zijn ze leuk!
Hoeveel krijg je er?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Binnen nu en een uur weet ik of het kaviaartransploft doorgaat
![]()
Ik heb nog nooit een cavia gehad!
Beter zijn ze leuk!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:56 schreef Muis006 het volgende:
http://fashion.telegraph.(...)ur-new-blow-dry.html
Ahahaha
Moeder met 4 jongen, en dan kijk ik wat ik hou als ik zelf iets houquote:
Wssquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:01 schreef Lutte het volgende:
Oh-oh krijg je skinnypigs?
En erwten uit de vriezer zijn niet te vergelijken met uit pot. Die uit de vriezer hebben nog smaak en bite, uit een pot smaakt hetzelfde als bonen en eigenlijk alles wat uit een pot komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |