Ze hadden wel een schuurmachine. Een oranje. Heb ik nog gekocht.quote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nope, wel slijpschijven overigens (heel logisch)
ze hebben ook geen schuurmachine, maar wel schuurpapier
waar wil je t voor gebruiken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:17 schreef athlonkmf het volgende:
weet iemand of de oplaadbare batterijen bij Action wat zijn? ze zijn wel veel goedkoper dan elders (zoals altijd)
camera's en zo gebruiken ander accu's. Kga gewoon gebruiken voor lampjes, afstandsbedieningen en zo.quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar wil je t voor gebruiken?
voor camera's/flitsers ed is t iig niet volwaardig genoeg, zo ook de gewone
Hmmm wil je (na het uitproberen) even posten of ie bevalt en wat ie kostte?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:39 schreef Mokkels het volgende:
Gister een blender gekocht en vandaag weer geruild: er zat geen deksel bij.
Bij deze heb ik voor de zekerheid wel even gekeken in de winkel. Nu heb ik weer geen fruit om te testen!
Ik ben net terug, ik wilde zon suede opberdoos voor postcrossing kaarten. maar ik wist niet welke maat ik moest hebben toen ik in de winkel stond. Ze waren er in 24x17x13 en 20x24x11. Straks maar ff metenquote:Op woensdag 16 januari 2013 13:24 schreef trovey het volgende:
Ik wil nog even richting binnenstad (incl. Action) maar vind het te koud.Vrijdag dan maar dan moet ik er toch uit richting medische zaken.
Ik heb ze zien staan voor 9.95quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm wil je (na het uitproberen) even posten of ie bevalt en wat ie kostte?
En dan moet je weer terug.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:55 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik ben net terug, ik wilde zon suede opberdoos voor postcrossing kaarten. maar ik wist niet welke maat ik moest hebben toen ik in de winkel stond. Ze waren er in 24x17x13 en 20x24x11. Straks maar ff meten
Scheelt weer een koude rit naar de Action toe.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, want het blijkt dat ik de grote moet hebben en die bruine daarvan hadden ze niet staan.
Ben vandaag heel de stad doorgeweest, was heerlijkquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Scheelt dat weer een koude rit naar de Action toe.
Brrr.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben vandaag heel de stad doorgeweest, was heerlijk![]()
Kom een andere x wel terug
Hij is, zoals verteld werd, negen euro vijfen negentig, m'n toetsenbord doet het niet meer goed.,.quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hmmm wil je (na het uitproberen) even posten of ie bevalt en wat ie kostte?
Ze hebben ook toetsenborden bij de Action!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:29 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hij is, zoals verteld werd, negen euro vijfen negentig, m'n toetsenbord doet het niet meer goed.,.
En hij doet het goed, alleen is voor appels misschien wat te klein, die kwamen niet helemaal tot onder waardoor het lang duurde voordat ze kapot waren.. maar het lukt wel en ik ben er tevreden mee. Het is een goede maat voor smoothies. 1 persoons.
Syrena, we missen je!quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hebben ook toetsenborden bij de Action!
En die werken prima.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Haha, dit is een speciaal toetsenbord (bij m'n schoonvader thuis) dat is een muis en toetsenbord in 1. Maar er is iets overheen gekomen waardoor het gebied rond de R blijft plakken. Dus dat zal helaas geen toetsenbord van de action worden, tenzij de action dat ook heeft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:42 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kom k er net vanaf moet ik weer terugquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:27 schreef Mirjam het volgende:
ze hebben mega-veel 3d boeken zeg maar, boeken met knipvellen waar je dan weer 3dkaarten van kunt maken.
1 is echt heel leuk, héél nederlands, met bitterballen enzo, heel leuk
Interessant, is dat olie om te mengen met euro 95?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef Kloonhommel het volgende:
Onlangs nog olie gekocht voor mijn scooter bij de Action, het klopt dus inderdaad dat ze 2takt olie verkopen. Prijs 3,99.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |