stom, ik had ze echt op tijd op de bus gedaanquote:Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef heaven7 het volgende:
[..]Ja!! Wel te laat maar ze liggen nu fijn bij mijn ouders te wachten tot ik weer besluit om terug te gaan
Centjes ook goed ontvangen?
Ja beetje jammerquote:Op zondag 13 januari 2013 15:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
stom, ik had ze echt op tijd op de bus gedaanklote post.nl
Ja ik snap dat het hoogstwaarschijnlijk bij het speelgoed ligt, het ging er om of iemand het al had zien liggenquote:Op zondag 13 januari 2013 15:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Speelgoed? Waarschijnlijk moet je ze zelf oppompen.
Hennep kweken hequote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef tomaat52 het volgende:
Kan niet wachten tot de kweekbakken er weer zijn.
Je zou je smoel houden.quote:
quote:Op zondag 13 januari 2013 15:50 schreef tomaat52 het volgende:
Kan niet wachten tot de kweekbakken er weer zijn.
Wat denk je wat er in de supermarkt door de schappen trippelt?quote:Op zondag 13 januari 2013 15:45 schreef sweetlake92 het volgende:
Het eten moet je mijden daar!
Ligt vol met muizenpoep
Onthou ook: Geld is kwaliteit
(ex werknemer)
Ik lig er niet wakker van aangezien alles verpakt is.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:45 schreef sweetlake92 het volgende:
Het eten moet je mijden daar!
Ligt vol met muizenpoep
Onthou ook: Geld is kwaliteit
(ex werknemer)
En nooit FiFo gevuld, aldus een bevriende filiaalmanager...quote:Op maandag 14 januari 2013 12:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van aangezien alles verpakt is.De zelfschepsnoepbakken bij het Kruidvat zou ik pas echt overslaan....graaiende snotneuskinderen.
FiFo?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En nooit FiFo gevuld, aldus een bevriende filiaalmanager...
FiFo?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
daar moet hij als filiaalmanager toch op letten?quote:Op maandag 14 januari 2013 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijquote:Op maandag 14 januari 2013 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar moet hij als filiaalmanager toch op letten?
nope, wel slijpschijven overigens (heel logischquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef Shispeed het volgende:
heeft een van jullie action fanatici een idee of je bij de action ook een slijptol kunt kopen?
ik moet mijn eigen fiets even 'terugjatten'
ah ok, dan toch maar even naar de gammaquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nope, wel slijpschijven overigens (heel logisch)
ze hebben ook geen schuurmachine, maar wel schuurpapier
Ze hebben hier wel een schuurmachine hoorquote:Op maandag 14 januari 2013 14:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nope, wel slijpschijven overigens (heel logisch)
ze hebben ook geen schuurmachine, maar wel schuurpapier
bij mijn dwergaction niet. wel rond en driehoekig en zo en gewoon natuurlijk, maar de bijbehorende schuurmachine heb ik bij de lidl vandaan.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze hebben hier wel een schuurmachine hoor13 euro geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |