de grote 'fan' is zo creatief... ze bedenkt elke keer weer super leuke dingen om te maken met action spul.quote:
WAAROM heb ik die pagina niet eerder ontdektquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
de grote 'fan' is zo creatief... ze bedenkt elke keer weer super leuke dingen om te maken met action spul.
Nu ontvang ik ook de berichtjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
jep, die is er. Niet officieel van de action, maar wordt bijgehouden door een grote fan
https://www.facebook.com/ActionFanpagina?ref=ts&fref=ts
dan was je nu blut geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
WAAROM heb ik die pagina niet eerder ontdekt
Ik kom denk ik 4 keer per week bij de action, gemiddeld
Wie zegt dat ze al niet blut is?quote:
Dat is heel veel.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
WAAROM heb ik die pagina niet eerder ontdekt
Ik kom denk ik 4 keer per week bij de action, gemiddeld
Maar nog niet blut?quote:
Ja ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mén dingen kosten daar niks
En ik neem niet steeds voor 40 euro aan spullen mee he
Ik 5,40.quote:
Wie weet wel een werknemer van de Action, maar wat leuk, ik ga ook kijkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:50 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
jep, die is er. Niet officieel van de action, maar wordt bijgehouden door een grote fan
https://www.facebook.com/ActionFanpagina?ref=ts&fref=ts
Zoals?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Valt me op dat er bij het parfum voor mannen veel meer lekkere namaak ligt, van de fijne merken, dan bij de vrouwen.
Die heeft m'n moeder nuquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes! Op kerstavondmiddag eentje gekocht, net geen 5 euro. Haske blij mee, soepel en mooi, gewoon damesmodel, al weet ik niet of je zoiets klassieks/huisvrouwerigs zoekt
heb een keer gelezen dat ze in de verzorging werkt en dan voornamelijk de nachtdiensten...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie weet wel een werknemer van de Action, maar wat leuk, ik ga ook kijken
Ik zie ook het luchtje van Heidi Klum, jammer dat er (hier) geen tester van in de winkel staat
Valt me op dat er bij het parfum voor mannen veel meer lekkere namaak ligt, van de fijne merken, dan bij de vrouwen.
Aqua di Gioquote:
Oh, wat leukquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
heb een keer gelezen dat ze in de verzorging werkt en dan voornamelijk de nachtdiensten...
Die heten zo ook bij de Action of anderS?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aqua di GioEn paar van Hugo Boss.
Voor vrouwen ligt er wel J'adore, maar verder al die goedkope meuk zoals JLo etc.
Heeft de action pasjes????quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met twee jaar ben ik meer dan tevredenDe mijne heeft het loodje gelegd, gebruik hem amper want heb een apart portemonneetje voor pasjes (ook vd Action
) en die gebruik je toch meer, maar ja je moet hem wel altijd bij hebben dus lijdt veel.
Nee ze kunnen geen namaak onder de identieke naam verkopen heaquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Die heten zo ook bij de Action of anderS?
nope, wel met portemonees na de action.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kom k er net vanaf moet ik weer terug![]()
Iemand ervaring met de portemonnees vd Action?
soms ben ik beter geïnformeerd dan het personeel zelf.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook, hoe vaak ik mensen niet gewezen heb op dingen als ik in de winkel was.
Hahaha, lolbroek jijquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nope, wel met portemonees na de action.
altijd leger
Ik had vandaag ook bijna een moment van schaamte.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
soms ben ik beter geïnformeerd dan het personeel zelf.
dan heb ik er hier over gelezen en weet het personeel nog niet eens dat ze het hebben.
die jamset bijvoorbeeld
Niet als je met je pinpas betaald, want dan zit er nog evenveel in als van te voren..quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
altijd leger
9 van de 10 keer doen ze niks als het alarm af gaat maar wimpelen ze het af omdat het schijnbaar of altijd loos allarm is of dat ze dat in elk geval denken. Een keer heb ik zelf verwezen naar zo'n chipettikette in mijn tshirt, de cassiere was zo vriendelijk die er uit te knippen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:21 schreef Lutte het volgende:
Het personeel is soms ook een beetje dozig
Die diefstalpalen (hoe heten die dingen?) bleven piepen op het tasje, tien keer gescand, bleef piepen, bleek het dus die portemonnee van ons mam te zijn, kreeg de beveiliging er maar niet af. Kassiere: gaan jullie nog naar een andere winkel? Euhm nee maar een portemonnee die afgaat op diefstalpalen is niet erg handig
Doe je natuurlijk ook.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook bijna een moment van schaamte.
"Kijk, de jamset, dat ligt pas net sinds ongeveer een week in de winkel". Alsof ik niks anders doe dan dit bijhouden
Dit topic voelt ook altijd een beetje als een kleine mini-meet, maar dan virtueelquote:
Heb ik eigenlijk ook...ons clubjequote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit topic voelt ook altijd een beetje als een kleine mini-meet, maar dan virtueel
Ja? Zijn ze aan te raden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:56 schreef THEFXR het volgende:
die ruitenwissers zij goed en spotgoedkoop
Ja mijn huidige wissertjes mogen best vervangen worden. Had al ernaar zitten kijken maar het was zo een rommeltje in dat vak en ik kon de mijne niet snel vinden en dus dacht ik van laat maar... Wat kosten ze ook al weer bij de Action? Weet jij dat nog?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kosten normaal 25 euro van bosh of valeo
zijn in de aanbieding 2,49quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ja mijn huidige wissertjes mogen best vervangen worden. Had al ernaar zitten kijken maar het was zo een rommeltje in dat vak en ik kon de mijne niet snel vinden en dus dacht ik van laat maar... Wat kosten ze ook al weer bij de Action? Weet jij dat nog?
Whut? Ga ik meteen halen danquote:
Ik ook! Jeeee dat is echt geen geld en moet al een tijdje nieuwe hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Whut? Ga ik meteen halen danOMG, wat een bedrag.
Wedstrijdje doen wie het eerst is? Ik met mijn Ferrari tegen jouw eeehmmm.... wat voor auto heb je eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik ook! Jeeee dat is echt geen geld en moet al een tijdje nieuwe hebben
Action krentenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook...ons clubje....de Action krenten.
![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Action krentenWel lekkere krenten dan
Heb de 2taktolie gefotografeerd aangezien ik toch al in de Action was:quote:
VW Poloquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst is? Ik met mijn Ferrari tegen jouw eeehmmm.... wat voor auto heb je eigenlijk?
die zijn lief hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ActionEen knutselpakket om 12 papieren vogelhuisjes te maken
99 cent
Heb ik wel in handen gehad maar dacht: Wat moet ik daar dan mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
99 cent
Is toch niet erg?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tis maar goed dat ik een dachter heb om alles bij op haar kamer te parkeren want het zou hier een pippilangkoushuis worden andersVilla kakelbont
Maar toch....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Lekker belangrijk. 99 cent jonguh!
En inhoud portemonee.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hahaha ja. Kwestie van prioriteiten
O okequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh crap..typo ghehe. Dóchter moet dat zijn
Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Heeft iemand toevallig een foto er van gemaakt? Of misschien al van het eindresultaat?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
99 cent
Men dochter?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
http://hetscraphoekje.blogspot.nl/2012/11/vogelhuisjes.html
deze misschien?
Thanks ze zijn wel erg leuk!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
deze misschien?
Ga je toch in de Miniquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:43 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
VW Polo![]()
En dat wedstrijdje win je,kan pas morgen naar de action
Thnx!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb de 2taktolie gefotografeerd aangezien ik toch al in de Action was:
http://db.tt/doHqynJ7
nietSquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Men dochter?![]()
![]()
Oh wacht, ik las net in een ander topic plijsters...nee, niet aan de hand.![]()
Oh!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef lady-wrb het volgende:
deze misschien?
Typefoutje, even de s overgeslagen.quote:
Die Kloon heeft scherpe ogen zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Typefoutje, even de s overgeslagen.
Maar het is geen echte spelvaut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die Kloon heeft scherpe ogen zullen we maar zeggen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
altijd leger
Tukker, toevallig?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:00 schreef parouscha het volgende:
Alles komt bij de action weg, behalve de bloemetjes.
foto's van de facebook-paginaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:18 schreef Michelle1588 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel erg benieuwd naar. Heeft iemand toevallig een foto er van gemaakt? Of misschien al van het eindresultaat?
Staat er nog wat in het schap?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef Ynske het volgende:
vandaag maar weer eens een lading schoonmaakmiddelen gehaald
Je hebt de Pisces29-syndroom begrijp ik.... ?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:28 schreef Ynske het volgende:
vandaag maar weer eens een lading schoonmaakmiddelen gehaald
nee, k doe dat 1 keer per jaar, en daar doe ik de rest van t jaar meequote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je hebt de Pisces29-syndroom begrijp ik.... ?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik voel me nu ineens heel erg gestalkt. Help modje!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leef jij als een student van 18 op kamers, Kloontje?
en wat mag dat zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2013 15:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Oh leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:21 schreef kvd het volgende:
[..]
foto's van de facebook-pagina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de post die ik quoot nou eens leest en zelf je conclusie trekt?quote:
Ik vind het ook leuk/grappig om ze te zien, ik zou ze echter niet zelf in huis nemen, zo sterk is mijn vrouwelijke kant ook weer niet aanwezig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk
Ik hoop dat ze hier ook in de winkel liggen!
Hier in groningen (zowel 'centrum' als lewenborg) lagen er nog genoegquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh leuk
Ik hoop dat ze hier ook in de winkel liggen!
Hier ook niet in de woonkamer. Al koop ik ze alleen al om te makenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk/grappig om ze te zien, ik zou ze echter niet zelf in huis nemen, zo sterk is mijn vrouwelijke kant ook weer niet aanwezig.
Lag het bij de vilten mandjes/borduurkussens/wol enzo of bij het gewone assortiment ergens?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:18 schreef kvd het volgende:
[..]
Hier in groningen (zowel 'centrum' als lewenborg) lagen er nog genoeg
op de wc hangenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook niet in de woonkamer. Al koop ik ze alleen al om te maken
Mijn kat zou het wel erg leuk speelgoed vinden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook niet in de woonkamer. Al koop ik ze alleen al om te maken
Pics! (of heb je dat nog niet gedaan?)quote:
ik heb ze niet, maar als ik ze zou hebben zou ik ze op de wc hangenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:20 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Pics! (of heb je dat nog niet gedaan?)
op de wc van een kennis achterlatenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel ook over het te borduren kussen. Ik vind het enig om te maken, maar ze passen niet echt in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
op de wc van een kennis achterlaten
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 16:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Specifiek ook een kennis, en geen vriend/in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |