Kijk, jij bent dus 1 van de redenen waarom ik dit topic open.quote:
Ik heb stiekem met je ma gedanst.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:52 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Kijk, jij bent dus 1 van de redenen waarom ik dit topic open.
Vroegah werden mensen en familie nog echt compleet afgefikt in t openbare Fok forum.
Tegenwoordig zijn er alleen nog van die kansloze internetnichten zoals jij..
Een foto posten van iemand met een houthakkers blouse, en vervolgens denken grappig te zijn..
Ik snap de foto niet, leg eens uit broekie..
Wel mooi dat je opmerkt dat het een houthakkers blouse is of je bent een extreme hipster of gewoon een misplaatste homofiel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:52 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Kijk, jij bent dus 1 van de redenen waarom ik dit topic open.
Vroegah werden mensen en familie nog echt compleet afgefikt in t openbare Fok forum.
Tegenwoordig zijn er alleen nog van die kansloze internetnichten zoals jij..
Een foto posten van iemand met een houthakkers blouse, en vervolgens denken grappig te zijn..
Ik snap de foto niet, leg eens uit broekie..
Hoe diep kun je zinken arme jongen...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je ma gedanst.
wie is datquote:
Dieper dan je pa.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:55 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Hoe diep kun je zinken arme jongen...
Ik draag Armani schoenen,Hugo Boss sokken en Hugo boxer en bijpassende Hugo leren riem.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 02:54 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wel mooi dat je opmerkt dat het een houthakkers blouse is of je bent een extreme hipster of gewoon een misplaatste homofiel.
Serieus?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik draag Armani schoenen,Hugo Boss sokken en Hugo boxer en bijpassende Hugo leren riem.
Tevens een Armani t-shirt met bijbehorende Armani trui.
En uiteraard slangenleren én krokodillen leren laarsjes
En natuurlijk mijn U-boat horloge en bijpassende Ray-Ban zonnebril.
Ik heb het gemaakt in het leven vriend
Id klb destijds ook niet een week of wat dichtgeweest?quote:Op donderdag 10 januari 2013 02:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ah het maandelijkse vroeger was fok beter topic. Al heb je wel gelijk hoor daar niet van, de tijden dat hyves profielen nog openbaar gepost werden![]()
dat op een gegeven moment inderdaad bijna niemand meer een topic durfde te maken omdat ie dan de TS was en kapotgescholden werd
wat een tijden ja
klb2.0
Maakt men dat op aan de kleding tegenwoordig? Klaagbaak is niet de enige die 2.0 is gegaan...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ik draag Armani schoenen,Hugo Boss sokken en Hugo boxer en bijpassende Hugo leren riem.
Het topic had ook 'Machupicchu is in 5 jaar tijd compleet verkracht!' kunnen hetenquote:
Een aap in een pakkie, is nog steeds een aap.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:04 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Klopt, ik ben het levende bewijs daar van.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 03:10 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Maakt men dat op aan de kleding tegenwoordig? Klaagbaak is niet de enige die 2.0 is gegaan...
Vind het wel jammer dat dat niet meer kan jaquote:Op zondag 17 maart 2013 16:24 schreef Twiitch het volgende:
kom we gaan alles over TS z'n privé vinden en hem dan hier afslachten
De laatste ontmanteling was Juminelle toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat dat niet meer kan ja
Of Monkyyy. Weet niet meer wie er eerder was?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De laatste ontmanteling was Juminelle toch?
het kan nog, voor een keer maar, de mods doen vast hun oogjes eventjes dicht in dit bijzondere gevalquote:Op zondag 17 maart 2013 16:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat dat niet meer kan ja
ja, dat bleek een vent te zijn toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
De laatste ontmanteling was Juminelle toch?
Nee een 'vriendin' van de 'echte' Juminelle (die niet wist dat fok! überhaupt bestaat) en zich als haar had voorgedaan. Elk detail van haar levenquote:
Nee, niemand weet wie ze nou uiteindelijk was, tenminste ik niet. In ieder geval had ze het hele leven van iemand gejat en zich als zodanig hier op den foks gepresenteerd.quote:
Nooit echt meegemaakt. Juminelle was geloof ik midden/eind 2012 ergens en daarvoor had je Ritmo die nu geloof ik ong. een jaar weg is.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Of Monkyyy. Weet niet meer wie er eerder was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |