Ah daar komt de historicus in je naarbovenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja alleen 'geld wat je aan de overheid moet betalen' is natuurlijk wel karig. Het is best interessant om te zien hoe het karakter en grondslag van belasting in tijd ook verandert.
Academici..quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja alleen 'geld wat je aan de overheid moet betalen' is natuurlijk wel karig. Het is best interessant om te zien hoe het karakter en grondslag van belasting in tijd ook verandert.
Leuke film.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:49 schreef Yreal het volgende:
Mocht iemand trouwens Jack reacher gaan zien..
Sorryquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah daar komt de historicus in je naarboven
Domme IB ook met die boxen enzo, fiscalisten kunnen ze beter domme reken sukkels noemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Academici..![]()
Gewoon met je handen werken, kut rekenopleiding van je![]()
![]()
Oh hoi! Mede fiscale student.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Academici..![]()
Gewoon met je handen werken, kut rekenopleiding van je![]()
![]()
Ben het wel met je eens natuurlijk dat je echt geen tentamen haalt enkel op de hoorcolleges. Maar om te zorgen dat je binnen een paar dagen overzicht hebt over de stof helpt het -mij in elk geval- heel erg. Je weet vervolgens waar je onderdelen moet plaatsen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Denk dat dit wel de sleutel is. De theorie uit het boek en de hoorcolleges geven je een raamwerk/fundament maar de uiteindelijke baat die je er van hebt bij het oplossen van een casus vind ik maar beperkt.
Het probleem is dat er bij dit vak weinig materiaal beschikbaar is om mee te oefenen en de antwoorden vaak karig zijn. Ik vind de uitwerkingen van tentamens voor bestuursrecht 2, strafrecht 2 en burgerlijk recht 2 echt heel nuttig. Ik hang vaak een groot deel van mijn voorbereiding op aan het bestuderen van zo veel mogelijk standaarduitwerkingen van oude tentamens.
Loop ook weer te steunen en te klagen maar uiteindelijk komt het altijd wel weer goed
Jongens kijk dan tochquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:39 schreef Monnet het volgende:
Ook al is het in het Portugees, dit wil ik jullie niet onthouden
Deze vent berooft een apotheek en als ie terugkomt is z'n auto gestolen, en daarna wordt ie beroofd van z'n buit![]()
.
Ah oke, tnx.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Jawel, op studeersnel zijn wel antwoorden te vinden Het niveau is niet geweldig maar het is beter dan niks.
Brouwer, dat is pas een baasquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef Valid het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens natuurlijk dat je echt geen tentamen haalt enkel op de hoorcolleges. Maar om te zorgen dat je binnen een paar dagen overzicht hebt over de stof helpt het -mij in elk geval- heel erg. Je weet vervolgens waar je onderdelen moet plaatsen.
Zoals Brouwer bij Algemene Rechtswetenschap het vorig jaar zo mooi zei: "Als je het deel in het geheel niet ziet, dan zie je het in het geheel niet".![]()
Ik gebruik eigenlijk nooit veelvuldig,meestal maximaal één, oude tentamens ter voorbereiding. Werkt voor mij dan weer primaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef Valid het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens natuurlijk dat je echt geen tentamen haalt enkel op de hoorcolleges. Maar om te zorgen dat je binnen een paar dagen overzicht hebt over de stof helpt het -mij in elk geval- heel erg. Je weet vervolgens waar je onderdelen moet plaatsen.
Zoals Brouwer bij Algemene Rechtswetenschap het vorig jaar zo mooi zei: "Als je het deel in het geheel niet ziet, dan zie je het in het geheel niet".![]()
Ik heb niet zoveel tegen Tom Cruise (behalve zijn gestoorde geloof), weet wel dat hij niet bepaald bij het profiel van het boek past.quote:
Genoeg tentamens gehaald door hoorcolleges af te draaien onder het gamenquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef Valid het volgende:
[..]
Nope, de rechtspraktijk trekt mij niet. Openbaar bestuur daarentegen wel, dus ik wil mij langzaam aan die kant op bewegen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:46 schreef Valid het volgende:
[..]
Jij wil sowieso niet aan de slag bij een (groot) advocatenkantoor, toch?
Wat een top idee!quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Genoeg tentamens gehaald door hoorcolleges af te draaien onder het gamen
Maar hij is wel super mega cool, en super goed, en hij weet alles, en bloedgeil, en supersterk, en superalles...quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel tegen Tom Cruise (behalve zijn gestoorde geloof), weet wel dat hij niet bepaald bij het profiel van het boek past.
Wat trekt je niet aan de rechtspraktijk? Of stel ik die vraag verkeerd om?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nope, de rechtspraktijk trekt mij niet. Openbaar bestuur daarentegen wel, dus ik wil mij langzaam aan die kant op bewegen.
7 voor constitutioneel, 7 voor contracten recht in perspectief en IRW en een deeltoets strafrecht gehaald op die manier.quote:
Ahaa dan zijn kleine bestuursfuncties nu enzo sowieso wel erg handigquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nope, de rechtspraktijk trekt mij niet. Openbaar bestuur daarentegen wel, dus ik wil mij langzaam aan die kant op bewegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |