SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: verplicht Macbook moeten aanschaffen, kapot na 1 jaar...Ja...
Lesje begrijpend lezen voor jou denk ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Festa94 het volgende:
Mongool, je kunt hem toch laten repareren ipv nieuwe aanschaffen?
Waarom zijn Nederlanders toch zo n stelletje schapen
Dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lesje begrijpend lezen voor jou denk ik.
Laat die hatertjes maar komen, het is een geweldig OS maar het is zo snel kapot.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Zet dan gewoon "laptop" ipv "macbook".
Nu komen alle hatertjes het merk weer afkraken.
Een merk wat overigens keigoed is en zelden gebreken vertoont.
Dit heeft niks met omgaan te maken.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Weet je zeker dat je niet te veel met je penis tegen het scherm aangetikt hebt?
Inspiratie opdoen als interactief ontwerper.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef garriej het volgende:
HTML templateeen mac heben maar zelf geen design maken... TS snapt het niet.
Moest een snelle manier hebben om te uploaden vanaf mijn telefoon, en imageshack heeft een appquote:
Want je kon niet even wachten met het openen van een topic?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef CasJ het volgende:
[..]
Moest een snelle manier hebben om te uploaden vanaf mijn telefoon, en imageshack heeft een app
zal wel geen macbook zijn dan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:52 schreef CasJ het volgende:
Zo vandaag weggebracht en een smerige leenlaptop gekregen, hij bestaat alleen meer uit deuken dan uit laptop zelf maarja...
Jawel, eenzelfde toestel uit hetzelfde jaar. Echter is hij compleet verneukt door alle mensen die hem voor mij hebben gekregen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:55 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
zal wel geen macbook zijn dan.
Godver je ziet er wat mee af man!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef CasJ het volgende:
[..]
Jawel, eenzelfde toestel uit hetzelfde bouwjaar.
applequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Wss ben jij helemaal niet geschikt om een macbook te mogen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:AppleApple
1
2
3<?php
Apple :')
?>
1 Apple :') Eens met wat hierboven staat
imgur ook hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef CasJ het volgende:
[..]
Moest een snelle manier hebben om te uploaden vanaf mijn telefoon, en imageshack heeft een app
En dit.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
Apple heeft liever niet dat domme mbo'ers hun apparatuur gebruiken. Koop a.u.b. gewoon lekker een Acer.
Dan is het maar goed dat ik een Hbo'er ben hé?quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
Apple heeft liever niet dat domme mbo'ers hun apparatuur gebruiken. Koop a.u.b. gewoon lekker een Acer.
Aan je taalgebruik is het niet te merken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef CasJ het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik een Hbo'er ben hé?
Taal is inderdaad nooit mijn sterkste punt geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Aan je taalgebruik is het niet te merken.
Apple Fanboyquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Wss ben jij helemaal niet geschikt om een macbook te mogen hebben.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:56 schreef CasJ het volgende:
[..]
Jawel, eenzelfde toestel uit hetzelfde jaar. Echter is hij compleet verneukt door alle mensen die hem voor mij hebben gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |