SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ja dat kan.. Met paneermeel en shizzle en ditdat allesWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Dan had je mij gepetstquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar straks had ik mezelf voor schut gezet..
![]()
Klinkt lekker, maar vreselijk calorierijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
dat wist ik heul nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ja dat kan.. Met paneermeel en shizzle en ditdat alles
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Had dat gemogen?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Straks Bram Stoker's Dracula kijken
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een man petsen mag altijdquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
dat is wel een klassiekerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Straks Bram Stoker's Dracula kijkenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Heeft ziggo tegenwoordig Zap-detectie?
Dat de reclames beginnen op het moment dat je begint te zappen?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
JUIST dat maakt het lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
Klinkt lekker, maar vreselijk calorierijk.Ik zag dat eens op tuhluhvisie.. Het was een magisch momentquote:
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Heston Blumenthal heeft er hele programma's over gemaakt, te zien op Kitchen24 geloofikquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
JUIST dat maakt het lekker
[..]
Ik zag dat eens op tuhluhvisie.. Het was een magisch momentProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je kwam spontaan klaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat eens op tuhluhvisie.. Het was een magisch momentlang geleden dat ik die gezien heb toch maar es een keer weer downloadenquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Alle reclame's komen rond dezelfde tijd waardoor het hele idee van zappen tijdens de reclame verloren gaatquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef fietsie het volgende:
Heeft ziggo tegenwoordig Zap-detectie?
Dat de reclames beginnen op het moment dat je begint te zappen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt over een half uurtje op HBO 2quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
je kwam spontaan klaar
[..]
lang geleden dat ik die gezien heb toch maar es een keer weer downloaden
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat ga ik dan eens opzoeken tztquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heston Blumenthal heeft er hele programma's over gemaakt, te zien op Kitchen24 geloofik
Ze moeten uiteraard wel purrrrfect wordenDat kwam later.. Eerst zat ik in een magische tv-trip :$quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
je kwam spontaan klaar
[..]
lang geleden dat ik die gezien heb toch maar es een keer weer downloadenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik weet niet of het het waard is om achteraf huilend voor de spiegel te staan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag dat eens op tuhluhvisie.. Het was een magisch moment
En dat is dus de reden waarom ik geen tv kijk. Reclamesquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle reclame's komen rond dezelfde tijd waardoor het hele idee van zappen tijdens de reclame verloren gaat![]()
![]()
quote:
Wat een hoop gemiste kansen.Had ik maar een tijdmachine.
Ik ben tv verslaafdquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat is dus de reden waarom ik geen tv kijk. Reclames
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik geef je wel een troostende aai over je bol danquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of het het waard is om achteraf huilend voor de spiegel te staan.
En dan zo van
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
ik heb geen digi tvquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt over een half uurtje op HBO 2
Det Som En Gang Var
Niet nodig joh, volgende keer beter oplettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een hoop gemiste kansen.Had ik maar een tijdmachine.
.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geef je wel een troostende aai over je bol dan
En dan zo van
[ afbeelding ]
Godverdomme.
Ik welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
wij downloaden het en kijken dan gezamelijk de film vanaf de pc op de tvquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen tv kijken is wel leuker. En je hebt tijd om drinken te pakken
telt dat ook?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Niet echt mijn ding, opletten. Volgende keer die telefoon maar uit m'n handen rukken, dramatisch uit het raam werpen en je Alfa-heid tonen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet nodig joh, volgende keer beter opletten.
handig maar ik kijk zelden tvquote:
Det Som En Gang Var
Dat kan inderdaad ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij downloaden het en kijken dan gezamelijk de film vanaf de pc op de tv
telt dat ook?.
![]()
Waarheidquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen tv kijken is wel leuker. En je hebt tijd om drinken te pakken
[b]AirwiN schreef [/b]
Vind ik zonde van je phonequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt mijn ding, opletten. Volgende keer die telefoon maar uit m'n handen rukken, dramatisch uit het raam werpen en je Alfa-heid tonen..
![]()
Op 24Kitchen is NU een programma bezig over "Baked Alaska" (Gebakken IJs)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
True. Het is wel een htc.quote:
Zachtjes op het dashboard leggen dan?
Gewoon nonchalant op de achterbank werpen en je zoenenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Het is wel een htc.
Zachtjes op het dashboard leggen dan?.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon nonchalant op de achterbank werpen en je zoenen.
Winning.
Als het goed is neem ik Bram Stoker's Dracula op straks
[b]AirwiN schreef [/b]
heinekenquote:
Det Som En Gang Var
Romantischer kan niet.quote:
Heul wel!!quote:
Op het terrein van HJ bijvoorbeeld
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow wacht jawel, BIJ DE MOLENquote:![]()
![]()
. En dan langs het kanaal rijden en in het gras zitten met een deken
.
![]()
jij snapt hetquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel!!
Det Som En Gang Var
Uiteraardquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WHAHAHAHAHAHAHA
KAT EN HOND VLOGEN UIT DE BOCHT WHAHAHAHA VEEG ME OP!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Haha, hoeveel is er stuk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA
KAT EN HOND VLOGEN UIT DE BOCHT WHAHAHAHA VEEG ME OP!!![]()
![]()
Van de week ook alquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA
KAT EN HOND VLOGEN UIT DE BOCHT WHAHAHAHA VEEG ME OP!!![]()
![]()
![]()
Heb jij de afgelopen dagen al eens naar buiten gekeken??? Zitten op het gras = langzaam in de drek wegzakken...quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wacht jawel, BIJ DE MOLEN![]()
![]()
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel!!
Op het terrein van HJ bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
Ik drink zelf liever Grolsch.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul wel!!
In Friesland heb je nou eenmaal meer regen dan hier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen dagen al eens naar buiten gekeken??? Zitten op het gras = langzaam in de drek wegzakken...![]()
Die meet was 3 maanden terug....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen dagen al eens naar buiten gekeken??? Zitten op het gras = langzaam in de drek wegzakken...![]()
Zo sportschool doet me weer ff goed
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Niksquote:
Ik lach me dood om die 2 nuquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Awwww.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow wacht jawel, BIJ DE MOLEN![]()
![]()
.
Niet zo gek ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks
[..]
Ik lach me dood om die 2 nu![]()
![]()
Ik hoop dat de "Elfstedentocht" roepers daar volgende week ook even aan denken....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Friesland heb je nou eenmaal meer regen dan hier.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHA
KAT EN HOND VLOGEN UIT DE BOCHT WHAHAHAHA VEEG ME OP!!
Mijn hond besloot vandaag te gaan zwemmen in de sloot.
Ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Elfstedentochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de "Elfstedentocht" roepers daar volgende week ook even aan denken..... Daar beginnen ze al over als het 1 graden vriest
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo in elkaar geklemd vanwege de kou en dan warm blijven dankzij elkaars lichaamswarmte![]()
.
Jij bent een romantisch typje.
Skills die ik niet heb.
Lachen toch, beetje sjezen op het ijs.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elfstedentocht. Daar beginnen ze al over als het 1 graden vriest
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mijn hond gaat alleen vrijwillig de sloot in als ik haar balletje daar eerst in gooi en dan nog gaat ze eerst alle mogelijke moeite doen om maar niet de sloot in te hoevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn hond besloot vandaag te gaan zwemmen in de sloot.![]()
Mijn hond heeft ook een bloedhekel aan regen, loopt op zeker niet door de plassen enz
[b]AirwiN schreef [/b]
uhuh. Ik sprak laatst te voorzitter van de vereniging; die had op basis van de artikeltjes in de krant ("Vrijdag nachtvorst") al pers-vragen gehad...quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
1 graden? Echt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe dat lekker als het daadwerkelijk 15 graden vriestquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lachen toch, beetje sjezen op het ijs.![]()
![]()
Dat werkt het beste als je beiden naakt bent he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo in elkaar geklemd vanwege de kou en dan warm blijven dankzij elkaars lichaamswarmte![]()
.
Just sayinIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kun je lerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]Jij bent een romantisch typje.
Skills die ik niet heb..
![]()
Dit is maar één ding waardig, namelijk:quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
uhuh. Ik sprak laatst te voorzitter van de vereniging; die had op basis van de artikeltjes in de krant ("Vrijdag nachtvorst") al pers-vragen gehad...Zal me niks verbazenquote:![]()
![]()
Hey, ik ben ook zo romantisch als een smeulend stukje FR-4quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]Jij bent een romantisch typje.
Skills die ik niet heb.
Schijnt sneller gereden te worden als het NA een periode van 15 graden vorst bijna weer boven nul is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe dat lekker als het daadwerkelijk 15 graden vriest
Iets met water wat ontstaat tussen ijzer en ijsProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Weet ik wel.. alleen in oktober is het nogal *frisjes*quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werkt het beste als je beiden naakt bent he.
Just sayin.
![]()
1 graad, 2 graden, 3 gradenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is maar één ding waardig, namelijk:
[..]
Zal me niks verbazen
[b]AirwiN schreef [/b]
I know, had 2 schaatsers in mijn klas zittenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Schijnt sneller gereden te worden als het NA een periode van 15 graden vorst bijna weer boven nul is.
Iets met water wat ontstaat tussen ijzer en ijs![]()
![]()
Ik denk dat ze wat anders bedoelde vriend.quote:
Edit: zie 2 posts boven me dus.
krijgen we vorst?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dank uquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat anders bedoelde vriend.
Edit: zie 2 posts boven me dus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh, zo. Ja, je hebt gelijk.quote:Had ik zo snel niet doorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat anders bedoelde vriend.
Edit: zie 2 posts boven me dus..
![]()
Ja vrijdag!!quote:
Heel koud!!
Beter regel ik een warm lijf voor in mijn bed die nacht!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bea rijst op jahquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb die al geregeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vrijdag!!
Heel koud!!
Beter regel ik een warm lijf voor in mijn bed die nacht!
Ik heb zaterdag een proefritquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
WEG MET DIE VORST, IK MOET MOTORRIJDEN!![]()
Wordt bikkelen
quote:
Ik hou van mannen die mij gelijk gevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, zo. Ja, je hebt gelijk.
[..]
Had ik zo snel niet door.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit dus!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
WEG MET DIE VORST, IK MOET MOTORRIJDEN!![]()
![]()
* Huppelmuts gaat dieselkatje zoekenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
1 bier 2 bier 3 bier (+ dikke lul)quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van mannen die mij gelijk geven
1 biertje, 2 biertjes 3 biertjes.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik hou van mannen die mij gelijk geven![]()
![]()
u riepquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vrijdag!!
Heel koud!!
Beter regel ik een warm lijf voor in mijn bed die nacht!
Det Som En Gang Var
Op een HD in een stoffen pak is natuurlijk geen porum zeker?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij komt mij warm houden vrijdagnacht?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Het hendige is dat je hem met de nagels zo in je trui kan hangen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat dieselkatje zoekenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik houd sowieso niet van HD's, dus i don't carequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op een HD in een stoffen pak is natuurlijk geen porum zeker?.
![]()
Pas op hoor, straks gaat hij alleen maar scheten onder de dekens laten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt mij warm houden vrijdagnacht?
Ze hangt tegenwoordig graag in de gordijnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het hendige is dat je hem met de nagels zo in je trui kan hangen.![]()
En ze kan dr kamerdeur openmaken
[b]AirwiN schreef [/b]
De i moet in die zin met hoofdletterquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van HD's, dus i don't care.
Wel lekker warmquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor, straks gaat hij alleen maar scheten onder de dekens laten.
[b]AirwiN schreef [/b]
Je zei het alquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hangt tegenwoordig graag in de gordijnen![]()
En ze kan dr kamerdeur openmaken. Klink omzetten
![]()
![]()
Jajajajajajajaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De i moet in die zin met hoofdletter
[..]
Wel lekker warm![]()
![]()
Voor mij zitten de meeste niet HD's als een brommertjequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet van HD's, dus i don't care.
waarom niet heb toch niks anders te doenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij komt mij warm houden vrijdagnacht?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Niks Jajajajajajaja, Gewoon mij gelijk geven en sorry zeggenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mja, daar heb ik nu ook last van. "Moet" een andere motor, zit niet echt lekker meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor mij zitten de meeste niet HD's als een brommertje![]()
![]()
Sorry mevrouw Huppel, u heeft gelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks Jajajajajajaja, Gewoon mij gelijk geven en sorry zeggen.
![]()
Ghehe andere keer ok?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarom niet heb toch niks anders te doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Die mevrouw die doet het hemquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry mevrouw Huppel, u heeft gelijk.
![]()
Jij slaapt naast Roy de 17de?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
primaquote:
Det Som En Gang Var
Sorryquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die mevrouw die doet het hem![]()
Jij slaapt naast Roy de 17de?.
Nee dank je![]()
![]()
Ja even kijken of me dat lukt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat deed mijn kat ook. Klink omhoog gezet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Wij hebben jarenlang een kattenluikje op alle slaapkamerdeuren gehad... kan de deur dicht zonder gemiauw en gezeurquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat kan ik wel. Alleen is het nogal behelpen om die pin eruit te krijgen zo zonder ook maar iets van gereedschapquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan ik wel doen als het niet lukt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb een Golden Retriever, zodra hij water ziet is het raak.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn hond gaat alleen vrijwillig de sloot in als ik haar balletje daar eerst in gooi en dan nog gaat ze eerst alle mogelijke moeite doen om maar niet de sloot in te hoeven![]()
Mijn hond heeft ook een bloedhekel aan regen, loopt op zeker niet door de plassen enz
Dat is wel lastig jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel. Alleen is het nogal behelpen om die pin eruit te krijgen zo zonder ook maar iets van gereedschap.
![]()
Ik wil later een kattenluikje op de kattenkamerdeur. Maar nu vind ik het nog niet verantwoord om kat en hond zonder toezicht samen te latenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben jarenlang een kattenluikje op alle slaapkamerdeuren gehad... kan de deur dicht zonder gemiauw en gezeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoeft gelukkig niet, Gitaar is ook niet erg romantisch. Het wordt dus niet van me verlangd.quote:
Garentje 3 of 4 keer om het kopje van het pennetje draaien, en dan beide uiteinden van het garentje trekken... ondertussen wat wiebelen met de deurgreepquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik wel. Alleen is het nogal behelpen om die pin eruit te krijgen zo zonder ook maar iets van gereedschapProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb ooit een IKEA-tafel in elkaar gezet met een mes (schroevedraaier) en de hak van een schoen (hamer)quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij bent schattig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook zo romantisch als een smeulend stukje FR-4
Mijne is kruising Labrador en Sharpei.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een Golden Retriever, zodra hij water ziet is het raak.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
MacGyver-stylequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een IKEA-tafel in elkaar gezet met een mes (schroevedraaier) en de hak van een schoen (hamer)![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een IKEA-tafel in elkaar gezet met een mes (schroevedraaier) en de hak van een schoen (hamer)Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ow, beter danquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft gelukkig niet, Gitaar is ook niet erg romantisch. Het wordt dus niet van me verlangd..
Ik hou er wel van hoor.
![]()
Superhandig jijquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een IKEA-tafel in elkaar gezet met een mes (schroevedraaier) en de hak van een schoen (hamer).
![]()
Jij. Kent. Iets. Van. Ver. Voor. Jouw. Tijd.quote:![]()
Wat is dezen?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuke kruising.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijne is kruising Labrador en Sharpei.
Op zich kan ik het wel waarderen. Alleen niet teveel, dan word ik kriebelig.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, beter dan.
Ik hou er wel van hoor.
DAT is nou een serie die ze weer moeten herhalen!!quote:Sorryquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, WIE is er op dit account ingelogd!![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
"Overlevering" Hij zou de man niet herkennen gok ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij. Kent. Iets. Van. Ver. Voor. Jouw. Tijd.![]()
Wat is dezen?
Bailey's.
Zekers!!quote:
Ze is ook heel lief![]()
Al kijkt ze wel elke keer heel evil naar Vinniiee
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is een MacGyver-topic op Motor-Forumquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij. Kent. Iets. Van. Ver. Voor. Jouw. Tijd.![]()
Wat is dezen?.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, WIE is er op dit account ingelogd!![]()
![]()
![]()
![]()
die mag van mij ook wel op de buisquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT is nou een serie die ze weer moeten herhalen!!
[..]
SorryLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Moet ook niet TE worden he, gewoon zo af en toequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich kan ik het wel waarderen. Alleen niet teveel, dan word ik kriebelig..
![]()
Ik ben nog steeds helemaal in shock!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Overlevering" Hij zou de man niet herkennen gok ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers!!
Ze is ook heel lief![]()
Al kijkt ze wel elke keer heel evil naar Vinniiee![]()
![]()
Misschien omdat de lekkere botjes om op te knagen bij hem gewoon te zien zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers!!
Ze is ook heel lief![]()
Al kijkt ze wel elke keer heel evil naar Vinniiee
![]()
Ik heb mijn kleren gewoon nog aan hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat de lekkere botjes om op te knagen bij hem gewoon te zien zijn?![]()
![]()
Anders vind ik het al snel geslijm.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ook niet TE worden he, gewoon zo af en toe.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien omdat de lekkere botjes om op te knagen bij hem gewoon te zien zijn?![]()
Nee ze is een beetje jaloers en vooral beledigd omdat hij dan naast me zit en zij dus niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij Huppel toch niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleren gewoon nog aan hoor
Spannend!!
Straks voor de eerste keer iets opnemen met de digitvrecorderdingus. Hopen dat het lukt!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bogie is ook erg jaloers. Hij propt zich er dan gewoon tussen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee ze is een beetje jaloers en vooral beledigd omdat hij dan naast me zit en zij dus nietOp de meest onmogelijke manieren.
Als we op de bank zitten wel hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mensen met broeken aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn kleren gewoon nog aan hoor
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zou het eerst eens proberenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend!!
Straks voor de eerste keer iets opnemen met de digitvrecorderdingus. Hopen dat het lukt!.
![]()
De Cisco van Ziggo? Werkt makkelijk toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Spannend!!
Straks voor de eerste keer iets opnemen met de digitvrecorderdingus. Hopen dat het lukt!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat heb ik Max (ja ja het is echt een vrouwtje) afgeleerd nadat ze al menig man bijna had gecastreerd door ertussen te kruipen op een onmogelijke manier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie is ook erg jaloers. Hij propt zich er dan gewoon tussen.Op de meest onmogelijke manieren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo'n lekkere lebber van dat beest over je gezichtquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie is ook erg jaloers. Hij propt zich er dan gewoon tussen.Op de meest onmogelijke manieren.
Nu niet. nee.quote:![]()
In het weekend heb ik die sowieso nooit aan. Als het koud wordt, kruip ik onder een dekentje.quote:
Ik was eens bij mensen met een JackRussel, en die moesten hem snachts opsluiten in een stalen Bench omdat ie anders de man van het stel de ballen van het lijf zou bijten als die lag te hobbien met "het vrouwtje".....quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we op de bank zitten wel hoorProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:![]()
Living on the edge!!Het is wel van Ziggo, Hymax geloof ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Cisco van Ziggo? Werkt makkelijk toch?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
LoowLaai!quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik Max (ja ja het is echt een vrouwtje) afgeleerd nadat ze al menig man bijna had gecastreerd door ertussen te kruipen op een onmogelijke manier.
Goedenavondquote:YOLO!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee![]()
Living on the edge!!
[..]
Het is wel van Ziggo, Hymax geloof ik![]()
Valt wel mee, het is niet zo'n likker. Behalve aan handen en ellebogen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n lekkere lebber van dat beest over je gezicht
[..]
Nu niet. nee.
Lola.quote:
quote:
Det Som En Gang Var
Scheeltquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is niet zo'n likker. Behalve aan handen en ellebogen..
![]()
Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:23 schreef Fera het volgende:
[..]
In het weekend heb ik die sowieso nooit aan. Als het koud wordt, kruip ik onder een dekentje.
Daten?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Max is dat dus welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is niet zo'n likker. Behalve aan handen en ellebogen.![]()
Gek word ik ervan
Mn ex was een keer of 8 per dag de lul (hihi) begon al als hij 's ochtends de woonkamer in kwam, dan sprong ze met beiden voorpoten vol in zn zak.quote:
Prachtig vond ik dat, vooral tegen het eind van onze relatie
[b]AirwiN schreef [/b]
Snel overdoen dus!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Better late than never.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat kan Bogie ook heel goed. Behalve de baas (mijn ex, helaas) probeert hij elke man wel eens te castreren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is dat dus wel![]()
Gek word ik ervan
[..]
Mn ex was een keer of 8 per dag de lul (hihi) begon al als hij 's ochtends de woonkamer in kwam, dan sprong ze met beiden voorpoten vol in zn zak.
Prachtig vond ik dat, vooral tegen het eind van onze relatieA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Of als ie op de bank zat met 4 poten vol in het kruis springenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan Bogie ook heel goed. Behalve de baas (mijn ex, helaas) probeert hij elke man wel eens te castreren.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hey C_A, hoe bevalt het werkzame managerschap ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Over niet al te lange tijd kan ik je een rollator aanbieden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben oud, ik ben wat trager dan jullie jongelui.
dat doet echt enorm veel pijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max is dat dus wel![]()
Gek word ik ervan
[..]
Mn ex was een keer of 8 per dag de lul (hihi) begon al als hij 's ochtends de woonkamer in kwam, dan sprong ze met beiden voorpoten vol in zn zak.
Prachtig vond ik dat, vooral tegen het eind van onze relatieLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Skills die hond.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of als ie op de bank zat met 4 poten vol in het kruis springen
Je wordt Dealert?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd kan ik je een rollator aanbieden.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik kan me er niks bij voorstellen.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
die heb ik alquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd kan ik je een rollator aanbieden.
Det Som En Gang Var
Gelukkig heb je haar dat afgeleerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of als ie op de bank zat met 4 poten vol in het kruis springen![]()
![]()
Nee, Kaneel gaat de geschiedenisboeken in.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mooi, want die worden niet meer vergoed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd kan ik je een rollator aanbieden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maar ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen.
Det Som En Gang Var
Dat heb ik haar dus niet afgeleerdquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb je haar dat afgeleerd
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, Kaneel gaat de geschiedenisboeken in.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig heeft ze dat nog niet gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik haar dus niet afgeleerd.
![]()
Je zit nu even in "Ik denk aan ex dus veel pijn is beter" modus?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee ik heb geen lul dus geen idee hoeveel pijn dat doet. Sterker nog, ik heb soms het idee dat mannen zich aanstellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je zit nu even in "Ik denk aan ex dus veel pijn is beter" modus?
Van wat ik van mijn ex begreep kan je daar idd terecht blij om zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dat nog niet gedaan.
[b]AirwiN schreef [/b]
Altijd al kerstlichtjes in mijn rollator willen hebben, maar geen store in mijn hood die mijn ride kan pimpen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tiny en/of Lau hebben er vast wel ervaring meequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Watertornado het volgende:
Altijd al kerstlichtjes in mijn rollator willen hebben, maar geen store in mijn hood die mijn ride kan pimpen.
[b]AirwiN schreef [/b]
depends ik had met een vriend erover wat meer pijn doet een flinke trap tegen je ballen of een klein tikje dat echt extreem gevoelig isquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lul dus geen idee hoeveel pijn dat doet. Sterker nog, ik heb soms het idee dat mannen zich aanstellen
[..]
Van wat ik van mijn ex begreep kan je daar idd terecht blij om zijnLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wij stellen ons niet aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik heb geen lul dus geen idee hoeveel pijn dat doet. Sterker nog, ik heb soms het idee dat mannen zich aanstellen
[..]
Van wat ik van mijn ex begreep kan je daar idd terecht blij om zijn![]()
nu nog zwaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:28 schreef fietsie het volgende:
Hey C_A, hoe bevalt het werkzame managerschap ?
Maar is nu veel inrichten, meubels verplaatsen, glazen en bekers afwassen etc etc...
Ik ben blij als de winkel opengaat![]()
![]()
Ik gaan er eens over dromen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tiny en/of Lau hebben er vast wel ervaring meeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ga naar bed. Het is laat en morgen gaat de wekker weer jengelen op een asociaal tijdstip.
En de Licor43 doet haar werk
Vette hoekbank zag ik voorbij komenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu nog zwaar
Maar is nu veel inrichten, meubels verplaatsen, glazen en bekers afwassen etc etc...
Ik ben blij als de winkel opengaat.
![]()
Jupquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Van wat ik van mijn ex begreep kan je daar idd terecht blij om zijn. Ik heb al eens een dag last gehad, omdat ik door een klootzak die rood reed keihard moest remmen en dus vol op de tank klapte
![]()
![]()
Mjah geen ideequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
depends ik had met een vriend erover wat meer pijn doet een flinke trap tegen je ballen of een klein tikje dat echt extreem gevoelig is
Jij altijd toch?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry, ik moet echt hard lachen nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. Ik heb al eens een dag last gehad, omdat ik door een klootzak die rood reed keihard moest remmen en dus vol op de tank klapte
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar aan de andere kant, je hebt nu geen klanten die precies binnenstappen als je koffieinschenkt, vervolgens niets kopen en tegen de tijd dat je dan weer bij je koude koffie bent om een slok te proberen, dan gaat de telefoon!quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nu nog zwaar
Ik ben blij als de winkel opengaat
ja en maar 295 euroquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vette hoekbank zag ik voorbij komen.
Geen geldhij is echt mooi ja en groot
![]()
![]()
Ja dat dacht ik welquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, ik moet echt hard lachen nu. Maar nee, we stellen ons niet aan.
![]()
Geen geld neequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en maar 295 euro
Geen geldhij is echt mooi ja en groot
.
![]()
Wanneer dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah geen idee
[..]
Jij altijd toch?![]()
Het opnemen van de film lukt
[b]AirwiN schreef [/b]
gelukkig drink ik geen koffie. En daar heb ik mensen voor hè, ik hoef ze alleen maar aan het werk te zetten en aan te sturenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, je hebt nu geen klanten die precies binnenstappen als je koffieinschenkt, vervolgens niets kopen en tegen de tijd dat je dan weer bij je koude koffie bent om een slok te proberen, dan gaat de telefoon!![]()
![]()
Nu mean girls 2 kijken![]()
Chickflick
[b]AirwiN schreef [/b]
of op de stang van je fiets terecht komen is ook wel pijnlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel. Maar nee, we stellen ons niet aan.
Det Som En Gang Var
Nooit gehad, gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
of op de stang van je fiets terecht komen is ook wel pijnlijk![]()
![]()
Een kind op deze aardkloot werpen is ook pijnlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
of op de stang van je fiets terecht komen is ook wel pijnlijk
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een kind op deze aardkloot werpen is ook pijnlijk![]()
![]()
Je hebt altijd klanten die de manager nodig hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig drink ik geen koffie. En daar heb ik mensen voor hè, ik hoef ze alleen maar aan het werk te zetten en aan te sturen
Maar dat is conform design schijnt; iets met binding oid.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een kind op deze aardkloot werpen is ook pijnlijkProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga een keer de lastige klant uithangenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt altijd klanten die de manager nodig hebben![]()
Kijken of het personeel van c_a daarmee kan omgaan![]()
En c_a weet dat ik echt eng goed ben in de lastige klant zijnIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
mja en harde poep ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een kind op deze aardkloot werpen is ook pijnlijk
ik geloof je dat een kind werpen ook wel pijnlijk is
vroeger voor school wel eens bevallingen gezienLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
jawelquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt altijd klanten die de manager nodig hebben![]()
Maar zo vaak komt het niet voor, het is 'maar' een kringloopwinkel![]()
![]()
Binding?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dat is conform design schijnt; iets met binding oid.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb nog ruimte zat op mn schijfquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
awwwwwquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga een keer de lastige klant uithangen![]()
En c_a weet dat ik echt eng goed ben in de lastige klant zijn![]()
![]()
Is dat een positieve of negatieve awwwww?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Prison Break is zo'n totaal 100GB denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog ruimte zat op mn schijf![]()
![]()
Ik ben altijd een heel makkelijke klant.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga een keer de lastige klant uithangen![]()
En c_a weet dat ik echt eng goed ben in de lastige klant zijnBeter onethisch dan oneetbaar![]()
awwwww zielig voor de verkoopstersquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een positieve of negatieve awwwww?![]()
Maar volgens mijn bedrijfsleidster valt dat mee in kringloopwinkels, lastige klanten enzo.![]()
Zoals ik al zei: ruimte zatquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prison Break is zo'n totaal 100GB denk ik![]()
Ik heb een 1TB schijf en staat pas iets van 30GB op
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook ik kom wel eens bij de kringloop en ook al doe ik mijn best niet ik krijg die medewerkers altijd over de zeikquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww zielig voor de verkoopsters![]()
Maar volgens mijn bedrijfsleidster valt dat mee in kringloopwinkels, lastige klanten enzo.
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb er zelf gewerkt bij de inname en daar komen soms echt wel vervelende mensen langs hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwww zielig voor de verkoopsters![]()
Maar volgens mijn bedrijfsleidster valt dat mee in kringloopwinkels, lastige klanten enzo.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat lukt jou overal zonder moeitequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook ik kom wel eens bij de kringloop en ook al doe ik mijn best niet ik krijg die medewerkers altijd over de zeik![]()
![]()
Het is een gave!quote:
c_a wil niet meer met mij naar de beer![]()
Al heb ik uiteindelijk wel alles gratis gekregen
[b]AirwiN schreef [/b]
What did you do?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een gave!
c_a wil niet meer met mij naar de beer![]()
Al heb ik uiteindelijk wel alles gratis gekregen![]()
Oh, dat scheeltquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ruimte zat![]()
Ik heb een 1TB schijf en staat pas iets van 30GB op![]()
![]()
In USA, waar voor degenen met een ziektenkostenverzekering een volledige verdoving bij een bevalling standaard is, zijn allerlei gynaecologen op de barricades geklommen om daar een eind aan te maken omdat door het verdoven allerlei natuurlijke instinctieve processen niet meer tot stand komen.quote:
Bepaalde hormoonbalanzen e.d.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
tja wat kan er lastig zijn bij de innamequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er zelf gewerkt bij de inname en daar komen soms echt wel vervelende mensen langs hoor
Wij geven geen geld voor spullen, wij nemen alleen spullen in. Dus geen gezeur met inkoopprijzen.
De kringloopwinkel is een stichting, winst die we maken gaat ook naar het goede doel.![]()
wat doe je danquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook ik kom wel eens bij de kringloop en ook al doe ik mijn best niet ik krijg die medewerkers altijd over de zeik![]()
![]()
Jouw gamesroom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja wat kan er lastig zijn bij de inname
Wij geven geen geld voor spullen, wij nemen alleen spullen in. Dus geen gezeur met inkoopprijzen.
De kringloopwinkel is een stichting, winst die we maken gaat ook naar het goede doel.![]()
Klagen over het feit dat ik al ruim 20 minuten op mn stokbroodje met kruidenboter moest wachten, over mijn glas melk wat werd opgeruimd terwijl die nog niet leeg was, over het feit dat ik 15 minuten heb moeten wachten voor ik wat te drinken kon bestellen en over de serveerster die elke keer iets kwam vragen terwijl ik en c_a druk in gesprek zaten.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kutklantquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klagen over het feit dat ik al ruim 20 minuten op mn stokbroodje met kruidenboter moest wachten, over mijn glas melk wat werd opgeruimd terwijl die nog niet leeg was, over het feit dat ik 15 minuten heb moeten wachten voor ik wat te drinken kon bestellen en over de serveerster die elke keer iets kwam vragen terwijl ik en c_a druk in gesprek zaten.![]()
Hier vroeg ik vorige keer of ze misschien even dat gesprek aan de telefoon met haar moeder kon beëindigen om een klant te helpen.quote:
Ze ging meteen over de zeik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
hahaha nee hoor. Salarissen worden ervan betaald en de rest naar goede doelen.quote:
Geen idee welke, staat vast op de site![]()
![]()
Oh.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
In USA, waar voor degenen met een ziektenkostenverzekering een volledige verdoving bij een bevalling standaard is, zijn allerlei gynaecologen op de barricades geklommen om daar een eind aan te maken omdat door het verdoven allerlei natuurlijke instinctieve processen niet meer tot stand komen.
Bepaalde hormoonbalanzen e.d.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
je zou nog verbaasd staan hoe moeilijk mensen doen als je uitlegt waarom je bepaalde dingen niet kan aannemenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja wat kan er lastig zijn bij de inname
De kringloopwinkel is een stichting, winst die we maken gaat ook naar het goede doel.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
De rekening ging van ruim 30 euro naar 12 euro dus ik vond het wel bestquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier vroeg ik vorige keer of ze misschien even dat gesprek aan de telefoon met haar moeder kon beëindigen om een klant te helpen.
Ze ging meteen over de zeik.
Sowieso mogen ze niet bellen in de winkel![]()
Best streng zijn we, maar met zulke mensen moet dat ook denk ik![]()
![]()
Ik ga bedje toeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben ook een keer een neuspeuteraar tegen gekomen die zn snotjes aan de spullen afsmeerdequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best streng zijn we, maar met zulke mensen moet dat ook denk ik![]()
Ook wat van gezegd uiteraard
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
slaap lekkerquote:
Det Som En Gang Var
wij nemen bijna alles (hmgeen verf bijvoobeeld) aan, controleren de boel, en wat we niet nodig hebben gooien we alsnog weg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
je zou nog verbaasd staan hoe moeilijk mensen doen als je uitlegt waarom je bepaalde dingen niet kan aannemen
Kleding controleren we ook of het kapot is of vies.
Je moet niet moeilijk gaan doen, als het ook makkelijk kan![]()
![]()
Waarschijnlijk was het een heel dringend gesprek. En dan komt er zo iemand die denkt dat ze een bn-er is omdat ze getongworsteld heeft met een dj die meteen met een grote mond eist om geholpen te worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Best streng zijn we, maar met zulke mensen moet dat ook denk ik
Diva praktijken zijn het gewoon.![]()
ow maar wij lopen ook door de winkel. En ga daar ook zeker op lettenquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ook een keer een neuspeuteraar tegen gekomen die zn snotjes aan de spullen afsmeerde![]()
Ook wat van gezegd uiteraard
Gadverdamme hups![]()
![]()
Ja wat? Dat je wil peuteren prima maar smeer het dan niet aan de spullen afquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow maar wij lopen ook door de winkel. En ga daar ook zeker op letten
Gadverdamme hups![]()
Deze wil ik hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
daar hebben we al afspraken overquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een heel dringend gesprek. En dan komt er zo iemand die denkt dat ze een bn-er is omdat ze getongworsteld heeft met een dj die meteen met een grote mond eist om geholpen te worden.
Diva praktijken zijn het gewoon.moet je privé of dringend bellen, dan naar de kantine
We hebben het al redelijk goed voor elkaar
BN-er![]()
![]()
zo werkt dat bij ons niet we nemen lang niet alles aan wij betalen ook doorstortkosten hequote:Op woensdag 9 januari 2013 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij nemen bijna alles (hmgeen verf bijvoobeeld) aan, controleren de boel, en wat we niet nodig hebben gooien we alsnog weg.
Kleding controleren we ook of het kapot is of vies.
Je moet niet moeilijk gaan doen, als het ook makkelijk kan
en dat loopt al snel op
alles wat electra is nemen we sowieso wel aan dat moeten we sowiesoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
nou ja uitgebreid staan baggeren in de winkel moet ik niet zien hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Dat je wil peuteren prima maar smeer het dan niet aan de spullen af![]()
[ afbeelding ]Deze wil ik hebben
Dan zeg ik er ook wat van
Die zijn echt tof!!!![]()
Ik stond al zeker 5 minuten te wachten en ze had het over dat ze door de regen moest fietsen die ochtendquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het een heel dringend gesprek. En dan komt er zo iemand die denkt dat ze een bn-er is omdat ze getongworsteld heeft met een dj die meteen met een grote mond eist om geholpen te worden.
Diva praktijken zijn het gewoon.![]()
Oe deze wil ik ook!![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Gothic lolita style.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wat? Dat je wil peuteren prima maar smeer het dan niet aan de spullen af![]()
[ afbeelding ]Deze wil ik hebben
Coolquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond al zeker 5 minuten te wachten en ze had het over dat ze door de regen moest fietsen die ochtend![]()
Oe deze wil ik ook!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wil ik oohook!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
dat vind ik wel zo mooiquote:
Det Som En Gang Var
![]()
![]()
Ik ga wel een sponsor zoeken ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
wij zijn een totaal andere kringloopwinkel, dan de kringloopwinkels die je bijna in elke stad/dorp wel hebtquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo werkt dat bij ons niet we nemen lang niet alles aan wij betalen ook doorstortkosten he
en dat loopt al snel op
alles wat electra is nemen we sowieso wel aan dat moeten we sowieso
Dit is een stichting, we hebben contracten met de gemeente en de reinigingsdienst, voor gratis afvoeren van afval.
Denk ook niet dat de kringloopwinkel die er al zit er blij mee is. Dat is zo'n klein winkeltjeWij hebben geloof ik 275 vierkante meter
![]()
![]()
vind ik niet zoquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stond al zeker 5 minuten te wachten en ze had het over dat ze door de regen moest fietsen die ochtend![]()
Oe deze wil ik ook!![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja maar kleurtjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
neee ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ga wel een sponsor zoeken ofzo![]()
![]()
![]()
Jammer dat het lak isIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hoeft ze ook niet gaaf te vinden, als ik ze maarquote:en
vind
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ook.quote:Zouden beeldig staan onder mijn zwart-fluwelen jurk.
Waarom? Wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ok, waar is huppel gebleven? En wie is deze vrouw?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
aah okee bij ons gaat het inderdaad heel andersquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij zijn een totaal andere kringloopwinkel, dan de kringloopwinkels die je bijna in elke stad/dorp wel hebt
Dit is een stichting, we hebben contracten met de gemeente en de reinigingsdienst, voor gratis afvoeren van afval.
Denk ook niet dat de kringloopwinkel die er al zit er blij mee is. Dat is zo'n klein winkeltjeWij hebben geloof ik 275 vierkante meter
wel leuk gehad daar
echt geweldig om te zien wat mensen soms inleverenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik vind dit enger dan wanneer ze bijtquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ok, waar is huppel gebleven? En wie is deze vrouw?.
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ok, waar is huppel gebleven? En wie is deze vrouw?![]()
![]()
Die zwart-witte.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik ga wel een sponsor zoeken ofzo
Waarom?quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind dit enger dan wanneer ze bijt.
Damn zeg doe ik een keer vrouwelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
ooooew dat zeer zekerquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.Zouden beeldig staan onder mijn zwart-fluwelen jurk.
Det Som En Gang Var
* Huppelmuts laat een boer, krabt eens aan dr kruis en roept iets over voetbalIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Je post opeens allerlei super vrouwelijke schoenen.quote:
Ik ben alleen gewend om je op nikes te zien![]()
Oke oke het is een nieuwe kant van je, I like itquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom?
Damn zeg doe ik een keer vrouwelijk.
![]()
Ik loop bijna niet meer op mn nikesquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je post opeens allerlei super vrouwelijke schoenen.
Ik ben alleen gewend om je op nikes te zien![]()
Heb ook alleen nog maar als ik thuis aan het bankhangen ben mn trainingsbroek aan
[b]AirwiN schreef [/b]
kijk zo kennen we je weerquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts laat een boer, krabt eens aan dr kruis en roept iets over voetbal
Det Som En Gang Var
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: