Ja duh, dat was wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn benen gaan sowieso op slot voor iedere man
Goedzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee.
Ik geloof je op je woord.
*Boks geeft*quote:
Verder ben ik ook niet echt gezondquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja duh, dat was wel duidelijk hoor
RIP aan alle mannen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
open slijpen met een slijptolquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Moet dat nou weer met zoveel geweld? Altijd t zelfde ehquote:
I'm no man.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Er was toch ook niemand die dat beweerde ?quote:
Me neitherquote:
ik kan voorzichtig slijpen hoorquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met zoveel geweld? Altijd t zelfde eh
Alsof die vrouwen het halen bij Rokje.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]Hou eens op met mij boners te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
je mag het ook zelf doenquote:
Weet ik. Daar doel ik ook niet op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was toch ook niemand die dat beweerde ?
Ik?quote:
quote:
Niet zolang topic nr 917 nog loopt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me zulks een attentionwhore, is dat erg?
Af en toe mag dat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
quote:
Jij mag dat. Vandaag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Jaquote:
Ok gelukkig.. Hierna zal ik weer indimmenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet zolang topic nr 917 nog loopt.
Leonard Cohenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |