jus de orangequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Is dat btw nog lekker om ergens mee te mixen? Ik drink het nu steeds puur
Ik ben het met WT eens.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hmmm Licor43
Is dat btw nog lekker om ergens mee te mixen? Ik drink het nu steeds puur
Kan ook. Wellicht morgen weerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verzuip mijn verdriet dat je niet komt.
Valt mee, maar ik drink ook whisky en palinka puur.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso, maar als je dan geen ijsklontjes hebt is t best sterk
[..]
Ga ik ff proberen straks
Ik knordequote:
quote:
Shotten dan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso, maar als je dan geen ijsklontjes hebt is t best sterk
[..]
Jij doet ook knorlachen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Maarre.. Ja, dan ga ik alle opties wel ff uitproberen, thnx
Palinka.. Kun je de kachel mee aanstekenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt mee, maar ik drink ook whisky en palinka puur.
Op de site van Licor43 staan ook ladingen recepten!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Maarre.. Ja, dan ga ik alle opties wel ff uitproberen, thnx
Ow, dan doe ik het rustig aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kan ook. Wellicht morgen weer
Nou nou nou.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Palinka.. Kun je de kachel mee aanstekenBazin!
Vooral wat de Hongaren zelf stoken. Tering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Palinka.. Kun je de kachel mee aanstekenBazin!
Een cavia waar in geknepen wordt?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje lacht als een cavia. Heb je dat nooit gehoord?
Nee. Hoe lacht een cavia?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rokje lacht als een cavia. Heb je dat nooit gehoord?
heldquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt mee, maar ik drink ook whisky en palinka puur.
Nu moet ik denken aan dat rare liedje.quote:
Ja, die dus.. Die had m'n moeder eens meegenomen.. Was eens in Hongarije geweest.. Teringquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral wat de Hongaren zelf stoken. Tering.
Welk?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan dat rare liedje.
Een cavia en/of een zeehond met paringsdrift.. Zo lach ikquote:
Hihi ik ookquote:
*proest*.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Een cavia en/of een zeehond met paringsdrift.. Zo lach ik
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn moeder had vrienden die dat zelf maakte. Wel hele lekkere. Een tip: verwarmen en mengen met honing, daar wordt het wat zoeter van. Is errug lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, die dus.. Die had m'n moeder eens meegenomen.. Was eens in Hongarije geweest.. Tering
Wanneer gaan wij naar een cabaretvoorstelling?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |