abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121368741
Ik heb sinds kort een meisje leren kennen op school en in het begin hadden we naast veel contact op school ook best veel contact op facebook en via sms, maar sinds een paar weken reageert ze niet meer op berichten. En het is echt niet zo dat ik haar dood gooi met sms'jes of facebookberichten. Als ze niet reageert wacht ik minstens 1 dag voordat ik het nog eens probeer. Maar in tegenstelling tot op facebook en via sms praat ze op school wel met me en ze begint vaak zelfs het gesprek. Vandaag bijvoorbeeld, ik had haar nog niet gezien en zij zag mij lopen. Plots stond ze naast me en begon weer een gesprek. Ik weet echt niet hoe ik hier nu over moet denken Ook al reageert ze niet op berichten, blijkbaar wil ze het contact toch niet verbreken (en ik ook zeker niet).
pi_121368835
Maak d'r jaloers en kijk hoe ze reageert. Als het er niet boeit dan vind ze je niet leuk genoeg. Als ze ineens weer achter je aan zit, afstandelijk doen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_121368911
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Skv het volgende:
Maak d'r jaloers en kijk hoe ze reageert. Als het er niet boeit dan vind ze je niet leuk genoeg. Als ze ineens weer achter je aan zit, afstandelijk doen.
Dit. Altijd leuk als mensen je weer terug proberen te winnen :D
Je wilt van binnen wel aardig tegen diegene doen, maar dat mag niet, volgens het plan :D _O-

-SH
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 9 januari 2013 @ 21:01:44 #4
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_121369269
zet pics van jou op je facebook waarbij je keihard een andere snol naait, geheid succes.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_121369344
Vertel haar dat ze irritant doet
pi_121369491
Het beste is gewoon eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat je het niet leuk vind dat ze nooit reageerd op je berichten en waarom ze dat doet? misschien kan je haar ook vertellen wat je werkelijk voor haar voelt
sterkte

Groetjes Sas
  † In Memoriam † woensdag 9 januari 2013 @ 21:06:51 #7
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_121369587
Ze wil geen hard bewijs nalaten via facebook of sms enzovoorts. Ze is getrouwd ook al is ze twaalf.
pi_121369815
quote:
2s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Dit. Altijd leuk als mensen je weer terug proberen te winnen :D
Je wilt van binnen wel aardig tegen diegene doen, maar dat mag niet, volgens het plan :D _O-

-SH
Ik vind het ook altijd kut, maar het werkt wel. Vrouwen houden niet van mannen die zich afhankelijk opstellen en zeggen dat ze dr leuk vinden. Die willen ook wat concurrentie voor de buit binnen wordt gehaald. :P
pi_121370030
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef sashaexposed het volgende:
Het beste is gewoon eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat je het niet leuk vind dat ze nooit reageerd op je berichten en waarom ze dat doet? misschien kan je haar ook vertellen wat je werkelijk voor haar voelt
sterkte

Groetjes Sas
Serieus ben je nu? :) Je weet toch hoe wij vrouwen zijn...
pi_121370065
tja mannen komen van mars en vrouwen van venus haha
pi_121370081
quote:
Jaloers op welke manier?

quote:
Jaloers op welke manier?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef sashaexposed het volgende:
Het beste is gewoon eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat je het niet leuk vind dat ze nooit reageert op je berichten en waarom ze dat doet? misschien kan je haar ook vertellen wat je werkelijk voor haar voelt
sterkte

Groetjes Sas
Of dit in mijn geval slim is weet ik niet. Om eerlijk te zijn vind ik haar behoorlijk leuk en ik denk dat zij dat ook in de gaten heeft. En als ze op school tegen mij praat heb ik het idee dat zij mij ook wel ziet zitten. Daarom vind ik het ook zo raar dat ze niet op facebook of via sms reageert.
pi_121370110
[..]

Jaloers op welke manier?

[..]

Of dit in mijn geval slim is weet ik niet. Om eerlijk te zijn vind ik haar behoorlijk leuk en ik denk dat zij dat ook in de gaten heeft. En als ze op school tegen mij praat heb ik het idee dat zij mij ook wel ziet zitten. Daarom vind ik het ook zo raar dat ze niet op facebook of via sms reageert.
[/quote]
pi_121370134
.
pi_121370162
Oow, ergens ging iets fout!
pi_121370178
tja gewoon recht op de man af vragen he dan weet je dat
pi_121370294
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef sashaexposed het volgende:
tja gewoon recht op de man af vragen he dan weet je dat
Ja, dat werkt dus voor geen fuck.
pi_121370338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef BMWyouknow het volgende:

[..]

Jaloers op welke manier?

[..]

Jaloers op welke manier?

[..]

Weet ik veel, zoen een ander meisje en zorg dat ze dat hoort, doe er laconiek over, geef dr gewoon even geen aandacht meer, reageer een tijdje niet op een bericht als zij wat stuurt etc. Blifjt lastig hoor. ;)
pi_121370657
dan weet ik het ook niet sorry
pi_121373748
Of misschien checkt ze haar fb op haar mobiel en dr sms dus ook (duh) en is dr mobiel stuk?
pi_121374427
Haar beltegoed is op en ook haar internet te goed :D
  woensdag 9 januari 2013 @ 22:59:59 #21
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_121375814
Wellicht wil ze gewoon liever persoonlijk contact (face2face) i.p.v. de hele tijd via social media, wat ik wel zou begrijpen aangezien zij bij je op school zit. Het kan dan namelijk een gewoonte worden om via social media met elkaar te praten i.p.v. face2face, want persoonlijk met elkaar praten is toch wel leuker, TS? Ik kan de perspectief, mits dit het perspectief is wat zij heeft, vanuit haar kant dan wel plaatsen.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_121378421
Minder aandacht man, ga eens wat anders doen. En niets sturen voordat je een reactie hebt op de vorige, waarom in godsnaam zou je dat doen. Vind je dat zelf ook niet kinderachtig of zeurderig ofzo? :P Als jij je nu al zo blind gaat staren op een meisje, dan belooft dat niet veel goeds.
  donderdag 10 januari 2013 @ 00:02:11 #23
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_121378592
Stuur haar consequent elke ochtend bij het ontwaken een foto van je erecte lid. Geheid succes.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_121378686
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 22:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wellicht wil ze gewoon liever persoonlijk contact (face2face) i.p.v. de hele tijd via social media, wat ik wel zou begrijpen aangezien zij bij je op school zit. Het kan dan namelijk een gewoonte worden om via social media met elkaar te praten i.p.v. face2face, want persoonlijk met elkaar praten is toch wel leuker, TS? Ik kan de perspectief, mits dit het perspectief is wat zij heeft, vanuit haar kant dan wel plaatsen.
Dit vind ik eens mooi gezegd.

Jammer dat het tegenwoordig meer vreemd is als je online niet benaderd wordt en IRL wel.
pi_121384714
Bel 'r anders eens.

Ik weet 't, zooooooooooo jaren 90, maar toch!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_121384927
Jaloers maken. Ik heb hetzelfde gehad met een meisje, en toen er op facebook allemaal foto's van mij met andere meisjes stonden kreeg ik opeens een paar berichtjes van d'r _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:14:10 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121385064
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Bel 'r anders eens.

Dat krijg je er niet meer in tegenwoordig. Tegenwoordig is het alleen maar "wat is je achternaam? dan zoek ik je wel op facebook".

Ik heb geen facebook trut, doe gewoon je nummer dan bel ik je van de week. Maar dat is erg raar tegenwoordig.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121385110
quote:
14s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat krijg je er niet meer in tegenwoordig. Tegenwoordig is het alleen maar "wat is je achternaam? dan zoek ik je wel op facebook".

Ik heb geen facebook trut, doe gewoon je nummer dan bel ik je van de week. Maar dat is erg raar tegenwoordig.
Echt he, en maar klagen als er 5 minuten geen Whatsapp/FB bericht/Whatever binnen komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 10 januari 2013 @ 10:20:51 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_121385243
quote:
10s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Echt he, en maar klagen als er 5 minuten geen Whatsapp/FB bericht/Whatever binnen komt.
Of van die mokkels die gaan klagen "jij bent ook niet gezellig op whatsapp" :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_121385646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef BMWyouknow het volgende:
Ik heb sinds kort een meisje leren kennen op school en in het begin hadden we naast veel contact op school ook best veel contact op facebook en via sms, maar sinds een paar weken reageert ze niet meer op berichten. En het is echt niet zo dat ik haar dood gooi met sms'jes of facebookberichten. Als ze niet reageert wacht ik minstens 1 dag voordat ik het nog eens probeer. Maar in tegenstelling tot op facebook en via sms praat ze op school wel met me en ze begint vaak zelfs het gesprek. Vandaag bijvoorbeeld, ik had haar nog niet gezien en zij zag mij lopen. Plots stond ze naast me en begon weer een gesprek. Ik weet echt niet hoe ik hier nu over moet denken Ook al reageert ze niet op berichten, blijkbaar wil ze het contact toch niet verbreken (en ik ook zeker niet).
Ze heeft haar interesse wat verloren. Je moet het ijzer okk smeden als het heet is. Dit soort dames kunnen moeilijk zonder pik en hebben een hele bak volmet potentiele kandidaten. Jij lag eventjes bovenin die bak, maar ligt nu weer ergens onderop.

Wegflikkeren doen ze je niet. Wie weet heeft de bal die nu bovenop ligt uiteindelijk geen interesse of gaat hij voor een ander, dan is de rest weer interessant.
pi_121386696
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Bel 'r anders eens.

Echt, he. De tijden dat ik nog belde.....
pi_121386989
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:07 schreef bijdehand het volgende:
Jaloers maken. Ik heb hetzelfde gehad met een meisje, en toen er op facebook allemaal foto's van mij met andere meisjes stonden kreeg ik opeens een paar berichtjes van d'r _O-
Ja, zo gaat dat vaak. Of je hebt een relatie en dan opeens dienen zich er allerlei hitsige wijven aan.
pi_121387206
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:21 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat vaak. Of je hebt een relatie en dan opeens dienen zich er allerlei hitsige wijven aan.
Dat is evolutie enzo.
pi_121387474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:29 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dat is evolutie enzo.
Haha, net als van die wijven die je dan helemaal willen veranderen en vervolgens dumpen ze je omdat je niet de jongen bent op wie ze verliefd waren :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121387654
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Haha, net als van die wijven die je dan helemaal willen veranderen en vervolgens dumpen ze je omdat je niet de jongen bent op wie ze verliefd waren :'(
Zonde. In relaties probeer ik partner niet te veranderen. Snap zulke vrouwen niet.. :)
pi_121387726
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zonde. In relaties probeer ik partner niet te veranderen. Snap zulke vrouwen niet.. :)
Je kunt hoogstens wat bijschaven. Iemand compleet veranderen moet je inderdaad niet willen. Vroeg of laat dan deksel op de neus.

Mijn vriendin heeft bv. ook wel wat kleine dingen aangegeven waar ze zich aan ergert (en omgekeerd). Daar kun je wel wat mee.
pi_121387784
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:46 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Je kunt hoogstens wat bijschaven. Iemand compleet veranderen moet je inderdaad niet willen. Vroeg of laat dan deksel op de neus.

Mijn vriendin heeft bv. ook wel wat kleine dingen aangegeven waar ze zich aan ergert (en omgekeerd). Daar kun je wel wat mee.
Aanpassen is netjes :)
Maar elkaar veranderen? Why? :') Nope, blijf jezelf maar.
pi_121387814
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Omdat je vrouwen (en ook mannen) hebt die gewoon te triest voor woorden zijn.
pi_121387841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef BMWyouknow het volgende:
Plots stond ze naast me en begon weer een gesprek.
weet je wat je toen moest doen...... VRAGEN!
pi_121387883
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Aanpassen is netjes :)
Maar elkaar veranderen? Why? :') Nope, blijf jezelf maar.
Dat zeg ik dus. Veranderen werkt toch niet. Als je bv. 25 bent, dan ben je wsl 25 jaar zo geweest en dat zou je dan even voor de eerste de beste scharreltrofee moeten veranderen... Daar wordt een mens niet gelukkiger van.

In mijn geval waren het kleine dingen en voor mij geen enkel probleem om ze te laten. Zou het echt gaan over karakter of zo, dan zou ik er voor passen.
pi_121388146
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat je vrouwen (en ook mannen) hebt die gewoon te triest voor woorden zijn.
Dikke doei, toch :D

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:51 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus. Veranderen werkt toch niet. Als je bv. 25 bent, dan ben je wsl 25 jaar zo geweest en dat zou je dan even voor de eerste de beste scharreltrofee moeten veranderen... Daar wordt een mens niet gelukkiger van.

In mijn geval waren het kleine dingen en voor mij geen enkel probleem om ze te laten. Zou het echt gaan over karakter of zo, dan zou ik er voor passen.
Mijn ex probeerde mij te veranderen. Moest van bijdehand, temperamentvol etc naar keukenprinses die haar mond hield. Ja, doei! :')
pi_121388195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:

Mijn ex probeerde mij te veranderen. Moest van bijdehand, temperamentvol etc naar keukenprinses die haar mond hield. Ja, doei! :')
Daar pas ik dus voor. Zowel voor wat betreft mezelf als mijn partner. Als iemand compleet niet naar mijn smaak is en compleet zou moeten veranderen, dan beter er niet eens aan beginnen. Uiteindelijk loopt dat toch meestal wel fout af en dan heb je beiden een hoop ergernis en tijd verloren. Zonde.
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 12:02:27 #43
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_121388207
Je partner veranderen gebeurd altijd. Bewust of onbewust, in meer of mindere mate. Daar ontkom je niet aan.
Elke vorm van commentaar, al is het maar "wat ben je toch ook een boer" is al genoeg. Het ligt een beetje aan die andere hoe die erin mee gaat.

Wat ik erger vind is dat sommigen zichzelf gaan veranderen. Zich anders gaan opstellen. Ofwel, bang om zichzelf te zijn. Of het tegenovergestelde: overdreven laten zien hoe ze zichzelf wel niet zijn en daar de nadruk op leggen.

Maar het maakt geen fuck uit. Het zijn niet de dingen die je leuk vind die je blijft binden aan iemand. Het zijn de irritaties die je wegjagen. En vaak heeft 10% irritatie meer invloed dan 90% leuk vinden. Want irritatie blijft hangen en knagen en gaat bij menigeen een eigen leven lijden in het hoofd. Dat is vaak de voedingsbodem voor de volgende uitbarsting, of jaloers gedrag etc.

Maar wie ben ik, right?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_121388219
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dikke doei, toch :D
Ja, uiteraard. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn. Ik ken er een paar :'(
quote:
[..]

Bijdehand vind ik een erg goede eigenschap. Temperamentvol kan dat ook zijn.
pi_121388252
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:02 schreef bijdehand het volgende:

Bijdehand vind ik een erg goede eigenschap. Temperamentvol kan dat ook zijn.
En haar ex dus kennelijk niet. Daarom passen ze ook niet bij elkaar. Gelukkig maar dat smaken verschillen anders zouden sommige mensen het heel erg druk hebben. :+
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:06:19 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121388330
Je kan toch vragen waarom ze niet meer reageert als je met haar praat op school?
we dan
pi_121388415
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je kan toch vragen waarom ze niet meer reageert als je met haar praat op school?
Of haar gewoon laten voor wat het is. Haar signaal is duidelijker dan welke woorden ook. Onzinnig om hier nog energie in te steken. Als ze wat van hem wil, dan zou ze wel reageren. Dat doet ze niet. Duidelijk verhaal dus. :W
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:11:00 #48
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121388466
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:09 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Of haar gewoon laten voor wat het is. Haar signaal is duidelijker dan welke woorden ook. Onzinnig om hier nog energie in te steken. Als ze wat van hem wil, dan zou ze wel reageren. Dat doet ze niet. Duidelijk verhaal dus. :W
Ze spreekt hem in het echt aan toch. Vind het ook raar dat ze niet op berichtjes reageert maar als ze in het echt nog leuk en aardig doet dan zou dat voor mij zwaarder wegen dan via sms denk ik. Hij kan gewoon vragen toch? Links laten liggen kan altijd nog als ze hem gewoon met opzet negeert ofzo..
we dan
pi_121388519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ze spreekt hem in het echt aan toch. Vind het ook raar dat ze niet op berichtjes reageert maar als ze in het echt nog leuk en aardig doet dan zou dat voor mij zwaarder wegen dan via sms denk ik. Hij kan gewoon vragen toch? Links laten liggen kan altijd nog als ze hem gewoon met opzet negeert ofzo..
Ze zal niet het vermogen hebben om te kunnen zeggen waar het op staat. TS wil duidelijk meer dan alleen dat babbeltje. Dat lijkt er niet in te zitten. Zonde om er voor dat dan nog energie in te steken. Vragen kan altijd, maar de vraag is wat voor antwoord je gaat krijgen (eerlijk of kluitje/riet).
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:15:24 #50
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121388599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:12 schreef el_hijo_de_dios het volgende:

[..]

Ze zal niet het vermogen hebben om te kunnen zeggen waar het op staat. TS wil duidelijk meer dan alleen dat babbeltje. Dat lijkt er niet in te zitten. Zonde om er voor dat dan nog energie in te steken. Vragen kan altijd, maar de vraag is wat voor antwoord je gaat krijgen (eerlijk of kluitje/riet).
Ja kan je best wel gelijk in hebben/wel waarschijnlijk. Maar TS gelooft wel dat ze hem leuk vindt en ze praat nog wel spontaan met hem.. ik zou het toch gewoon even vragen want voor mij is het ook niet zo duidelijk (net als voor TS) :P En als hij een flauwekulantwoord krijgt weet hij ook wel genoeg.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')