Dit. Altijd leuk als mensen je weer terug proberen te winnenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Skv het volgende:
Maak d'r jaloers en kijk hoe ze reageert. Als het er niet boeit dan vind ze je niet leuk genoeg. Als ze ineens weer achter je aan zit, afstandelijk doen.
Ik vind het ook altijd kut, maar het werkt wel. Vrouwen houden niet van mannen die zich afhankelijk opstellen en zeggen dat ze dr leuk vinden. Die willen ook wat concurrentie voor de buit binnen wordt gehaald.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:56 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dit. Altijd leuk als mensen je weer terug proberen te winnen
Je wilt van binnen wel aardig tegen diegene doen, maar dat mag niet, volgens het plan![]()
-SH
Serieus ben je nu?quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef sashaexposed het volgende:
Het beste is gewoon eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat je het niet leuk vind dat ze nooit reageerd op je berichten en waarom ze dat doet? misschien kan je haar ook vertellen wat je werkelijk voor haar voelt
sterkte
Groetjes Sas
Jaloers op welke manier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Skv het volgende:
Maak d'r jaloers en kijk hoe ze reageert. Als het er niet boeit dan vind ze je niet leuk genoeg. Als ze ineens weer achter je aan zit, afstandelijk doen.
Jaloers op welke manier?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:55 schreef Skv het volgende:
Of dit in mijn geval slim is weet ik niet. Om eerlijk te zijn vind ik haar behoorlijk leuk en ik denk dat zij dat ook in de gaten heeft. En als ze op school tegen mij praat heb ik het idee dat zij mij ook wel ziet zitten. Daarom vind ik het ook zo raar dat ze niet op facebook of via sms reageert.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:05 schreef sashaexposed het volgende:
Het beste is gewoon eerlijk tegen haar zijn en vertellen dat je het niet leuk vind dat ze nooit reageert op je berichten en waarom ze dat doet? misschien kan je haar ook vertellen wat je werkelijk voor haar voelt
sterkte
Groetjes Sas
Ja, dat werkt dus voor geen fuck.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:16 schreef sashaexposed het volgende:
tja gewoon recht op de man af vragen he dan weet je dat
Weet ik veel, zoen een ander meisje en zorg dat ze dat hoort, doe er laconiek over, geef dr gewoon even geen aandacht meer, reageer een tijdje niet op een bericht als zij wat stuurt etc. Blifjt lastig hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef BMWyouknow het volgende:
[..]
Jaloers op welke manier?
[..]
Jaloers op welke manier?
[..]
Of dit in mijn geval slim is weet ik niet. Om eerlijk te zijn vind ik haar behoorlijk leuk en ik denk dat zij dat ook in de gaten heeft. En als ze op school tegen mij praat heb ik het idee dat zij mij ook wel ziet zitten. Daarom vind ik het ook zo raar dat ze niet op facebook of via sms reageert.
Dit vind ik eens mooi gezegd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wellicht wil ze gewoon liever persoonlijk contact (face2face) i.p.v. de hele tijd via social media, wat ik wel zou begrijpen aangezien zij bij je op school zit. Het kan dan namelijk een gewoonte worden om via social media met elkaar te praten i.p.v. face2face, want persoonlijk met elkaar praten is toch wel leuker, TS? Ik kan de perspectief, mits dit het perspectief is wat zij heeft, vanuit haar kant dan wel plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |