SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Aldo (ovb)SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Bah chocola
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Jij drinkt niet eens bierquote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
schitterende hondenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef xFriendx het volgende:
Als ik al ooit een hond zou kopen dan wil ik wel een hond hond, a la Duitse herder.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Überhundquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef xFriendx het volgende:
Als ik al ooit een hond zou kopen dan wil ik wel een hond hond, a la Duitse herder.Is dat wel iets voor een vakantie van één week/tien dagen? Nooit over nagedacht..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon naar oekraïne/moldavie, daar heb je geen visum voor nodig.![]()
Godsamme, jullie gaan echt te snel voor mobiel.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Sorryquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godsamme, jullie gaan echt te snel voor mobiel.![]()
![]()
Ik had al wat weggegeven aan mijn moeder en m'n broertje. Maar zojuist nog een chocoladeletter gevonden waar (letterlijk) mijn naam op staat.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Heb je hem dat niet geleerd?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
triples wel tot ie er van gaat kotsenquote:
Det Som En Gang Var
Gelukkig niet met goede whiskeyquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Watertornado het volgende:
Drink nu chocolademelk met vodka.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Is dat lekker?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Watertornado het volgende:
Drink nu chocolademelk met vodka.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Of Amarettoquote:
Ik dacht aan peuken en voer!!quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beetje matig dat bier niet het eerste is dat in je opkomt als je centjes hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
triples wel tot ie er van gaat kotsen![]()
![]()
Dan moet ik mijn drank met hem delenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Thee en dekentjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Flippiee het volgende:
En thee, en een dekentje, en een jankfilm
Jankfilm moet ik wel in de stemming voor zijn hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb nog een melkchocolade letter, best groot. Voor de liefhebber, wie em wil hebben kan em in H'sum komen halen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had al wat weggegeven aan mijn moeder en m'n broertje. Maar zojuist nog een chocoladeletter gevonden waar (letterlijk) mijn naam op staat."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Was ook lekkerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of Amaretto
[..]
Ik dacht aan peuken en voer!!![]()
![]()
En terecht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn drank met hem delen![]()
Zelf laten halenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn drank met hem delen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik ben de laatste tijd meer in de stemming voor actiefilms.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Thee en dekentjes.
Jankfilm moet ik wel in de stemming voor zijn hoor.![]()
![]()
Hier komen er geen jankfilms in. Heb alleen maar Pearl Harbor voor het geval een vrouwmensch op de bank wil plaatsnemen en ze iets romantisch wil zien. Dan net tegen de tijd dat ik helemaal klaar ben met dat liefdesverhaal komt die aanval en vliegen de kogels je weer om de orenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Flippiee het volgende:
En thee, en een dekentje, en een jankfilm![]()
![]()
Mijn rum van 23 jaar oud is binnenquote:Weinig toegevoegde/verloren smaak, maar zeker bij de iets goedkopere/oudere-in-fles vodka's krijg je lekker die kickback in je keel. Dure vodka's zullen je alleen heel plezierig maken.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Kom je hem niet eens brengenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een melkchocolade letter, best groot. Voor de liefhebber, wie em wil hebben kan em in H'sum komen halen.
Er is nog genoegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Of border colliequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:16 schreef xFriendx het volgende:
Als ik al ooit een hond zou kopen dan wil ik wel een hond hond, a la Duitse herder..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Morgen aan de Weizener.
En vrijdagavond mezelf klemzuipen bij het ijshockey.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Sorry, jouw letter is niet lekker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een melkchocolade letter, best groot. Voor de liefhebber, wie em wil hebben kan em in H'sum komen halen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier komen er geen jankfilms in. Heb alleen maar Pearl Harbor voor het geval een vrouwmensch op de bank wil plaatsnemen en ze iets romantisch wil zien. Dan net tegen de tijd dat ik helemaal klaar ben met dat liefdesverhaal komt die aanval en vliegen de kogels je weer om de oren![]()
Wanneer kan ik langskomen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo groot is de behoefte ook weer niet. Maar ik voel me wel een junkfoodjunk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog een melkchocolade letter, best groot. Voor de liefhebber, wie em wil hebben kan em in H'sum komen halen.
Wat zit er voor mij in als ik em kom brengen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je hem niet eens brengen
[..]
Er is nog genoegNicequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn rum van 23 jaar oud is binnen
[..]
Weinig toegevoegde/verloren smaak, maar zeker bij de iets goedkopere/oudere-in-fles vodka's krijg je lekker die kickback in je keel. Dure vodka's zullen je alleen heel plezierig maken.
Komt wel opquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je hem niet eens brengen
[..]
Er is nog genoeg![]()
![]()
Het is de S....quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sorry, jouw letter is niet lekker."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hoiquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:17 schreef Flippiee het volgende:
En thee, en een dekentje, en een jankfilm, wanneer ?
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Een dankbaar huppelkind want ik mot geen chocolaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zit er voor mij in als ik em kom brengen?
[..]
Nice
[b]AirwiN schreef [/b]
Nieuwe Pearl Harborquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier komen er geen jankfilms in. Heb alleen maar Pearl Harbor voor het geval een vrouwmensch op de bank wil plaatsnemen en ze iets romantisch wil zien. Dan net tegen de tijd dat ik helemaal klaar ben met dat liefdesverhaal komt die aanval en vliegen de kogels je weer om de oren![]()
![]()
Dat vond ik zo'n kutfilm.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier komen er geen jankfilms in. Heb alleen maar Pearl Harbor voor het geval een vrouwmensch op de bank wil plaatsnemen en ze iets romantisch wil zien. Dan net tegen de tijd dat ik helemaal klaar ben met dat liefdesverhaal komt die aanval en vliegen de kogels je weer om de orenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Je bent een stoere fase ingegaan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd meer in de stemming voor actiefilms.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb mn kast vol met snoep en snacks liggen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo groot is de behoefte ook weer niet. Maar ik voel me wel een junkfoodjunk."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
mja voor dat soort doeleinden is het wel een goeie film voor de rest is het echt een baggerfilmquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier komen er geen jankfilms in. Heb alleen maar Pearl Harbor voor het geval een vrouwmensch op de bank wil plaatsnemen en ze iets romantisch wil zien. Dan net tegen de tijd dat ik helemaal klaar ben met dat liefdesverhaal komt die aanval en vliegen de kogels je weer om de orenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een dankbaar huppelkind want ik mot geen chocola![]()
![]()
Blije kinderenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een dankbaar huppelkind want ik mot geen chocola
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn rum van 23 jaar oud is binnen
[..]
Weinig toegevoegde/verloren smaak, maar zeker bij de iets goedkopere/oudere-in-fles vodka's krijg je lekker die kickback in je keel. Dure vodka's zullen je alleen heel plezierig maken.Nice.
Ik heb van die Dark Chocomel. Die is zo lekker.
Idd, want liefdesverhaal. Tis net Titanic. Gelukkig heb ik die laatste nooit gezien, maar tijdens de zapmomenten dat ik em tegenkwam alleen maar liefdesgezeur.quote:![]()
Zijn er meerdere versies dan?quote:14 SHADES OF GREY
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hier komen er geen jankfilms in. Heb alleen maar Pearl Harbor voor het geval een vrouwmensch op de bank wil plaatsnemen en ze iets romantisch wil zien. Dan net tegen de tijd dat ik helemaal klaar ben met dat liefdesverhaal komt die aanval en vliegen de kogels je weer om de orenheb jij dan even mazzel dat dat moment elkaar afwisselt.
Heujquote:Nooit
Nouuuquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een stoere fase ingegaan?Mijn klasgenoten vonden mij lief. Eentje heeft zelfs mijn kerstkaart nog staan. Jammer dat ie bezet is, want bij zijn moeder heb ik het al voor elkaar.
![]()
Ik moet afkicken, sorry.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mn kast vol met snoep en snacks liggen.
Jij hebt zeker ook geen geurkaarsen hè.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, want liefdesverhaal. Tis net Titanic. Gelukkig heb ik die laatste nooit gezien, maar tijdens de zapmomenten dat ik em tegenkwam alleen maar liefdesgezeur.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
mijn ex wou perse die film met me kijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, want liefdesverhaal. Tis net Titanic. Gelukkig heb ik die laatste nooit gezien, maar tijdens de zapmomenten dat ik em tegenkwam alleen maar liefdesgezeur.
ik heb me kapot verveelt
enige pluspunt of nou ja 2 pluspunten waren de tieten van kate winsletLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Groot gelijk, ik eet ze eigenlijk niet.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik vond hem slaapverwekkend saai.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, want liefdesverhaal. Tis net Titanic. Gelukkig heb ik die laatste nooit gezien, maar tijdens de zapmomenten dat ik em tegenkwam alleen maar liefdesgezeur.
I like the way you thinkquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb nu nog bier dus nu zou je het beste schikken![]()
Maar helaas moet ik nu de afwas gaan doen. Volgens mijn zoon is dat echt een taak voor vrouwen namelijk
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat ik zo in het vliegtuig ff de ogen dicht ga doen.
En toen had je nog geen patience op je mobieltje bedoel je?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn ex wou perse die film met me kijken
ik heb me kapot verveelt
enige pluspunt of nou ja 2 pluspunten waren de tieten van kate winsletBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Volgens een vriendin van me is mijn huisje een beetje te vrouwelijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen geurkaarsen hè.
Gewoon die hele film is kut. Goede films over de Tweede Wereldoorlog zijn bv. The Pianist, Schindlers List, Der Untergang, The Thin Red Linequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, want liefdesverhaal. Tis net Titanic. Gelukkig heb ik die laatste nooit gezien, maar tijdens de zapmomenten dat ik em tegenkwam alleen maar liefdesgezeur.![]()
Nog 1tje geloof ik. Voor de rest alleen theelichten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook geen geurkaarsen hè.![]()
Win Sletquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn ex wou perse die film met me kijken
ik heb me kapot verveelt
enige pluspunt of nou ja 2 pluspunten waren de tieten van kate winslet
Titanic is wel een guilty pleasure, maar verder kijk ik nooit romantische films.Ik ben ook helemaal niet romantisch.
Je bent ook best wel lief.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NouuuMijn klasgenoten vonden mij lief. Eentje heeft zelfs mijn kerstkaart nog staan. Jammer dat ie bezet is, want bij zijn moeder heb ik het al voor elkaar.
Is het een hete boi? En wat heb je met zijn moeder gedaan dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ook voor mannen, maar goed, ik heb dan ook niemand hier om mee in discussie te gaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I like the way you think![]()
Maar helaas moet ik nu de afwas gaan doen. Volgens mijn zoon is dat echt een taak voor vrouwen namelijk![]()
![]()
Zo nep gemaakt, is gewoon niet leuk meerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Fera het volgende:
Titanic is wel een guilty pleasure, maar verder kijk ik nooit romantische films.Ik ben ook helemaal niet romantisch.
![]()
![]()
Schindlers list vond ik prachtig alleen jammer dat we hem op school ook verplicht moesten kijken 2 weken nadat ik hem in de bioscoop had gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon die hele film is kut. Goede films over de Tweede Wereldoorlog zijn bv. The Pianist, Schindlers List, Der Untergang, The Thin Red Line
[b]AirwiN schreef [/b]
ik heb nog steeds geen smartphone met spelletjesquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En toen had je nog geen patience op je mobieltje bedoel je?
Det Som En Gang Var
Der Untergang.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon die hele film is kut. Goede films over de Tweede Wereldoorlog zijn bv. The Pianist, Schindlers List, Der Untergang, The Thin Red LineJaren terug zonder ondertiteling gekeken. Was wel pittig.
Haha, wel beter zonder ondertitelingquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Der Untergang.Jaren terug zonder ondertiteling gekeken. Was wel pittig.
![]()
![]()
Vergeet Enemy at the gate en Inglourious Bastards nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon die hele film is kut. Goede films over de Tweede Wereldoorlog zijn bv. The Pianist, Schindlers List, Der Untergang, The Thin Red LineWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat zou mijn niet lukkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Haha, wel beter zonder ondertiteling
14 SHADES OF GREY
mja en die film met die vent en zijn zoontje in een concentratiekamp die vond ik ook geweldigquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon die hele film is kut. Goede films over de Tweede Wereldoorlog zijn bv. The Pianist, Schindlers List, Der Untergang, The Thin Red LineLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo nep gemaakt, is gewoon niet leuk meer
Het verhaal is kut, maar de setting en de effects zijn niet slecht hoor.![]()
Ik heb het niet snel, maar bij Der Untergang, als Bormann praat met die secretaresse en zij iets zegt van 'aber die kinder...?' en hij haar zo doods aanstaart, brok in m'n keel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon die hele film is kut. Goede films over de Tweede Wereldoorlog zijn bv. The Pianist, Schindlers List, Der Untergang, The Thin Red Line![]()
Ach, het is een klassieker van jaaaaaaren terug.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zo nep gemaakt, is gewoon niet leuk meer![]()
Ik kan My Heart Will Go On ook uit volle borst meezingen.
En, gingen ze toen bowlen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Die boot is toch zo meganepquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee hoor.
Het verhaal is kut, maar de setting en de effects zijn niet slecht hoor.![]()
![]()
Thanksssquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent ook best wel lief.
Is het een hete boi? En wat heb je met zijn moeder gedaan dan?
Ja hij is bestZeker als zijn haar wat langer is. En zijn moeder vindt mij gewoon tof denk ik
En vond mij een schat toen ze ook het kerstkaartje had gelezen.
![]()
![]()
jammer dat op youtube al die hitler filmpjes rondslingerenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
met verkeerde ondertiteling
want ik hoor wel wat hij echt zegt namelijkLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Als je dat de 26e flikt tape ik je mond dicht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, het is een klassieker van jaaaaaaren terug.![]()
Ik kan My Heart Will Go On ook uit volle borst meezingen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
the boy in the striped pyjama'squote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en die film met die vent en zijn zoontje in een concentratiekamp die vond ik ook geweldig14 SHADES OF GREY
Boy in the striped pyjamas ofzow?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en die film met die vent en zijn zoontje in een concentratiekamp die vond ik ook geweldig![]()
Ja, heel Berlijn viel om.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mannen met lang haar.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thanksss
Ja hij is bestZeker als zijn haar wat langer is. En zijn moeder vindt mij gewoon tof denk ik
En vond mij een schat toen ze ook het kerstkaartje had gelezen.
Hahaha, je hosselt met kerstkaartjes? Doe je goed.
quote:neequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Boy in the striped pyjamas ofzow?
gaat over zon jodenpa die met zijn zoontje in een kamp terecht komt en hij maakt er een spelletje van voor zijn zoontje echt heel leuk gedaanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Welke film?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind dat echt wel meevallen, zeker voor een film uit die tijd.14 SHADES OF GREY
Ik ook wel, maar die hele film in het Duits volgen vond ik toen wel moeilijk. Ik moest wel heel geconcentreerd luisteren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
jammer dat op youtube al die hitler filmpjes rondslingeren
met verkeerde ondertiteling
want ik hoor wel wat hij echt zegt namelijk
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar jij bent Import, dat telt niet.![]()
![]()
die jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij bedoelt: La vita et Bella
Det Som En Gang Var
Het werkt welquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mannen met lang haar.
Hahaha, je hosselt met kerstkaartjes? Doe je goed.
mooie filmquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij bedoelt: La vita et Bella![]()
![]()
ja ik heb het ook wel eens geprobeerd maar is echt enorm moeilijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar die hele film in het Duits volgen vond ik toen wel moeilijk. Ik moest wel heel geconcentreerd luisteren.
zo goed is mijn duits nietLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Goed, en waarom blijft Flash steeds crashen, dat doet ie anders nooit!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat is toch geen oorlogsfilm? Ik dacht dat het over een oorlogsfilm ging.quote:14 SHADES OF GREY
Kinky.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je dat de 26e flikt tape ik je mond dicht.Wat ga je daarna doen?
Die film heeft voor menig oorlog binnen relaties gezorgd Tijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch geen oorlogsfilm? Ik dacht dat het over een oorlogsfilm ging.![]()
Dan is het lastig inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik heb het ook wel eens geprobeerd maar is echt enorm moeilijk
zo goed is mijn duits niet![]()
![]()
Daar heb ik bij gejankt, niet normaal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij bedoelt: La vita et Bella
En ik heb hem nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die film heeft voor menig oorlog binnen relaties gezorgd Tijn
14 SHADES OF GREY
Je opbergen onder 't aanrecht van Lola en verders nietsquote:
Jankbal.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik bij gejankt, niet normaal.
Oké, iemand krijgt dus geen wolvenbeeldje.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je opbergen onder 't aanrecht van Lola en verders niets
It's funny because it's true.quote:
ik had wel een brokje in mijn keelquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik bij gejankt, niet normaal.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
See if I carequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, iemand krijgt dus geen wolvenbeeldje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Awwwww.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had wel een brokje in mijn keel
Geen hosselqueen hoor. Ik ben meer een tease.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
HosselqueenAll I want for Christmas, is de zoon van die aardige mevrouw.
Relaties zijn nog steeds een mooie droom voor mij
Hmm of ik jou eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had je dus een kerstkaartje moeten sturen?![]()
![]()
Dat jij daar nou niet voor hoeft te bukken....quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je opbergen onder 't aanrecht van Lola en verders niets![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
See if I careWapenstilstand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Iets anders kan/mag niet dan, Gitaardude is erbij enzo..quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij daar nou niet voor hoeft te bukken....
quote:
of als de taal niet klopt ik heb echt een grafhekel aan amerikaans pratende duitsersquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik erger me wel altijd aan verkeerde type tanks, uniformen, emblemen en dergelijke bij oorlogsfilmsLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik erger me wel altijd aan verkeerde type tanks, uniformen, emblemen en dergelijke bij oorlogsfilms
In Topgun zijn de Russische Mig's NF5's
14 SHADES OF GREY
Nee hoor, ik kom alleen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets anders kan/mag niet dan, Gitaardude is erbij enzo..A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gitaardude afleiden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets anders kan/mag niet dan, Gitaardude is erbij enzo..![]()
In dat web kan jij je altijd nog laten verstrikken, nog tijd zat voorquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen hosselqueen hoor. Ik ben meer een tease.Relaties zijn nog steeds een mooie droom voor mij
Plus jij vermaakt je evengoed wel.
![]()
Dat verkut de halve film al.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
of als de taal niet klopt ik heb echt een grafhekel aan amerikaans pratende duitsers
Valkyrie![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wapenstilstand?Euhm.. OkaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Faalfilm.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat verkut de halve film al.
Valkyrie
Enige leuke daarin is Charicequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valkyrie14 SHADES OF GREY
niet gezien want tom cruisequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valkyrie
kan die vent niet uitstaanLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In dat web kan jij je altijd nog laten verstrikken, nog tijd zat voorPlus jij vermaakt je evengoed wel.
En hoe zit bij jou dan?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Okay
Welk liedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er wel meer bedenken die ik niet wil horen.
Wat ik wel een leuk idee vond (alleen niet heel tof uitgewerkt) was een film over een Amerikaans vliegdekschip wat door een vage storm opeens van 1990 naar 1943 ging. Dus opeens een Japanse Zero tegenover een F14 Tomcat oid. Een iets oudere film alweer, maar het idee vond ik wel tof.![]()
Gewoon Stauffenberg (2004 ofzo) kijken danquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet gezien want tom cruise
kan die vent niet uitstaan![]()
Die film is wel tof jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef xFriendx het volgende:
Wat ik wel een leuk idee vond (alleen niet heel tof uitgewerkt) was een film over een Amerikaans vliegdekschip wat door een vage storm opeens van 1990 naar 1943 ging. Dus opeens een Japanse Zero tegenover een F14 Tomcat oid. Een iets oudere film alweer, maar het idee vond ik wel tof.
14 SHADES OF GREY
ik heb al genoeg van dat soort docus erover gezienquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon Stauffenberg (2004 ofzo) kijken dan
ik blijf me afvragen was de oorlog dan inderdaad eerder afgelopen als het gelukt wasLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Maar Top Gunquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad
In Topgun zijn de Russische Mig's NF5's![]()
"I feel the need, the need for speed!"Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nope, geen Gitaar. Just me, Fera.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huh wa? Geen Gitaar? Wat is deze?
Sjokofukkingla? Is het de moeite om terug te lezen, of niet?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ohja?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht je mij op een andere manier ging hosselen.![]()
![]()
quote:![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Same. Relatie is wel een soort droom ja, maar ondertussen vermaak ik mij prima met werk, vrienden, uitjes etc. Je weet dan ook nooit wanneer het omslaat. Voor hetzelfde ontmoet ik binnen nu en een maand iemand bij de sportschool of een Alfa meeting en weet ik na een half jaar niet beter dan dat ik bezet benquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is zeker waarEn hoe zit bij jou dan?
Maar hoe dan ook, fun hebben, dat in ieder geval.
![]()
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef Koen66 het volgende:
Foto, heb je nu al een keer een topic geopend?![]()
![]()
FUBARquote:
14 SHADES OF GREY
Kwestie van goed opletten hoeveel posts nog tot de lapoquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij daar nou niet voor hoeft te bukken....
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je daarover struikelt ben je vast ook geen fan van Inglorious Bastardsquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op zich viel dat nog wel mee, maar daar zitten me toch ook een partij historische fouten in
Lief zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Well, that certainly changes things![]()
Speelt die film ook in de tweede wereld oorlog?quote:14 SHADES OF GREY
Hoorn, jonguh.quote:
Tuurt even het Assholemeer over...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fucked up beyond all regonisionquote:14 SHADES OF GREY
die is gewoon grappig en compleet over de topquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je daarover struikelt ben je vast ook geen fan van Inglorious BastardsLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben trots op jequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik weet niet of ik dat hier zo neer mag gooien. Maar hij kan in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woah waarom komt gitaar niet?
Ik schakel net in.
Dan is het goed.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is deze, ik ben altijd lief als jij er bent!
De oude of de nieuwe? De nieuwe is historisch gezien niets boeiends, maar dat over the top is wel weer leuk. Begin vond ik nog het sterkst, in die woning met die Joden onder de vloer en die Duitser....wat een creep.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je daarover struikelt ben je vast ook geen fan van Inglorious Bastards![]()
Hoeft niet, jammer welquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier zo neer mag gooien. Maar hij kan in ieder geval niet.. Nu loop ik hem mis.
![]()
Ik herhaal soms gewoon 3x het "Intro" in de Franse weidenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
die is gewoon grappig en compleet over de top
Er gaan allemaal gezellige mensjes naar Hoorn
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet, jammer wel. Nu loop ik hem mis.
![]()
![]()
Nu niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tuurt even het Assholemeer over...
Ja, eng hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja het kan zo gebeuren inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Same. Relatie is wel een soort droom ja, maar ondertussen vermaak ik mij prima met werk, vrienden, uitjes etc. Je weet dan ook nooit wanneer het omslaat. Voor hetzelfde ontmoet ik binnen nu en een maand iemand bij de sportschool of een Alfa meeting en weet ik na een half jaar niet beter dan dat ik bezet benMaar hoe dan ook, fun hebben, dat in ieder geval.
Zolang je maar plezier in alles hebt
Dat zal bestquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Op zich viel dat nog wel mee, maar daar zitten me toch ook een partij historische fouten inIs wel in meerdere van dat soort 'hollywood'films.
Ik heb zo mijn momentenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat jij zo'n filmkenner was.![]()
![]()
Sorry, je kan niet met mij meerijdenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaan allemaal gezellige mensjes naar Hoorn. Misschien met muhahaha?
![]()
![]()
Ik ga nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaan allemaal gezellige mensjes naar Hoorn![]()
Ben ik ook nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je daarover struikelt ben je vast ook geen fan van Inglorious Bastards![]()
![]()
jaaa die acteur heeft die scene echt goed gedaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe? De nieuwe is historisch gezien niets boeiends, maar dat over the top is wel weer leuk. Begin vond ik nog het sterkst, in die woning met die Joden onder de vloer en die Duitser....wat een creep.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik ben niet uitgenodigdquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, je kan niet met mij meerijden. Misschien met muhahaha?
Ik had het dan ook over gezellige mensjesquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik nog wel denken dat je een beetje smaak hadquote:
Ik vraag me af hoe lang het duurt tot jij geen nee meer durft te zeggen tegen Hups..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nuquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaan allemaal gezellige mensjes naar Hoorn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ojaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgenodigd
[..]
Ik had het dan ook over gezellige mensjes![]()
![]()
Want?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt tot jij geen nee meer durft te zeggen tegen Hups..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoorde het en dacht nog: das 15 min bij mij vandaanquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaan allemaal gezellige mensjes naar Hoorn![]()
![]()
Ja daaromquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet uitgenodigd
[..]
Ik had het dan ook over gezellige mensjes![]()
ik ga niet ik weet nergens van ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Er gaan allemaal gezellige mensjes naar HoornLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Eind van de maandquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij WA't natuurlijk het -gewenste- antwoord parallel aan wattie hier postquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt tot jij geen nee meer durft te zeggen tegen Hups..
Ik snap het nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang het duurt tot jij geen nee meer durft te zeggen tegen Hups...
![]()
quote:quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij WA't natuurlijk het -gewenste- antwoord parallel aan wattie hier postZo moeilijk wassie toch niet?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vind het ook jammer. Maar ik wil jullie sowieso graag zien, dus ik ben erbij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet, jammer wel. Nu loop ik hem mis.
Ik smaak primaquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik nog wel denken dat je een beetje smaak had![]()
![]()
Ik snap je wel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo moeilijk wassie toch niet?
Ik ben niet achterlijk ik vraag me af waarom Vin geen nee zou durven zeggen tegen mij
[b]AirwiN schreef [/b]
Da's weer heul wat andersquote:
Hij WA't gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij WA't natuurlijk het -gewenste- antwoord parallel aan wattie hier post
[b]AirwiN schreef [/b]
Omdat jij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Ik ben niet achterlijk ik vraag me af waarom Vin geen nee zou durven zeggen tegen mijDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Duidelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, voor je het weet is vrijheid niet meer wat je gewend bent en zit je op de bank babynamen te verzinnen en je uiteindelijk het maar oplost door pijltjes op een dartbord te gooien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het kan zo gebeuren inderdaadZolang je maar plezier in alles hebt
![]()
Hij doet alsof je een monster bent.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Ik ben niet achterlijk ik vraag me af waarom Vin geen nee zou durven zeggen tegen mij![]()
Hoe triest!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Ik ben niet achterlijk ik vraag me af waarom Vin geen nee zou durven zeggen tegen mij![]()
In zijn ogen is iedereen boven de 1.60 al een monster natuurlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij doet alsof je een monster bent.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In zijn ogen is iedereen boven de 1.60 al een monster natuurlijk![]()
![]()
![]()
Hij vindt me niet meer leuk/lief/aardig/doablequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In zijn ogen is iedereen boven de 1.60 al een monster natuurlijk
Det Som En Gang Var
Ohja, tijd voor een vingerprikje ik raak nog permanent lek zo..
Buuuuurnnnquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In zijn ogen is iedereen boven de 1.60 al een monster natuurlijk![]()
Niet liegenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt me niet meer leuk/lief/aardig/doable![]()
![]()
Is ie weer onder zijn steen teruggekropen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt me niet meer leuk/lief/aardig/doableProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je kunt altijd nog tussen je tenen beginnen....quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, tijd voor een vingerprikje ik raak nog permanent lek zo..
(daar prikken ze junks....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Krijg ik billenkoek als ik wel lieg?quote:
En de groepsWA telt niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Jupquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Krijg ik billenkoek als ik wel lieg?
En de groepsWA telt niet![]()
![]()
Gisteren alquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is ie weer onder zijn steen teruggekropen?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaha die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet is vrijheid niet meer wat je gewend bent en zit je op de bank babynamen te verzinnen en je uiteindelijk het maar oplost door pijltjes op een dartbord te gooien.![]()
![]()
Sukkelquote:_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Wacht, wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog tussen je tenen beginnen....
(daar prikken ze junks....)
Oh, mijn Glucose is eindelijk op een normaal niveau![]()
Maar ik voel me wel beroerd
Je kunt ook gewoon een griepje oid onder de leden hebben hequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Oh, mijn Glucose is eindelijk op een normaal niveau![]()
Maar ik voel me wel beroerdProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
WA sturen nadat ik op FOK! roep dat je me niet meer leuk/lief/aardig/doable vindt telt ook nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:rockjon
Det Som En Gang Var
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WA sturen nadat ik op FOK! roep dat je me niet meer leuk/lief/aardig/doable vindt telt ook niet![]()
![]()
Nee, dat is van de meds eerder denk ik.. dosis is verdubbeld sinds een paar dagen, dus dat merk je dan nog evenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een griepje oid onder de leden hebben he
je hebt fansquote:
Det Som En Gang Var
Ik heb nog wel wat steen-ankers liggen waarmee je kettingen aan graniet kunt bevestigen.... kun je zijn steen vergrendelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WA sturen nadat ik op FOK! roep dat je me niet meer leuk/lief/aardig/doable vindt telt ook niet
Waar was je vanmorgen eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WA sturen nadat ik op FOK! roep dat je me niet meer leuk/lief/aardig/doable vindt telt ook niet![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:Dit is dus de reden waarom ik vaak geen hoi zeg als het druk is in het topic.quote:
Nee dit is geen afzeiken of iemand aanvallen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja ik schrik me deaud zegquote:
Helemaal in shock nu
En jij ook hoi WT
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik wilde het ook zeggen, maar dan was ik een na-aper.quote:
Dus hier is een cavia in een kilt.
Ik vond het wel leuk.. Ben ff aandachtsgeil :$quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit is dus de reden waarom ik vaak geen hoi zeg als het druk is in het topic.
Nee dit is geen afzeiken of iemand aanvallen!What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Je hoort me nog net niet mekkeren zekerquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee dit is geen afzeiken of iemand aanvallen!.
![]()
Ik ook niet, ik begin vaak gewoon mee te postenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee dit is geen afzeiken of iemand aanvallen!
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snurkend in bed met één been zo'n beetje naar boven.![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde het ook zeggen, maar dan was ik een na-aper.
[ afbeelding ]![]()
Waarom zou ik dat willen? Ik vind het wel leuk dat ie er af en toe onder vandaan kruiptquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat steen-ankers liggen waarmee je kettingen aan graniet kunt bevestigen.... kun je zijn steen vergrendelen
Je miste me?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Arm dier.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde het ook zeggen, maar dan was ik een na-aper.
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat leuk. Dat was het punt even nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.. Ben ff aandachtsgeil :$
[b]AirwiN schreef [/b]
Oow ok, "Hoi Rokje" danquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk.. Ben ff aandachtsgeil :$
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen? Ik vind het wel leuk dat ie er af en toe onder vandaan kruiptJa, je was er nietquote:[..]
Je miste me?![]()
![]()
![]()
lang niet gesproken ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja ik schrik me deaud zeg
Helemaal in shock nu
En jij ook hoi WTLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Nee ja nee ok dat we geen misverstanden krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat leuk. Dat was het punt even nietHai :$quote:Zoveel eerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mee eens, een MacLeod tartan had hem beter gestaan.
Even voor mijn duidelijkheid. Bedoel je in het topic of naast jou in bed?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Highlanderquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mee eens, een MacLeod tartan had hem beter gestaan.![]()
![]()
Nee ik was ehm.. Elders op het forum, maar uiteraard denk ik elke dag aan jullie, want zo ben ik weet je welquote:
Ghehequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee ja nee ok dat we geen misverstanden krijgen
Maar ze hebben je wel gemist hier zo te zien
[b]AirwiN schreef [/b]
Ow, god, ik wist dat er mensen met verkeerde referenties aan zouden komen.quote:Daar doelde ik helemaal niet op.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Maar ze hebben je wel gemist hier zo te zien.
![]()
Draag jij kilts?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Normaal niet mijn favoriet hoor.
En dan ook nog lapohuntenquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik doe al 2 minuten scrollen om bij het vak te komen om iets te typen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zeker weten en langharig valt mee hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eerst genieten. Daar valt teasen van langharige hotties ook onder![]()
![]()
Het topic. Als ik wakker word ben jij al uit bedquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid. Bedoel je in het topic of naast jou in bed?![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 9 januari 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het topic. Als ik wakker word ben jij al uit bed![]()
Uhm ik was even geld aan het hosselen
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: