Een programma te maken dat genoeg kijkers trekt.quote:
Ik vond de kijkcijfers niet zo slecht. Ze hadden ook sowieso meer kijkers gehad wanneer ze bijvoorbeeld om 20:30 uur op RTL5 uitgezonden zouden wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een programma te maken dat genoeg kijkers trekt.
Na alle kritiek op een Britt, een Jolante, een Hansie, en noem ze maar op
Ja Beau van Erven Dorens zou ook meer kijkers hebben als zijn programma's achter de WK finale zouden worden uitgezonden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vond de kijkcijfers niet zo slecht. Ze hadden ook sowieso meer kijkers gehad wanneer ze bijvoorbeeld om 20:30 uur op RTL5 uitgezonden zouden worden
Gelukkig niet. Dan had dan de depressie traumatische proporties aangenomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja Beau van Erven Dorens zou ook meer kijkers hebben als zijn programma's achter de WK finale zouden worden uitgezonden.
Keek geen hond naar joh laat lekker gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik vond de kijkcijfers niet zo slecht. Ze hadden ook sowieso meer kijkers gehad wanneer ze bijvoorbeeld om 20:30 uur op RTL5 uitgezonden zouden worden
Hans die met George Best speeldequote:Op woensdag 9 januari 2013 21:36 schreef Oliver23 het volgende:
Voor wie Bureau Sport heeft gemist:
[ [url=http://www.dailymotion.com/thumbnail/160x120/video/xwmh7t]afbeelding ]
Bureau Sport - Hans Kraay Jr.
over vreemdgaan in de
Voetballerij[/url]
Gaan we leuk zitten doen? Dan kun je hier net zo goed een kleuter neerzetten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja Beau van Erven Dorens zou ook meer kijkers hebben als zijn programma's achter de WK finale zouden worden uitgezonden.
Sowieso ouwe reus. Doe uit dat licht, weg dat programma.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Keek geen hond naar joh laat lekker gaan.
Ik ben het nu al vergeten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sowieso ouwe reus. Doe uit dat licht, weg dat programma.
Wat?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het nu al vergeten.
Ik zit in mijn boeddhistische fase dus mij kan je deze keer geen vunzigheden ontlokken. Probeer dat maar bij iemand anders.quote:
Nou, we hebben nog een uurtje..quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit in mijn boeddhistische fase dus mij kan je deze keer geen vunzigheden ontlokken. Probeer dat maar bij iemand anders.
Hans Hans, je moet je pilletjes innemen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HOU TOCH JE KOP PAARDENLUL OPGENAAIDE ZANDHAAS VLIEGENDE ALBATROS
Ik heb die pilletjes al uren vast, maar steeds als ik ze in wil nemen gaan we naar de reclame. Ik geef die pilletjes in de reclame wel aan René. Ik zeg niks meer over pilletjes. Ik zeg niets meer over pilletjes.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hans Hans, je moet je pilletjes innemen.
Ik heb de originele bestanden van alle SigaarSnor-video's op YouTube nog wel gewoon op m'n pc staan overigens. Dus op zich zou ik ze best op DM kunnen knallen. Het probleem is alleen: ik heb het destijds aan RTL voorgesteld (in de hoop dat ze met DM wel een voor hun goede afspraak konden maken), maar er werd toen aangegeven dat ze ook geen VI-video's (lees: RTL-beelden) op DM willen hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:48 schreef satecl het volgende:
Ik vind het jammer dat SigaarSnor niet zijn hele collectie op DailyMotion heeft staanOliver begint nu ook een mooie collectie op te bouwen daar. Niks mis mee, ga zo door
Nou ja, alles van Oliver staat er nog altijd op.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik heb de originele bestanden van alle SigaarSnor-video's op YouTube nog wel gewoon op m'n pc staan overigens. Dus op zich zou ik ze best op DM kunnen knallen. Het probleem is alleen: ik heb het destijds aan RTL voorgesteld (in de hoop dat ze met DM wel een voor hun goede afspraak konden maken), maar er werd toen aangegeven dat ze ook geen VI-video's (lees: RTL-beelden) op DM willen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |