Ik heb ook een neuscorrectie gehad die uitgevoerd is door een kno-arts. Is allemaal prima gegaan. Wat ik heb meegekregen is dat wachttijden enkele maanden tot langer dan een jaar kunnen duren. Bij mij heeft het 4 maanden geduurd.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:07 schreef sneeuwtje het volgende:
Dag lieve leden, ik ben verwezen naar de kno arts door mn huisarts! Mijn neuscorrectie word vergoed.. Nu is mij dus de vraag.. heeft iemand ervaring met de Kno arts? (Neuscrrectie) ik heb morgen een afspraak wat er allemaal gaat gebeuren, en wanneer ik aan de beurt ben! Heeft iemand enig idee hoelang de wachttijden duren, voordat je geopereerd kunt worden? ... Reageer gerust!
en werd het ook vergoed bij jou? 4maanden vind ik nog te lang :squote:Op woensdag 9 januari 2013 20:58 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
[..]
Ik heb ook een neuscorrectie gehad die uitgevoerd is door een kno-arts. Is allemaal prima gegaan. Wat ik heb meegekregen is dat wachttijden enkele maanden tot langer dan een jaar kunnen duren. Bij mij heeft het 4 maanden geduurd.
Ja, werd vergoedt. Ik had minimale medische klachten, het enige waar ik last van had was dat ik 's ochtends niet goed kon ruiken, ben dan ook naar de huisarts geweest om te vragen of ik het vanwege cosmetische redenen vergoedt kon krijgen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:00 schreef -supergirl- het volgende:
@ NEKONEKOCHAN
werd het vergoed? zo ja, wat waren je klachten?
Zie hierbovenquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
en werd het ook vergoed bij jou? 4maanden vind ik nog te lang :s
quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef NEKONEKOCHAN het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Ik liep al meer dan 10 jaar met die neus rond en had nooit gedacht dat ik het ooit vergoed zou krijgen, dus ik vond die 4 maanden toen wel meevallen. Ben je er tevreden mee? En hoe zag je neus er toen uit, en hoe is die nu?
Die zei er niet zo veel op, alleen dat ze me ging doorverwijzen naar een kno-arts. Die vond een neuscorrectie noodzakelijk en nadat er foto's naar de verzekeraar opgestuurd werden stemde deze er ook in mee.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:12 schreef -supergirl- het volgende:
en wat zei de huisarts toen jij vroeg of het vanwege cosmetische redenen vergoedt kon krijgen?
De laatste, zie je nu vaak met die operaties om overbodig vel weg te laten halen na extreem afvallen. Huisarts zegt dat het nodig is maar maatschappij zegt nee. Hoorde daar laatst wat over in een actualiteitenrubriek, die mensen mogen dus de rest van hun leven met overbodig vel blijven rondlopen(met alle nadelen die daaruit voortvloeien) als ze het zelf niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:21 schreef -supergirl- het volgende:
maar wie bepaald of je het vergoed krijg..... je huisarts, de kno-arts of je verzekeringsmaatschappij?
mijn correctie word vergoed. Alleen wil ik niet lang wachten voordat ik aan de beurt komquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zeg sneeuwwitje, laat het in België doen, veel sneller aan de beurt. Weet alleen niet of het dan ook nog vergoed word.
Laat 't dan in België doen, daar zijn de wachtlijsten vaak minder lang.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:33 schreef sneeuwtje het volgende:
[..]
mijn correctie word vergoed. Alleen wil ik niet lang wachten voordat ik aan de beurt kom
beste pizzapuntje, ik heb morgen een afspraak bij de Kno arts. Hoe de ingrepen moeten worden, en wanneer ik pas aan de beurt ben! Stel, als ik bijv. 3 s 5 maanden moet wachten. Is het ook zo dat je naar een ander kno arts terecht kunt die het bijv eerder doen? Xquote:Op woensdag 9 januari 2013 22:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Laat 't dan in België doen, daar zijn de wachtlijsten vaak minder lang.
Waar moet je je jas nu ophangen dan?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:06 schreef sneeuwtje het volgende:
Voor de mensen die het nog interesseren. Wachttijd duurt tot 3 a 4maanden! Het is medische, en ik krijg ook cosmetische ingrepen erbij!
Je hebt toch maar het ziekenhuis gebeld ?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:06 schreef sneeuwtje het volgende:
Voor de mensen die het nog interesseren. Wachttijd duurt tot 3 a 4maanden! Het is medische, en ik krijg ook cosmetische ingrepen erbij!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |