PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Is dat niet een en dezelfde persoon?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
Epic Dude
meneer Dudeweiser weet![]()
Mike Masse en Genesis ... bazen cover
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
Epic Dude
meneer Dudeweiser weet![]()
Mike Masse en Genesis ... bazen cover
Jawelquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is dat niet een en dezelfde persoon?
Dat had ik net ook in FM 13quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ja hoor het is weer zover.
Weer een dag dat je 20 schoten meer hebt en nog altijd verliest.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo is, dan is de klap van Rafael
haha nee joh, lolquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo is, dan is de klap van Rafael
Ik denk zelfs meer dan wij die niet BNers zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfs op BN niveau halen ze rotzooi uit
Ik heb het over Marokkanenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik denk zelfs meer dan wij die niet BNers zijn
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom is mijn Bony IF ineens 80 ipv 79?
Exacte prijs weet niemand maar ik denk wel een heel stuk lager dan normaal gesproken zou zijn door al het geweld van de TOTY spelers. Ik ga Cavani en Di Natale zeker wel halen, niet dat ik ze kwijt kan in een team maar wil ze graag hebben, hahaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:22 schreef Resonated het volgende:
Iemand die verwachte prijs van Di Natale IF en Cavani IF weten?
Snap ik, maar idd door die TOTY hoop ik dat ze maximaal 150k worden, anders heb ik voor niks mijn normale Di Natale verkocht netquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Exacte prijs weet niemand maar ik denk wel een heel stuk lager dan normaal gesproken zou zijn door al het geweld van de TOTY spelers. Ik ga Cavani en Di Natale zeker wel halen, niet dat ik ze kwijt kan in een team maar wil ze graag hebben, haha
In nog geen 150 jaar dat ie zo goedkoop gaat wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:25 schreef Resonated het volgende:
[..]
Snap ik, maar idd door die TOTY hoop ik dat ze maximaal 150k worden, anders heb ik voor niks mijn normale Di Natale verkocht net
Afellay is beidequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Bekende Marokannen zijn nu gewilder dan prof voetballers
Zie Estelle
Vanmorgen waren die al op de markt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Blijkbaar al UPs in de packs.
Heb nu daniel sturridge (80/liverpool) in een pack.
Ik doe nog liever de hondquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Afellay is beide
Maar die heeft echt een mislukt plastisch chirurgisch experiment als vriendin, of had.. weet niet of die nog bij elkaar zijn.
[ afbeelding ]
Brr..
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Afellay is beide
Maar die heeft echt een mislukt plastisch chirurgisch experiment als vriendin, of had.. weet niet of die nog bij elkaar zijn.
[ afbeelding ]
Brr..
Dorien Rose jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
oh dat is die wannabe Angelina Jolie toch? Dorien nog iets?
Misschien onderschat je de wil van sommigen om een TOTY speler te krijgenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In nog geen 150 jaar dat ie zo goedkoop gaat worden
Heb deze Bony al een paar maanden, zijn er nog UP eredivisie spelers?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
Zou dat een foutje zijn ivm UP's waar ze mee bezig zijn ofzo? Was vorig jaar ook met Chiellini..er kwam toen een SIF aan en per ongeluk had EA alle IF's dezelfde rating als de SIF gegeven.
Toen kwam er dikke chaos op de markt en kocht iedereen de IF voor veel te veel, waarna EA de fout herstelde en deed alsof het nooit was gebeurd
Mooi verhaalquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een speler die volgens verschillende fora helemaal niet zo goed is maar altijd van die zieke goals maakt. Ik heb blondel van brugge. Is een normale middenvelder met een normaal longshot maar met hem scoor ik altijd de ziekste goals. Ik twijfel nu ook of ik hem eruit ga halen nu ik geld heb voor een betere.
Die is 80quote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd 79 hoor, ik ben het even kwijt
Logisch toch, is net uit. Zakt vanzelf weer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
up Sturridge gaat gewoon voor 14k.
1e dag jonguh.. Arsenal-Henry ging voor meer dan 50k vorig jaar op de 1e dagquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
up Sturridge gaat gewoon voor 14k.
Ja daarom zet ik hem gelijk te koopquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1e dag jonguh.. Arsenal-Henry ging voor meer dan 50k vorig jaar op de 1e dag
Die gaat zeker heel hard naar beneden
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef wieisboos het volgende:
Vanavond eindelijk weer stromend water hierheb al meer dan een dag geen stromend water meer door een brand, heb nog geluk dat ik niet heb moeten schijten want dat zou niet weg zijn gegaan
Futhead faalt dus gewoon. En hij ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Udb geloven of straatsoldaat. Twijfel twijfel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:35 schreef wieisboos het volgende:
wat zou het zijn...Je leest niet zo goed knul..het ging erom dat hij dacht dat het eerst een 79 was en nu ineens 80.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn ook wel zo snugger om op de markt te kijken als dat kan
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:35 schreef wieisboos het volgende:
wat zou het zijn...Duidelijk 79SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou dat zo zijn geweestquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je leest niet zo goed knul..het ging erom dat hij dacht dat het eerst een 79 was en nu ineens 80.
Zou niet de eerste keer zijn, maar daar was dus even twijfel over aangezien futhead ook 79 zei.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn geweest![]()
![]()
hij is nooit 79 geweest
Dat gedoe met Chiellini vorig jaar was wel geniaal jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef Tim86 het volgende:
Zou dat een foutje zijn ivm UP's waar ze mee bezig zijn ofzo? Was vorig jaar ook met Chiellini..er kwam toen een SIF aan en per ongeluk had EA alle IF's dezelfde rating als de SIF gegeven.
Toen kwam er dikke chaos op de markt en kocht iedereen de IF voor veel te veel, waarna EA de fout herstelde en deed alsof het nooit was gebeurd
Nee, was wel echt dinsdagnachtquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat gedoe met Chiellini vorig jaar was wel geniaal ja
Dat was volgens mij ook op een zondag of een maandag, terwijl die woensdag pas uit moest komen.
Rare actiequote:
Wat is die Ronaldo weer een vies en arrogant mannetje, BAH!quote:
Nouja, dat was dan ook uren te vroeg in elk geval toen die nog niet eens uit had moeten zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, was wel echt dinsdagnacht
edit: of misschien toch maandag..ik twijfel. In ieder geval 's nachts
en Casillas heeft ook eerst op Ramos gestemd en Ronaldo als 2e keuze.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wat is die Ronaldo weer een vies en arrogant mannetje, BAH!![]()
Oei, dat is ook lekker snugger van hemquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Casillas heeft ook eerst op Ramos gestemd en Ronaldo als 2e keuze.
Nu weer naar United, hoop ik
Casillas had op Messi gestemd tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oei, dat is ook lekker snugger van hem
als 3e ja, volgens mij...quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Casillas had op Messi gestemd toch?!
Dan zou het wel echt een baas zijnquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Casillas had op Messi gestemd toch?!
Kloptquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:41 schreef DutchSL het volgende:
Casillas had Ramos - Ronaldo - Xavi volgens mij
Messi had Iniesta - Xavi - Aguero (misschien die Spanjaarden andersom)
Sarcasme aflezen is meestal niet eenvoudig bij iedereenquote:
Duidelijker dan deze komen ze echt nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Sarcasme aflezen is meestal niet eenvoudig bij iedereen
Busquets wordt ontzettend onderschat. Niet dat hij in de top 3 thuishoort maar ik vind hem echt wel beter dan Xabi Alonsoquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef DutchSL het volgende:
Die van de Antillen had gewoon Busquets in zijn top 3
Eigenlijk hebben jullie vreselijk veel energie op nutteloze wijze besteed jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:43 schreef poker4lifee het volgende:
eigenlijk is die hele cup niet serieus te nemen dus
ja, vind ik ook, maar die bestaat dan ook helemaal nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Busquets wordt ontzettend onderschat. Niet dat hij in de top 3 thuishoort maar ik vind hem echt wel beter dan Xavi Alonso
Xabi Alonso en neequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Busquets wordt ontzettend onderschat. Niet dat hij in de top 3 thuishoort maar ik vind hem echt wel beter dan Xavi Alonso
hahaahaha ja grapig ik maakte een typfoutjequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, vind ik ook, maar die bestaat dan ook helemaal niet
Ja, in het TOTY komen en dan onderschat wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Xabi Alonso en neeXabi Alonso is juist enorm onderschat.
en het gaat maar doorquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben jullie vreselijk veel energie op nutteloze wijze besteed ja
Busquets heeft potentie alleen die ratten kop ligt sneller dan Di Maria op de grondquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Busquets wordt ontzettend onderschat. Niet dat hij in de top 3 thuishoort maar ik vind hem echt wel beter dan Xabi Alonso
Kom eens met voorbeelden? En probeer het eens zonder het Inter-incident en een paar dingetjes in de Clasico's.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Busquets heeft potentie alleen die ratten kop ligt sneller dan Di Maria op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs met sarcasme totaal niet grappig.quote:
Aangezien hele volkstammen hem slecht vinden, ja hij wordt onderschat. Hij was in 2012 ook beter dan Xavi. Veel beter.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, in het TOTY komen en dan onderschat worden
dit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Busquets heeft potentie alleen die ratten kop ligt sneller dan Di Maria op de grond
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:47 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Kom eens met voorbeelden? En probeer het eens zonder het Inter-incident en een paar dingetjes in de Clasico's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga niet alle wedstrijden terugkijken om een compilatie van 3 uur te maken waar hij aan het liggen is.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Normaal gesproken zijn er wel gekken die dat doen, maar gek genoeg staat er geen duikcompilatie van Busquets op YouTube. Vreemd, vind je niet? 's Werelds grootste duiker, en er zijn haast geen fragmenten van te vinden? Of kan het zo zijn dat iedereen elkaar napraat over een incident van, wat, 4 jaar geleden?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef BDIL het volgende:
[..]Ik ga niet alle wedstrijden terugkijken om een compilatie van 3 uur te maken waar hij aan het liggen is.
Alleen mensen die nooit wedstrijden van Barca kijken zeggen dit. Als je Sport1 zou hebben en elk weekend zou kijken zou je weten dat hij dit vrijwel nooit (meer) doetquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dit.
prachtige techniek, goede pass, pikt ook wel eens zijn doelpuntjes mee, maar dit;
Hoe kun je zeggen van een speler die 2 keer op rij in het TOTY komt dat hij onderschat wordtquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aangezien hele volkstammen hem slecht vinden, ja hij wordt onderschat. Hij was in 2012 ook beter dan Xavi. Veel beter.
Grappigste was nog wel van der Gijp die constant Xabi Alonso zat af te kraken bij VI toen de discussie Barca-Real was, en dan tijdens VI oranje in de zomer hem de hemel in loofde als het over Spanje ging
leuk, met je nooit 'meer'.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alleen mensen die nooit wedstrijden van Barca kijken zeggen dit. Als je Sport1 zou hebben en elk weekend zou kijken zou je weten dat hij dit vrijwel nooit (meer) doet
over nog 2 dagen toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef quer het volgende:
wanneer komen de aanvallers in de packs, want dan zijn sommige spelers niks meer waard..
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat over Busquets en ineens is psych weer in da house
Zijn grootste fan
Mensen zonder een eigen mening die alleen maar anderen napraten zijn irritant en moeten op hun plaats worden gezet. Daarnaast vind ik het een leuke discussie, omdat ik het altijd win.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat over Busquets en ineens is psych weer in da house
Zijn grootste fan
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leuk, met je nooit 'meer'.
Hij deed het wel en daarmee maak je voor jezelf een slecht imago.
Toen Ronaldo bij United binnenkwam, zei hij meteen Ik wil de beste ter wereld worden.
Hij dook in wedstrijden als een jongetje dat verwend is, maar zijn zin niet krijgt.
Doet hij sinds 06/07 al niet meer, maar nog steeds achtervolgt het hem bij bijna alles wat hij doet.
Er zijn genoeg aparte fragmenten die het bevestigen. Napraten wie danquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:49 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn er wel gekken die dat doen, maar gek genoeg staat er geen duikcompilatie van Busquets op YouTube. Vreemd, vind je niet? 's Werelds grootste duiker, en er zijn haast geen fragmenten van te vinden? Of kan het zo zijn dat iedereen elkaar napraat over een incident van, wat, 4 jaar geleden?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Mensen zonder een eigen mening die alleen maar anderen napraten zijn irritant en moeten op hun plaats worden gezet. Daarnaast vind ik het een leuke discussie, omdat ik het altijd win.
Laat me nou eens die aparte fragmenten zien dan. Dat is het enige wat ik vraag.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er zijn genoeg aparte fragmenten die het bevestigen. Napraten wie danIk volg waarschijnlijk Real langer dan jij Barca, toevallig ook pas in het Messi tijdperk ingeschakeld kneus. Hij heeft op de belangerijkste momenten zijn gezicht laten zien en zijn schwalbe's zegt genoeg.
Aaah cool, gaan we even aanzetten, gaat Nept ook nog streamen ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Voltreffer het volgende:
40k fp points packs:
http://nl.twitch.tv/bateson87hd
niet slim bezig om nu een team te kopen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga vanavond eens op zoek naar een goedkope chiellini, kijken of ik em voor onder de 10k kan scoren
Dat moet lukken! Had hem gister voor 5,7k tijdens dat gekut met de webapp!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga vanavond eens op zoek naar een goedkope chiellini, kijken of ik em voor onder de 10k kan scoren
jep, midfielderquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Komen er vanavond weer TOTY spelers?
Ik heb IF Walcott. De rest ga ik zaterdag of zondag kopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef quer het volgende:
[..]
niet slim bezig om nu een team te kopen?![]()
Paul Scholes hoort standaard 99 passing te hebbenquote:
Hmmm gloryhunter gespot ! Type zelf maar in youtube busquets dives kan je minimaal 5 vinden in grote wedstrijden, ik ben je bitch niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:58 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Laat me nou eens die aparte fragmenten zien dan. Dat is het enige wat ik vraag.
Overigens speelt Busquets pas sinds juli 2008 in het 1e van Barcelona, ver na het debuut van Messi. Of ik het nou pas sinds het Messi-tijdperk volg is dus niet relevant.
pirlo heeft 92 dus ik sla deze toty midfield overquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Paul Scholes hoort standaard 99 passing te hebben
Pirloquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef quer het volgende:
[..]
pirlo heeft 92 dus ik sla deze toty midfield over
Voor zover ik weet niet want anders hadden ze dat wel in die lijst gezet. We moeten nog wel weken wachten op de silver/bronze transfers die er toe doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
maar is die Velazquez uit packs of niet? DS2?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Paul Scholes hoort standaard 99 passing te hebben
Zuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |