Ja, een geaard stopcontact. Nee, geen buizenversterker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:41 schreef genakt het volgende:
Geaard stopcontact ?
Buizen versterker ?
Half juni, bij de Feedback. Volgens de site heb ik twee jaar garantie. Nu maar hopen dat er geen addertje onder het gras zitquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:49 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, wanneer heb je de set gekocht?
Als het minder dan zes maanden geleden is heb je vrijwel altijd recht op gratis reparatie of vervanging. Neem snel contact op met de verkoper.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:56 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
[..]
Half juni, bij de Feedback. Volgens de site heb ik twee jaar garantie. Nu maar hopen dat er geen addertje onder het gras zit.
Ik kan het even voor je checken, ik werk bij Feedback. Wanneer heb je hem gekocht, dan kan ik het morgen gelijk even voor je checken zodra ik er 's ochtends benquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
Bedankt voor de reacties. Bel morgen wel even met Feedback! Ben het eens met het feit dat het niet de beste versterker is, maar er zitten wel kekke effecten op
Nouja, in elk geval moeten jullie kosteloos de versterker repareren of vervangen tenzij je aan kunt tonen dat het de schuld van TS is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan het even voor je checken, ik werk bij Feedback. Wanneer heb je hem gekocht, dan kan ik het morgen gelijk even voor je checken zodra ik er 's ochtends ben
Half juni, ik zie het al my bad. Als je kan doorgeven om welk pakket het precies gaat laat ik je morgen gelijk weten wat de opties zijn
Dit is gewoon een gevalletje garantie, het gaat er meer om of het gerepareerd gaat worden door ons zelf, een nieuwe gegeven wordt (mits op voorraad) of dat het terug naar de fabriek gaat. Daar kan ik zo blind nog even niks over zeggen. Maar we gaan het zeker oplossenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, in elk geval moeten jullie kosteloos de versterker repareren of vervangen tenzij je aan kunt tonen dat het de schuld van TS is.
Klopt. Maar ik bedoel meer dat TS heel erg sterk staat in dit geval. Wel leuk dat je echt in een muziekwinkel werkt, ik had eerder al posts van je langs zien komen dat ik dacht van hmmm.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon een gevalletje garantie, het gaat er meer om of het gerepareerd gaat worden door ons zelf, een nieuwe gegeven wordt (mits op voorraad) of dat het terug naar de fabriek gaat. Daar kan ik zo blind nog even niks over zeggen. Maar we gaan het zeker oplossen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |