PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
En de 'nr. 10' positie dan? Wordt met beide niet opgevultquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zou ik 4-3-3 doen. Of 4-3-2-1.
Lex Mullerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179747 Ben het voor een keer over het meeste wel eens met die kerel
Hij wil 6 miljoen aan pakjes uitgevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is lexie weer de big spender aan het uithangen?
Pokert ie ook nog weleens?
Ja dat denk ik normaal ook maar hier heeft hij wel gelijk. Tot hij over RVP en Nederland begint, daar draaft ie beetje doorquote:
ja nu volgens mij op pca bahamasquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is lexie weer de big spender aan het uithangen?
Pokert ie ook nog weleens?
Dat is wel vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
ja nu volgens mij op pca bahamas
Ah oke, gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
Maar hoe kan dat team nog een stuk beter dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
tevens heeft hij ook gelijk over RVP
Geen Eliasquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1860864/
TOTY Alonso , David Silva ipv Tevez en TOTY Ronaldo + TOTY Messiquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat team nog een stuk beter dan?
Niet denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat team nog een stuk beter dan?
Das dan jammer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:10 schreef Spoortie het volgende:
Maar, een Real Madrid team, 4-3-2-1 en 4-3-3 hebben geen 'nummer 10' positie
kan weer niet met die rechterkant zoietsquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet denk ikof Messi en Falcao voorin en Iniesta Cam
Speel een systeem zonder RB, anders moet je Arbeloa opstellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:10 schreef Spoortie het volgende:
Maar, een Real Madrid team, 4-3-2-1 en 4-3-3 hebben geen 'nummer 10' positie
Hmm, misschien dan maar wel zonder Arbeloa spelen :pquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speel een systeem zonder RB, anders moet je Arbeloa opstellen
Waarom perse een Real team? Maak gewoon een Liga BBVA team met veel Real spelers aangevuld met anderen op de zwakkere plekken van Realquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan maar wel zonder Arbeloa spelen :p
Nee, want we wonen niet in een flat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je denkt 'WAT EEN LUCHT!!", de beneden buren zijn iets aan het maken met heel veel knoflook erin en dat soort troep.
Tjaahquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
Is het aannemelijk dat mensen hun TOTY verdedigers gaan dumpen om zo coins te hebben voor de middenvelders?
Ja, dat kan ook. Maar in principe heeft Real weinig zwakke plekken natuurlijk. :pquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom perse een Real team? Maak gewoon een Liga BBVA team met veel Real spelers aangevuld met anderen op de zwakkere plekken van Real
Dat is juist het mooie van UT, anders kun je beter H2H met Real spelen.. kan Ronaldo ook gewoon in 4-2-3-1.
Hmz, je zit met Toure inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan weer niet met die rechterkant zoiets
Ja, de prijzen gaan vanavond nog meer dalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
Is het aannemelijk dat mensen hun TOTY verdedigers gaan dumpen om zo coins te hebben voor de middenvelders?
Ik woon in een massoinettewoning, 3 verdiepingen hoog, ik heb verdieping 2 en 3 maar de beneden buren hebben maar 1 verdieping, wel een hele grote woonkamer. Maar goed, het begint aardig te ruiken hier binnen van die lucht van benedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, want we wonen niet in een flat.
Njah, aan de andere kant gaan die defenders uit packs. Normaal stegen dan altijd de prijzen, maar in FUT13 is het soms anders. De hele economie is verstoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan vanavond nog meer dalen
Hopelijk is mijn trade pile dan leeg ..quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan vanavond nog meer dalen
Wnr blopsen ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk is mijn trade pile dan leeg ..
Ik ben blij als dit straks weer over is al komen de UPs binnenkort ook. Straks eerst maar even het TOTW bekijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, aan de andere kant gaan die defenders uit packs. Normaal stegen dan altijd de prijzen, maar in FUT13 is het soms anders. De hele economie is verstoord
Misschien dat ie IF Lucas rm doet, Luiz rcb, Toure rcm. mata cam en Balo/aguero spitsquote:
Als die een UP gaat krijgenquote:
Hopelijk Guilavoguiquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben blij als dit straks weer over is al komen de UPs binnenkort ook. Straks eerst maar even het TOTW bekijken
En Tottenham wilt Sneijder.quote:
Mata is alleen kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
Tottenham is net met Belhanda in gesprek gegaanquote:
Is er al iets over UP/T's bekend dan? Ik ben de hele dag druk met schoolquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben blij als dit straks weer over is al komen de UPs binnenkort ook. Straks eerst maar even het TOTW bekijken
Zou een wonder zijn als Belhanda naar Tottenham gaat. Verwacht dat zijn transfer naar Fener over een paar dagen officieel wordt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tottenham is net met Belhanda in gesprek gegaan
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zou een wonder zijn als Belhanda naar Tottenham gaat. Verwacht dat zijn transfer naar Fener over een paar dagen officieel wordt.
Er was een lijst met maar liefst 12 transfers. Alleen Sturridge en Juninho kregen een UP, op het EA forum gaat het nu alleen maar over Sturridge die een UP kreeg en Ba nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is er al iets over UP/T's bekend dan? Ik ben de hele dag druk met school
Logisch tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er was een lijst met maar liefst 12 transfers. Alleen Sturridge en Juninho kregen een UP, op het EA forum gaat het nu alleen maar over Sturridge die een UP kreeg en Ba niet
Was al bekend, maar is een strategie van Montpellier om meer te kunnen vangen. Tot nog toe was Fener de enige geïnteresseerde club. Daarbij heeft Tottenham afgelopen week al een speler aangetrokken die op dezelfde positie speelt.quote:
Dan is die eerste wel een stuk leuker.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3526703/#squad-player
of zo, hij wee thet niet
RM Lucas is wel heel duur omdat hij TOTW 1 is he.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
of zo, hij wee thet niet
Aan geld geen gebrekquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
RM Lucas is wel heel duur omdat hij TOTW 1 is he.
Budget speelt voor die jongen geen rol.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
RM Lucas is wel heel duur omdat hij TOTW 1 is he.
Die Haagse Sjonnie werkt wel hequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
Dat eerste filmpje wat op geenstijl staat![]()
![]()
Dat soort mensen gewoon kei hard de uitkering afpakken.
If Luiz cdm en dede CBquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
of zo, hij wee thet niet
Sociaal medewerker in de wijk tochquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Huh? Hij zei toch dat hij geen baan had omdat zijn baas hem voor de coffeeshop had betrapt?
\maarja tevez cam is kudtquote:
Hoezo dat? Ik vind die brazil combi met Ronaldinho en Lucas/Neymar juist vetterquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan is die eerste wel een stuk leuker.
zonde van die drie paupersquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:35 schreef poker4lifee het volgende:
of zo, hij wee thet niet
Met die 3 paupers win ej wel wedstrijden.quote:
Mwah valt mee Tevez heeft er goede work rates voor en een goede passing alleen heeft hij vergeleken met zijn medespelers iets minder kwaliteit. Maar als hij ooit een if gaat krijgen kun je die gebruiken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
\maarja tevez cam is kudt
[..]
Hoezo dat? Ik vind die brazil combi met Ronaldinho en Lucas/Neymar juist vetter
17 jaar werkloos die anderequote:Op woensdag 9 januari 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O dat heb ik gemist. Ach ja, je snapt mijn punt wel
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
17 jaar werkloos die andereDamn dan verveel jij je de pleuris
Hmz, IF Paulinho en IF Silva CBquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Met die 3 paupers win ej wel wedstrijden.
@Vdm: kan niet Luiz dan linkje te kort
ohja ook wel nice, dunno wat beter is alleenquote:
Ik dacht dat hij nu bij Walsall speelde, hij heeft ook twitterquote:
Welk filmpje van Ronaldo linkte jij gister hierquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nu bij Walsall speelde, hij heeft ook twitter
Verder nog dit
Dane Richards - Vancouver Whitecaps > Burnley 94 pace RW in de Championship
Silva heeft ook veel pace zoals de rest achterinquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohja ook wel nice, dunno wat beter is alleenPace van Ramires echt superhandig op die positie, helemaal naast een ALonso.
Dat was vandaag, en het was van de 'echte' Ronaldo.. het staat nog in het begin van dit topic.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welk filmpje van Ronaldo linkte jij gister hier
yea true+ ziet er beter uitquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Silva heeft ook veel pace zoals de rest achterinen Paulinho is ook niet traag.
Wellington verpest alles daar vind ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea true+ ziet er beter uit
http://www.futhead.com/fifa/squads/3527555/#
Zo gaat hij hem maken dan.
Zwakke plek, I dont see it
IF David Luiz in de spitsquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Xavi cdm Miranda ipv Pepe Messi CAM Aguer en Balo ST Dani Alves RMquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm lever je defensief wel veel in, denk dat dit wel zo'n beetje eht beste mogelijk isquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Xavi cdm Miranda ipv Pepe Messi CAM Aguer en Balo ST Dani Alves RM
Of Kaka CDM
lolquote:
Welliton kan allesquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:59 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Wellington verpest alles daar vind ik.
Welliton staat enorm lelijk in zo'n team. Persoonlijk vind ik dat eeuwig zondequote:Op woensdag 9 januari 2013 15:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm lever je defensief wel veel in, denk dat dit wel zo'n beetje eht beste mogelijk is
[..]
lol
[..]
Welliton kan alles
Juist!quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welliton staat enorm lelijk in zo'n team. Persoonlijk vind ik dat eeuwig zonde
352 ja, budget unlimited. Maar hij wilt graag ROnaldo+Casillas+Ramos gebruiken + een goede verdediging.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
En hij wil perse 3-5-2 spelen? En wat is het budget? Kan je een paar mensen hier wat leuks laten maken ...
Ja ik weet zelfs ook niks beters, maar zijn best veel mensen hier die goed zijn in teams makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
352 ja, budget unlimited. Maar hij wilt graag ROnaldo+Casillas+Ramos gebruiken + een goede verdediging.
Dan kom je al snel op zoiets uit
Dat zei ik gister ook, maar Ozz zegt dat die binnen nu en paar dagen voor Fener speelt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tottenham is net met Belhanda in gesprek gegaan
Ik gebruik 5 perks. Hardline en Ghost. Toughness, als je daarmee gespeeld hebt en je speelt zonder win je geen gunfights. Engineer om alle bommetje die op de grond liggen te zien en makkelijk kapot schieten voor punten, bovendien care package hacken. Tactical mask, geen gezeik met shock charges en al die schijt grenadesquote:
Wallyson ipv Wellitonquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Binnen nu en paar dagen speelt hij voor Marokko op de Afrika Cup.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:08 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook, maar Ozz zegt dat die binnen nu en paar dagen voor Fener speelt.
E: Anzhi en PSG zijn ook bezig om Belhanda's handtekening. Ik hoop dat die naar Spurs gaat, extra link met Taarabt.
Weet ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Binnen nu en paar dagen speelt hij voor Marokko op de Afrika Cup.
Toughness is lang niet zo chill als scavenger icm C4quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik gebruik 5 perks. Hardline en Ghost. Toughness, als je daarmee gespeeld hebt en je speelt zonder win je geen gunfights. Engineer om alle bommetje die op de grond liggen te zien en makkelijk kapot schieten voor punten, bovendien care package hacken. Tactical mask, geen gezeik met shock charges en al die schijt grenades
Fener wilt tot 12M¤ gaan, het bedrag wat Montpellier in eerste instantie wilde hebben. Er zou vandaag dus een laatste onderhandeling zijn over de betalingen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Weet ik. Jij gaf steeds aan dat hij binnen een paar dagen voor Fener speelt. Terwijl er prijs verschil van 6 miljoen is en hij nu in Zuid-Afrika is.
Nee, jij wel?quote:
Dus al we vandaag niet te horen krijgen dat Mont en Fener er uit zijn. Zal hij niet gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fener wilt tot 12M¤ gaan, het bedrag wat Montpellier in eerste instantie wilde hebben. Er zou vandaag dus een laatste onderhandeling zijn over de betalingen.
Ik praat er wel heel zeker over al een paar dagen, maar krijg al het info binnen via een betrouwbare bron die me eerder informeerde bij transfers van Fener, vaak een week eerder voordat het officieel werd aangekondigd.
[ afbeelding ]
Voorzitter van Montpellier.
Moest op YouTube een video blocken die was geupload door ene 'Patrick VDM' met een Feyenoord logo. Vandaar...quote:
Ben nu ook bezig met sommen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
Wie snapt er hier iets van wiskunde?
Heb ff een klein vraagje
Lolquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moest op YouTube een video blocken die was geupload door ene 'Patrick VDM' met een Feyenoord logo. Vandaar...
www.wolframalpha.comquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:45 schreef Kamikazie het volgende:
Wie snapt er hier iets van wiskunde?
Heb ff een klein vraagje
Afwachten en we zullen het zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dus al we vandaag niet te horen krijgen dat Mont en Fener er uit zijn. Zal hij niet gaan.
Knap dat jij al van te voren weet of een deal is afgerond. Naast dit wil Mont 15 miljoen euro en zijn er meerdere clubs geïnteresseerd waardoor Mont niet zo snel akkoord zal gaan met 12 miljoen euro van Fener.
UP Sturridge, UP Juninho en wat transfersquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:46 schreef DannyDeko het volgende:
Ups en transfers? Wat heb ik gemist? Geen zin om terug te lezen
UP Sturridge ipv Kone.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Jonnsie het volgende:
Hey jongens wie kan me helpen?
[ afbeelding ]
Wie zet ik hier op RM? Budget ongeveer 50k, wil uiteraard ook wel schuiven met de CB/CDM/CAM....
Gewoon Valencia zou ik doen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zet ik hier op RM? Budget ongeveer 50k, wil uiteraard ook wel schuiven met de CB/CDM/CAM....
Valencia of Barfaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:55 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
UP Sturridge, UP Juninho en wat transfers
vriendje van GJE? Die heet toch Ritchie vdm ofzo op PSN?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moest op YouTube een video blocken die was geupload door ene 'Patrick VDM' met een Feyenoord logo. Vandaar...
kost mbquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kijk eens op het fucking internet jongen
hoe moet ik weten dat hij net uit is ik volg wel een beetje wat betreft fut maar niet alles.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent echt dom. Hij is net uit. Weten wij veel.
Piatti zal wel erg goed worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe TOTW !!!
GK: Mattia Perin, Pescara - 67>71
RB: Christian Lell, Levante UD - 73>74
LB: Jordi Alba, FC Barcelona - 81>83
RB: Abdoulay Konko, Lazio - 78>80
CM: Andrea Lazzari, Udinese - 75>77
LM: Nicolás Gaitán, SL Benfica - 83>84
LM: Pablo Piatti, Valencia CF - 74>74
CAM: Xabi Prieto, Real Sociedad - 77>79
ST: Edinson Cavani, Napoli - 86>87
RW: Pedro, FC Barcelona - 84>86
ST: Antonio Di Natale, Udinese - 85>86
SUBS
GK: Bracalli, Olhanense - 76>78
CB: Trent Sainsbury, Central Coast Mariners - 59>64
RM: Nabil El Zhar, Levante UD - 72>74
ST: Mauro Icardi, Sampdoria - 65>69
ST: Emanuel Villa, Tigres - 74>74
ST: Edinho, Académica - 69>73
ST: James Collins, Swindon Town - 64>64
Gaitán has moved from RM to LM
Preito has moved from RW to CAM
Pedro has moved from LW to RW
Staat maar een paar posts boven jouw vragenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
hoe moet ik weten dat hij net uit is ik volg wel een beetje wat betreft fut maar niet alles.
lekker toch!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef StijnDa het volgende:
Leuke voorhoede.
En 10 keer zoveel kaarten op de markt door TOTY.
Konko zijn statsquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe TOTW !!!
http://www.ea.com/soccer/(...)off#cH74eZYLnIG9P:pc
SUBS
Woo 79 shot en 88 heading. Hij zal de beste target man worden in mijn silver liga mx team. Met bravo en rojas als aangevers.quote:
Hij is gewoon LM. Zijn club heet Valencia CF.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef vandermar het volgende:
Piatti als CFals hij betere shooting heeft
wel jammer van zijn workrates
Valencia CF.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:10 schreef vandermar het volgende:
Piatti als CFals hij betere shooting heeft
wel jammer van zijn workrates
Baasquote:
Ik heb al 2x de finale gekomen, steeds 1-0 achter en dan er genadeloos uitgecounterd wordenquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:13 schreef poker4lifee het volgende:
7.5k cup 1e keer gelijkg ewonnenfinale ging gelijk op, hij bijna identiek pl 352 team alleen iets beter en duurdere opties
wat een kut totw
quote:
Yeah! Was eerst aan het twijfelen tussen die en Vans 106 highquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Had ze in Amsterdam ook in me handen gehad! Nice!
Als GJE dit soort fratsen zou uithalen zou hij direct weer gebasht worden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
UP Sturridge ga ik mooi naast IF Walcott zetten. Hopelijk is zijn strength wat beter geworden
hahah klote, zet je het op aanvallend dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al 2x de finale gekomen, steeds 1-0 achter en dan er genadeloos uitgecounterd worden
pacehooerquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
UP Sturridge ga ik mooi naast IF Walcott zetten. Hopelijk is zijn strength wat beter geworden
Hoeveel heb je er nou voor betaalt? Waren ¤160 volgens mij toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Yeah! Was eerst aan het twijfelen tussen die en Vans 106 high
[ afbeelding ]
Die had ik in mijn handen en wist toen al dat ik ze nooit aan ging passen. Laatste winkel zag ik die Timberlands nog
Jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah klote, zet je het op aanvallend dan?
Ik vind ze tof, dat is al bijzonder aangezien ik altijd normale sneakers koopquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:17 schreef StijnDa het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die schoenen?
¤ 100,-quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:21 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nou voor betaalt? Waren ¤160 volgens mij toch?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
noooooit doenquote:
Pure wanhoopquote:
Bashen staat altijd vrijquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als GJE dit soort fratsen zou uithalen zou hij direct weer gebasht worden.
Ingame:
Ball Control 82 Crossing 66 Curve 66 Dribbling 87 Finishing 88 Free Kicks 72 Heading 76 Long Passing 67 Long Shots 76 Marking 16 Penalties 71 Short Passing 80 Show Power 84 Sliding Tackle 12 Standing Tackle 26 Volleys 80 Acceleration 90 Agility 81 Balance 58 Jumping 76 Reactions 86 Sprint Speed 91 Stamina 80 Strength 73 Aggression 66 Interceptions 24 Positioning 81 Vision 73
Deze reactie is niet meer origineel, mr: 5 miljoen tradeprofit met enkele discard IF'squote:
Beter proberen te passen en je kansen proberen af te maken, als je aanvallend gaat word je er idd zo uit gecounterdquote:
zo de knettersquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook flink gezakt
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bashen staat altijd vrij
[..]
Deze reactie is niet meer origineel, mr: 5 miljoen tradeprofit met enkele discard IF's
Geeft niet. Ik vond het wel prettig eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry Toef. Ik liet me even gaan, dacht dat het een potje SM was
![]()
Ah okéquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind ze tof, dat is al bijzonder aangezien ik altijd normale sneakers koop.
Wel, lees ff een pagina terug.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
TOTW nog niet bekend, zie niets op de twitter?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Nieuwe TOTW !!!
http://www.ea.com/soccer/(...)off#cH74eZYLnIG9P:pc
SUBS
http://www.ea.com/soccer/(...)off#cH74eZYLnIG9P:pcquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:35 schreef Thorb het volgende:
TOTW nog niet bekend, zie niets op de twitter?
Laat maar, moest refreshen.
zoek het op zeggen ze ook altijd tegen mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Jonnsie het volgende:
IF Matri 8900 open bidIs ie nog iets waard of alleen quicksell materiaal?
True, heb je een punt..quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
zoek het op zeggen ze ook altijd tegen mij
Vorige week voor 15k verkocht, maar zag ze maandag ook allemaal voor 10k gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Jonnsie het volgende:
IF Matri 8900 open bidIs ie nog iets waard of alleen quicksell materiaal?
Verstandige postquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Volgens mij is quicksellen het beste.... Formatie is 4411, positie is CF.... Dus das mooi klot'nquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorige week voor 15k verkocht, maar zag ze maandag ook allemaal voor 10k gaan.
Ligt ook aan de formatie...
Ok deze dusquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:37 schreef wieisboos het volgende:
Ik ga deze team maken strakss
edit oeps foutje
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet team!quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ok deze dus [ afbeelding ]
Lekker snelle cdm's
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb ook nog nieuwe pattas nodig![]()
Welke vinden jullie mooier, ik kom er zelf moeilijk uit.BovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke vinden jullie mooier, ik kom er zelf moeilijk uit.Die onderste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🍆
Je zinnen eindigen de laatste tijd minder op een vraagteken, tot mijn genoegen. Misschien je naam binnenkort veranderen? Of ben je nog van mening dat je je tijd niet op dit forum gaat 'verkloten'?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:36 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Lijkt me wel verstandig. Kijk wat er van ons geworden isquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je zinnen eindigen de laatste tijd minder op een vraagteken, tot mijn genoegen. Misschien je naam binnenkort veranderen? Of ben je nog van mening dat je je tijd niet op dit forum gaat 'verkloten'?
CD schoonmaken al geprobeerd?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde dus net dat nieuwe team uitproberen maar dat kan nu dus niet omdat hij weer vastloopt, zelfs als ik de taal verander
Haha ja dat zal je twijfel wegnemen! Zelf heb ik meestal vans beetje het zelfde model, vandaar me keuze.quote:
Ligt geheel aan je formatie..quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef quer het volgende:
Wie als CAM in mijn serie a team? - heb Boateng al
Emanuelsonquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef quer het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:51 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/3533413/#squad-playerquote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:52 schreef quer het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/3533413/#squad-player
een 4-5-1 dus
wie kan het team afmaken?
neem ogbonna als je een goede snelle verdediger wiltquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nu aant makenDi Natale
Ja die huppelt al ergens rond in mn club. Zijn zo veel goede opties voor, Silvestre ook nog bijv.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef quer het volgende:
[..]
neem ogbonna als je een goede snelle verdediger wilt
Ik heb zelf geen ervaring met Jonathan maar Lichtsteiner speelt bij mij erg fijn. Misschien het proberen waard?quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben ik nu aant makenDi Natale
lijkt me inderdaad een goed idee want lichtsteiner kan heel goed voorzetten geven op cavani danquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:54 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen ervaring met Jonathan maar Lichtsteiner speelt bij mij erg fijn. Misschien het proberen waard?
Mijn backs zul je nooit een voorzet zien geven hoor. Ik speel al bijna nooit op voorzetten, en ik tik altijd sneller dan dat mn backs op zouden kunnen komen. (Heb nooit rust aan de balquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:57 schreef quer het volgende:
[..]
lijkt me inderdaad een goed idee want lichtsteiner kan heel goed voorzetten geven op cavani dan
maar heb je nog een aanbeveling als CAM want suarez past er natuurlijk niet bij en vind di natale een beetje te duur..quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijn backs zul je nooit een voorzet zien geven hoor. Ik speel al bijna nooit op voorzetten, en ik tik altijd sneller dan dat mn backs op zouden kunnen komen. (Heb nooit rust aan de bal)
Ik heb gister met Pastore en Sneijder op CAM gespeeld + Milito op ST, maar dat was net te weinig pace. Dus ik zou sowieso 1 iemand neemen met om en nabij de 85 pace. Oja, Moralez heb ik ook ooit wel eens gehad op cam in 451, speelde heerlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef quer het volgende:
[..]
maar heb je nog een aanbeveling als CAM want suarez past er natuurlijk niet bij en vind di natale een beetje te duur..
Ik neem boateng en sneijder als CAM's en een snelle striker pato. (hij kan nog koppen ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb gister met Pastore en Sneijder op CAM gespeeld + Milito op ST, maar dat was net te weinig pace. Dus ik zou sowieso 1 iemand neemen met om en nabij de 85 pace. Oja, Moralez heb ik ook ooit wel eens gehad op cam in 451, speelde heerlijk
ik vind Hartquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef DuTank het volgende:
Welke keeper uit BPL is eigenlijk de beste?
Statistisch gezien Lloris natuurlijk, maar in de praktijk?
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk om Cavani op 9 te krijgen.
Suarez er naast IF Hamsik er achter? Dan linkerkant BPL doen en rechts Serie A?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ja miss dat t met een snelle ST wel werkt, maar ik had dus 3 lui van 80 pace max en dat werkte niet echtquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef quer het volgende:
[..]
Ik neem boateng en sneijder als CAM's en een snelle striker pato. (hij kan nog koppen ook)
Welke console?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef tuan84 het volgende:
iemand met abn amro die coins verkoopt?
Deze manquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oja, Moralez heb ik ook ooit wel eens gehad op cam in 451, speelde heerlijk
Hugo, je kan dit bouwen?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook een team met Kanu en Kanu ik haal ze alleen de hele tijd door elkaar. Bij corners weet ik ook nooit of mijn cb of cm heeft gescoord. Ze zijn allebei evenalng zelfde kapsel en bijna zelfde stats.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team. Kanu is best een baas op CDM.
Had ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een team met Kanu en Kanu ik haal ze alleen de hele tijd door elkaar. Bij corners weet ik ook nooit of mijn cb of cm heeft gescoord. Ze zijn allebei evenalng zelfde kapsel en bijna zelfde stats.
Pak achterin veron en Fuentes spelen bij mij echt meesterlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ok deze dus [ afbeelding ]
Lekker snelle cdm's
Welke vinden jullie mooier, ik kom er zelf moeilijk uit.LacostjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel nice uit.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hugo, je kan dit bouwen?
[ afbeelding ]
Fuentes is 1,70 en hij heeft de stats van een LB/RB, niet van een CBquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Pak achterin veron en Fuentes spelen bij mij echt meesterlijk
Haha, heb ik met Kanu en Lukaku, die zien er ook bijna hetzelfde uit. Ben nu maar gaan letten op rugnummersquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een team met Kanu en Kanu ik haal ze alleen de hele tijd door elkaar. Bij corners weet ik ook nooit of mijn cb of cm heeft gescoord. Ze zijn allebei evenalng zelfde kapsel en bijna zelfde stats.
haha dat wist ik niet!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit.
Maar wou IF klose samen met cavani haha.
Welke vinden jullie mooier, ik kom er zelf moeilijk uit.BovensteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Nouja, wil je standaardschoenen of schoenen die je niet vaak ziet?quote:
Weet je wat ik zet Fuentes wel in het midden want hij kan goed koppen 81 jumping! thxx voor de tipquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Pak achterin veron en Fuentes spelen bij mij echt meesterlijk
quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet je wat ik zet Fuentes wel in het midden want hij kan goed koppen 81 jumping! thxx voor de tip
Hij zal Moralez wel kloppen in de lucht jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Weet je wat ik zet Fuentes wel in het midden want hij kan goed koppen 81 jumping! thxx voor de tip
Hij is wel een baasquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook dat moet lukken!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit.
Het 2e heeft natuurlijk iets de voorkeur, maar ik ga liever voor een mooie schoen die je vaker ziet dan een minder mooie die wel origineel is.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nouja, wil je standaardschoenen of schoenen die je niet vaak ziet?
Die is wel ff nice man!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:21 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ook dat moet lukken!
Zo iets dan?
[ afbeelding ]
De eerste schoen zie je niet vaak en is imo nog mooier ook. Keuze gemaakt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het 2e heeft natuurlijk iets de voorkeur, maar ik ga liever voor een mooie schoen die je vaker ziet dan een minder mooie die wel origineel is.
Alleen is Reus LM wel duuuuuúr!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die is wel ff nice man!
Ga ik sowieso maken na de crash
Ja reus is inderdaad behoorlijk duur,maar wel een eckte eckte BOSSquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Alleen is Reus LM wel duuuuuúr!
Je zou ook Schurrle kunnen gebruiken
maar die is er al toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die is wel ff nice man!
Ga ik sowieso maken na de crash
Haha ja makkelijk spreken voor jou, maar er waren er 2 hier voor de eerste schoen en 2 voor de tweede.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
De eerste schoen zie je niet vaak en is imo nog mooier ook. Keuze gemaakt.
lijkt heel erg op mijn teamquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk team. Kanu is best een baas op CDM.
Haar mening is het belangrijkst natuurlijk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja makkelijk spreken voor jou, maar er waren er 2 hier voor de eerste schoen en 2 voor de tweede.
Ik neig wel iets meer richting de eerste ondertussenZal straks mijn vriendin even vragen als ze terug is van werk
Na die van mij ja, ik moet er mee rondlopenquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haar mening is het belangrijkst natuurlijk.
Goedkoop inkopen en voor meer verkopen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft iemand nog goede trading tips voor me zodat ik eens een keer boven de 100k uitkom?
Doe dan:quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit.
Geen pakjes kopen als je eindelijk wat kapitaal hebt.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft iemand nog goede trading tips voor me zodat ik eens een keer boven de 100k uitkom?
Wat dacht je van dezequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:27 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Doe dan:
If klose, if reus op links en dan wat duitsers er omheen
zelfde, maar met Proto, Molins, Bruls en de IF van Bentekequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, geen idee.Hoe ziet jouwe eruit?
Volg gewoon het topic, en je ziet de tradingtips voorbij vliegen. Eergisteren avond veel posts hier van mensen die goedkoop trainingskaartjes (player en team fitness) , formatiekaartjes, contracten etc goedkoop binnenhaalden. Vanavond komen er weer veel kaarten op de markt, dus kies iets uit, en ga gewoon als een mongool de open bids aan.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:26 schreef DaggerOne het volgende:
NIF is een vd beste spitsen uit het spel, hij is een echte aanvaller. Als LM maak je daar veel te weinig gebruik vanquote:
redelijk onopvallend nog, maar pas een paar potjes gespeeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Richting discardDus rond de 15k. Er worden ziek veel packs geopend
Tim hoe is IF Nong?
Dus dan zou Schurrle beter zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF is een vd beste spitsen uit het spel, hij is een echte aanvaller. Als LM maak je daar veel te weinig gebruik van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |