PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
En de 'nr. 10' positie dan? Wordt met beide niet opgevultquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zou ik 4-3-3 doen. Of 4-3-2-1.
Lex Mullerquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179747 Ben het voor een keer over het meeste wel eens met die kerel
Hij wil 6 miljoen aan pakjes uitgevenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is lexie weer de big spender aan het uithangen?
Pokert ie ook nog weleens?
Ja dat denk ik normaal ook maar hier heeft hij wel gelijk. Tot hij over RVP en Nederland begint, daar draaft ie beetje doorquote:
ja nu volgens mij op pca bahamasquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is lexie weer de big spender aan het uithangen?
Pokert ie ook nog weleens?
Dat is wel vetquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
ja nu volgens mij op pca bahamas
Ah oke, gelukkigquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
Maar hoe kan dat team nog een stuk beter dan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
tevens heeft hij ook gelijk over RVP
Geen Eliasquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:06 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1860864/
TOTY Alonso , David Silva ipv Tevez en TOTY Ronaldo + TOTY Messiquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat team nog een stuk beter dan?
Niet denk ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat team nog een stuk beter dan?
Das dan jammer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:10 schreef Spoortie het volgende:
Maar, een Real Madrid team, 4-3-2-1 en 4-3-3 hebben geen 'nummer 10' positie
kan weer niet met die rechterkant zoietsquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet denk ikof Messi en Falcao voorin en Iniesta Cam
Speel een systeem zonder RB, anders moet je Arbeloa opstellenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:10 schreef Spoortie het volgende:
Maar, een Real Madrid team, 4-3-2-1 en 4-3-3 hebben geen 'nummer 10' positie
Hmm, misschien dan maar wel zonder Arbeloa spelen :pquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speel een systeem zonder RB, anders moet je Arbeloa opstellen
Waarom perse een Real team? Maak gewoon een Liga BBVA team met veel Real spelers aangevuld met anderen op de zwakkere plekken van Realquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:12 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Hmm, misschien dan maar wel zonder Arbeloa spelen :p
Nee, want we wonen niet in een flat.quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je denkt 'WAT EEN LUCHT!!", de beneden buren zijn iets aan het maken met heel veel knoflook erin en dat soort troep.
Tjaahquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
Is het aannemelijk dat mensen hun TOTY verdedigers gaan dumpen om zo coins te hebben voor de middenvelders?
Ja, dat kan ook. Maar in principe heeft Real weinig zwakke plekken natuurlijk. :pquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarom perse een Real team? Maak gewoon een Liga BBVA team met veel Real spelers aangevuld met anderen op de zwakkere plekken van Real
Dat is juist het mooie van UT, anders kun je beter H2H met Real spelen.. kan Ronaldo ook gewoon in 4-2-3-1.
Hmz, je zit met Toure inderdaadquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan weer niet met die rechterkant zoiets
Ja, de prijzen gaan vanavond nog meer dalenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:14 schreef Zhano het volgende:
Is het aannemelijk dat mensen hun TOTY verdedigers gaan dumpen om zo coins te hebben voor de middenvelders?
Ik woon in een massoinettewoning, 3 verdiepingen hoog, ik heb verdieping 2 en 3 maar de beneden buren hebben maar 1 verdieping, wel een hele grote woonkamer. Maar goed, het begint aardig te ruiken hier binnen van die lucht van benedenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, want we wonen niet in een flat.
Njah, aan de andere kant gaan die defenders uit packs. Normaal stegen dan altijd de prijzen, maar in FUT13 is het soms anders. De hele economie is verstoordquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan vanavond nog meer dalen
Hopelijk is mijn trade pile dan leeg ..quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de prijzen gaan vanavond nog meer dalen
Wnr blopsen ?quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hopelijk is mijn trade pile dan leeg ..
Ik ben blij als dit straks weer over is al komen de UPs binnenkort ook. Straks eerst maar even het TOTW bekijkenquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, aan de andere kant gaan die defenders uit packs. Normaal stegen dan altijd de prijzen, maar in FUT13 is het soms anders. De hele economie is verstoord
Misschien dat ie IF Lucas rm doet, Luiz rcb, Toure rcm. mata cam en Balo/aguero spitsquote:
Als die een UP gaat krijgenquote:
Hopelijk Guilavoguiquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben blij als dit straks weer over is al komen de UPs binnenkort ook. Straks eerst maar even het TOTW bekijken
En Tottenham wilt Sneijder.quote:
Mata is alleen kutquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
@vdm
[ afbeelding ]
[..]
Tottenham is net met Belhanda in gesprek gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |