Sukkelquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:09 schreef EcstaticZero het volgende:
voor 2 a 3 jaar terug was het een algemeen scheldwoord en nu is het alsof je een moord pleegt
Maar het antwoord was jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:11 schreef EcstaticZero het volgende:
[..]
dat was niet de vraag of ik een sukkel ben of niet
onder veel jongeren is (was) het wel een veel geaccepteerd woord.. michien de ouderen niet maar de 14 tot 18 jarigen zeker welquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:12 schreef Trebo het volgende:
Als je 3 of 4x per dat woord gebruikt wel.
Kanker is nooit een geaccepteerd scheldwoord geweest en wordt over het algemeen gebruikt door de sociaal zwakkeren onder ons.
steen is focking goedquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:12 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Maar het antwoord was ja
Trouwens Steen
Ach, op een gegeven moment krijgt iedereen er (indirect) wel mee te maken. Dan is dat ook weer over.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:16 schreef EcstaticZero het volgende:
[..]
onder veel jongeren is (was) het wel een veel geaccepteerd woord.. michien de ouderen niet maar de 14 tot 18 jarigen zeker wel
das waarquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment krijgt iedereen er (indirect) wel mee te maken. Dan is dat ook weer over.
klopt heb in een ver verleden wel eens een ban gehad op fok onder de naam oompie koerierquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef Hugh_Myron het volgende:
Volgens mij wordt er nu geband hiero voor het gebruik ervan. Beetje vreemd, daar je wel gewoon mag schelden met andere ziekten.
altands niet op fokquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:18 schreef EcstaticZero het volgende:
[..]
das waar
maar veel jongeren blijven ermee doorschelden
ik heb zelf ook een oom die eraan is overleden maar ik scheld er soms ook mee
Hoezo? Heb genoeg gekanker meegemaakt, maar als normaal weldenkend mens (quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ach, op een gegeven moment krijgt iedereen er (indirect) wel mee te maken. Dan is dat ook weer over.
dan zou geen enkel scheldwoord geaccepteerd moeten zijn vind ikquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:12 schreef Trebo het volgende:
Als je 3 of 4x per dat woord gebruikt wel.
Kanker is nooit een geaccepteerd scheldwoord geweest en wordt over het algemeen gebruikt door de sociaal zwakkeren onder ons.
Prima, hierin verschillen we dan van meningquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:39 schreef John5 het volgende:
[..]
Hoezo? Heb genoeg gekanker meegemaakt, maar als normaal weldenkend mens () kan ik schelden los zien van een ernstige ziekte.
Het is gewoon het lange-tenen klimaat waarin we leven, mensen willen graag gekwetst en zielig doen.
Nou, er zit wel verschil tussen scheldwoorden en scheldwoorden. Kanker klinkt zo hard en heeft voor veel mensen een diepe betekenis.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:47 schreef wuuht het volgende:
[..]
dan zou geen enkel scheldwoord geaccepteerd moeten zijn vind ik
Je weet helemaal niet of de woorden die jij net opnoemde voor sommige mensen minder betekenen dan kankerquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou, er zit wel verschil tussen scheldwoorden en scheldwoorden. Kanker klinkt zo hard en heeft voor veel mensen een diepe betekenis.
Godver, tering of tyfus is veel minder confronterend.
wees niet zo'n jankbalquote:Op woensdag 9 januari 2013 02:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
En wederom heeft een sociaal zwak medemens zich gemeld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wees niet zo'n jankbalhet is niet dat op het moment dat je kanker zegt dat iemand spontaan kanker krijgt
Enkel omdat tyfus en tering in nederland niet echt meer voorkomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou, er zit wel verschil tussen scheldwoorden en scheldwoorden. Kanker klinkt zo hard en heeft voor veel mensen een diepe betekenis.
wie zegt dat ik daarmee scheld dan? Dat jij nou mentaal zo zwak bent dat je gaat janken om een woord hen ik niets me te makenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
En wederom heeft een sociaal zwak medemens zich gemeld.
Nuff said.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wie zegt dat ik daarmee scheld dan? Dat jij nou mentaal zo zwak bent dat je gaat janken om een woord hen ik niets me te maken
dat slaat nergens op, je hebt niet eens argumentenquote:
Lees het topic nog maar even door.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat slaat nergens op, je hebt niet eens argumenten
je zegt enkel 'nuff said' als een kind van 5 en 'nog een zwakzinnige meld zich' wat erg hypocriet is, wat als zwakzinnig voor mij zou zijn als scheldwoord als kanker voor jou?quote:
^^ reikt Trebo z'n argument.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zegt enkel 'nuff said' als een kind van 5 en 'nog een zwakzinnige meld zich' wat erg hypocriet is, wat als zwakzinnig voor mij zou zijn als scheldwoord als kanker voor jou?
Daar zullen gelovigen zich niet zo in kunnen vinden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Eh, "aidslijer" en "teringhoer" algemeen geaccepteerde scheldwoorden?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:43 schreef yavanna het volgende:
[..]
Daar zullen gelovigen zich niet zo in kunnen vinden.
Hé homo, aidslijer, teringhoer, maar drie van de vele scheldwoorden die nog veel in gebruik zijn, maar het is geen ''algemene'' potentieel dodelijke ziekte, dus ''het mag''.
Om nog maar niet te spreken over vloeken of andere uitspraken. "" Jezus kijk eens uit man, ik schrik mij haast een hartaanval''. Leuk voor alle hartpatiënten. Maar die lijden niet zo zichtbaar en zijn vaak lekker snel dood en uit het zicht, dus ''het mag''.
''Ik schrik mij dood ( WAT?!, weet je wel hoeveel mensen er doodgaan door het intreden van de dood?! ) Maar dode mensen kom je niet zo snel tegen op straat, dus ''het mag''.
Mensen en hun hypocriete gelul..
Zo kun je alles wel weg redeneren. "Oh, ik mag niet met m'n vinger in m'n neus zitten, dat is onfatsoenlijk? Jij zit met je vinger aan je kin, dat is net zo goed een lichaamsdeel."quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:55 schreef 1299 het volgende:
Mensen die zichzelf verheven achten omdat ze niet met kanker schelden, maar wel allerlei andere verbale uitingen doen waar mensen zich evengoed aan kunnen storen
Dit klopt wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:07 schreef Compoantje het volgende:
Met kanker schelden is iets voor mooiboys met swag, yolo figuren, Marokkanen en andere sociaal afgeschreven figuren in het onderste van de Nederlandse samenleving.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2013 03:07 schreef Compoantje het volgende:
Met kanker schelden is iets voor mooiboys met swag, yolo figuren, Marokkanen en andere sociaal afgeschreven figuren in het onderste van de Nederlandse samenleving.
Onder andere mijn broertje, en te lokale tuigmarokkanen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |