Heb je de goedkope al eens getest? Maakt 'ie te veel lawaai?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Een nieuwe 55-250 is niet goedkoper (die met de stille motor dan en wil die wel vanwege het filmen), sterker nog: die is 2x zo duur als die 75-300 van Marktplaats...
IS maakt ook lawaai hequote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Een nieuwe 55-250 is niet goedkoper (die met de stille motor dan en wil die wel vanwege het filmen),
Nee, maar die andere schijnt echt stiller te zijn en de autofocus ook beter. Lees het is verschillende reviews en bij filmen wordt dan wel echt die met stille motor aangeraden.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Heb je de goedkope al eens getest? Maakt 'ie te veel lawaai?
Die reviews boeien me niet, ik heb die lens zelf! Het is je al vaker gezegd, ga nou niet zo op die reviews af maar probeer het gewoon zelf uit. Is 'ie stil genoeg hou je 150 euro in je zak, is 'ie niet stil genoeg koop je die dure.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:42 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Nee, maar die andere schijnt echt stiller te zijn en de autofocus ook beter. Lees het is verschillende reviews en bij filmen wordt dan wel echt die met stille motor aangeraden.
De versie zonder de stille motor? Wel met IS?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die reviews boeien me niet, ik heb die lens zelf! Het is je al vaker gezegd, ga nou niet zo op die reviews af maar probeer het gewoon zelf uit. Is 'ie stil genoeg hou je 150 euro in je zak, is 'ie niet stil genoeg koop je die dure.
on a less serious note: word je zelf nou niet een klein beetje moe van dat eeuwige getwijfel?
Nee maar ze heeft USM nodig ivm filmen hequote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
[..]
ik heb ook altijd oorkappen op als ik foto's maak
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Welke camera heb je eigenlijk? Je wilt een stille motor voor het filmen maar waarom? Als je continues focus hebt zul je dat altijd horen als ie scherpstelt, USM of niet. En anders moet je handmatig focussen tjdens filmen of op de focusknop drukken waardoor je beeld even onbruikbaar wordt.
Verder wil je als je filmt een microfoon op je camera bevestigen zodat als je de juiste microfoonhouder hebt de motor en de IS niet meer hoort.
De Canon 600D. Omdat ik zo min mogelijk lawaai wil tijdens het filmen, de omgevingsgeluiden kunnen al irritant genoeg zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Welke camera heb je eigenlijk? Je wilt een stille motor voor het filmen maar waarom? Als je continues focus hebt zul je dat altijd horen als ie scherpstelt, USM of niet. En anders moet je handmatig focussen tjdens filmen of op de focusknop drukken waardoor je beeld even onbruikbaar wordt.
Verder wil je als je filmt een microfoon op je camera bevestigen zodat als je de juiste microfoonhouder hebt de motor en de IS niet meer hoort.
Is inderdaad vanwege het filmen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee maar ze heeft USM nodig ivm filmen he
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
[..]
De Canon 600D. Omdat ik zo min mogelijk lawaai wil tijdens het filmen, de omgevingsgeluiden kunnen al irritant genoeg zijn.
Hoe bedoel je dat van die microfoon?
Hoe erg is dit aan te raden tijdens het filmen en welke microfoon zou dan een goede keuze zijn? Wel een beetje aan het budget gedacht.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef Flipmoehoe het volgende:
help! ik zie er zo weer 2 nieuwe topics aankomen
Oke, zal ik een keer iets van jullie aannemen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik raad je aan eerst eens een lens te kopen en je daarna druk te maken over andere dingen.
Die heb ik, ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:47 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
De versie zonder de stille motor? Wel met IS?
Probeer het nou gewoon eerst eens zelf!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:53 schreef Susanne2611 het volgende:
Hoe erg is dit aan te raden tijdens het filmen en welke microfoon zou dan een goede keuze zijn? Wel een beetje aan het budget gedacht.
Waarom denk jij dat jij dat nodig hebt?quote:Er werd me ergens anders ook nog een externe flitser aangeraden, in hoeverre raden jullie dit aan?
Is niet uwa op APSquote:Op woensdag 11 december 2013 10:56 schreef over_hedge het volgende:
mmm ik kan nu deze kopen (tweedehands): http://www.camerashop.nl/(...)dium=pricecomparison
Dit lijkt mij ook wel een erg goede voor op vakantie.
Oke, die afkortingen zeggen me dan weer niks.quote:
ultra wide angle (of wide angle). APS is de 1.6 crop die je heb. Ik denk toch echt dat de 17-40 een goede lens voor je is. Ik vond 'm in Schotland ideaal:quote:Op woensdag 11 december 2013 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke, die afkortingen zeggen me dan weer niks.Wat betekent het?
Mooie fotos! maar ik kan die lens inclusief een camera kopen met een zo goed als nieuwe camera, minder dan 100 clicks. voor 2200. Dus twijfel wel. Zou zelfs nog die deal kunnen nemen en dan de lens apart door verkopenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ultra wide angle (of wide angle). APS is de 1.6 crop die je heb. Ik denk toch echt dat de 17-40 een goede lens voor je is. Ik vond 'm in Schotland ideaal:
[ Flickr Photoset ]
Welke camera?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mooie fotos! maar ik kan die lens inclusief een camera kopen met een zo goed als nieuwe camera, minder dan 100 clicks. voor 2200. Dus twijfel wel. Zou zelfs nog die deal kunnen nemen en dan de lens apart door verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |