Ik ook. Volgens verkoopmedewerkster en ook B. kleurde ie goed bij mijn baardje...;quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef AnneX het volgende:
Benieuwd naar de bril int echie van golfer.
Ik heb het er wel voor over. Zeker als je weet dat je nog een leadzangpartij erbij krijgt van TAFNAB.quote:Vind je 8,50 té gek, Bluessie? Voor de grote zaal en band ?
Dan nog een eurie voor de jas. Administratiekosten. Verwerkingskosten. Linkjeskosten. Kosten vanwege de diverse typen kosten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Nou het was eerst 7 euro voor de kleine zaal, dus op zich valt het wel mee misschien.
Maar we zijn gewoon niet zó goedMaar ach als men het er voor over heeft, wij zingen de sterren wel
Morgenavond mn ademhaling leren beheersen in het liedje met behulp van de VC
Goed idee, tandarts aanvullende verzekering is vaak ca. 100 EUR met maximale vergoeding 300 EUR. Keertje op controle is 40 EUR. Zoiets....quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:17 schreef AnneX het volgende:
Adem-loos ... stemcoach![]()
Mantelzorg:
Ookee, in overleg besloten om morgen de (duurste) tandverzekering op te zeggen na even doorrekenen.![]()
Een dag afgesproken om de achterstallige admin. van maanden door te nemen![]()
En ook maar bedacht, dat de teevee van 15 jaar oud vervangen gaat worden ( is een verrassing) .
Kan bekostigd worden van de TA verzekering ftf![]()
Heerlijk gegetenen de sinasappeltaart was wéer heerlijk. (Zoet én bitter, als het leven zelf...)
Welterusten
Zo, 460 EUR per jaar voor maximaal 1000 EUR vergoeding.... tenzij je hele slechte tanden hebt of regelmatig Badr Hari tegenkomt, is dat niet zo'n handige aanvullende verzekering.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:48 schreef AnneX het volgende:
Steer: het was de duurste ta verzekering van 38 / maand voor max 1000 / jaar
vergoeding.![]()
Daar kun je dus een tv voor kopen, bij wijze van...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo, 460 EUR per jaar voor maximaal 1000 EUR vergoeding.... tenzij je hele slechte tanden hebt of regelmatig Badr Hari tegenkomt, is dat niet zo'n handige aanvullende verzekering.
Geen wonder dat mensen altijd zeggen dat je zoveel kunt besparen door over te stappen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
'Nieuwe' tablet binnen. Archos arnova 7h g3. Kan alleen nog geen werkende facebook app vinden. Steer?
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Den_Haag het volgende:
'Nieuwe' tablet binnen. Archos arnova 7h g3. Kan alleen nog geen werkende facebook app vinden. Steer?
Goed hoor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeee Booorrriiiiiszzzzzzz
Wie geht's?
Ik heb geen max. vergoedingquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee, tandarts aanvullende verzekering is vaak ca. 100 EUR met maximale vergoeding 300 EUR. Keertje op controle is 40 EUR. Zoiets....
Sterker nog: veganistisch - dus helemaal zonder wat voor dierlijke producten dan ook.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:12 schreef z80 het volgende:
[..]
enkel zonder keu of geheel zonder vlees?
Bus-, benzine-, parkeerkostenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:21 schreef borisz het volgende:
Dan nog een eurie voor de jas. Administratiekosten. Verwerkingskosten. Linkjeskosten. Kosten vanwege de diverse typen kosten.
Probeersel. Ik vind het vooral wel een charmant initiatief: http://www.veganchallenge.nl/quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Is het een probeersel Mini, of wil je echt zo gaan eten voortaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |