Vaak is de echte oorzaak van dat zo'n beertje kinderachtig/gay gevonden wordt de gevoelens die bovenkomen van heimwee en verlangzucht naar beertjes en tijden waarin je nog met beertjes kon slapen. (kindertijd)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, knuffeltje in je bed is wel gewoon schattig...
Denk niet dat dames daar erg opgewonden van worden ofzo.
Maar fuck dat, als jij een beertje wilt dan moet jij een beertje nemen en er trots op zijn dat je geen mietje bent dat zich daar iets van aantrekt.
Wat liefquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMaar bij mij eigenlijk om dezelfde reden als TS: dat ding heb ik vroeger gebruikt om mezelf te troosten en daar dient ie nu eigenlijk nog steeds voor. Na al die jaren werkt nog steeds niks beter dan dat stomme beest
Dit is dan ook wel waarheid.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:56 schreef teknomist het volgende:
Ik zou wel oppassen, TS, want het is een hellend vlak, voor je het weet heb je een luier fetisj.
[ afbeelding ]
Uiteraard, iedereen moet doen waar -ie zich bij gelukkig/comfortabele voelt maar de kans dat je zo chicks scoort is wel nihil.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:59 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit is dan ook wel waarheid.
Deze meneer voelt zich waarschijnlijk weer helemaal baby/kind.
''Heerlijk, dit gevoel!'' zal hij telkens wel denken.
Ondertussen wordt hij wel door de massa uitgelachen, en da's natuurlijk ook niet gek.
Bedenk je dus wel even wat belangrijk is en wat niet. Jij hebt de vrijheid om te doen wat je wilt.
Dan verberg je dat beest toch? En je hoeft niet luidkeels uit te dragen dat je er één hebt toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen moet doen waar -ie zich bij gelukkig/comfortabele voelt maar de kans dat je zo chicks scoort is wel nihil.
Onzin.. Hij neemt de knuffel (neem ik aan) toch niet mee op een date e.d.... Dat ziet zo'n meisje dan later wel een keer, en het lijkt me sterk dat als ze hem al leuk vindt dat ineens hét struikelblok zou zijn.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen moet doen waar -ie zich bij gelukkig/comfortabele voelt maar de kans dat je zo chicks scoort is wel nihil.
ik zit liever lekker in mijn vel dan dat er 'chicks' op mij geilenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Of hij verbergt dat beest in een kast ofzo elke ochtendquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onzin.. Hij neemt de knuffel (neem ik aan) toch niet mee op een date e.d.... Dat ziet zo'n meisje dan later wel een keer, en het lijkt me sterk dat als ze hem al leuk vindt dat ineens hét struikelblok zou zijn.
Als je lekker in je vel zit gaan er vanzelf 'chicks' op je geilen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
ik zit liever lekker in mijn vel dan dat er 'chicks' op mij geilen![]()
Maar ik ga het denk ik toch doen. Kijken of ik een lieve kan vinden
Gewoon doen iddquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Ach in het begin kun je dat nog wel doen, maar ik denk dat je er beter eerlijk over kunt zijn en er zelf een grapje over kunt maken dan het proberen te verbergen. Het is niks om je voor te schamen, zeker niet tegenover je vriend/vriendin lijkt me.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of hij verbergt dat beest in een kast ofzo elke ochtend
Pics van je zus knuffel straksquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Ik kan het toch zeggen want ben anoniem; ik heb ook één knuffel met een naam.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef inhetvliegtuigoverdezee het volgende:
[..]
Hij is 15 he? Niet 25quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach in het begin kun je dat nog wel doen, maar ik denk dat je er beter eerlijk over kunt zijn en er zelf een grapje over kunt maken dan het proberen te verbergen. Het is niks om je voor te schamen, zeker niet tegenover je vriend/vriendin lijkt me.
O ja, nou ja als ie 'm over 10 jaar nog heeft dan kan ie m'n post nog eens lezenquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is 15 he? Niet 25![]()
Ik denk niet dat er voorlopig samen overnacht gaat worden of dat hij zijn knuffel nodig zal hebben als dat onverhoopt wel zo is..
Oja, trouwens. Toevallig de documentaire 'The 15 Stone Babies' gezien?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja, nou ja als ie 'm over 10 jaar nog heeft dan kan ie m'n post nog eens lezen
Maar een man met knuffel is wel anders dan een vrouw met knuffel moet ik TS meegeven.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:15 schreef Franknfurter het volgende:
Gewoon doen, ik vind het juist leuk als iemand gewoon eerlijk is in wat ie wil. Mijn ex had drie knuffelschapen in bed liggen, gewoon omdat ze ze leuk vond. Als ik er dan was gingen ze gewoon het bed uit en als ik weg was weer erin. Niks vreemds aan. Heb zelfs wel eens met een knuffel én mn ex geslapen, die knuffel heeft gewoon de perfecte knuffelafmeting
Knap uitziende meisjes hebben vaak zoiets van: ''Ik zie er knap uit, dus ik mag géén knuffel'' Volgens mij hebben minder knap-uitziende meisjes vaak een knuffel.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:10 schreef Mignon het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Ik kan het toch zeggen want ben anoniem; ik heb ook één knuffel met een naam.De weinig mensen die het weten maken wel eens grappen maar meer ook niet. Alleen ik denk dat het voor een jongen wel anders ligt, misschien?
WTF?? Wat is dit nou weer voor rare theorie? En andersom lijkt me logischer trouwens (al geloof ik daar ook geen drol van)quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Knap uitziende meisjes hebben vaak zoiets van: ''Ik zie er knap uit, dus ik mag géén knuffel'' Volgens mij hebben minder knap-uitziende meisjes vaak een knuffel.
Die hebben toch iets meer schijt aan hun imago jegens jongens. En daar is niets mis mee.
Ook niet heel vreemd volgens mijquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:22 schreef littledrummergirl het volgende:
ik knuffel met mn tweede kussen als mn vriend er niet is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |