abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:46:50 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121333734

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

Datingsites
Alternatief Daten
Badoo
E-Matching
FOK! Fotoboek
Friendscout24
Knuz
Lexa
next·lover
OKcupid
Pepper
Paiq
Parship
Relatieklik
Relatieplanet
Singlesplace
Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuw jaar, nieuwe kansen! Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters

rush.jpg fokkerstman.jpg avatar.jpg 3tDdv.gif light-beam.jpg stanger_img.jpgfok2.jpg Jemaineintense.jpg spnsmall.jpg DOTT2_small.gif naamloos1.JPG burn-out1.jpg IanUI.jpg Untitled-1.jpgbill.JPGmorera.jpgfok_kers.jpgfok_usericon1.gif

Poll: Wat vind jij de beste/leukste datingsite
FOK! (FoBo)
Paiq
Relatieplanet
Alternatief daten
Badoo
E-matching
Lexa
Pepper
OKcupid
Parship
Yellowdate
Alternatief daten
Next lover
Friendscout24
Overige
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:48:42 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121333819
Staat vrij open..... Dat kan een leuke date worden :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121333905
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik stel me niet meteen helemaal open en das bij (online) daten soms best lastig.
Toch lees je vaak genoeg in dit topic dat dat juist goed zou (kunnen) zijn, als in: bij online daten zou het goed zijn omdat je dan geen zestig pagina's met elkaar vol gaat zitten kletsen maar zo snel mogelijk afspreekt en maar ziet hoe het in het de praktijk klikt, en bij de daadwerkelijke date zou het goed zijn omdat het bij zo'n eerste date handig kan zijn om niet meteen de diepte in te gaan maar gewoon op een ontspannen manier met elkaar te kletsen over runderen en hun kroost.

Geen idee wat nu eigenlijk wel of niet werkt :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:52:43 #4
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121334015
Nou ja, mijn ex had een paar keer online gedate en haar ervaring was ook om eigenlijk z.s.m. af te spreken, misschien een avondje chatten maar dan gewoon einde van de avond (als het klikt) een datum prikken...
Maar da's haar ervaring... ik heb 1 ervaring en die was met haar, dus zat vrij snel op een terras aan het bier 8-)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_121334162
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
Nou ja, mijn ex had een paar keer online gedate en haar ervaring was ook om eigenlijk z.s.m. af te spreken, misschien een avondje chatten maar dan gewoon einde van de avond (als het klikt) een datum prikken...
Maar da's haar ervaring... ik heb 1 ervaring en die was met haar, dus zat vrij snel op een terras aan het bier 8-)
Ach ja, ik heb met het dusdanig uitgebreid tikken van berichten naar elkaar dat er een ware roman is ontstaan alvorens er een ontmoeting plaats vindt zowel een positieve als een negatieve ervaring, dus het kan daadwerkelijk alle kanten op.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 23:37:43 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121336064
ja ik zit met een probleem. Toch ben ik niet helemaal tevreden!
Paiq is niet geheel mijn ding dus, daar ben ik achter.

Welke site kan ik redelijk veel doen zonder betalen?
Miss als proef weekje weet ik veel.

Ik kan het niet uitstaan dat het kennelijk niks voor mij is, en anderen wel.
Miss zit ik toch fout?

Dus iemand tips?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_121336336
Ik heb nu een meisje dat overduidelijk te graag wilt. Ze is leuk, maar legt haar punani werkelijk op een presenteerblaadje. :') Echt dat needy gedrag, geen aantrekkelijke eigenschap.
pi_121338099
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb nu een meisje dat overduidelijk te graag wilt. Ze is leuk, maar legt haar punani werkelijk op een presenteerblaadje. :') Echt dat needy gedrag, geen aantrekkelijke eigenschap.
Ben je gay of een vrouw of zo? Want als ze echt zo leuk was had je haar al liggen batsen i.p.v. hier te lopen "klagen"...
  woensdag 9 januari 2013 @ 00:45:33 #9
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_121338613
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:43 schreef Craptacular het volgende:
Jij date toch met meerdere dames tegelijk? Geen haar beter dus ;)
pi_121341023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 00:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij date toch met meerdere dames tegelijk? Geen haar beter dus ;)
Ja, maar je moet niet denken dat hij dan zn Japie Krekel op een presenteerblaadje legt hoor. SMACHTEN moeten ze! }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 januari 2013 @ 07:29:57 #11
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121341225
:') oh noes ze wilt te graag. stoer verhaal man.

en sinds wanneer is het 'needy' als iemand je graag wilt?
WFPB!
  woensdag 9 januari 2013 @ 07:30:02 #12
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121341227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 06:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, maar je moet niet denken dat hij dan zn Japie Krekel op een presenteerblaadje legt hoor. SMACHTEN moeten ze! }:|
Deze post heeft waarschijnlijk een grote kern van waarheid.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 9 januari 2013 @ 07:34:00 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_121341252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 07:29 schreef Dizorn het volgende:
:') oh noes ze wilt te graag. stoer verhaal man.

en sinds wanneer is het 'needy' als iemand je graag wilt?
Ik lees het regelmatig hoor. Vrouwen zijn leuk als ze graag willen, want dan kan je ze makkelijk overhalen tot wat nachtjes plezier. Maar stiekem willen mannen toch een wat minder promiscue vrouw als moeder van de kinderen, dus als serieus datemateriaal is het niet gewenst.

Nu is natuurlijk wel de vraag wat craptacular zoekt in een date.
En is ze needy (onzeker, aan- en afhankelijk) of legt ze d'r punani op tafel (plat gezegd sletterig, leuk als scharrel maar verder niets)?
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:35:12 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121341824
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef ook_gek het volgende:
ja ik zit met een probleem. Toch ben ik niet helemaal tevreden!
Paiq is niet geheel mijn ding dus, daar ben ik achter.

Welke site kan ik redelijk veel doen zonder betalen?
Miss als proef weekje weet ik veel.

Ik kan het niet uitstaan dat het kennelijk niks voor mij is, en anderen wel.
Miss zit ik toch fout?

Dus iemand tips?
Ben idd ook benieuwd. Same problem.
pi_121341842
Quoten gaat schijnbaar niet.

Ook_gek: Waarom betaal je niet gewoon even twee tientjes voor iets om te kijken of het iets voor je is? Voor een dubbeltje op de eerste rang gaat niet.
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:37:57 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121341861
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
[quote][i
matige post Myst :N
pi_121341902
Quoten gaat niet, dan verminkt hij de hele post. Ik krijg ook heel vaak de melding dat ik niet de rechten heb om in een topic te posten. Heel raar.
  woensdag 9 januari 2013 @ 08:43:26 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121341932
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
Quoten gaat niet, dan verminkt hij de hele post. Ik krijg ook heel vaak de melding dat ik niet de rechten heb om in een topic te posten. Heel raar.
Even ergens melden? Ben je er misschien zo vanaf. (zie DM)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cue_ op 09-01-2013 09:06:55 ]
pi_121342193
Ik heb geprobeerd een topic te openen in BUG, maar dat staat hij me niet toe :') Foutmelding.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:03:05 #20
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121342281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef Capstan het volgende:

[..]

Toch lees je vaak genoeg in dit topic dat dat juist goed zou (kunnen) zijn, als in: bij online daten zou het goed zijn omdat je dan geen zestig pagina's met elkaar vol gaat zitten kletsen maar zo snel mogelijk afspreekt en maar ziet hoe het in het de praktijk klikt, en bij de daadwerkelijke date zou het goed zijn omdat het bij zo'n eerste date handig kan zijn om niet meteen de diepte in te gaan maar gewoon op een ontspannen manier met elkaar te kletsen over runderen en hun kroost.

Geen idee wat nu eigenlijk wel of niet werkt :P
Nou, dit dus (een beetje). Wij hebben achteraf denk ik te lang gemaild, waardoor de 'veilige' onderwerpen om zo'n eerste date een beetje ontspannen te laten verlopen al voor een groot deel op waren. En om dan meteen na 5 minuten een heel zwaar gesprek te gaan voeren...
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:04:24 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121342314
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:36 schreef Mystikvm het volgende:
Quoten gaat schijnbaar niet.

Ook_gek: Waarom betaal je niet gewoon even twee tientjes voor iets om te kijken of het iets voor je is? Voor een dubbeltje op de eerste rang gaat niet.
Nou ik wil even kijken of de site op zich bevalt. Er zijn verschillende keuzes en voor ik geld neer tel wil ik wel weten of ik de site makkelijk en overzichtelijk is :)
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:11:19 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121342451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb geprobeerd een topic te openen in BUG, maar dat staat hij me niet toe :') Foutmelding.
Heb ik ook gehad, in en uitloggen en probleem opgelost.
pi_121342608
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou ik wil even kijken of de site op zich bevalt. Er zijn verschillende keuzes en voor ik geld neer tel wil ik wel weten of ik de site makkelijk en overzichtelijk is :)
Volgens mij bestaat dat niet. De meeste features krijg je pas als je betaalt.
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:36:46 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121342980
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 09:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat dat niet. De meeste features krijg je pas als je betaalt.
Oke dan schakel ik jullie expertise in, welke site is dan een goede tip volgens jullie en waarom?

Welke site niet en waarom?

Geen paiq!
  woensdag 9 januari 2013 @ 09:49:39 #25
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121343280
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 07:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik lees het regelmatig hoor. Vrouwen zijn leuk als ze graag willen, want dan kan je ze makkelijk overhalen tot wat nachtjes plezier. Maar stiekem willen mannen toch een wat minder promiscue vrouw als moeder van de kinderen, dus als serieus datemateriaal is het niet gewenst.

Nu is natuurlijk wel de vraag wat craptacular zoekt in een date.
En is ze needy (onzeker, aan- en afhankelijk) of legt ze d'r punani op tafel (plat gezegd sletterig, leuk als scharrel maar verder niets)?
Ik heb toch liever een vrouw die duidelijk is met wat ze wilt (ook als ze me leuk vindt dus). Maar sletterig hoeft niet, dat zou ik ook niet eenmalig willen. Nogmaals, sletterig =/= graag willen (en dat laten merken).

Ook leuk, vrouwen moeten superaantrekkelijk zijn, behalve als ze je vriendin zijn. je wilt toch niet delen? :7
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')