Welke kroegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, ja da's vervelend ja, maar ja je moet het niet eindeloos rekken idd tot de vonk overslaat...
Heb ook een meisje gedate in het verleden, na 2 dates dacht ik ook: van mijn kant is het er niet...
Van haar kant was dat er helaas wel, maar goed, gewoon eerlijk blijven en er absoluut geen misbruik van maken...
Vrijdag ga ik maar weer eens de kroeg in![]()
Wanneer rondleiding?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goede instelling denk ikSucces en have fun!
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiterquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiter
Jaquote:
Zeker op de terrassenquote:
Hebben jullie weer een date?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets op de grote markt, vermoedelijk de zwarte ruiter
Ja met 2 vriendenquote:
Plein 19quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
Plein
Millers
Boterwaag<--- had ik m'n date trouwens zondag
Ah, kut... Ook gezellig natuurlijk, maar met haar was het vast leuker geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja met 2 vrienden
Die beste dame in kwestie hoor ik niks meer van
En aangezien ik elke keer contact zoek, afspraken maak e.d. en zij mijn laatste voorstel heeft afgewezen (drukke week dus geen tijd), wacht ik even tot zij wat stuurt... ga niet als een hondje achter mensen aanlopen
Was zeker leuker geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, kut... Ook gezellig natuurlijk, maar met haar was het vast leuker geweest![]()
![]()
Je hebt gelijk ook
Precies, gewoon een lekker wijfquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was zeker leuker geweest
Haar lichaam
Haar hoofd
Echt van top tot teen een 10, maar ja...
Kan, maar ik wacht geduldig af...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, gewoon een lekker wijf![]()
Het kan overigens ook zijn dat zij het lastig vindt om initiatief te nemen, daar heb ik ook nogal eens een handje van. Heeft niets met desinteresse oid te maken
Da's waar ook, je hebt haar foto gezienquote:
Ik maak me om jou ook compleet geen zorgen!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kan, maar ik wacht geduldig af...
Tot die tijd vermaak ik me wel hoor
Kloptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar ook, je hebt haar foto gezien
Alleen moet je date dat ook even doorkrijgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies, gewoon een lekker wijf![]()
Het kan overigens ook zijn dat zij het lastig vindt om initiatief te nemen, daar heb ik ook nogal eens een handje van. Heeft niets met desinteresse oid te maken
Foto? Ik heb DM komt u maar!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar ook, je hebt haar foto gezien
haha nee sorryquote:
Niks den haagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha nee sorryZeker niet aangezien we allemaal uit de mooie stad achter de Duinen vandaan komen
Klopt. Dat muurtje heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig, ik ben vrij openquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen moet je date dat ook even doorkrijgen
Zo weet ik van mezelf dat ik vaak in het begin een 'muurtje' optrek als ik nieuwe mensen tegenkom. Ik stel me niet meteen helemaal open en das bij (online) daten soms best lastig.
Dubbelzinnig hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Dat muurtje heb ik dan weer niet zoveel last van gelukkig, ik ben vrij open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |