NOU DAN REAGEER JE TOCH NIET!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
ik wil in ieder geval wel een hotel.. en geen hotelletje waar we een minibed hebben
De laatste vind ik de bestequote:Op donderdag 10 januari 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alle tekstenMaar voornamelijk de laatste
Mooi bijgeschaafd
Ik ben ook redelijk zeker over m'n geaardheid, dus een avond op de grote markt vrouwen checken/bespreken/versieren is altijd goedheb wel altijd een wingman nodig en kan evt. zelf ook de perfecte wingman zijn heb ik wel eens begrepen
die is te watterigquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja zulke teksten kan ik met gemak in elkaar zetten
[..]
Haha zo iets
Komt vast goedquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De laatste vind ik de beste
Ik hoor trouwens niks geks! Moeten we maar eens doen.
Nog steeds niks van die meid gehoord nee?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt vast goed
Eerst vrijdag met m'n andere wingman m'n verdriet wegdrinken met tequila
Een lekker weekend in een mooi hotel,quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:
NOU DAN REAGEER JE TOCH NIET!!!![]()
"Heb je zin in een weekend weg, een dans wagen, of een terras pakken? En dan daar in het park liggen met een picknickmand en een fles drank? Lekker in een hotel?"
Dat klinkt alsof je met opa en oma een weekend naar Keulen gaat voor een boottocht over de Moezel.
Geloof me, als het gaat om slijmende berichten uitspraken ben ik koningquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
die is te watterig
edit: dus waarschijnlijk zal die wel werken ja
Nopes....quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog steeds niks van die meid gehoord nee?
Ik neem je mee naar een rozentuin waar ik een fles wijn open trek en stukjes stokbrood smeer voor je, en genieten we samen van een zwoele zomer avond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een lekker weekend in een mooi hotel,
Zwoel dansen,
of gezellig op het terras een drankje doen
picknicken in het park met een fles rose
Zo kan het ook, houd je er nog 1 over
Leuk als je diegene al kent en een weekend weg hebt geplandquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar een rozentuin waar ik een fles wijn open trek en stukjes stokbrood smeer voor je, en genieten we samen van een zwoele zomer avond.
Als het koud begint te worden neem ik je mee naar een klein sprookachtig kasteel waar ik de kamer verlicht met Alleen maar kaarsen. Ik zet een rustig romanties muziekje op en vraag je ten dans. Samen schuivelen we door onze hotelkamer terwijl ik zachtjes in je oor fluister hoe mooi ik je vind, en eindigen in een king size kasteelbed met veel kussens en dan......
trek ik mijn 25 cm tevoorschijn toch?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik neem je mee naar een rozentuin waar ik een fles wijn open trek en stukjes stokbrood smeer voor je, en genieten we samen van een zwoele zomer avond.
Als het koud begint te worden neem ik je mee naar een klein sprookachtig kasteel waar ik de kamer verlicht met Alleen maar kaarsen. Ik zet een rustig romanties muziekje op en vraag je ten dans. Samen schuivelen we door onze hotelkamer terwijl ik zachtjes in je oor fluister hoe mooi ik je vind, en eindigen in een king size kasteelbed met veel kussens en dan......
en is dat nu omdat hij zijn laatste zin niet afmaakte?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk als je diegene al kent en een weekend weg hebt gepland
Anders is het eerder van
Haha nee. Omdat dergelijke teksten zo nietszeggend zijn als je de persoon niet kent (dus op een profiel hebt staan enzo). Iedereen kan zulke romantische verhalen vertellen/van het internet plukken etc.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef rival het volgende:
en is dat nu omdat hij zijn laatste zin niet afmaakte?
Hier in het oosten heb ik ze nog nooit gezien. In Den Haag 1x wezen stappen en tigquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
Ik had persoonlijk even zo'n irritante Indier met een bos rozen opgezocht.(Al weet ik niet of die je ook in andere steden dan Utrecht stalken met die onzin)
Ik durfde de gok niet te nemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Ze wou toch al met je mee.. met of zonder dat ontbijt. Dus je hebt het je onnodig moeilijk gemaakt![]()
Ze vind dat een man moeite voor haar moet doen, dat wist ik al van keren er voor. Dus ik gooide alles in de strijdquote:En anders is ze om te kopen door een roos te plukken..
Ik heb net gegeten man.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:
Minimaal met dingen die ze niet snappen. Dat werkte best aardig.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Dizorn het volgende:
Dat extreme geslijm, bah. Vind dat het sowieso gemaakt overkomt. Voelt ook zoals opscheppen over je baan/auto zou werken voor golddiggers.. niet het soort mensen dat ik zou willen aantrekken. Prima als t werkt voor mensen hier verder
Sowieso zie ik het nut voor mij niet in van een eckte profieltekst. Vrouwen van mijn leeftijd die zelf initiatief nemen bestaan vrijwel niet, de 2-3 vrouwen waarbij ik dat wel heb meegemaakt waren eng.
Foto van een routebeschrijving/kaart, een minder bekend automerk, een buitenspelsituatie in het voetbal en proberen uit te leggen wat het verschil in smaak tussen biermerken is?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Minimaal met dingen die ze niet snappen. Dat werkte best aardig.
Ik ben er ook niet van, al gebruik ik het soms wel tijdens versieren. Maar dan wel van aaah wat ben ik toch walgelijk he? Zij bevestigt dat of geeft dat al meteen aan. Maar de reactie, sorry maar ik meen het wel, en ze blozen en vinden het toch leuk om te horen. Op die manier kan je het wel gebruiken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Dizorn het volgende:
Dat extreme geslijm, bah. Vind dat het sowieso gemaakt overkomt. Voelt ook zoals opscheppen over je baan/auto zou werken voor golddiggers.. niet het soort mensen dat ik zou willen aantrekken. Prima als t werkt voor mensen hier verder
Sowieso zie ik het nut voor mij niet in van een eckte profieltekst. Vrouwen van mijn leeftijd die zelf initiatief nemen bestaan vrijwel niet, de 2-3 vrouwen waarbij ik dat wel heb meegemaakt waren eng.
quote:
Geloof me, voor haar had ik een heel bos omgekapt indien nodigquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:24 schreef Dizorn het volgende:
Ohja, vrouwen die willen dat je moeite voor ze doet.. mogen ze eerst zorgen dat je een reden hebt om allemaal rozenstruiken kaal te plukken wat mij betreftkrijg iig een eng stereotype vrouw voor me als ze roepen dat je moeite voor ze moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |