abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:40:06 #251
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121387511
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:Y

ik wil in ieder geval wel een hotel.. en geen hotelletje waar we een minibed hebben :{w
NOU DAN REAGEER JE TOCH NIET!!! :(

"Heb je zin in een weekend weg, een dans wagen, of een terras pakken? En dan daar in het park liggen met een picknickmand en een fles drank? Lekker in een hotel?"

Dat klinkt alsof je met opa en oma een weekend naar Keulen gaat voor een boottocht over de Moezel.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:40:34 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121387532
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Alle teksten :D Maar voornamelijk de laatste :) Mooi bijgeschaafd :D

Ik ben ook redelijk zeker over m'n geaardheid, dus een avond op de grote markt vrouwen checken/bespreken/versieren is altijd goed :D heb wel altijd een wingman nodig en kan evt. zelf ook de perfecte wingman zijn heb ik wel eens begrepen :D
De laatste vind ik de beste :D

Ik hoor trouwens niks geks! Moeten we maar eens doen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_121387580
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja zulke teksten kan ik met gemak in elkaar zetten :D

[..]

Haha zo iets :D
die is te watterig ;)

edit: dus waarschijnlijk zal die wel werken ja :+
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:42:17 #254
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121387589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

De laatste vind ik de beste :D

Ik hoor trouwens niks geks! Moeten we maar eens doen.
Komt vast goed ^O^
Eerst vrijdag met m'n andere wingman m'n verdriet wegdrinken met tequila :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:45:04 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_121387673
quote:
2s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Komt vast goed ^O^
Eerst vrijdag met m'n andere wingman m'n verdriet wegdrinken met tequila :D
Nog steeds niks van die meid gehoord nee?
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:45:11 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121387683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:40 schreef Silenus het volgende:

NOU DAN REAGEER JE TOCH NIET!!! :(

"Heb je zin in een weekend weg, een dans wagen, of een terras pakken? En dan daar in het park liggen met een picknickmand en een fles drank? Lekker in een hotel?"

Dat klinkt alsof je met opa en oma een weekend naar Keulen gaat voor een boottocht over de Moezel.
Een lekker weekend in een mooi hotel,
Zwoel dansen,
of gezellig op het terras een drankje doen
picknicken in het park met een fles rose

Zo kan het ook, houd je er nog 1 over :)
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:45:26 #257
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121387693
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:42 schreef rival het volgende:

[..]

die is te watterig ;)

edit: dus waarschijnlijk zal die wel werken ja :+
Geloof me, als het gaat om slijmende berichten uitspraken ben ik koning :D

En hoe walgelijk dan ook, ze gaan er in als zoete broodjes!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:47:13 #258
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121387740
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Nog steeds niks van die meid gehoord nee?
Nopes....
Mijn intenties zijn voor haar allang duidelijk, dus tsja... we zullen zien, time will tell...
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:50:45 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121387855
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een lekker weekend in een mooi hotel,
Zwoel dansen,
of gezellig op het terras een drankje doen
picknicken in het park met een fles rose

Zo kan het ook, houd je er nog 1 over :)
Ik neem je mee naar een rozentuin waar ik een fles wijn open trek en stukjes stokbrood smeer voor je, en genieten we samen van een zwoele zomer avond.

Als het koud begint te worden neem ik je mee naar een klein sprookachtig kasteel waar ik de kamer verlicht met Alleen maar kaarsen. Ik zet een rustig romanties muziekje op en vraag je ten dans. Samen schuivelen we door onze hotelkamer terwijl ik zachtjes in je oor fluister hoe mooi ik je vind, en eindigen in een king size kasteelbed met veel kussens en dan......
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:52:25 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121387903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik neem je mee naar een rozentuin waar ik een fles wijn open trek en stukjes stokbrood smeer voor je, en genieten we samen van een zwoele zomer avond.

Als het koud begint te worden neem ik je mee naar een klein sprookachtig kasteel waar ik de kamer verlicht met Alleen maar kaarsen. Ik zet een rustig romanties muziekje op en vraag je ten dans. Samen schuivelen we door onze hotelkamer terwijl ik zachtjes in je oor fluister hoe mooi ik je vind, en eindigen in een king size kasteelbed met veel kussens en dan......
Leuk als je diegene al kent en een weekend weg hebt gepland :P

Anders is het eerder van :r
pi_121387927
quote:

[..]

trek ik mijn 25 cm tevoorschijn toch? :D
pi_121387936
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Leuk als je diegene al kent en een weekend weg hebt gepland :P

Anders is het eerder van :r
en is dat nu omdat hij zijn laatste zin niet afmaakte?
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:54:53 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121387982
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:53 schreef rival het volgende:
en is dat nu omdat hij zijn laatste zin niet afmaakte?
Haha nee. Omdat dergelijke teksten zo nietszeggend zijn als je de persoon niet kent (dus op een profiel hebt staan enzo). Iedereen kan zulke romantische verhalen vertellen/van het internet plukken etc.

Dus vind het vooral zinloos geslijm (of hoe je het ook wil omschrijven) .
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:00:07 #264
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_121388132
Gewoon de songtekst van "Ik vind je lekkah" van de kraaien op je profiel zetten Ook_gek ;)

"Ik ga je likke als een bordercolie" :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:00:41 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121388157
Het is vaak het ideaal beeld van de vrouwen. Iets in die richting, dus die gaan er plat voor :D

Ooit tijdens stappen een vrouw versierd met een standaard ontbijtje. Verse jus, kopje thee. Wit geroostert boterhammetje met gerookte zalm en een roos moest ze zich er even bij bedenken.

Zegt ze, regel de roos en ik lig naast je in bed te wachten op dat ontbijtje

Nu is dit het moment om excuses te maken aan de eigenaren van de rozenstruik die ik volledig uit de grond getrokken heb met mijn dronke kop om die vervolgens volledig leeg te trekken om een bos rozen te maken.

Maar die nacht viel ze tegen mij in slaap en stond ik met een mega kater het ontbijt te maken en bijna over m'n nek te gaan van de vislucht :D

Afgezaagt? Zeker weten! Werkte het? Nou en of :D
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:03:01 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121388233
Ze wou toch al met je mee.. met of zonder dat ontbijt. Dus je hebt het je onnodig moeilijk gemaakt ;)

En anders is ze om te kopen door een roos te plukken.. :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:07:08 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121388349
Ik had persoonlijk even zo'n irritante Indier met een bos rozen opgezocht. :P (Al weet ik niet of die je ook in andere steden dan Utrecht stalken met die onzin)
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:08:06 #268
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_121388379
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:07 schreef Silenus het volgende:
Ik had persoonlijk even zo'n irritante Indier met een bos rozen opgezocht. :P (Al weet ik niet of die je ook in andere steden dan Utrecht stalken met die onzin)
Hier in het oosten heb ik ze nog nooit gezien. In Den Haag 1x wezen stappen en tig :')
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:15:01 #269
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121388591
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:03 schreef Cue_ het volgende:
Ze wou toch al met je mee.. met of zonder dat ontbijt. Dus je hebt het je onnodig moeilijk gemaakt ;)
Ik durfde de gok niet te nemen :D

quote:
En anders is ze om te kopen door een roos te plukken.. :')
Ze vind dat een man moeite voor haar moet doen, dat wist ik al van keren er voor. Dus ik gooide alles in de strijd :P

Ik heb wat dat betreft weinig schaamte :P
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:22:07 #270
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121388800
Dat extreme geslijm, bah. Vind dat het sowieso gemaakt overkomt. Voelt ook zoals opscheppen over je baan/auto zou werken voor golddiggers.. niet het soort mensen dat ik zou willen aantrekken. Prima als t werkt voor mensen hier verder ;)

Sowieso zie ik het nut voor mij niet in van een eckte profieltekst. Vrouwen van mijn leeftijd die zelf initiatief nemen bestaan vrijwel niet, de 2-3 vrouwen waarbij ik dat wel heb meegemaakt waren eng.
WFPB!
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:22:10 #271
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121388803
quote:

Ik heb net gegeten man. :(

;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:23:12 #272
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_121388829
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Dizorn het volgende:
Dat extreme geslijm, bah. Vind dat het sowieso gemaakt overkomt. Voelt ook zoals opscheppen over je baan/auto zou werken voor golddiggers.. niet het soort mensen dat ik zou willen aantrekken. Prima als t werkt voor mensen hier verder ;)

Sowieso zie ik het nut voor mij niet in van een eckte profieltekst. Vrouwen van mijn leeftijd die zelf initiatief nemen bestaan vrijwel niet, de 2-3 vrouwen waarbij ik dat wel heb meegemaakt waren eng.
Minimaal met dingen die ze niet snappen. Dat werkte best aardig. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:24:08 #273
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121388848
Ohja, vrouwen die willen dat je moeite voor ze doet.. mogen ze eerst zorgen dat je een reden hebt om allemaal rozenstruiken kaal te plukken wat mij betreft ;) krijg iig een eng stereotype vrouw voor me als ze roepen dat je moeite voor ze moet doen.
WFPB!
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:26:22 #274
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_121388912
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Minimaal met dingen die ze niet snappen. Dat werkte best aardig. :P
Foto van een routebeschrijving/kaart, een minder bekend automerk, een buitenspelsituatie in het voetbal en proberen uit te leggen wat het verschil in smaak tussen biermerken is?

:7
WFPB!
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:33:17 #275
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_121389111
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef Dizorn het volgende:

Ik ben er ook niet van, al gebruik ik het soms wel tijdens versieren. Maar dan wel van aaah wat ben ik toch walgelijk he? Zij bevestigt dat of geeft dat al meteen aan. Maar de reactie, sorry maar ik meen het wel, en ze blozen en vinden het toch leuk om te horen. Op die manier kan je het wel gebruiken.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik heb net gegeten man. :(

;)
:P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:24 schreef Dizorn het volgende:
Ohja, vrouwen die willen dat je moeite voor ze doet.. mogen ze eerst zorgen dat je een reden hebt om allemaal rozenstruiken kaal te plukken wat mij betreft ;) krijg iig een eng stereotype vrouw voor me als ze roepen dat je moeite voor ze moet doen.
Geloof me, voor haar had ik een heel bos omgekapt indien nodig :D

Maar heb haar wel maar huis laten fietsen en ik achter op, moet niet te gek worden natuurlijk :{w

Oke.... En m'n handen lagen iets wat open wegens de rozenstruik :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')