PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Totaal onverwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Al mijn teringspelers zijn over the weekend in waarde gehalveerd
hahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Al mijn teringspelers zijn over the weekend in waarde gehalveerd
Die kans is wel erg nihil.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef SyntaxxError het volgende:
Gaan de prijzen nog verder dalen als de aanvallers en middenvelders in de pakjes komen, of zal dat wel meevallen?
Jones stond 2 uur geleden alleen erop voor 14k, alles eronder was meteen weg..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef Vraagje100 het volgende:
Haha was opzoek naar IF dzeko ik goedkoopste zoeken 59 min een 4-1-2-1-2 Dzeko voor 13k buy now. Maar weer te koop gezet voor 24k buy now ik koop zelf wel een goedkopere terug in slechte formatie. Overigens als je IF's wil hebben van deze week kun je ze het beste nu kopen 2 uur geleden waren ze goedkoper. Teminste dat was zo bij Jones en Walcott.
Speel voor het eerst FUT had wel enige devaluatie verwacht maar niet zo extreem.quote:
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef SyntaxxError het volgende:
Gaan de prijzen nog verder dalen als de aanvallers en middenvelders in de pakjes komen, of zal dat wel meevallen?
Hoe heet je op xboxworld?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Speel voor het eerst FUT had wel enige devaluatie verwacht maar niet zo extreem.
Messi en Ronaldo zijn de enigen die niet dalen of zo??
Waar komt die daling vandaan?
Net op tijd me Ronaldo weg gedaan. Is 200.000 goedkoper in een paar dagen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Speel voor het eerst FUT had wel enige devaluatie verwacht maar niet zo extreem.
Messi en Ronaldo zijn de enigen die niet dalen of zo??
Waar komt die daling vandaan?
Prijzen gaan omhoog vanaf morgenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:17 schreef SyntaxxError het volgende:
Hoezo weer omhoog dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prijzen gaan omhoog vanaf morgen
PS3?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jones stond 2 uur geleden alleen erop voor 14k, alles eronder was meteen weg..
Doordat de waardes van de IF dalen, omdat deze meer in pakjes zitten, en de waarde tussen IF en NIF is doorgaans niet al te groot, want als dat wel zo is, dan zou de markt niet meer kloppen. Daarom gaan de prijzen stijgen.quote:
Wat ze vorig jaar deden, was de discard waarden van de NIF omhoog gooien, dus bij shinies ipv 600 naar 1000. Gaan de prijzen vanzelf weer omhoogquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doordat de waardes van de IF dalen, omdat deze meer in pakjes zitten, en de waarde tussen IF en NIF is doorgaans niet al te groot, want als dat wel zo is, dan zou de markt niet meer kloppen. Daarom gaan de prijzen stijgen.
domquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef strakkeman het volgende:
Jongens Galatasaray is dichtbij het aantrekken van Wesley Sneijder wat vinden jullie ervan?
Ik heb er helemaal geen mening overquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef strakkeman het volgende:
Jongens Galatasaray is dichtbij het aantrekken van Wesley Sneijder wat vinden jullie ervan?
Gaat niet gebeuren!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:24 schreef strakkeman het volgende:
Als hij dan toch niet in een topcompetitie gaat voetballen, dan zie ik hem nog eerder naar Rusland gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:26 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Het is inderdaad onwaarschijnlijk maar ja het kan je weet maar nooit.
Er is altijd plaats voor een golden boyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
Speelt Isco bij Malaga CAM? Chelsea heeft interesse in hem als vervanger van Lampard, maar Lampard speelt dat laatste tijd CDM, en Chelsea heeft wel voldoende CAMs
En anders past ie zich wel aanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:29 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Er is altijd plaats voor een golden boy
Waarom zou hij niet in een topcompetitie gaan voetballen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:28 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Als hij dan toch niet in een topcompetitie gaat voetballen, dan zie ik hem nog eerder naar Rusland gaan.
nee, maar wel wat bugsquote:
Hiernaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef strakkeman het volgende:
Wanneer komen die middenvelders nou in de pakjes.
Er zijn geruchten dat hij naar Galatasaray gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet in een topcompetitie gaan voetballen...
Morgen volgens mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef strakkeman het volgende:
woensdag...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:31 schreef strakkeman het volgende:
Minstens 100k...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaag zal TOTY Alves gaan worden denken jullie, heb geen zin meer om te wachten eigenlijk, hahah, hij is nu 750k,
Hij komt nog in de packs tegelijk met de aanvallers, dus ik zou nog even wachtenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaag zal TOTY Alves gaan worden denken jullie, heb geen zin meer om te wachten eigenlijk, hahah, hij is nu 750k,
Valt geen zinnig woord over te zeggen. Als EA besluit om na de aanvallers nog eens alles 2 dagen lang te releasen zoals vorig jaar dan dropt alles nog als een gek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:32 schreef Maver24 het volgende:
Omdat topclubs hem misschien niet meer willen en dan liever extra geld pakt bij een topclub in een mindere competitie, dan minder geld bij een subtop.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou hij niet in een topcompetitie gaan voetballen...
Ik zou het wel weten als ik een club had in de middenmoot/subtop van de BPLquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat topclubs hem misschien niet meer willen en dan liever extra geld pakt bij een topclub in een mindere competitie, dan minder geld bij een subtop.
Damnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:33 schreef leoon. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat sneijdertje dik vet fatzig is!
Toch kiezen steeds meer voetballers voor het geld. Ik zou ook voor een middenmoter zijn gegaan, maar ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik een club had in de middenmoot/subtop van de BPL
Ik denk niet dat een Turkse club veel meer betaalt dan subtop Engeland. Bovendien speelt hij zich veel makkelijker in de kijker daar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toch kiezen steeds meer voetballers voor het geld. Ik zou ook voor een middenmoter zijn gegaan, maar ja.
Dat zeg je nu jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toch kiezen steeds meer voetballers voor het geld. Ik zou ook voor een middenmoter zijn gegaan, maar ja.
Ik ben ook aan het loerenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef over_hedge het volgende:
toch maar if walcott gekocht voor 130k. Iets onder wat hij nu waard is. Benieuwd hoeveel verlies ik er op ga maken
Ook als je al tientallen miljoenen hebt zoals Sneijder?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zeg je nu jatot je echt de keuze krijgt en ergens paar miljoen meer verdient.
ik heb hem ook voor 130k haha. Afgelopen zondag had ik hem verkocht voor 205k. Ook wat Jones op me trade pile voor onder de 11kquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het loerenover een maandje pak je er een goede winst op denk ik
Ja ik twijfel zelfs om er een paar te kopen. Maar weet niet of die nog veel zal zakken deze week.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het loerenover een maandje pak je er een goede winst op denk ik
Nou zo concreet is het niet. Er is gesproken met moratti en er is een bod gedaan. Gala hoopt dat Inter akkoord gaat met 12 miljoen. ondertussen is er ook met Wesley gesproken en die zei dat hij het bod wil bekijken die Gala wilt gaan bieden. Dus hij zegt niet per direct nee tegen Galatasarayquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
Op de officile site van Gala staat wel dat ze aan het onderhandelen zijn..best concreet dus
http://www.galatasaray.org/futbol/futbol_as/haber/15667.php
Die foto van Sneijder is anderhalf jaar oud ofzo btw
Ja. Een mens wilt altijd meer geldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ook als je al tientallen miljoenen hebt zoals Sneijder?
Ik heb liever wat minder coins en leuke teams dan heel veel coins en een kutteam. Het gaat mij vooral om het maken van teams en wedstrijden spelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Een mens wilt altijd meer geldZelfs met fut willen de aller rijkste al meer coins dan ze al hebben
moet je na gaan als het over echt geld gaat
Als je wilt inkopen kun je dat het goedkoopst tijdens de aanvallers doen verwacht ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Bmo89 het volgende:
Denken jullie dat de gouden squad fitness kaartjes nog verder gaan dalen in prijs?
Zhano.jpgquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:42 schreef Bmo89 het volgende:
Denken jullie dat de gouden squad fitness kaartjes nog verder gaan dalen in prijs?
Zou ook dom zijn om een slecht team te hebben als je heel veel coins hebt..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb liever wat minder coins en leuke teams dan heel veel coins en een kutteam. Het gaat mij vooral om het maken van teams en wedstrijden spelen.
Het is nu veel erger dan net. Al 3x gehad dat ik bid, dat ik zie dat de bidding knop actief is, maar dat het 15sec duurt om het te verwerken en inmiddels de auction is afgelopen. Achterlijke mongolen.quote:
Wel heel traag jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is nu veel erger dan net. Al 3x gehad dat ik bid, dat ik zie dat de bidding knop actief is, maar dat het 15sec duurt om het te verwerken en inmiddels de auction is afgelopen. Achterlijke mongolen.
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik heb er 1tje voor 1k minder!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Na de TOTY crash gaan het leuke momenten worden
Ik heb er ook 1 gekocht voor 127kquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Na de TOTY crash gaan het leuke momenten worden
Ja, had 130K als bod staan, ging iemand er in de laatste seconde 1K er overheen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt want ik heb er 1tje voor 1k minder!
Nope. heb een 4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had 130K als bod staan, ging iemand er in de laatste seconde 1K er overheen.
Had je toevallig een 131K BIN bij een veiling die 12 uur duurde, in 3-5-2 een minuutje of 15 geleden?
Wie ga jij er naast zetten? (mistte een soortgelijke veiling, was in een mum van tijd verkocht)quote:
Hij mag toch niet meedoen in CLquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef strakkeman het volgende:
Jajaa jongens Galatasaray is er uit met Inter en Start nu de onderhandelingen met Wesley
if suarez denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie ga jij er naast zetten? (mistte een soortgelijke veiling, was in een mum van tijd verkocht)
Wacht maar gewoon met blij zijn totdat hij er zelf ook uit is..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:51 schreef strakkeman het volgende:
Jajaa jongens Galatasaray is er uit met Inter en Start nu de onderhandelingen met Wesley
Ehm voor zover ik weet heeft de Uefa 2 jaar geleden de regels aangepast je kan na de groepsfase 1 speler inschrijven die al europees heeft gespeeldquote:
Ultimate Paceeeeequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor IF Hernandez ga en Aguero er achter
Zou ik de gewone Hernandez pakken, IF voegt voor zijn prijs niet heel veel meer toe alleen is het natuurlijk wel mooier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardig pace teampje danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zat erin, had paar shinies voor 200 maar nu kan ik er niet meer inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Console is al dood bij deze. Kan echt helemaal niks
ik heb net nog een wedstrijd gespeeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Console is al dood bij deze. Kan echt helemaal niks
Ik woon mijn hele leven al in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in LWD? Echt een pauperstadde tijd dat leeuwarden leuk is, is de tijd dat je net legaal aan de alcohol mag.
Een kutteam kan wel goed zijn. IF Walcott bijvoorbeeld, duur, waarschijnlijk best goed, maar ik haal er dan geen plezier uit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ook dom zijn om een slecht team te hebben als je heel veel coins hebt..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven al in Leeuwarden.
Leeuwarden is soms leuk, zit relatief vaak in Groningen.
Met Ramires er naast zou het denk ik geen probleem moeten zijn. Zorgen dat je hem niet gebruikt om de gaten dicht te lopen en genoeg pace er om heen verzamelen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Aardig pace teampje danMaar ik wil gewoon suarez omdat het een held blijft
Net zoals lampard. AL ben ik bang dat die te langzaam is in een 352
Haha ja klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou zijn: IF Walcott - Agbonlahor en dan (IF) Hernandez. 1 van de 3 als CAM
Groningen lijkt me ook vet om te wonen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb Leeuwarden nu eigenlijk wel gezien, volgend jaar naar Groningen
ik ruik een 5atb team?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn Div1 team doet het goed. Bijna handhaving binnen
Ja, ik ga het gewoon proberen. Als het niet lukt ruil ik hem in voor if david luizquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Ramires er naast zou het denk ik geen probleem moeten zijn. Zorgen dat je hem niet gebruikt om de gaten dicht te lopen en genoeg pace er om heen verzamelen natuurlijk
Samequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef Rogan het volgende:
[..]
Groningen lijkt me ook vet om te wonen.![]()
Alleen familie en vrienden etc. Ben snel iemand die afstand de schuld gaat geven als ik niemand meer zie
Denk dat het een stuk effectiever is om een type Balotelli / Torres naast IF Walcott te hebben en IF Gerard er achter. Anders ga je heel voorspelbaar voetballen. Ik heb zelf helemaal geen moeite met de pace teams, omdat ik gewoon instel dat ik geen druk naar voren zet, en de ruimtes klein hou. Dan kun je opeens heel weinig meerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja klopt.
Misschien probeer ik Walcott ook nog wel naast IF Jones.
geeft niet hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Alves gekocht voor 600k, ik kon het niet laten, sorry
Veel plezier ermee.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Alves gekocht voor 600k, ik kon het niet laten, sorry
Ach, trekt wel weer bij wanneer de toty's uit pakjes zijnquote:
Zit je ook op school op de NHL of ben je ouder dan de meeste mensen hier?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:57 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik woon mijn hele leven al in Leeuwarden.
Leeuwarden is soms leuk, zit relatief vaak in Groningen.
Momenteel niet meer aan de studie, wel de planning om binnenkort te gaan studeren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zit je ook op school op de NHL of ben je ouder dan de meeste mensen hier?
Ik wilde de Bradford kits en spelers net weer pricefixen maar dat kan nu dus nietquote:
Ik ben zelf 22 maar er zijn nog wel oudere mensen die hier postenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:04 schreef Rogan het volgende:
[..]
Momenteel niet meer aan de studie, wel de planning om binnenkort te gaan studeren.
Hier zitten inderdaad wel kindertjes ja, niet veel 20+ denk ik.
quote:
Jones is nou precies zo'n type.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat het een stuk effectiever is om een type Balotelli / Torres naast IF Walcott te hebben en IF Gerard er achter. Anders ga je heel voorspelbaar voetballen. Ik heb zelf helemaal geen moeite met de pace teams, omdat ik gewoon instel dat ik geen druk naar voren zet, en de ruimtes klein hou. Dan kun je opeens heel weinig meer
Is te weinig ja.. kijk voortaan even op http://ultimatedb.nl/quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:07 schreef sonnyspek het volgende:
Ik had een pakketje van 7500 coins gekocht en daar zat Toure in...Ik heb hem verkocht voor 25.000.
Is dat te weinig? Ben nog niet zo goed...
Niet zo stoer als EpicDudequote:
Op xbox niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is te weinig ja.. kijk voortaan even op http://ultimatedb.nl/
Oh dat kanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo stoer als EpicDude
[..]
Op xbox niet.
Gewoon altijd even op de markt kijken wat de laagste bin isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
@thorb, ja inderdaad. Ik speel op xbox en daar zag ik 25.000 staan. Maar een vriend zei dat die minstens 35000 waard was?
Jongen, Ivory Coast, Midfield, City en dan spelen met de max Buy now.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
@thorb, ja inderdaad. Ik speel op xbox en daar zag ik 25.000 staan. Maar een vriend zei dat die minstens 35000 waard was?
Was ja, maar nu met de crash niet meer. Prima prijs!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
dan nog kijk even op http://ultimatedb.nl/ weet je het zo.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:09 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef sonnyspek het volgende:
Oke bedankt mensen! Kut dat die er nu uit ligt...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:10 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jongen, Ivory Coast, Midfield, City en dan spelen met de max Buy now.
Dat is de winterse variantquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
rubenski
8 januari 2013 om 23:06
Ik heb de wedstrijd live gezien en ze speelden ook echt om te winnen en hebben het meer dan verdiend.br br Het vreemde is, Aston Villa heeft goede spelers, spelen niet eens zo slecht maar krijgen zo knullig de doelpunten tegen.
br br is het nieuwe gr gr
jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
Ok, dus we gaan er van uit dat morgenavond de middenvelders in packs komen?
Ik zit er ook nog in, wel erg traagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ligt ie er bij iedereen uit? Want ik zit er nog in
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
Middenvelders meteen daarna lijkt me..zou wel erg raar zijn anders.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 12:49:58Find Team of the Year GK Casillas and defenders Ramos, Pique, Alves and Marcelo in packs until Wed 6pm UK! #FUT http://t.co/9G0L8B0v reageer retweet
Super traag alleen..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ligt ie er bij iedereen uit? Want ik zit er nog in
jaaaaaaaa dat zei je net ook alquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef strakkeman het volgende:
Jongens sorry voor de spam maar Gala is eruit met Inter en Sneijder. De partijen hoeven alleen nog te onderhandelen over de zaakwaarnemer uiterlijk vrijdag is de deal afgerond
Dat is wel de bedoeling, ik wil heel graag Alonso of Iniesta, Benieuwd of Iniesta echt als LW uitgebracht gaat worden, dan wordt tie minder duur denk ikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:12 schreef Zhano het volgende:
Ik mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef strakkeman het volgende:
Jongens sorry voor de spam maar Gala is eruit met Inter en Sneijder. De partijen hoeven alleen nog te onderhandelen over de zaakwaarnemer uiterlijk vrijdag is de deal afgerond
Bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee net zei ik dat ze met Sneijder onderhandelen nu zeg ik dat ze er uit zijn met hem.
Dan zou het geen middenvelder zijn, lijkt me..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling, ik wil heel graag Alonso of Iniesta, Benieuwd of Iniesta echt als LW uitgebracht gaat worden, dan wordt tie minder duur denk ik
Je denkt toch niet echt dat Sneijder in Turkije gaat spelen? Toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee net zei ik dat ze met Sneijder onderhandelen nu zeg ik dat ze er uit zijn met hem.
LM is wel middenvelder.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Dan zou het geen middenvelder zijn, lijkt me..
Oh ik volg die twitter niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]Middenvelders meteen daarna lijkt me..zou wel erg raar zijn anders.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 12:49:58Find Team of the Year GK Casillas and defenders Ramos, Pique, Alves and Marcelo in packs until Wed 6pm UK! #FUT http://t.co/9G0L8B0v reageer retweet
Iedereen betaalt leergeld in het beginquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:11 schreef sonnyspek het volgende:
Oke bedankt mensen! Kut dat die er nu uit ligt...
Zit er iemand in de kamer mee te tweeten dan? Ik vertrouw die Turkse media nooit..als al die shit waar was dan zat de hele wereldtop ieder jaar in Turkijequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:14 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Waarom niet naar een topclub gaan is geen optie voor hemquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:15 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat Sneijder in Turkije gaat spelen? Toch?
Nog nieuwe films uit ouwe pikquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit er iemand in de kamer mee te tweeten dan? Ik vertrouw die Turkse media nooit..als al die shit waar was dan zat de hele wereldtop ieder jaar in Turkije
Omdat Gala een beursgenoteerd bedrijf is moeten ze alle transfer onderhandelingen melden hierdoor weet ik het omdat ze het net hebben gemeldquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
Zit er iemand in de kamer mee te tweeten dan? Ik vertrouw die Turkse media nooit..als al die shit waar was dan zat de hele wereldtop ieder jaar in Turkije
Niet echt volgens mij..quote:
Dat is echt onzinquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Omdat Gala een beursgenoteerd bedrijf is moeten ze alle transfer onderhandelingen melden hierdoor weet ik het omdat ze het net hebben gemeld
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Omdat Gala een beursgenoteerd bedrijf is moeten ze alle transfer onderhandelingen melden hierdoor weet ik het omdat ze het net hebben gemeld
Heb ik bij Ajax nog nooit gemerkt anders?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef strakkeman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef vandermar het volgende:
Tevens zijn er steeds kneusjes die mij weer gaan overbieden
Ja jonge, ik wil alle koopjes hebbenquote:
Niet praten over dingen waar je geen weet van hebt. Galatasaray had vorig jaar nog een boete gekregen van de turkse rechtbank omdat ze de onderhandelingen met eboue niet hadden gemeldquote:
In Turkije zijn de regels andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:19 schreef Jonnsie het volgende:
eb ik bij Ajax nog nooit gemerkt anders?
Leuke UI trouwens.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen betaalt leergeld in het beginWelkom en wat is je team?
Dan zijn ze de enige beursgenoteerde voetbalclub ter wereld waar dat zo isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:20 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet praten over dingen waar je geen weet van hebt. Galatasaray had vorig jaar nog een boete gekregen van de turkse rechtbank omdat ze de onderhandelingen met eboue niet hadden gemeld
Gast lees dan gewoon terug. Niemand heeft zin in onbeperkt noob vragen hier, het is echt al 10 keer gevraagd vandaag, minimaal.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Aldo-MC het volgende:
Oke nog 1 x IF's worden vanaf morgen minder waard of juist meer?
vergeef mijn noob vragen ik heb pas paar maandne ervaring met handelen
In Turkije moet Fener dat bijv ook als Oz er is kan hij het bevestigenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zijn ze de enige beursgenoteerde voetbalclub ter wereld waar dat zo is [ afbeelding ]
waarom? Voor dat geld kan je ook gewoon een fatsoenlijk team makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens.
Uhm:
DI vaio-Higuain
Hamsik-Pastore
Busquets-Fernando
Alba-Mascherano-Rami-Abate.
Ik heb echt zo'n bij eengeraapt zooitje.Vind ik leuk om mee te spelen, alleen klote van mijn chemistry. In de aanval wissel ik nogal vaak met Cavani-Podolski-Walcott.
In de tijd dat je deze zin tikte had je ook ff antwoord kunnen gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gast lees dan gewoon terug. Niemand heeft zin in onbeperkt noob vragen hier, het is echt al 10 keer gevraagd vandaag, minimaal.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In de tijd dat je deze zin tikte had je ook ff antwoord kunnen geven
ja en die zeiden dat Belhanda naar Fener wasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef strakkeman het volgende:
[..]
In Turkije moet Fener dat bijv ook als Oz er is kan hij het bevestigen
Omgekeerde wereld he.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee die hebben het gelijk ontkent dat heb ik nog nota bene hier neergezetquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja en die zeiden dat Belhanda naar Fener was
Maar dan leer je het nooit.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als spits wel 8K denk ikquote:
Toefjes zei al iets maar snap niet wat het nou concreet inhoud van dat spelers morgen opeens meer in pakjes komen morgen en shit.quote:
Hoe hoog is je chemistry? 99 zonder manager of 100 met manager is wel redelijk noodzakelijk in FUTquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Leuke UI trouwens.
Uhm:
DI vaio-Higuain
Hamsik-Pastore
Busquets-Fernando
Alba-Mascherano-Rami-Abate.
Ik heb echt zo'n bij eengeraapt zooitje.Vind ik leuk om mee te spelen, alleen klote van mijn chemistry. In de aanval wissel ik nogal vaak met Cavani-Podolski-Walcott.
Oh, dus je komt alleen even langs om je vragen hier neer te plempen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toefjes zei al iets maar snap niet wat het nou concreet inhoud van dat spelers morgen opeens meer in pakjes komen morgen en shit.
Eigenlijk wilde ik ook niet meer posten hier omdat er teveel arrogante klootzakjes zitten die zichzelf erg serieus nemen en zo.
Zoek het dan lekker uit met je teringzooitjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Toefjes zei al iets maar snap niet wat het nou concreet inhoud van dat spelers morgen opeens meer in pakjes komen morgen en shit.
Eigenlijk wilde ik ook niet meer posten hier omdat er teveel arrogante klootzakjes zitten die zichzelf erg serieus nemen en zo.
Toch niet BIN mag ik hopen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
Zilvere IF Meier voor 3,9k misgelopen
Ja tuurlijk, wat dacht je dat we matties gingen worden of zoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dus je komt alleen even langs om je vragen hier neer te plempen.
Dimmen rotzakje ik ga zo weer weg uit deze poel des verderf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek het dan lekker uit met je teringzooitje
En dan samen voor de Aldi hangen en fake Red Bull drinken? No thanks.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat dacht je dat we matties gingen worden of zo
Ga maar. Wij zijn het niet waard.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, wat dacht je dat we matties gingen worden of zo
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoek het dan lekker uit met je teringzooitje
Ga danquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dimmen rotzakje ik ga zo weer weg uit deze poel des verderf.
Golden Power is nog best te doen, ik drink dat alleen nooit meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan samen voor de Aldi hangen en fake Red Bull drinken? No thanks.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je even je koning Martin shirts naar mij opsturen. Dan zorg ik voor de rest.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duurste speler is 12.000. Denk het niet dus.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom? Voor dat geld kan je ook gewoon een fatsoenlijk team maken
Die energydrankjes vreten mijn tanden op...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Golden Power is nog best te doen, ik drink dat alleen nooit meer.
Jij bent echt een mongool van de bovensteplank.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:24 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee die hebben het gelijk ontkent dat heb ik nog nota bene hier neergezet
Daarom word ik er nu uitgekicktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
Volgens mij herstelt de webapp zich al, het duurt niet 12 seconde om een bid te verwerken haha. Nog maar 7 ofzo
Reteketek AZ reteketek AZ waar blijft die bal, die bal moet in het net.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe hoog is je chemistry? 99 zonder manager of 100 met manager is wel redelijk noodzakelijk in FUTBen je AZ-er?
Nou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomst wel tussen Aldo's doel hier en Vraagje100s username
lol, wanneer is dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je even je koning Martin shirts naar mij opsturen. Dan zorg ik voor de rest.
Zo precies het verkeerde momentquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
Volgens mij herstelt de webapp zich al, het duurt niet 12 seconde om een bid te verwerken haha. Nog maar 7 ofzo
Met alle respect voor Turkije, en de prachtige natuur daar, de geweldige resorts, altijd heerlijk weer. Vriendelijke mensen, het zeewater immer op een heerlijke temperatuur... Mooie vrouwen, en in de badplaatsen altijd leuke tentjes om uit te gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij bent echt een mongool van de bovensteplank.
Er is tot nog toe alleen een officiele bericht over het feit dat Galatasaray aan het onderhandelen is met Inter. Er staat nog helemaal nergens een bevestiging over het feit dat ze er met Inter uit zijn. Om nog maar te zwijgen over Sneijder zelf.
Voorbeeldje uit het verleden. Nog niet zolang geleden.
[ afbeelding ]
In het kort staat er dus dat de onderhandelingen toen zijn begonnen met Atletico Madrid voor Forlan, Reyes en Ujfalusi. Uiteindelijk hebben Forlan en Reyes het bod afgewezen en hebben ze alleen Ujfalusi binnen weten te halen.
Over de transfer van Belhanda kan ik kort zijn, die gaat deze week nog officieel worden.
12M met een bonus van 250.000 als Fener dit seizoen kampioen wordt. En nog eens 1.5M als Fener in de komende 5 jaar een Europees trofee pakt.
Het is retteketetteketet AZquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Reteketek AZ reteketek AZ waar blijft die bal, die bal moet in het net.Ja natuurlijk! Nou ik heb chemistry 51en ik speel wel 1ste divisie.
Had ik al in de gaten, maar wilde even bevestigen dat zo'n officieel bericht vaak helemaal niks wil zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met alle respect voor Turkije, en de prachtige natuur daar, de geweldige resorts, altijd heerlijk weer. Vriendelijke mensen, het zeewater immer op een heerlijke temperatuur... Mooie vrouwen, en in de badplaatsen altijd leuke tentjes om uit te gaan.
Maar de Turkse transfer perikelen interesseert mij (ik vermoed anderen ook) niet zo heel erg veel
Lijkt me sterk dat Belhanda naar Fener wilt als Reyes al niet naar Turkije wilt komen. Verder heeft Spurs zich ook gemeld bij Mont.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Er is tot nog toe alleen een officiele bericht over het feit dat Galatasaray aan het onderhandelen is met Inter. Er staat nog helemaal nergens een bevestiging over het feit dat ze er met Inter uit zijn. Om nog maar te zwijgen over Sneijder zelf.
[ afbeelding ]
In het kort staat er dus dat de onderhandelingen toen zijn begonnen met Atletico Madrid voor Forlan, Reyes en Ujfalusi. Uiteindelijk hebben Forlan en Reyes het bod afgewezen en hebben ze alleen Ujfalusi binnen weten te halen.
Over de transfer van Belhanda kan ik kort zijn, die gaat deze week nog officieel worden.
12M met een bonus van 250.000 als Fener dit seizoen kampioen wordt. En nog eens 1.5M als Fener in de komende 5 jaar een Europees trofee pakt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ik al in de gaten, maar wilde even bevestigen dat zo'n officieel bericht vaak helemaal niks wil zeggen.
Ik hou van Kusadasiquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ik al in de gaten, maar wilde even bevestigen dat zo'n officieel bericht vaak helemaal niks wil zeggen.
We kunnen straks wel lachen als Sneijder niet vertrekt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
4 edit's binnen de 3 seconde!!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
We kunnen straks wel lachen als Sneijder niet vertrekt.
Of hij gaat wel, het zou kunnen natuurlijk.
haha prutserquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen kan ik zeggen dat de transfer van Belhanda op een paar kleine details zo goed als afgerond is. Montpellier wilt 12M in een keer op de rekening zien, terwijl Fener eerst 8M wil betalen om vervolgens de rest in termijnen te doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Belhanda naar Fener wilt als Reyes al niet naar Turkije wilt komen. Verder heeft Spurs zich ook gemeld bij Mont.
Ik heb nergens vermeld dat aan de beurs is doorgegeven dat ze eruit zijn met inter en sneijder ik gaf dat bericht alleen aan. Toen ze een bron vroegen over de bevestiging van Gala gaf ik de beurs als bevestiging dat ze met sneijder bezig zijn en gelieve niet iemand meteen mongool noemenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alles kan inderdaad, maar Sneijder en vooral Yolanthe zien Turkije niet zitten geloof ik.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Duurde wel iets langer hoorquote:
Mond dicht rotjongquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb nergens vermeld dat aan de beurs is doorgegeven dat ze eruit zijn met inter en sneijder ik gaf dat bericht alleen aan. Toen ze een bron vroegen over de bevestiging van Gala gaf ik de beurs als bevestiging dat ze met sneijder bezig zijn en gelieve niet iemand meteen mongool noemen
Groot respect voor jullie taalkundige vaardigheden trouwensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alles kan inderdaad, maar Sneijder en vooral Yolanthe zien Turkije niet zitten geloof ik.Sneijder gaat lekker voor een Transfer in Duitsland of Engeland.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik heb nergens vermeld dat aan de beurs is doorgegeven dat ze eruit zijn met inter en sneijder ik gaf dat bericht alleen aan. Toen ze een bron vroegen over de bevestiging van Gala gaf ik de beurs als bevestiging dat ze met sneijder bezig zijn en gelieve niet iemand meteen mongool noemen
Ik ben natuurlijk een beetje Enthousiast maar hoop overheerst en geruchten. Uiteindelijk zal hij het afwijzen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha sorry, ik verslikte me een beetje toen ik het opeens moest typen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is retteketetteketet AZ![]()
Met 51 chem in division 1? Respect. Maar je elftal moet wel onder handen genomen worden denk ik
Mont. wil 15 Miljoen. Fener had een bod van 8 miljoen heeft het bod verhoogt naar 9 miljoen wat weer geweigerd werd door Mont.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen kan ik zeggen dat de transfer van Belhanda op een paar kleine details zo goed als afgerond is. Montpellier wilt 12M in een keer op de rekening zien, terwijl Fener eerst 8M wil betalen om vervolgens de rest in termijnen te doen.
Overigens heeft Spurs zich al verzekerd van Holtby van Schalke en is er door de voorzitter van Montpellier bij gehaald zodat die wat hoger kan zitten doordat er "concurrentie" is.
Speel je op de ps3 of xbox?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hahaha sorry, ik verslikte me een beetje toen ik het opeens moest typen.
Ja dankje! Ja dat wil ik wel, maar ik moet ff goed leren traden.Of fifa points kopen voor als morgen de nieiwe spelers komen.
Je maakt jezelf echt belachelijk nu. Je geeft aan dat de clubs rond zijn en dat Sneijder akkoord gaat met een contract bij Galatasaray om vervolgens te melden dat de deal vrijdag officieel is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:45 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft toch niets met de beurs te maken die 2 verbanden haal je door elkaar
Zit ons dan niet te kwellen met de gedachte dat Wesley in Turkije gaat spelen s.v.pquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een beetje Enthousiast maar hoop overheerst en geruchten. Uiteindelijk zal hij het afwijzen maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
baasquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alles kan inderdaad, maar Sneijder en vooral Yolanthe zien Turkije niet zitten geloof ik.Sneijder gaat lekker voor een Transfer in Duitsland of Engeland.
Jongen lees het nog een keer over. Jij gaf toch ook aan dat belhanda bij fener was dat is toch ook bullshit gebleken. Ik praat natuurlijk met hoop maar ik geef niet aan dat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat wesley 100% bij Gs de beurs heb ik alleen hier neergezet omdat ze om een bron vroegen over de onderhandelingen hier.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt belachelijk nu. Je geeft aan dat de clubs rond zijn en dat Sneijder akkoord gaat met een contract bij Galatasaray om vervolgens te melden dat de deal vrijdag officieel is.
En nu krabbel je terug met bullshit over de beurs.
puush je deals bigboyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef vandermar het volgende:
Speeltuin is over, webapp doet weer normaal
Niet zoveel, ging echt aids, ik werd continue eruit geschoptquote:
Wat een heldquote:
gewoon lekker wedstrijdjes spelen, offline toernooitjes en divisies in het begin om coins te krijgen en dan een leuk teampje bouwen. Ik heb ook nooit echt getrade en heb zo op die manier nu 120k ofzo (bovendien meer dan 150k verneukt aan packs) en een best redelijk team. (Onder andere Reus, Gotze, Gomez, Hummels, Neuer, wat bij elkaar toch ook meer dan 100k heeft gekost). Daarnaast heb ik nog een silver team wat een stuk minder gekost heeft..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hahaha sorry, ik verslikte me een beetje toen ik het opeens moest typen.
Ja dankje! Ja dat wil ik wel, maar ik moet ff goed leren traden.Of fifa points kopen voor als morgen de nieiwe spelers komen.
Ja hier ook, al heb ik toch aardig wat binnen kunnen harken..!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet zoveel, ging echt aids, ik werd continue eruit geschopt
puush je deals bigboyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja hier ook, al heb ik toch aardig wat binnen kunnen harken..!
18x350=6,3k. Daar kan je al een fatsoenlijk team van makenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Duurste speler is 12.000. Denk het niet dus.
Kun je niet nog wat van Xboxworld hier posten? O nee, dan komen de users die daar zitten ook ineens hierquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Topic is weer een beetje opgebloeid door het TOTY gebeuren.
Helaas zitten daar ook mindere kanten aan...
Ik!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
zijn er hier nog mensen die coins verkopen voor de PS3? Ik ben redelijk genteresseerd.
lees het morgen wel, nu naar bed gr gr x
Ik geef nog steeds aan dat Belhanda zo goed als zeker is en dat er alleen nog onderhandeld gaat worden over details met betrekking tot het betalen. Montpellier wilt bankgaranties hebben en het bedrag in een keer uitbetaald krijgen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Jongen lees het nog een keer over. Jij gaf toch ook aan dat belhanda bij fener was dat is toch ook bullshit gebleken. Ik praat natuurlijk met hoop maar ik geef niet aan dat ik uit betrouwbare bronnen heb vernomen dat wesley 100% bij Gs de beurs heb ik alleen hier neergezet omdat ze om een bron vroegen over de onderhandelingen hier.
Zie DMquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:48 schreef TBakkert het volgende:
zijn er hier nog mensen die coins verkopen voor de PS3? Ik ben redelijk genteresseerd.
lees het morgen wel, nu naar bed gr gr x
Met dit team kom ik ook wek redelijk ver, alleen niet zo'n hoog chemistry...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
18x350=6,3k. Daar kan je al een fatsoenlijk team van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |