Ik vergeet steeds te reageren. Ik meen me te herinneren dat jij ook in de regio IJmond woont, dus het lijkt me op zich wel leuk om een keer te doen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Een normale flitser kan je manueel afstellen (ik kon de SB-900 helemaal in vuurkracht en zelfs zoomkracht regelen en ik kan nu mijn F43am's van Sony ook helemaal manueel instellen (totaan het aantal flitsen bij multipleflashes aan toe)). Je kan bijv. met een triggersetje Sony flitsers aansturen in combinatie met studioflitsers en dat terwijl jij met Nikon schiet. Kom ik dan langs en heb ik zo'n zelfde trigger, maar dan met Sony schoen, dan kan ik met enkel dat ene triggertje het gehele set aansturen.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt woont kunnen we samen wel eens gaan ontdekken/oefenen? Ik heb zelf 2 Sony Flitsers, een TTL kabel en mijn camera heeft een studio-uitgang. DM maar even.
Zaanstreek represent. Ik wil er ook wel bij zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds te reageren. Ik meen me te herinneren dat jij ook in de regio IJmond woont, dus het lijkt me op zich wel leuk om een keer te doen!
Check!quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds te reageren. Ik meen me te herinneren dat jij ook in de regio IJmond woont, dus het lijkt me op zich wel leuk om een keer te doen!
Ja, dahag... Beetje met zo'n stugge Zaankanter gaan zitten... Die bovendien nog Canon heeft ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zaanstreek represent. Ik wil er ook wel bij zijn.
Dat, of plak iets voor je popup flitser of maak gebruik van filters zoals je David Hobby hier ziet doen:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 07:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Lijkt me dat je gewoon een setje triggers nodig hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |