Ja ik ken de rechtsregels wel redelijk, ik ga straks nog even met sneltreinvaart al die oefentt's doornemen en dan is het wel mooi geweestquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:31 schreef Valid het volgende:
[..]
Vooral arresten moet ik nog wel echt even goed naar kijken en wil eigenlijk ook nog een paar oefententamens maken...
Handboeken werken in de regel uiterst inefficiënt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Keyos het volgende:
Haat het altijd aan het begin van een nieuw vak dat ik de indruk heb vreselijk inefficiënt bezig te zijn omdat de stof nog niet afgebakend is. Ben al een paar uur bezig met strafrecht en heb totaal niet het idee veel geproduceerd te hebben, anders dan pagina's lezen die op korte termijn niet nodig zijn.
Ben op dit moment mijn werkgroep aan het voorbereiden, maar het is compleet onduidelijk hoe diep je op alles in moet gaan. Ik heb dan altijd de neiging om aan het begin van een vak teveel informatie door te lezen en op te schrijven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Handboeken gebruik ik tijdens het bezig zijn met de stof, opdrachten, papers
Maar om echt te bestuderen, nee
Natuurlijk, maar iets meer efficiëntie is ook wel welkom. Daarnaast maakt teveel overbodige informatie het alleen maar onoverzichtelijk (als je bijvoorbeeld zo diep gaat dat eigenlijk voor jaar 2 bedoeld is).quote:
En hoe ging het?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef Ryon het volgende:
Dat was een gezellig tentamen. 60% wil niets meer met het vakgebied te maken hebben.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens dat indirect aanvechten van beleidsregels was exceptieve toetsing, wat ik bedoelde. Het schiet me opeens weer te binnen.
Oei, geldt dat ook voor jou?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef Ryon het volgende:
Dat was een gezellig tentamen. 60% wil niets meer met het vakgebied te maken hebben.
Ging het voor jou wel goed?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:50 schreef Ryon het volgende:
In welk hoofdstuk zit je dan? Ik vind hoofdstuk drie een goede instap om mee te beginnen. Niet ingewikkeld en daarmee kan je je leerdoelen beantwoorden en van daaruit verder kijken in andere hoofdstukken. Wordt ook aangegeven in dat hoofdstuk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:41 schreef Keyos het volgende:
Haat het altijd aan het begin van een nieuw vak dat ik de indruk heb vreselijk inefficiënt bezig te zijn omdat de stof nog niet afgebakend is. Ben al een paar uur bezig met strafrecht en heb totaal niet het idee veel geproduceerd te hebben, anders dan pagina's lezen die op korte termijn niet nodig zijn.
Heb eerst wat zooi uit hoofdstuk 2 gelezen en geadministreerd, ben nu aan het buigen over hoofdstuk 3. Daarna vind ik het wel best voor de avond.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:08 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
In welk hoofdstuk zit je dan? Ik vind hoofdstuk drie een goede instap om mee te beginnen. Niet ingewikkeld en daarmee kan je je leerdoelen beantwoorden en van daaruit verder kijken in andere hoofdstukken. Wordt ook aangegeven in dat hoofdstuk.
Ik hoop op een man voor de hoorcolleges morgen, het liefst iemand als Kloosterhuis.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb eerst wat zooi uit hoofdstuk 2 gelezen en geadministreerd, ben nu aan het buigen over hoofdstuk 3. Daarna vind ik het wel best voor de avond.
Hhahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef eriksd het volgende:
Even het I Can't Dance loopje doen door huis
Welterustenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen ik haak af. Welterusten en een genoeglijke avond nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |