abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122066254
De kat van mijn vriend loopt mank met een pootje, net gezien dat er ook bloed an het pootje zit en er groeien gewoon twee nagels in het pootje. ;( is dat te verhelpen zodat ze niet meer mank loopt?
pi_122066305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:54 schreef Crientj het volgende:
De kat van mijn vriend loopt mank met een pootje, net gezien dat er ook bloed an het pootje zit en er groeien gewoon twee nagels in het pootje. ;( is dat te verhelpen zodat ze niet meer mank loopt?
ja knippen.

had een van mijn katten ook. Ik durfde niet zelf te knippen maar bij de dierenarts was het zo gepiept.
pi_122066320
quote:
vast wel, ga naar de dierenarts :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_122066786
knippen *O* hier is dat een project dat een week duurt. het gaat ongeveer zo:

1. poes krijgt te lange nagels, blijft haken aan dingen, krast over de vloer, ze moet echt geknipt worden
2. poes komt nietsvermoedend op schoot liggen, wordt geaaid en gekroeld en valt een beetje in slaap
3. baasje pakt pootje, knijpt zachtjes nageltje naar buiten en knipt hem met het kattenschaartje. nagel 1 = succes!!
4. herhaal stap 3, poes wordt al wat achterdochtig en kijkt een beetje verongelijkt toe. nagel 2 = succes!!
5. herhaal stap 4, poes heeft er genoeg van en a. bijt zachtjes in je hand / b. probeert pootje terug te trekken/ c. probeert zich te draaien en weg te wurmen. nagel 3 = succes!!
6. probeer het pootje van poes te pakken. poes denkt "ja daaag!" en stopt pootjes onder lijf. poes ruikt, likt en bijt aan schaartje. poes neemt de benen.

Herhaal dit elke dag tot alle nagels geknipt zijn :')
Kwak
pi_122066974
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef kwakz0r het volgende:

1. poes krijgt te lange nagels, blijft haken aan dingen, krast over de vloer, ze moet echt geknipt worden
2. poes komt nietsvermoedend op schoot liggen, wordt geaaid en gekroeld en valt een beetje in slaap
3. baasje pakt pootje, knijpt zachtjes nageltje naar buiten en knipt hem met het kattenschaartje. nagel 1 = succes!!
4. herhaal stap 3, poes wordt al wat achterdochtig en kijkt een beetje verongelijkt toe. nagel 2 = succes!!
5. herhaal stap 4, poes heeft er genoeg van en a. bijt zachtjes in je hand / b. probeert pootje terug te trekken/ c. probeert zich te draaien en weg te wurmen. nagel 3 = succes!!
6. probeer het pootje van poes te pakken. poes denkt "ja daaag!" en stopt pootjes onder lijf. poes ruikt, likt en bijt aan schaartje. poes neemt de benen.

Haha, nu is het niet mijn kat en wilt ze niet op schoot.. Plus ik mag niet aan haar pootjes zitten.
Ben al eens eerder meegeweest naar de dierenarts en daar was ze ook aan het blazen.. Maar ik zal eens bellen, want anders gebeurd het nooit.
pi_122067124
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet niet of je kat snapt wat je aan het doen bent. Die van jou vindt kennelijk dat je er niet aan mag komen. Is het een idee om de kattenbak schoon te maken als je kat niet in de buurt is?
Ik vertel wat ik aan het doen ben maar ik denk niet dat poes dat snapt :') En ik zet haar nu ook in de woonkamer, luikje dicht want daar keek ze ook door en nog is ze boos/bang. Muziek harder zodat ze het niet hoort, ze blijft blazen en grommen.
Ik vind het sneu want blijkbaar levert het haar stress op maar een stinkende bak kan zij toch ook niet fijn vinden? Gezond lijkt het me ook niet, blijven graven in je eigen uitwerpselen.
  zaterdag 26 januari 2013 @ 13:24:54 #209
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122067323
Nee, je moet de bak natuurlijk wel bijhouden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_122070005
Ons kleine monster is precies het tegenovergestelde, zo gauw hij ziet dat ik de vuilbak weghaal duikt hij al in de kattenbak zodat ik hem er weer uit kan jagen omdat anders het grit op zijn lijfje beland.
Wij hebben een robot kattenbak en wat hij ook vaak flikt is als de bak draait er dan inspringen, dan stopt de bak en dan er weer uit springen, wachten tot de bak weer begint te draaien en er dan weer inspringen enz.
pi_122079659
Ik hou de bak zeker goed bij!

En dat is dus wat ik van meer mensen hoor, kat dolblij als de bak weer schoon is. Of naast de bak als hij te vies is.
pi_122081410
quote:
Yep, kat op schoot, nageltjes uit voetzooltje trekken, even ontsmetten en weer laten gaan maar heb al gelezen dat dat blijkbaar geen optie is met die kat. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_122082889
Over nagels knippen : ik doe dat als ze behoorlijk slaperig is, anders kan ik het wel vergeten :')
pi_122090928
Nagels knippen? Dat doe ik meerdere malen per week. Zeker de sphynxen kunnen geen lange nagels hebben want ze springen altijd op je. De HTK's hebben pech en worden ook geknipt als ze in de buurt zijn, ik heb standaard op twee plaatsen in huis een schaartje liggen. Als je zo regelmatig de puntjes eraf haalt, is het ook niks bijzonders meer. Als ik bij mijn schoonouders kom knip ik ook gelijk de nagels van hun kat altijd :D gewoon niet te panisch over doen :)
I had a signature once. It was awful.
pi_122092404
Ik heb Sophie haar nageltjes nog nooit geknipt :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Yashaaaaa op 27-01-2013 00:20:45 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 januari 2013 @ 22:57:06 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_122092672
De nagels van Wiske hebben we in bijna twee jaar niet geknipt. Lijkt ook niet echt noig

Bellefleur was wel nodig. Maar die kon je gewoon in de houdgreep nemen en snel d'r nagels knippen. Als het niet te lang duren liet ze het gewoon toe.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 26 januari 2013 @ 22:58:19 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122092753
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb Sophia haar nageltjes nog nooit geknipt :o
Ik knip ook niet.
pi_122102438
Denk dat het per kat verschillend is of het nodig is of niet, ik heb een binnenkat die toch regelmatig haar nagels scherpt aan d'r plank en paal. Maar op een gegeven moment blijft ze weer overal achter haken en dan moet ik haar weer bevrijden :'). Dan toch maar af en toe bijknippen.
pi_122103734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 13:09 schreef kwakz0r het volgende:

Hier echt precies net zo! ..en dan x5 katten :P

Ik kan wel begrijpen dat sommige kattennagels niet geknipt hoeven te worden...
Wij hebben 1 katje, haar nagels zijn zo klein en dun dat ze het zelf goed kan onderhouden met de krabpaal ect...
Daarintegen haar grote zus, die heeft zulke dikke grote nagels dat zelfs het kattenschaartje soms 2x moet knippen op dezelfde breuk om er doorheen te komen :D
pi_122154073
Knippen is hier ook een crime.. Met zn 2en lukt het wel, eentje klemt kat vast en ander hanteert het schaartje.. Het zijn dan echt dramakings/queens, heel zielig piepen enzo.. Ik ben dan gauw geneigd om te zeggen van: ahh laat maar gaan! Gelukkig is mijn vriend niet onder de indruk van dat gepiep :P

Wat de bak betreft, hier zijn ze helemaal niet moeilijk, gewoon elke dag scheppen en 1x per 2 weken alles eruit, poetsen en weer nieuwe grit.
Als je bezig bent met scheppen komen ze juist altijd kijken en met hun neus erboven zitten 8)7 , dus gelukkig niet bang ervoor.
pi_122155044
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 10:49 schreef purplenarcis het volgende:
Knippen is hier ook een crime.. Met zn 2en lukt het wel, eentje klemt kat vast en ander hanteert het schaartje.. Het zijn dan echt dramakings/queens, heel zielig piepen enzo.. Ik ben dan gauw geneigd om te zeggen van: ahh laat maar gaan! Gelukkig is mijn vriend niet onder de indruk van dat gepiep :P
Zelfs met z'n drieën lukte het de laatste keer nauwelijks. En toen was die kat zo ziek als een hond... Ze groeien gelukkig niet in, maar zijn wel vreselijke weerhaken... Als hij z'n klauwen ergens in slaat, komt dat nooit meer los (of het moet via de bek gaan...)

quote:
Wat de bak betreft, hier zijn ze helemaal niet moeilijk, gewoon elke dag scheppen en 1x per 2 weken alles eruit, poetsen en weer nieuwe grit.
Als je bezig bent met scheppen komen ze juist altijd kijken en met hun neus erboven zitten 8)7 , dus gelukkig niet bang ervoor.
Heb je de bak verschoond, maar de kap er nog niet op, zitten ze er al op... En dan staat hij nog midden in de gang.
pi_122156985
Even een vraagje van mijn kant,

Een jaar geleden hebben we ons Britje van 3 opgehaald bij een cattery. Deze mensen deden hem weg omdat ze een nieuwe dekkater hadden gevonden. Al die tijd zat hij in een buitenhok wat 1 bij 2 meter was en een binnen hok van een beetje geluk 1 bij 1. Met een voerbakje en een mini uit elkaar gevallen krabpaal en heeft dus ook altijd alleen gezeten.

Binnen mochten ze niet komen omdat daar de poezen en kittens rond liepen en erg veel aandacht kregen ze volgens mij ook niet. Dus was stiekem wel blij dat wij hem hebben opgehaald.
In het begin schrok hij van elk geluidje en was redelijk schuw. Nu is hij in het jaar tijd enorm opgebloeid tot een lieve gezellige kater, knuffelig is hij niet, komt wel graag bij je zitten en is redelijk speels. O+ We wonen op een appartement van ong 60 vierkante meter en hij heeft de mogelijkheid om het balkon op te gaan, we hebben een super grote krabpaal en speeltjes genoeg.

Alleen nu merk ik dat hij de laatste weken/2 maanden enorm veel slaapt. Wat minder speelt en een beetje ''sip''? is. Zou hij net als een mens een winterdipje kunnen hebben? (zou het niet weten hoor :') ) Of heeft hij misschien de behoefte aan een maatje?

Aan dat laatste heb ik al eerder zitten denken maar ik weet eerlijk gezegd niet of hij daarop wel zit te wachten aangezien hij altijd al alleen is geweest.

Wat kan ik nu het beste doen en hoe denken jullie hier over?
All good things are wild and free.
pi_122157123
Is mijn kat dan de enige die zo mal doet? Meppen op het schepje en mijn hand toen ik nog schepte en nu blazen en grommen als de bak schoon is. Met nog een hele harde miauw als ze dan voor het eerst weer is heengeweest.
pi_122173293
Hoi..

Wij hebben een kitten van 8 maandjes. Ze is de laatste weken best druk en mauwt heel veel. Ze is nog niet geholpen. Kan dat een teken zijn dat het tijd wordt?
pi_122173572
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi..

Wij hebben een kitten van 8 maandjes. Ze is de laatste weken best druk en mauwt heel veel. Ze is nog niet geholpen. Kan dat een teken zijn dat het tijd wordt?
Ja, klinkt alsof ze krol is of tegen een krolsheid aanzit. Hoe reageert ze als je op haar onderrug aait?
Optimist tot in de kist
pi_122173611
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 12:14 schreef Radobe het volgende:
Is mijn kat dan de enige die zo mal doet? Meppen op het schepje en mijn hand toen ik nog schepte en nu blazen en grommen als de bak schoon is. Met nog een hele harde miauw als ze dan voor het eerst weer is heengeweest.
:') . Je hebt gewoon een gekke kat, niets vreemd voor een FOK!er toch? :+
Optimist tot in de kist
pi_122173621
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:13 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, klinkt alsof ze krol is of tegen een krolsheid aanzit. Hoe reageert ze als je op haar onderrug aait?
Je bedoeld aan de bovenkant bij haar staart?
pi_122173832
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Je bedoeld aan de bovenkant bij haar staart?
Ja, daar waar de kater normaal aan het "aandrukken"is zeg maar. :P Als ze krols is dan gaat ze met de kont omhoog in de paarhouding. ;)
Optimist tot in de kist
pi_122173917
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, daar waar de kater normaal aan het "aandrukken"is zeg maar. :P Als ze krols is dan gaat ze met de kont omhoog in de paarhouding. ;)
Ik weet niet precies wat de paarhouding is, maar d'r kont gooit ze trots de lucht in inderdaad!

Morgen maar even de DA bellen dan :)
pi_122174410
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat de paarhouding is, maar d'r kont gooit ze trots de lucht in inderdaad!

Haha dan is het duidelijk :p
pi_122174880
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:18 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Yep, je hebt een krolse poes. Probleem is wel dat ze nu niet geholpen kan worden want de doorbloeding van de geslachtsorganen is nu te heftig. Waarschijnlijk krijg je de pil mee die je eerst even moet geven om daarna een afspraak te maken voor een sterilisatie of eigenlijk castratie. Let goed op haar want nu is ze ontsnapingskunstenaar eerste klas. :P
Optimist tot in de kist
pi_122174953
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:34 schreef trovey het volgende:

[..]

Yep, je hebt een krolse poes. Probleem is wel dat ze nu niet geholpen kan worden want de doorbloeding van de geslachtsorganen is nu te heftig. Waarschijnlijk krijg je de pil mee die je eerst even moet geven om daarna een afspraak te maken voor een sterilisatie of eigenlijk castratie. Let goed op haar want nu is ze ontsnapingskunstenaar eerste klas. :P
Oh jee... Hoe lang kan dit duren? _O- Of gaat het snel over als ze die pil krijgt? _O-
pi_122175226
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Oh jee... Hoe lang kan dit duren? _O- Of gaat het snel over als ze die pil krijgt? _O-
Persoonlijk geen ervaring mee want de poezen hier werden altijd geholpen voordat ze krols werden (ook i.v.m. aanwezig katers in dezelfde leeftijd :') ) maar een krolsheidperiode kan wel even duren ja. :') Beste is even in overleg te gaan met je dierenarts aangezien zo'n beetje elke dierenarts een andere werkwijze heeft maar wat die ook zegt laat het niet helpen in volle krolsheid want dan is de operatie gewoon erg zwaar voor een kat. ;)

Even wat extra info.

http://dier-en-natuur.inf(...)atie-bij-poezen.html
Optimist tot in de kist
pi_122175490
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:39 schreef trovey het volgende:

[..]

Persoonlijk geen ervaring mee want de poezen hier werden altijd geholpen voordat ze krols werden (ook i.v.m. aanwezig katers in dezelfde leeftijd :') ) maar een krolsheidperiode kan wel even duren ja. :') Beste is even in overleg te gaan met je dierenarts aangezien zo'n beetje elke dierenarts een andere werkwijze heeft maar wat die ook zegt laat het niet helpen in volle krolsheid want dan is de operatie gewoon erg zwaar voor een kat. ;)

Even wat extra info.

http://dier-en-natuur.inf(...)atie-bij-poezen.html
Ah ok. Ja, ik wou het eerder doen, maar het kwam er de hele tijd niet van. Helaas, hehe. Dank voor je link :) Even doorlezen.
pi_122175593
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ah ok. Ja, ik wou het eerder doen, maar het kwam er de hele tijd niet van. Helaas, hehe. Dank voor je link :) Even doorlezen.
Zolang je geen vruchtbare kater(s) in huis hebt hoef je er ook niet meteen op te letten...mits ze niet standaard buitenlopen anders heb je sneller een zwangere kat dan jij kunt denken "Zou ze krols zijn?" :+
Optimist tot in de kist
pi_122175895
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:45 schreef trovey het volgende:

[..]

Zolang je geen vruchtbare kater(s) in huis hebt hoef je er ook niet meteen op te letten...mits ze niet standaard buitenlopen anders heb je sneller een zwangere kat dan jij kunt denken "Zou ze krols zijn?" :+
Haha, de kater is geholpen en ze komt nog niet buiten, dat scheelt :P
pi_122175952
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:50 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha, de kater is geholpen en ze komt nog niet buiten, dat scheelt :P
Dat is wel handig ja, hoe lang geleden gecastreerd trouwens want katers kunnen nog een tijdje vruchtbaar zijn na een castratie. :P
Optimist tot in de kist
pi_122176004
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:51 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is wel handig ja, hoe lang geleden gecastreerd trouwens want katers kunnen nog een tijdje vruchtbaar zijn na een castratie. :P
Dat is al een paar jaar geleden!
pi_122176109
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:52 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Dat is al een paar jaar geleden!
Dat scheelt dan weer. :P Hou er trouwens wel rekening mee dat hij toch paarpogingen gaat doen. Dat deden de katers hier nog met al lang gesteriliseerde poezen....jaren erna nog. _O- Vooral de Siamese poes was populair :P
Optimist tot in de kist
pi_122176186
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:53 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat scheelt dan weer. :P Hou er trouwens wel rekening mee dat hij toch paarpogingen gaat doen. Dat deden de katers hier nog met al lang gesteriliseerde poezen....jaren erna nog. _O- Vooral de Siamese poes was populair :P
Hahaha. Ben benieuwd. Normaal moet 'ie niet zoveel van d'r hebben namelijk :P
pi_122176243
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Hahaha. Ben benieuwd. Normaal moet 'ie niet zoveel van d'r hebben namelijk :P
Blijven mannen hè, met of zonder ballen. :+
Optimist tot in de kist
pi_122176419
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Blijven mannen hè, met of zonder ballen. :+
_O-
pi_122176588
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:58 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

_O-
Vruchtbare vrouw in beeld en meteen gaan de oogkleppen op....beetje zoals in al die programma's...pas maar op straks gaat hij ook nog naar de sportschool toe om spieren te kweken. :+
Optimist tot in de kist
pi_122178998
quote:
7s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Ik had toen gelezen dat er best veel nadelen aan die pil zitten
  maandag 28 januari 2013 @ 19:44:46 #245
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_122180752
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:24 schreef Cindy1988 het volgende:

[..]

Ik had toen gelezen dat er best veel nadelen aan die pil zitten
Klopt. Het moet ook een heel tijdelijke oplossing zijn.
pi_122182665
Hallo alemaal.

Ik heb ook even een vraag. Ik heb sinds afgelopen zomer een kitten. Hij is inmiddels een 7 maanden oud. Hij is lekker speels en eet goed. Heel gezond dus verder. Nu houd felix erg veel van water, zo erg dat hij zelfs onder de douche springt als ik aan het douchen ben of onder de kraan met afwassen.

Nu is mijn vraag kan dit kwaad voor zijn vacht? Hij glanst wel mooi en iedereen zegt ook dat het een mooie kater is. Veel zeepresten krijgt hij nooit op zich maar toch.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_122182748
Nee hoor, kan geen kwaad. ;)
Optimist tot in de kist
pi_122187461
quote:
12s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:14 schreef trovey het volgende:

[..]

:') . Je hebt gewoon een gekke kat, niets vreemd voor een FOK!er toch? :+
Helemaal waar, ze noemen haar ook wel Skitzo i.p.v. Dzidzo :+ :@
pi_122187501
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef Radobe het volgende:

[..]

Helemaal waar, ze noemen haar ook wel Skitzo i.p.v. Dzidzo :+ :@
:')
Optimist tot in de kist
pi_122187820
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef trovey het volgende:

[..]

:')
Voor mij is ze verder heel lief O+ Behalve als ik de kattenbak doe.
pi_122187930
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef Radobe het volgende:

[..]

Voor mij is ze verder heel lief O+ Behalve als ik de kattenbak doe.
Ze doet wel alles op de kattenbak? Zo ja, dan heb je gewoon een maffe poes met een aandachtstik. :Y)
Optimist tot in de kist
pi_122188386
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:25 schreef trovey het volgende:

[..]

Ze doet wel alles op de kattenbak? Zo ja, dan heb je gewoon een maffe poes met een aandachtstik. :Y)
Ja hoor, alles netjes op de bak. Heel af en toe heeft ze een haar van mij opgevreten en dan hangt er een keutel aan een haar aan haar kont, dan gaat ze met haar kont over de grond slepen tot hij er af is. Of tot dat ik met een papiertje de drol pak en de haar mee trek uit haar gat. :X
En ze is dol op aandacht en dan vooral mijn aandacht.
pi_122197350
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Radobe het volgende:

[..]

Ja hoor, alles netjes op de bak. Heel af en toe heeft ze een haar van mij opgevreten en dan hangt er een keutel aan een haar aan haar kont, dan gaat ze met haar kont over de grond slepen tot hij er af is. Of tot dat ik met een papiertje de drol pak en de haar mee trek uit haar gat. :X
En ze is dol op aandacht en dan vooral mijn aandacht.
Yep, gewoon maffe poes. :Y Ik heb draadjeseters gehad, was ook altijd een verrassing wat er uit zou komen. :')
Optimist tot in de kist
pi_122200043
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef trovey het volgende:
Nee hoor, kan geen kwaad. ;)
Haha oke, Maakte me toch een beetje zorgen ivm. zeep enzo. Maar zoals ik al zei krijgt die daar nooit veel van op zijn vacht :)
Wel grappig heb altijd al katten gehad die water leuk vonden, alleen deze is de eerste die ook werkelijk onder de douche springt zodra hij de kans ziet :P
pi_122206271
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 02:37 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Haha oke, Maakte me toch een beetje zorgen ivm. zeep enzo. Maar zoals ik al zei krijgt die daar nooit veel van op zijn vacht :)
Wel grappig heb altijd al katten gehad die water leuk vonden, alleen deze is de eerste die ook werkelijk onder de douche springt zodra hij de kans ziet :P
Blijft toch wel een uitzondering bij een gemiddelde kat, hier mijden ze water als de pest...ja drinken maar verder gaan ze niet. :')
Optimist tot in de kist
pi_122206995
quote:

[..]

Heeft gewoon een tijger of panter in de familie ergens :D
pi_122208183
panters zijn toch niet zo zwemmerig?

tijgers wel

http://www.varbak.com/afbeeldingen/zwemmen-tijger-foto-'s-nb19014.jpg
pi_122208928
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 11:57 schreef trovey het volgende:

[..]

Blijft toch wel een uitzondering bij een gemiddelde kat, hier mijden ze water als de pest...ja drinken maar verder gaan ze niet. :')
haha inderdaad hoewel mijn vorige katten ook gewoon rustig de vijver in sprongen als het echt heel warm was. Maar nu heb ik gewoon een verklede hond :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:20 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Heeft gewoon een tijger of panter in de familie ergens :D
Als je hem afentoe zo bezig ziet zou je het wel denken ja :P
pi_122209741
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 12:56 schreef computergirl het volgende:
panters zijn toch niet zo zwemmerig?

tijgers wel
[ afbeelding ]
http://www.varbak.com/afbeeldingen/zwemmen-tijger-foto-'s-nb19014.jpg
Sorry, ik bedoelde de jaguar... (de panter lijkt erop, maar woont in Afrika en Azië, de jaguar woont in Zuid Amerika)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:10:49 #260
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_122211206
quote:

[..]

Zeker een Siamees of Bengaal? Die zijn vaak dol op zwemmen en lopen inderdaad rustig mee de douche in :D
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:13:36 #261
45 SiGNe
pi_122211289
Ik heb er hier ook weer een probleem bij, m'n kater van 8,5 maanden heeft gister een ongelukje gehad (gevallen of aangereden) en heeft nu waarschijnlijk z'n heup gebroken.. ;(
Dus dat wordt de komende 6 weken rust voor 'm, niet naar buiten en ook niet op de bank of aanrecht springen.
Ben benieuwd hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, normaal klimt ie rustig 12 meter hoog een boom in en is ie erg actief.
  Manager PR/Moderator dinsdag 29 januari 2013 @ 14:26:55 #262
269689 crew  Viv
pi_122211821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb er hier ook weer een probleem bij, m'n kater van 8,5 maanden heeft gister een ongelukje gehad (gevallen of aangereden) en heeft nu waarschijnlijk z'n heup gebroken.. ;(
Dus dat wordt de komende 6 weken rust voor 'm, niet naar buiten en ook niet op de bank of aanrecht springen.
Ben benieuwd hoe ik dat voor elkaar kan krijgen, normaal klimt ie rustig 12 meter hoog een boom in en is ie erg actief.
Arme Jirō ;(
Ik denk dat hij in een bench moet dan, je kan anders niet tegenhouden dat hij op de bank springt.
pi_122212978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Arme Jirō ;(
Ik denk dat hij in een bench moet dan, je kan anders niet tegenhouden dat hij op de bank springt.
Misschien een stuk afzetten in de huiskamer? Een soort van box maken? En als je zelf op de bank zit, hem oppakken en bij je houden?

Arm beest! Geef hem maar veel knuffels in die 6 weken!
pi_122222998
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zeker een Siamees of Bengaal? Die zijn vaak dol op zwemmen en lopen inderdaad rustig mee de douche in :D
Nope gewoon een ras echte huis tuin en keuken kat ;) ofwel een combie van een onbekende vader en een europeese korthaar :P
Felix heeft zelf half lang haar dus t is geen echte korthaar. Ik zal vanavond wel eens een foto posten ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:52:51 #265
45 SiGNe
pi_122223079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:26 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Arme Jirō ;(
Inderdaad 6 weken benchrust..morgen mag ik een bench bij de DA lenen.
Hij heeft hartstikke pijn als ie probeert te lopen.

pi_122223135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:13 schreef SiGNe het volgende:
Aw arm beest. Misschien is het mogelijk om een reisbak te nemen en daar een kussen in te leggen of een ander iets waar die graag op ligt? Als hij echt last er van heeft zal die daar echt wel blijven liggen ;)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:58:15 #267
45 SiGNe
pi_122223327
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:54 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Aw arm beest. Misschien is het mogelijk om een reisbak te nemen en daar een kussen in te leggen of een ander iets waar die graag op ligt? Als hij echt last er van heeft zal die daar echt wel blijven liggen ;)
Op het moment ligt ie op m'n bed.. daar wilde ie heel graag liggen..
alleen een nadeel dat ie daar niet vanaf kan.
maar goed, morgen dus in elk geval die bench en daar leg ik een van z'n favoriete kussentjes en een fleecedeken in.. en kattenbak als dat past..
pi_122223554
Heb je geen pijnstillers gekregen? Novacam bijv.?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:23:08 #269
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_122224343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:03 schreef WinnieWana het volgende:
Heb je geen pijnstillers gekregen? Novacam bijv.?
Is dat wel slim pijnstillers ? Als ie er niets of bijna niets van merkt gaat ie dingen doen die die niet kan lijkt me..
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_122224561
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:21 schreef Prospera het volgende:

[..]

Zo, dan eten ze al 5 jaar RC Urinary voor niks? Is dat ook schadelijk dan voor Fratz, exgruis patient en zijn broertjes zonder gruis?

Ik heb nog een pak van 9 kilo liggen -O-
misschien beetje laat en inmiddels achterhaald oid, maar heb je al eens vers vlees geprobeerd? bijvoorbeeld tinlo barfmenu of haaksbarf?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:30:48 #271
143001 Prospera
Verfrissend
pi_122224674
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:28 schreef dawg het volgende:

[..]

misschien beetje laat en inmiddels achterhaald oid, maar heb je al eens vers vlees geprobeerd? bijvoorbeeld tinlo barfmenu of haaksbarf?
Het enige vers dat ze willen is hart/kipfilet/garnalen uit de super.
Ik zou zo graag ze op Barf willen zetten!
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_122224975
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:30 schreef Prospera het volgende:

[..]

Het enige vers dat ze willen is hart/kipfilet/garnalen uit de super.
Ik zou zo graag ze op Barf willen zetten!
hmm. en als je zelf samenstelt ook niet? omdat ze kennelijk toch wel iets lusten? :P
pi_122226740
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Is dat wel slim pijnstillers ? Als ie er niets of bijna niets van merkt gaat ie dingen doen die die niet kan lijkt me..
Een kat pijn laten lijden lijkt mij ook niet de bedoeling. Daarbij moet hij ook in een grote bench. Kan hij zichzelf niet bezeren. Mijn tante haar,kat is ook eens aangereden met 6 weken benchrust is dat geheeld. De laatste 2 weken mocht ze er wat vaker uit. Had de eerste week novacam.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:09:09 #274
50442 DaMook
pi_122226980
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Een kat pijn laten lijden lijkt mij ook niet de bedoeling. Daarbij moet hij ook in een grote bench. Kan hij zichzelf niet bezeren. Mijn tante haar,kat is ook eens aangereden met 6 weken benchrust is dat geheeld. De laatste 2 weken mocht ze er wat vaker uit. Had de eerste week novacam.
Tsja wij weten dat we het met pijnstillers alsnog rustig aan moeten doen, lijkt me dat een kat dat niet snapt, vandaar mijn vraag/opmerking ;) . En idd als ze met pijnstillers in een bench zitten dan kunnen ze zichzelf niet veel meer bezeren, maar dan snappen ze ook nog minder waarom ze in die bench zitten lijkt me. Je snapt mijn punt neem ik aan ;) ? Ik laat ze ook niet graag pijn lijden, maar beetje wel voor de zelfbescherming in zo'n geval, hoe zielig ook, katten zijn geen mensen..

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:24:54 #275
45 SiGNe
pi_122232066
Hij heeft pijnstillers, Tolfedine.. 2 stuks per dag de komende 10 dagen.
Ondanks die pijnstillers heeft ie toch nog een hoop pijn en beweegt opzich niet heel veel als ie eenmaal een plek heeft gevonden waar ie wil liggen.
Ik kan gelukkig de hele dag bij 'm zijn de komende tijd dus kan ik 'm in elkgeval in de gaten houden
  dinsdag 29 januari 2013 @ 21:52:36 #276
50442 DaMook
pi_122234188
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Ondanks die pijnstillers heeft ie toch nog een hoop pijn en beweegt opzich niet heel veel als ie eenmaal een plek heeft gevonden waar ie wil liggen.
Ik kan gelukkig de hele dag bij 'm zijn de komende tijd dus kan ik 'm in elkgeval in de gaten houden
Dat ie nog wel pijn heeft is natuurlijk zielig, snap ik helemaal :Y . Maar is wel beter voor hem :Y .

dinsdag 29 januari 2013 @ 23:15:01 #277
143001 Prospera
Verfrissend
pi_122239474
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:36 schreef dawg het volgende:

[..]

hmm. en als je zelf samenstelt ook niet? omdat ze kennelijk toch wel iets lusten? :P
I wish; verder dan de supermarkt gaan ze niet.
Ik heb wel eens een kuiken geïntroduceerd, maar neuh.

Wel een doorbraak 3 weken geleden, dat Tinker,10, een jong muisje voor de deur
kraakte en opat.

Dat was 1 in 10 jaar w/
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:19:00 #278
143001 Prospera
Verfrissend
pi_122239694
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Tolfedine is zware aspirine voor ons; als hij zoveel pijn heeft dan zijn er ook zwaardere middele
Aan de andere kant zijn zwaardere middelen ook niet goed voor hun beleving van de werkelijkheid.
Sterkte

[ Bericht 3% gewijzigd door Prospera op 29-01-2013 23:26:10 ]
pi_122240162
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:23 schreef DaMook het volgende:

[..]

Probleem is wel dat als hij pijn heeft hij ook minder kan gaan eten en dan gaat hij verder achteruit. Een bench waarin een kussen, kattenbak en waterbakje kan samen met een middel als Novacam(is beter geschikt bij bot/gewrichtsklachten dan Tolfedine wat meer geschikt is voor weke delen(spieren o.a.) )is in dit geval een goede optie. Beperking van beweging maar wel minder pijn zodat hij goed blijft eten en drinken en zijn spijsvertering aan de gang blijft.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 29 januari 2013 @ 23:45:18 #280
45 SiGNe
pi_122240865
Hij eet in elk geval wel goed, drinken wat minder maar hij dronk sowieso niet zo heel veel.
hij is wel al sinds gister niet meer wezen poepen, hij heeft net wel even een plasje gedaan op de kattenbak.. da's al heel wat want eigenlijk wilde ie naar buiten om te plassen.
Jiro krijgt de komende dagen ook wat laxeermiddel om 'm te helpen met poepen, z'n darm zit flink vol en poepen doet pijn.
pi_122245806
Sterte met en voor Jiro!

Niks aan als poezebeest zich niet goed voelen, zo ook naar de dierenarts, Dzidzo blijft kotsen ondanks de hypo-allergene brokken en nu zit er ook bloed en soms bloedschuim. Dat is niet gezond.
  woensdag 30 januari 2013 @ 17:42:09 #282
45 SiGNe
pi_122262330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:13 schreef Radobe het volgende:
Sterte met en voor Jiro!

Niks aan als poezebeest zich niet goed voelen, zo ook naar de dierenarts, Dzidzo blijft kotsen ondanks de hypo-allergene brokken en nu zit er ook bloed en soms bloedschuim. Dat is niet gezond.
Bloed kotsen kan komen door een geïrriteerde slokdarm door het kotsen maar het kan ook zijn dat hij een bloeding in z'n maag heeft, klinkt niet goed inderdaad.
Welke kleur is het bloed?

Katten houden je in elk geval alert en actief.. wat een ellende allemaal.
Jij en je kat ook sterkte
  woensdag 30 januari 2013 @ 18:31:51 #283
50442 DaMook
pi_122264671
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 23:29 schreef trovey het volgende:

[..]

Probleem is wel dat als hij pijn heeft hij ook minder kan gaan eten en dan gaat hij verder achteruit. Een bench waarin een kussen, kattenbak en waterbakje kan samen met een middel als Novacam(is beter geschikt bij bot/gewrichtsklachten dan Tolfedine wat meer geschikt is voor weke delen(spieren o.a.) )is in dit geval een goede optie. Beperking van beweging maar wel minder pijn zodat hij goed blijft eten en drinken en zijn spijsvertering aan de gang blijft.
Ah ok, dat klinkt logisch :) .

Manager PR/Moderator woensdag 30 januari 2013 @ 19:47:32 #284
269689 crew  Viv
pi_122268037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:13 schreef Radobe het volgende:
En hoe ging het? :o
pi_122278479
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 17:42 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Bloed kotsen kan komen door een geïrriteerde slokdarm door het kotsen maar het kan ook zijn dat hij een bloeding in z'n maag heeft, klinkt niet goed inderdaad.
Welke kleur is het bloed?

Katten houden je in elk geval alert en actief.. wat een ellende allemaal.
Jij en je kat ook sterkte
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 19:47 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

En hoe ging het? :o
Bloed was altijd lichrood en vers bloed en pas na gewoon vocht of gal.

En waarschijnlijk is het stress bij poes wat het kotsen heeft veroorzaakt, met oud en nieuw zijn ze pal naast mijn huis aan het carbid schieten geweest. Daarna de darmen en maag zo overstuur dat ze bleef kotsen en toen waarschijnlijk adertje geknapt in de keel.
Hartje was in orde, vochtbalans was goed en de dierenarts zag hoe gestressed hier van was, Toen vertelde ik hoe bang ze was van stofzuigen en ze gister na het stofzuigen ook weer ging kotsen. En het bang zijn voor het kattenbak verschonen deed de dierenarts vermoeden dat ze een stressgevoelige kat is.
Ze heeft een spuitje gehad tegen misselijkheid en capsules tegen de stress en het gaat een stuk beter!
En die krijgt ze nu een tijdje.
Nu kijken hoe we stress gaan vermijden, want poes en ik kunnen er allebei niet tegen en zoals een vriendin mooi zei na vandaag, jullie zijn 1
pi_122278544
En hoe is het nu met Jiro?
  woensdag 30 januari 2013 @ 23:46:43 #287
45 SiGNe
pi_122281934
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 22:39 schreef Radobe het volgende:

[..]

[..]

Bloed was altijd lichrood en vers bloed en pas na gewoon vocht of gal.

En waarschijnlijk is het stress bij poes wat het kotsen heeft veroorzaakt, met oud en nieuw zijn ze pal naast mijn huis aan het carbid schieten geweest. Daarna de darmen en maag zo overstuur dat ze bleef kotsen en toen waarschijnlijk adertje geknapt in de keel.
Hartje was in orde, vochtbalans was goed en de dierenarts zag hoe gestressed hier van was, Toen vertelde ik hoe bang ze was van stofzuigen en ze gister na het stofzuigen ook weer ging kotsen. En het bang zijn voor het kattenbak verschonen deed de dierenarts vermoeden dat ze een stressgevoelige kat is.
Ze heeft een spuitje gehad tegen misselijkheid en capsules tegen de stress en het gaat een stuk beter!
En die krijgt ze nu een tijdje.
Nu kijken hoe we stress gaan vermijden, want poes en ik kunnen er allebei niet tegen en zoals een vriendin mooi zei na vandaag, jullie zijn 1
Rood bloed is inderdaad vers bloed en komt niet uit de maag, dat is opzich een beter teken dan zwart bloed gelukkig.
Gelukkig gaat het al wat beter met 'r, ben zelf darmpatiënt en kon ook een keer niet ophouden met overgeven.. dat voel je dagen later nog steeds, spierkrampen en gevoelige maag.

Met Jiro gaat het opzich OK, hij is erg rustig en slaapt veel.
Ik had 'm vandaag in de bench maar toen ik de kattenbak uit de kooi wilde halen om te verschonen (zijn darmen werken gelukkig wel normaal) is ie eruit gekropen.
Omdat ik al snel zag dat ie lekker op m'n bed wilde slapen heb ik 'm daarheen getild en daar ligt ie nog steeds.
Morgen gaat ie overdag in elk geval weer de bench in..
pi_122282674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 23:46 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Rood bloed is inderdaad vers bloed en komt niet uit de maag, dat is opzich een beter teken dan zwart bloed gelukkig.
Gelukkig gaat het al wat beter met 'r, ben zelf darmpatiënt en kon ook een keer niet ophouden met overgeven.. dat voel je dagen later nog steeds, spierkrampen en gevoelige maag.

Ik had 'm vandaag in de bench maar toen ik de kattenbak uit de kooi wilde halen om te verschonen (zijn darmen werken gelukkig wel normaal) is ie eruit gekropen.
Omdat ik al snel zag dat ie lekker op m'n bed wilde slapen heb ik 'm daarheen getild en daar ligt ie nog steeds.
Jouw bed ruikt natuurlijk lekker naar jou!
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:09:09 #289
45 SiGNe
pi_122282776
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:06 schreef Radobe het volgende:

[..]

Jouw bed ruikt natuurlijk lekker naar jou!
Dat ook en daar slaapt ie sowieso altijd 's nachts, dan ligt ie half op m'n gezicht :D
Ik weet dat het niet echt handig is maar we zijn het inmiddels gewend en als ik m'n slaapkamer deur dicht hou blijft ie net zo lang mauwen tot ie er in mag.. hij houdt dat langer vol dan ik..
pi_122282843
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat ook en daar slaapt ie sowieso altijd 's nachts, dan ligt ie half op m'n gezicht :D
Ik weet dat het niet echt handig is maar we zijn het inmiddels gewend en als ik m'n slaapkamer deur dicht hou blijft ie net zo lang mauwen tot ie er in mag.. hij houdt dat langer vol dan ik..
heel herkenbaar!
pi_122282919
Heeft iemand een aanrader wat "brokjes katten" echt lekker vinden? Heb al carnibest, kipfilet en runderhart gekocht maar dat vind ze niet lekker.. eet liever brokjes.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2013 @ 00:15:20 #292
163650 Greys
pi_122282969
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:13 schreef Kadooosh het volgende:
Heeft iemand een aanrader wat "brokjes katten" echt lekker vinden? Heb al carnibest, kipfilet en runderhart gekocht maar dat vind ze niet lekker.. eet liever brokjes.
Waarom 'moet' ze iets anders? :P Alleen brokjes kan ook toch als ze dat echt wil.
Mijn kat wilde ook niks anders, carnibest ook niet, maar een klein stukje van een plakje rosbief slaat ze haast uit mijn handen (na een paar keer oefenen, want in het begin wilde ze dat ook niet :D ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_122283251
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom 'moet' ze iets anders? :P Alleen brokjes kan ook toch als ze dat echt wil.
Mijn kat wilde ook niks anders, carnibest ook niet, maar een klein stukje van een plakje rosbief slaat ze haast uit mijn handen (na een paar keer oefenen, want in het begin wilde ze dat ook niet :D ).
Mja wil haar verwennen :) .
Kan wel is die standaard kattensnoepjes kopen maar heb daar niet echt het gevoel bij dat het lekkerder is dan vers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2013 @ 00:25:50 #294
163650 Greys
pi_122283350
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:22 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Kan wel is die standaard kattensnoepjes kopen maar heb daar niet echt het gevoel bij dat het lekkerder is dan vers.
Plakje rosbief proberen! :Y En dan in kleine stukjes. Zo van die eenhaps stukjes. En hoog houden, centimeter boven naar neus als ze omhoog kijkt, als ze dan dr bekje open doet kan je het er in laten vallen. Klinkt stom, maar mijn kat blieft bv geen plakje vlees vanaf een platte ondergrond, dan is het te lastig pakken :')

En Whiskas Temptations, van die plastic doosjes in de vorm van een kattenkop in de supermarkt, kaassmaak, vindt ze hier erg lekker :D Kattensnoepjes.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_122283518
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 00:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Plakje rosbief proberen! :Y En dan in kleine stukjes. Zo van die eenhaps stukjes. En hoog houden, centimeter boven naar neus als ze omhoog kijkt, als ze dan dr bekje open doet kan je het er in laten vallen. Klinkt stom, maar mijn kat blieft bv geen plakje vlees vanaf een platte ondergrond, dan is het te lastig pakken :')

En Whiskas Temptations, van die plastic doosjes in de vorm van een kattenkop in de supermarkt, kaassmaak, vindt ze hier erg lekker :D Kattensnoepjes.
Thx zal ik proberen. Zit geen zout in rosbief toch?
  donderdag 31 januari 2013 @ 00:34:57 #296
45 SiGNe
pi_122283659
Mijn kat vind Liquid snacks van vitacraft overheerlijk, is vloeibaar dus je kan het ook handig gebruiken om pillen e.d. te maskeren
pi_122285697
quote:

[..]

gedroogd vlees? Of gevriesdroogd.
Zijn er ook in snoepvorm. Ik heb hier cosma snackies en nog een ander merk van zooplus
pi_122286495
Dit is trouwens Felix, die dus zo van water houd. (voor de geïnteresseerde :P )

Deze foto heb ik gemaakt toen ik hem een maand thuis had ongeveer:
pi_122286497
quote:

[..]

Wel fijn dat hij iig zo goed ergens kan slapen ;) Meer kun je helaas toch niet voor m doen :( vooral hopen dat hij er niks aan over houd verder en lief voor m zijn. Maar ja dat ben je toch vast wel al :P
pi_122286957
quote:

[..]

Als ik mijn kat wil verwennen hoef ik hem geen vlees te geven. Maar kattensnoepjes. Met catnip (kan ze alleen nergens meer vinden!) Ik hoef dat pakje maar te pakken en hij begint te kwijlen. Andere snoepjes haalt hij z'n neus voor op, maar die snoepjes....

(ik bedoel Beaphar Catnip-bits, ze hebben overal allerlei soorten beaphar, maar nergens meer die catnip...)

quote:

Gewoon goed in de gaten houden en opsluiten als je er niet bent... En vooral veel verwennen (met aandacht natuurlijk!) probleem alleen is, dat hij dat dan ook verwacht als hij weer beter is... Dilemma's...
pi_122289071
Hey allemaal, ik heb een vraag aan jullie. Sinds kort gaat Bandit rond een uur of 4 als een gek staan mauwen. Wij uit bed om te kijken wat er is maar meneer wil gewoon eten. Tegenwoordig gaan we niet meer uit bed omdat we toch weten wat hij wilt, alleen blijft hij door gaan met mauwen tot de wekker gaat en we er wel uitgaan :s hebben jullie een idee? Ik wil weer kunnen slapen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')