PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dani Alves heeft 3 links en een oranje ''schoen'' heeft 8 chem nodig.. dus hij krijgt 4 van Messi, 2,5 van Xavi en 1.5 van Sergio Ramos..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:23 schreef Vraagje100 het volgende:
HOe komt alves aan 9chem??? Hij heeft mar 2 groene links ipv 3.
lol. bijna goedquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Dani Alves heeft 4 links en een oranje ''schoen'' heeft 8 chem nodig.. dus hij krijgt 4 van Messi, 2,5 van Xavi en 1.5 van Sergio Ramos..
3 links*, de rest wat je zegt snap ik niks van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:30 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Dani Alves heeft 4 links en een oranje ''schoen'' heeft 8 chem nodig.. dus hij krijgt 4 van Messi, 2,5 van Xavi en 1.5 van Sergio Ramos..
Ja het getalletje wel. Of je daadwerkelijk de boost krijgt, als 'ie überhaupt aanwezig is, is niet na te gaan.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja het getalletje wel. Of je daadwerkelijk de boost krijgt, als 'ie überhaupt aanwezig is, is niet na te gaan.
Met enige regelmaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt dat.Twijfelde je aan mij?
Als ze het goedkoopst zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Spoortie het volgende:
Wanneer is het beste punt om spelers te kopen nu de markt is gecrasht?
Als TOTY Messi en Ronaldo erin zitten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:33 schreef Spoortie het volgende:
Wanneer is het beste punt om spelers te kopen nu de markt is gecrasht?
Hij was vorig jaar ook 85 rated en iets van 5 a 6k.. nog voor de crash.quote:
Dan bak je er al helemaal niets van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van om te doen alsof ik meerdere personen ben, ik blijf liever mezelf.
Ziet er uit als een LB+Y teamquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:37 schreef Anonymous61 het volgende:
met dit team verlies je nooit ): titel divisie 1 gewonnen en weer een pack. ;p Koné(pace)
[ afbeelding ]
Of de web-appquote:
Even je bevestiging nodig:quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Even je bevestiging nodig:
451 LM, linked met de CAM en de LB. Stel hij heeft alleen een club+land link met de CAM, haalt die dan ook 9 chem als die een LW is ? ( Want oranje positie -> dubbele aantal links van 2 = 4 ) ?? ? ?
Ja dat gaat lazy EA vast doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan blijkt het chem systeem overhoop te zijn gegooid![]()
Lavezzi in jouw geval dus? Hij heeft maar 1 dubbele link en 1 enkele link = 3.5, geen 4quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
451 LM, linked met de CAM en de LB. Stel hij heeft alleen een club+land link met de CAM, haalt die dan ook 9 chem als die een LW is ? ( Want oranje positie -> dubbele aantal links van 2 = 4 ) ?? ? ?
Niks wachten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of de web-app
Is er al een release date voor de site? Anders kan je bijna beter gaan wachten tot FUT14 denk ik
Ja, wel Lavezzi. En land = 1.5 en club = 2.5 = 4.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lavezzi in jouw geval dus? Hij heeft maar 1 dubbele link en 1 enkele link = 3.5, geen 4
edit: oh wacht, dat kan hem niet zijn, want hij heeft 1 dode link zie ik. Wie bedoel je dan?
0quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:47 schreef Luukiee09 het volgende:
Voor hoeveel gaan jullie openen als Falcao, messi en ronaldo in de pakjes zitten?
Voor hoeveel gaan jullie openen als Falcao, messi en ronaldo in de pakjes zitten?
pff ik zit dubbel te slapen, je hebt gelijk met 4 links ja, dus theoretisch gezien moet het kloppen. Maar ik heb nog nooit een dode link + een oranje positie op 9 chem gezien volgens mijquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, wel Lavezzi. En land = 1.5 en club = 2.5 = 4.
En ik meen dat dat genoeg moet zijn voor een oranje positie.. (?)
Ik hoop echt deze maand en anders februari. Ze mogen van mij alles omgooien. De meeste werk zit toch in het framework van de site, niet in de chemberekeningen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of de web-app
Is er al een release date voor de site? Anders kan je bijna beter gaan wachten tot FUT14 denk ik
Je weet toch ondertussen wel dat de prijzen niet meer vergelijkbaar zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar ook 85 rated en iets van 5 a 6k.. nog voor de crash.
En 84 rated Diego Lopez (die veel beter was) minder dan 2k.
LW op LM geeft 4, dus 9 is haalbaar, mits je 2 keer zoveel punten als links hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geen enkel pakje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:47 schreef Luukiee09 het volgende:
Kan ook niet, zelfs niet met allemaal oranje links.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
pff ik zit dubbel te slapen, je hebt gelijk met 4 links ja, dus theoretisch gezien moet het kloppen. Maar ik heb nog nooit een dode link + een oranje positie op 9 chem gezien volgens mij
Nou spreek je jezelf nogal tegen Ooquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kan ook niet, zelfs niet met allemaal oranje links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |