Mwoah, kan het ze er wel voor over zien hebben. Hij is nog maar 22 hé? Prima mid geweest voor PSV en NL, zou het er zelf niet voor over hebben maar kan mij voorstellen wat ze er in zien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:01 schreef shaderon het volgende:
Ik haat er niet op, maar 18 miljoen is gewoon veel te veel voor hem
zegt de hatsune miku manquote:
Nee want dan wilt hij het niet meer.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
Laat het diegene dan zelf doen als ie zo bitchy doet..
Ja eigenlijk wel hequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
sla in PS op als jpg, zet de jpg in illustrator, opslaan, win![]()
Geeft hij je geld? Zo niet, laat hem lekker stikken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee want dan wilt hij het niet meer.
Sommige mensen man...
Wilt hij er tekst in gooien terwijl toch niemand dat leest. Kan ik net zo goed witte strepen erin gooien man. Verneuk het even helemaal.
Ja krijg ik geld voor.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Geeft hij je geld? Zo niet, laat hem lekker stikken.
oh... veel of echt iets van 5 eu?quote:
Uhm 35 dacht ik zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oh... veel of echt iets van 5 eu?
Ja, jij hebt tenslotte tijd zat om het uit te zoeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Oke, voor 17,50 geef ik je het antwoord.
Wie zegt dat ik het gekocht heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dan maak je toch verlies met die font, of had je die font niet speciaal daarvoor gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |