SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
DIe voiceover klinkt wel als een lieve damequote:
Mee eenschquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:48 schreef Ame_thyst het volgende:
weinig vrouwen waarbij kort haar mooi staat, erg weinig
Ja en ook slimquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
DIe voiceover klinkt wel als een lieve dame
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ach, voor een keertje..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Jammer alleen dat hij er geen bal van snaptquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:25 schreef Ame_thyst het volgende:
wordt lekker afgezeken, goed dat ik em niet gekocht heb
twitter:DanNerdCubed twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 20:14:38"Let's take slow trench warfare and add jetpacks and a gun that drills a giant hole in everything." Ok... reageer retweet
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is er meer aan de hand als alleen windows 8..
... al schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.
Hij vergelijkt het met de oude ace of spades en verwacht een soortgelijk iets (en terecht, bazige gameplay leverde dat op). Terechte kritiek naar mijn mening.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij er geen bal van snaptDat graven en bouwen geen praktische nut heeft is onzin. Die brug die je daar ziet, hak de onderste blokjes weg en is brug en toegang tot je basis valt weg. En je kan met die rocketeer inderdaad over een defense heen vliegen, maar heb je de vlag kan je niet meer vliegen dus dan zit je vast. Daarnaast kan je natuurlijk je vlagzone volbouwen zodat je er sowieso niet bij kan. Beide hebben wel degelijk praktisch nut tijdens het spelen
DIe heeft hij niet eens gespeeld zegt diequote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij vergelijkt het met de oude ace of spades en verwacht een soortgelijk iets (en terecht, bazige gameplay leverde dat op). Terechte kritiek naar mijn mening.
nu 8 erweer op, want ook die zal bij een goede installatie geen problemen gevenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Schijnt van wel want nu op windows 7 heb ik geen problemen meer.
slecht geheugenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
DIe heeft hij niet eens gespeeld zegt die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |